1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Contabilitatea depozitului

Potrivit a 341 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Contabilitatea depozitului

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capabilitati CRM pentru contabilitatea depozitului

  • Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
    Orice limbă

    Orice limbă
  • Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
    Orice produs

    Orice produs
  • Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
    Imaginea produsului

    Imaginea produsului
  • Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
    Depozite și magazine

    Depozite și magazine
  • Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
    Import

    Import
  • Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
    Notificări

    Notificări
  • Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
    Echipament

    Echipament
  • Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
    TCD

    TCD
  • Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
    Inventariere

    Inventariere
  • În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
    Acte

    Acte
  • Veți obține o bază unică de contractanți și furnizori cu toate datele de contact necesare
    Baza contractanților

    Baza contractanților
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați contractantului și orice document în format electronic
    E-mail

    E-mail
  • Programul va putea chiar să efectueze apeluri în numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere vocală
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Raportul va arăta căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
    Datorii

    Datorii
  • Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
    Persoane juridice

    Persoane juridice
  • Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
    Lanț de magazine

    Lanț de magazine
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
    Evidența în depozit

    Evidența în depozit
  • Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
    Bunuri populare

    Bunuri populare
  • Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
    Nu a fost

    Nu a fost
  • Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
    Minimum

    Minimum
  • Cu ajutorul analizei produselor învechite veți putea optimiza resursele depozitare
    Produse învechite

    Produse învechite
  • Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
    Prognozare

    Prognozare
  • Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
    Analiza furnizorilor

    Analiza furnizorilor
  • Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
    Exclusivitate

    Exclusivitate
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Dezvoltarea pentru o instituție comercială presupune asigurarea controlului de gestiune, monitorizare regulată, analiză și management electronic al documentelor;
  • erviciul unic prevede munca pe un număr nelimitat de angajați care pot simultan, prin acțiuni în echipă, îndeplini sarcini atribuite pentru dezvoltarea afacerii de tranzacționare;
  • sigura controlul si munca productiva a tuturor diviziilor structurale, disponibile prin furnizarea de date analitice si statistice, precum si prin utilizarea camerelor CCTV;
  • nformațiile informaționale vor fi actualizate periodic, ținând cont de accesul pe mai multe canale și de introducerea informațiilor, stocându-le într-un depozit digital centralizat;
  • ccesul la aplicație se realizează prin autentificare printr-o comandă rapidă de pe ecranul monitorului dispozitivului de lucru, indicând numele de utilizator și parola specificate;
  • acă este nevoie de a obține rapid informații stocate într-un depozit centralizat, se poate utiliza un motor de căutare electronic prin introducerea unei interogări în fereastră;
  • tilizatorii pot introduce informații fie manual, fie automat, importând informații din diverse medii;
  • chimbul de materiale printr-o rețea locală sau pe Internet este asigurat la sincronizarea dispozitivelor de lucru;
  • ezvoltarea automată vă permite să efectuați fluxul de documente în format electronic, fără a fi necesară reintroducerea materialelor și conservarea de înaltă calitate în formatul original;
  • anagementul se realizează în sistem printr-o rețea de magazine și spații;
  • nformațiile despre denumirile produselor pot fi înregistrate în nomenclator la afișarea articolelor sau codurilor, cost inclusiv TVA, informații cantitative, descrieri ale caracteristicilor comune, atașare poze;
  • nformațiile despre contrapărți vor fi înregistrate într-o bază de date centralizată, ținând cont de regularitatea actualizărilor în procesul de generare a aplicațiilor și de furnizare a produselor, completarea materialelor de contact și cronologia cooperării, folosind scanări ale documentelor, date privind decontările reciproce, procentele de reduceri etc. .;
  • aplicație automatizată automatizată, de ultimă oră și unică necesită disponibilitatea unor soluții funcționale eficiente care să simplifice activitățile de lucru ale angajaților tuturor tipurilor de afaceri cu creșterea numărului de clienți și creșterea veniturilor;
  • istemul universal asigură sincronizarea cu băncile și terminalele de plată, garantând decontarea reciprocă rapidă în orice monedă atunci când este convertită în moneda unității naționale la cursul bancar;
  • olosind versiunea de testare, puteți previzualiza capacitățile de dezvoltare selectând instrumentele adecvate și apoi salvând informațiile acumulate.

