1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Program pentru contabilitatea mărfurilor

Potrivit a 78 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Program pentru contabilitatea mărfurilor

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capabilitățile unui sistem CRM pentru contabilitatea mărfurilor

  • Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
    Orice limbă

    Orice limbă
  • Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
    Orice produs

    Orice produs
  • Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
    Imaginea produsului

    Imaginea produsului
  • Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
    Depozite și magazine

    Depozite și magazine
  • Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
    Import

    Import
  • Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
    Notificări

    Notificări
  • Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
    Echipament

    Echipament
  • Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
    TCD

    TCD
  • Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
    Inventariere

    Inventariere
  • În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
    Acte

    Acte
  • Veți obține o bază unică de contractanți și furnizori cu toate datele de contact necesare
    Baza contractanților

    Baza contractanților
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați contractantului și orice document în format electronic
    E-mail

    E-mail
  • Programul va putea chiar să efectueze apeluri în numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere vocală
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Raportul va arăta căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
    Datorii

    Datorii
  • Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
    Persoane juridice

    Persoane juridice
  • Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
    Lanț de magazine

    Lanț de magazine
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
    Evidența în depozit

    Evidența în depozit
  • Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
    Bunuri populare

    Bunuri populare
  • Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
    Nu a fost

    Nu a fost
  • Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
    Minimum

    Minimum
  • Cu ajutorul analizei produselor învechite veți putea optimiza resursele depozitare
    Produse învechite

    Produse învechite
  • Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
    Prognozare

    Prognozare
  • Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
    Analiza furnizorilor

    Analiza furnizorilor
  • Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
    Exclusivitate

    Exclusivitate
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Software-ul automatizat este garantat pentru creșterea productivității muncii, cu gestionarea documentelor, analiză și control asupra proceselor de afaceri;
  • plicația are capacitatea de a folosi limbi străine;
  • ontrolul se realizeaza eficient in timp real, datorita camerelor CCTV instalate in toate departamentele;
  • rogramul universal poate funcționa simultan cu o varietate de dispozitive de înaltă tehnologie, îmbunătățind funcționarea depozitelor și magazinelor;
  • anagementul se realizează asupra activităților de muncă ale personalului, monitorizarea și calculul profitului total generat și a calității serviciului clienți, cu calculul ulterior al salariilor;
  • alculele efectuate de un calculator electronic sunt precise și rapide;
  • nformațiile sunt stocate într-un singur spațiu informativ, integral, în formatul și starea inițială;
  • cceptarea plăților este asigurată sub formă de numerar și non-numerar, susținând lucrul cu băncile și terminalele de plată, efectuând decontări reciproce în orice monedă mondială;
  • entinerea managementului depozitului pentru toate articolele de inventar, mentinerea unei nomenclaturi unificate cu indicatori generali de cantitate, calitate, cost, descriere etc.;
  • plicația, atunci când este integrată cu o varietate de echipamente de înaltă tehnologie, ajută la citirea rapidă a codurilor de produs și la efectuarea înregistrării, inventarierii, recepției și expedierii, controlând mișcarea în depozite și magazine;
  • enținerea unei baze de date unificate a contrapărților vă permite să mențineți date complete despre clienți, interacționând prin telefon și e-mail, generând și completând documentație și detalii de raportare și analizând datele privind starea cererilor și a decontărilor reciproce;
  • elefonia PBX ajută la citirea rapidă și furnizarea de informații angajaților în timpul unui apel de la un client pentru sfaturi;
  • ituațiile financiare vor fi reflectate și furnizate managerului în orice moment la ținerea contabilității într-un sistem informațional unificat;
  • plicația este potrivită pentru companii din orice domeniu de activitate datorită funcționalității sale largi;
  • ostul accesibil joacă un rol important atunci când alegeți un program fără taxă de abonament.