Contabilitatea depozitului

Contabilitatea depozitului este destinată organizării competente a depozitării valorii materiale. Prin programe specializate, este posibilă automatizarea proceselor de management al comerțului, efectuând rapid analize și control asupra proceselor interne, bunurilor și analizând activitățile financiare. Avantajele utilizării unei aplicații automatizate sunt sistematizarea articolelor de inventar, urmărirea gamei tuturor produselor, luând în considerare soldurile pentru o anumită perioadă de timp. La implementarea software-ului, fiecărui articol de produs i se va atribui un număr individual și va fi afișat pe carduri cu descriere, imagine, caracteristici externe generale, propuneri pentru spații sau magazine, înregistrând, de asemenea, cantitatea și costul. Aplicațiile automate sunt multifuncționale, spre deosebire de alte dezvoltări, înlocuind zeci de specialiști calificați în timp ce zdrobesc resursele de muncă cu o precizie generală ridicată și un management impecabil al documentelor. Aplicație automatizată de informații pentru analiză de management, ajută la protejarea împotriva scurgerilor de materiale confidențiale cu activități continue și automatizate. Într-un singur software, vei putea înregistra indicatorii corecti de îmbunătățire a proceselor de lucru care au un impact calitativ asupra profitabilității organizației. La instalarea dezvoltării, optimizați apariția erorilor care afectează riscurile cu scăderea vânzărilor și, ca urmare, a profiturilor.

Cum se organizează contabilitatea depozitului

Cum se organizează contabilitatea depozitului, îmbunătățind în același timp calitatea muncii fără cheltuieli suplimentare ale fondurilor bugetare? Pentru a oferi oportunități de comerț și management, este planificată introducerea unui sistem care ajută la controlul acțiunilor consumatorilor atunci când automatizează comunicațiile. Software-ul universal specializat presupune implementarea efectivă a vânzării mărfurilor în cooperare cu clienții prin mai multe canale pentru stocarea informațiilor informaționale într-un câmp comun de date informaționale. Atunci când alegeți un program, trebuie să vă analizați propria afacere, ghidându-vă după preferințele și dezavantajele anumitor domenii de activitate. La monitorizarea pieței și identificarea liderilor, se presupune că este nevoie de a testa funcționalitatea pe o versiune de testare. Pentru a vă ușura sarcina atunci când căutați software, ne concentrăm pe aplicația de la dezvoltatorii „Sistemului de contabilitate universal”. Dezvoltarea este potrivită din punct de vedere funcțional pentru orice afacere, având în vedere disponibilitatea unei game variate de componente modulare și instrumentale. Politica de prețuri este accesibilă tuturor, chiar și întreprinderilor mici, fără a afecta costurile în lipsa unei taxe lunare de abonament. Pe lângă funcționalitățile și capacitățile nelimitate, este oferită integrarea cu echipamente, aplicații, piețe și site-uri web suplimentare de înaltă tehnologie.

Cum se păstrează evidența depozitului

Cum să păstrați evidența stocurilor fără a provoca o pierdere companiei? Folosind echipamente integrate, este posibil să se rezolve diverse probleme privind productivitatea, lipsa de personal, efectuarea în mod transparent a fluxului de documente și calculelor, oferind viteză și acuratețe ridicată a activităților de afaceri. Aplicația face posibilă efectuarea independentă a diferitelor sarcini, planificarea și gestionarea proceselor de tranzacționare, oferind stocarea adreselor folosind un scaner de coduri de bare și un terminal de colectare a datelor. Un utilitar foarte funcțional la intrare și deschidere dintr-o comandă rapidă de pe ecranul monitorului oferă utilizatorului acces personal la munca automatizată. Conectarea la contul dumneavoastră se realizează prin afișarea numelui de utilizator și a parolei. Fiecare utilizator va fi înregistrat în timpul înregistrării inițiale și al autorizării pentru analiza ulterioară a activităților de lucru. Când lucrați, pot fi folosite computere desktop și smartphone-uri conectate local la rețea. Conducerea va putea monitoriza de la distanță activitățile de lucru citind informații și afișând pe monitorul principal activitățile zilnice ale fiecărui subordonat, oferind sarcini suplimentare și afișând informații în jurnal.