Program pentru contabilitatea mărfurilor

Software-ul de contabilitate a stocurilor este cheia dezvoltării și creșterii extinse a afacerii dumneavoastră. Folosind software specializat, este posibil să se creeze o bază de date convenabilă și eficientă a contrapărților, sporind eficiența activităților de afaceri. Astfel, prin program vei putea menține date despre clienți și furnizori reflectate în platformă cu acces rapid la numere de contact și adrese de e-mail, istoricul comenzilor și plăților. De asemenea, prevede automatizarea colectării și sistematizării datelor informaționale, cu posibilitatea de a stabili reduceri individuale pentru clienții obișnuiți. Prin dezvoltarea specializată, este posibil să se construiască comunicații cu consumatorii într-o formă convenabilă și asistență corect formulată. Problema principală este necesitatea de a implementa software-ul în propria afacere, ținând cont de funcționalitatea necesară.

CRM pentru contabilitatea mărfurilor

Un sistem CRM universal pentru contabilitatea mărfurilor este prezentat sub formă de automatizare a proceselor cu un depozit generat care generează profit. Un sistem CRM automatizat utilizat în afacerile cu mărfuri asigură automatizarea proceselor de afaceri, inclusiv vânzările, procesarea comenzilor, activitățile de depozit, comunicarea cu clienții etc. Un sistem informatic unificat este capabil să facă față diverselor sarcini atribuite, spre deosebire de angajați, fără întrerupere a activităților. Atunci când alegeți un utilitar care este potrivit pentru funcționalitatea acestuia, ar trebui să vă concentrați pe preț și calitate, cu ajutorul cărora nu numai că veți putea automatiza procesele de lucru, ci și să optimizați resursele companiei. Vă atragem atenția asupra software-ului „Sistem de contabilitate universal”, cu funcționalitate nelimitată încorporată pentru efectuarea tuturor operațiunilor de depozit pentru acceptarea, expedierea și deplasarea mărfurilor, inventar, descriere. Software-ul de gestionare a depozitelor permite utilizarea computerelor personale, smartphone-urilor și tabletelor. Toate dispozitivele de lucru vor fi înregistrate în baza de date pentru sincronizarea ulterioară cu computerul gazdă. Astfel, șeful unei organizații comerciale va putea supraveghea de la distanță activitățile fiecărui subordonat, văzând stadiul interacțiunii cu clienții și furnizorii, transferul de informații prin mesaje, precum și cantitatea de muncă realizată.

Sistemul contabil al mărfurilor

Sistemul de contabilitate a mărfurilor prevede înregistrarea fiecărui angajat în baza de date, urmată de citirea zilnică a sarcinilor finalizate pentru analiză și calculul salariilor. Calculul automat al salariilor pe baza indicatorilor reali ai timpului lucrat și sarcinilor îndeplinite, interacțiunea cu contractorii, îmbunătățește calitatea și disciplinează personalul. Este posibil să se evalueze nivelul de calificare și serviciul clienți prin feedback-ul și evaluările primite de la clienți în timpul vânzării produselor. Programele de lucru vor fi generate automat în aplicație, oferind utilizatorilor informații actualizate în format electronic. Angajații unei organizații comerciale vor putea crea în mod independent un cont, oferit într-un format personal tuturor, folosind mai mult de 96 de limbi străine, diverse modele de teme pentru screensaverele desktop și șabloane care respectă reglementările comerciale. Un număr nelimitat de utilizatori se vor putea autentifica și executa simultan sarcini într-un singur program de informații, vizualizând o conexiune locală prin rețeaua internă. Astfel, toți angajații din diferite departamente vor putea interacționa și transmite informații prin mesaje. Fiecare utilizator are drepturi personale de acces pentru transmiterea ulterioară a informațiilor care sunt incluse în gama de competențe oficiale.