Cum să păstrați în mod corespunzător evidențele din depozit

Cum să menținem în mod corespunzător evidențele de inventar cu o abordare inteligentă și competentă? Organizarea gestiunii contabilității mărfurilor este asigurată în timp real, prin schimbul de informații între utilizatori, inclusiv cu sistemul corporativ și cu alte servicii pentru afișarea istoricului actual al calității și acurateței proceselor efectuate. Aplicațiile automate facilitează gestionarea chiar și pentru cea mai puțin experimentată persoană, cu opțiuni de configurare flexibile și un panou de control accesibil publicului. Meniul are doar trei secțiuni pentru confortul angajaților. Fiecare angajat va putea folosi în mod independent înregistrările personale, personalizând desktopul cu o gamă de teme pentru screensaver și, de asemenea, folosind limbi pentru a interacționa cu contractori, șabloane și instrumente. Programul prevede conectarea multicanal a tuturor dispozitivelor de lucru fără defecțiuni și costuri, efectuând procesele specificate. Utilizatorii vor putea transfera informații local sau prin Internet, asigurând activități de lucru neîntrerupte. Aplicația are capacitatea de a lucra cu diverse formate de fișiere, precum și cu imagini grafice.

Contabilitate depozit RB

Contabilitatea depozitului în Republica Belarus asigură automatizarea proceselor de afaceri din momentul în care produsul ajunge până la vânzare. La instalarea unui program specializat, este posibil să se controleze mișcarea mărfurilor, inclusiv activitățile de muncă ale angajaților, logistica și tot ceea ce este produs în magazine și spații de depozitare. Controlul constant asupra activităților intra-organizaționale se realizează prin instalarea de camere de securitate, transmiterea materialelor video în timp real către computerul principal pentru siguranță, adică nu este nevoie să vă faceți griji cu privire la protejarea confidențialității și a defecțiunii dispozitivelor de lucru. Astfel, nu este nevoie să vă faceți griji cu privire la lucrările de calitate care se desfășoară, intrarea terților pe teritoriu, furtul obiectelor de inventar etc. Prin intermediul aplicației, este posibilă distribuirea rațională a responsabilităților între lucrători, inclusiv delimitarea nivelurilor de drepturi de acces la datele confidențiale. Diferențierea capabilităților utilizatorilor în funcție de drepturile de acces se va realiza pe baza autorității oficiale, oferind managementului drepturi nelimitate pentru a asigura livrarea promptă a datelor informaționale, care este un singur câmp de informații efectuat de utilizatori la introducerea unei interogări în fereastra motorului de căutare electronic.

Contabilitatea depozitelor în Republica Kazahstan

Contabilitatea depozitului în Republica Kazahstan se realizează într-un singur program de informații cu capacitatea de a stoca informații în stocarea în cloud. Atunci când utilizați stocarea în cloud, este posibil să desfășurați activități de lucru nu numai din birouri, ci și în timpul călătoriilor de afaceri, lucrând pentru o doamnă. Procesele de lucru sunt afișate în program cu identificarea erorilor sau falsificarea datelor de către angajați. Documentația primită sau generată cu raportare este salvată automat într-un spațiu centralizat, fără limitare a perioadei de stocare și a formatelor și volumelor de fișiere acceptate. Comoditatea utilizării documentației constă în conversia instantanee a fișierelor în formate adecvate. Șabloanele electronice ajută la generarea rapidă a documentației sau raportărilor necesare, asigurând conformitatea cu reglementările. Șabloanele sunt utilizate într-un format automat pentru a simplifica și reduce pierderea de timp, importate din orice sursă. Software-ul pentru informații unificate oferă o oportunitate unică de a utiliza stocarea statică sau dinamică. Prin urmare, atunci când gestionați și distribuiți spațiul, veți putea plasa rațional bunurile, clasificându-le pe categorii și atribuind o adresă exactă (raft, raft, celulă).

Contabilitatea depozitului într-un magazin online

Contabilitatea stocurilor într-un magazin online folosind aplicația va fi efectuată mai corect. Folosind dezvoltarea, este posibil să se utilizeze rațional spațiul și capacitățile unui spațiu comercial în timpul organizării și managementului. Astăzi este de preferat să faci achiziții în magazinele online, este rapid și convenabil. Oferă chiar și posibilitatea livrării mărfurilor la un moment convenabil. De asemenea, un avantaj pentru organizațiile comerciale este că nu este nevoie să închirieze spații suplimentare pentru magazine, făcând livrări direct din depozite. Software-ul asigură sincronizarea datelor despre produse de pe site, într-un magazin online, rețele sociale, extinderea bazei de clienți cu o recunoaștere tot mai mare și creșterea vânzărilor de produse și servicii suplimentare.

Contabilitatea depozitelor pentru piețe

Contabilitatea stocurilor pentru piețe este efectuată eficient, controlând toate vânzările și returnările de produse. Piețele vor afișa informații corecte pentru fiecare articol, ținând cont de sincronizarea datelor din articol. Informațiile despre mărfuri vor afișa informații corecte despre cantitatea totală, descrierea, costul, atașez un articol, o imagine care vă permite să analizați vizual aspectul produsului. Atunci când lucrează cu piețele, angajații unei organizații comerciale vor ști întotdeauna despre disponibilitatea reală a sortimentului, ținând cont de actualizarea automată a datelor. În timpul înregistrării pe piață, comanda va fi ridicată în mod corespunzător cu formarea documentației de însoțire. La depunerea unei retururi, cumpărătorii vor vedea starea cererii, cu răspunsul managerului.

Dacă produsul se epuizează, angajații vor fi anunțați despre acest lucru prin mesaje pop-up pe ecranul monitorului de lucru. Prin compararea indicatorilor generali ai lichidității produselor, este posibilă completarea stocurilor în timp util pentru a asigura operațiuni neîntrerupte și pentru a crește vânzările. Programul poate fi utilizat de companii de producție, comerț și logistică, depozite temporare și magazine. Sistemul vă permite să înregistrați nu numai date cantitative, ci și să simplificați procesul de lucru cu documentația. În aplicație, atunci când aplicația interacționează, se asigură un management contabil de înaltă calitate, fără a repeta procesele de afaceri. Prin urmare, nu este nevoie să reintroduceți datele, să reproduceți calculul și să îl înregistrați într-o singură aplicație de informații, oferind managementului date la zi cu privire la activitățile financiare ale fiecărui magazin sau depozit.

Contabilitatea depozitului in productie

Contabilitatea depozitului în producție oferă capacitatea de a sprijini formarea și prelucrarea, tipărirea documentației, de asemenea efectuarea logisticii și controlul asupra calității și ambalării stocurilor, cu controlul și analiza excesului sau lipsei pe rafturi. Când utilizați aplicația, este posibil să controlați calitatea muncii. Aplicația vă permite să analizați datele despre materiile prime disponibile pentru producție, comparând volume, costuri și factori suplimentari. Folosind echipamente de înaltă tehnologie, este posibil să se efectueze acceptarea, depozitarea și expedierea mărfurilor dintr-un inventar sistematic, atât selectiv, cât și în vrac. Fiecare produs va fi afișat în sistem cu un număr alocat, cod sau articol, nivelul lichidității, costul TVA, cantitatea totală etc. Dacă numele produsului este deja disponibil în magazin, nu este nevoie să adăugați o medie suplimentară. La înregistrarea unui produs nou se va folosi un card electronic cu completare automată. Imaginea folosită în cardurile de produse va fi citită de pe camera web.

Contabilitatea depozitului în cloud

Contabilitatea depozitului în cloud oferă disponibilitatea datelor informaționale pentru managementul ulterioar al afacerii. Sistemul informațional face posibilă sistematizarea activelor de inventar în timp ce se monitorizează disponibilitatea, cu o comparație a lichidității pe baza vânzărilor pentru o anumită perioadă de timp. Managerul va putea folosi oricând datele informaționale din declarațiile statistice sau analitice furnizate, luând o decizie rațională pentru a ghida viitorul companiei. Pentru sortimentul ilichid, prețurile sunt reduse folosind promoții și reduceri. Astfel, este posibil să se asigure tranzacționare neîntreruptă fără înghețarea fondurilor. În același timp, este posibil să se elimine în mod rațional pierderile și stagnarea spațiilor de vânzare cu amănuntul la depozitarea produselor nelichide. Aplicația este, de asemenea, capabilă să monitorizeze datele de expirare, răspunzând și furnizând informații angajaților în timp util. Calculatorul electronic oferă calcule corecte cu indicatori bazați pe algoritmi specificați, este posibil să se afișeze și să facă ajustări în timp util pentru tranzacțiile cu contrapărți. În procesul de analiză a vânzărilor și de colaborare cu contrapărțile obișnuite, în sistem va fi generat un jurnal separat pentru acordarea ulterioară a reducerilor în sume variate, crescând loialitatea și păstrarea clienților.

Ce program este mai bun pentru a ține evidența inventarului?

Ce program este mai bun pentru ținerea evidenței stocurilor, având în vedere varietatea largă de opțiuni de pe piață? O aplicație universală și multifuncțională oferă nu numai capacități de analiză și control și management asupra inventarului, dar face și posibilă analizarea activităților angajaților, înregistrând procesele zilnice într-o bază de date electronică separată cu calculul și calculul ulterioare al salariilor. Pentru orice afacere din domeniul comerțului și serviciilor, este destul de important să îmbunătățim nivelul de serviciu în fiecare zi. Pentru a compara calitatea serviciului atunci când deservește clienții, utilitatea trebuie să trimită mesaje cu posibilitatea de feedback și evaluare a muncii fiecărui angajat. Programul are un format convenabil pentru analizarea mișcării mărfurilor, folosind rapid căutarea de informații după locație. La mutarea, sortarea, acceptarea sau emiterea unei comenzi, sistemul va genera automat documentația de însoțire. Sunt furnizate date detaliate privind cererile cu analiza vânzărilor este posibilă și monitorizarea stocurilor industriale, ținând cont de tipuri, cantități, data achiziției și termenul de valabilitate.

Contabilitate depozit CRM

Contabilitatea depozitului CRM asigură interacțiune competentă cu contrapărțile, menținând o bază de date separată de contacte și istoric de interacțiune, decontări reciproce, recenzii, ratinguri, reduceri, oferind scanări ale documentelor. Aplicația are capacitatea de a interacționa prost cu contrapărțile prin trimiterea de mesaje către operatori de telefonie mobilă sau e-mail, folosind notificări text sau vocale. Pentru a îmbunătăți relațiile, luăm în considerare și trimiterea de scrisori de felicitare cu o poză atașată. Dezvoltarea universală face posibilă integrarea cu sistemele de structuri bancare, terminale de plată, transfer de fonduri în orice monedă mondială folosind coduri QR, folosind conversia la cursul bancar. Dezvoltarea analizează cu ușurință indicatorii de venituri, afișând informații despre numerarul din casele de marcat și fondurile fără numerar în contul companiei. Toate finanțele în numerar și fără numerar vor fi înregistrate în contabilitate, ținând cont de integrarea cu sistemul 1c. Prin aceasta, este posibil să obțineți rezultate reale cu vânzări regulate cu cheltuieli minime de resurse. Aplicația facilitează transportul mărfurilor, oferind disponibilitatea hărților la scară largă, cu construirea de rute folosind rute optime și calculul costului total de livrare.

Contabilitatea electronică a depozitului

Contabilitatea electronică a depozitului asigură un management de înaltă calitate a tuturor lucrărilor. Contabilitatea și controlul mărfurilor în sistem vor fi de înaltă calitate, reflectând introducerea în timp util a datelor privind numele mărfurilor, mișcarea și vânzările. Programul se poate integra și cu site-uri, aplicații, sisteme terțe, îmbunătățind activitatea organizației. Ținând cont de gestionarea electronică a tuturor afacerilor, managerul va putea analiza datele privind achizițiile și vânzările în diferite valute, obținând date de informații, ținând cont de diferențele de curs valutar. Software-ul are capacitatea de a plasa comenzi online conform listei de prețuri și cu prețuri individuale, ținând cont de o abordare individuală a fiecărui client. Utilitatea facilitează înregistrarea faptelor privind vânzările și returnările de bunuri, calculând rapid costul total al profiturilor și pierderilor. Informațiile despre produsele problematice vor fi înregistrate într-un jurnal separat, afișând motivul returului cu o imagine atașată. Este posibil să înregistrați toate canalele de vânzare într-un singur serviciu. La procesarea, ambalarea și trimiterea comenzilor, acesta va fi generat cu documentația de însoțire și un sigiliu.

Descărcați contabilitatea depozitului

Este posibilă descărcarea contabilității de depozit, care asigură automatizarea activităților de afaceri în timp ce optimizează resursele de lucru, într-o formă preliminară, de testare. Versiunea demo este gratuită, astfel încât utilizatorii să poată evalua personal funcționalitatea prezentată de dezvoltatorii USU. Nu orice program este capabil să simplifice și să îmbunătățească gestionarea proceselor de afaceri, oferind gestionarea achizițiilor și stocării, vânzărilor de produse și planificarea afacerilor ulterioare. Urmând link-ul către site-ul oficial de mai jos, vă puteți familiariza și cu modulele și instrumentele prezentate, recenziile utilizatorilor care pot împărtăși informații importante despre program și, de asemenea, contactați consultanții pentru ajutor în consultarea și instalarea unui asistent automat. Informațiile de contact pentru specialiști sunt prezentate pe site-ul oficial.

Aspectul programului

Contabilitatea depozitului

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită contabilitate depozit

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Orice magazin

    Orice magazin
  • Butic

    Butic
  • Supermarket, magazin mixt sau magazin universal

    Supermarket,
    magazin mixt sau
    magazin universal
  • Companie, întreprindere și organizație de comerț

    Companie, întreprindere
    și organizație de comerț
  • Comerț cu ridicata și cu amânuntul

    Comerț cu ridicata
    și cu amânuntul
  • Depozit comercial

    Depozit comercial
  • Second hand, magazin de stocuri și consignație

    Second hand,
    magazin de stocuri
    și consignație
  • Companie sau întreprindere de comerț și producere

    Companie sau
    întreprindere de comerț
    și producere
  • Centru de comenzi și servicii

    Centru de comenzi
    și servicii
  • Magazin auto

    Magazin auto
  • Magazin online

    Magazin online
  • Casă de comerț și departament de vânzări

    Casă de comerț și
    departament de vânzări
  • Merceologi și reprezentanți de vânzări

    Merceologi și reprezentanți
    de vânzări
  • Centru comercial, complex sau sală

    Centru comercial,
    complex sau sală
  • Bazar și piață

    Bazar și piață
  • Puncte de comerț și întreprinderi de comerț

    Puncte de comerț și
    întreprinderi de comerț
  • Importatori și exportatori

    Importatori și
    exportatori
  • Departament de achiziții, aprovizionare și desfacere

    Departament de achiziții,
    aprovizionare și desfacere
  • Chioșc

    Chioșc
  • Manageri de vânzări și casieri

    Manageri de vânzări
    și casieri
  • Altă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.