Sistem CRM pentru contabilitatea mărfurilor

Un sistem CRM universal pentru contabilitatea stocurilor este cel mai bun instrument pentru afișarea indicatorilor de date efective pe soldurile produselor din depozite și magazine, împărțirea acestora pe categorii și asigurarea stocării de înaltă calitate. Un sistem automat de analiză a depozitului vă permite să puneți lucrurile în ordine cu controlul stocurilor și gestionarea sortimentelor, realizând documentația direct în CRM. Folosind aplicația, este posibil nu numai să simplificați munca unei afaceri ajutând angajații în fiecare zi, ci și să creșteți vânzările prin reducerea costurilor. Aplicația vă permite să analizați și să controlați comerțul cu amănuntul și cu ridicata. Aplicația este capabilă să integreze baza de date a contractorului cu sistemul de depozit, actualizând periodic informațiile. Prin automatizarea proceselor de afaceri și crearea unui management competent al depozitului, este posibilă creșterea profiturilor prin afișarea tuturor etapelor de lucru din momentul acceptării produsului până la vânzare. În aplicație, cu automatizarea completă a managementului depozitului, toate datele din momentul primirii și până la anularea produselor vor fi înregistrate, reducând de mai multe ori pierderile de timp în timpul operațiunilor.

Program de contabilitate a mărfurilor

Programul de contabilitate a mărfurilor îndeplinește cerințele utilizatorilor, oferind munca în condiții confortabile cu automatizarea sarcinilor atribuite. În aplicație, este posibilă introducerea termenelor limită pentru finalizarea anumitor lucrări în planificatorul de sarcini, primind ulterior informații despre stadiul execuției operațiunilor efectuate. De exemplu, backupul datelor asigură siguranța informațiilor atunci când computerele eșuează. Toate informațiile vor fi stocate în siguranță și permanent în stocarea în cloud, fără a limita volumul și acceptă diferite formate de fișiere. Accesul la baza de informații este oferit pentru toți angajații organizației, ținând cont de capabilitățile limitate ale utilizatorilor. Astfel, angajații pot folosi un motor de căutare electronic pentru a afișa informații prin introducerea unei cereri într-o fereastră electronică. Timpul de căutare atunci când utilizați software-ul va dura un timp minim, doar câteva minute. Software-ul nu necesită ca utilizatorii să aibă abilități speciale, oferind lucrul într-o interfață frumoasă și ușor de utilizat, cu un meniu cu trei secțiuni.

Contabilitatea mărfurilor

Programul de contabilitate a stocurilor vă permite să controlați soldul stocurilor prin vizualizarea automatizării acceptării comenzilor, pe baza indicatorilor analitici de vânzări sau a soldului minim. În aplicație, toate denumirile produselor vor fi afișate în nomenclator, completate cu date despre cantități, coduri de bare sau articole, cu cost, locație de depozitare, categorie, serie și date de expirare, atașând imagini. Imaginea ajută la evaluarea vizuală a performanței externe a produsului, diferențiindu-l de produsele similare. Aplicația vă permite, de asemenea, să utilizați stocarea statică și dinamică a mărfurilor în depozite, optimizând resursele companiei. Astfel, pentru volume mici de marfa se prevede clasificarea produselor pe categorii, tinand cont de depozitarea uniforma. Cu o gamă extinsă, toate produsele vor fi diferențiate prin clasificare în funcție de termenul de valabilitate și de utilizare a mărfurilor specifice, iar la acceptare și expediere, trimise automat către anumite rafturi, celule, paleți. Sistemul informatic unificat oferă suport pentru mai multe depozite și un număr nelimitat de spații comerciale. Șeful unei afaceri de tranzacționare va fi capabil să controleze și să reglementeze de la distanță procesele, folosind rațional resursele pentru a crește interesul clienților și a extinde gama de produse de tranzacționare pentru a crește profiturile.

Program

Programul de contabilitate de depozit prevede vânzarea produselor proprii sau în consignație. Informațiile vor fi afișate în gestionarea documentelor electronice. Aplicația prevede implementarea inventarului prin interacțiunea cu echipamente de depozit de înaltă tehnologie. Astfel, atunci când utilizați un terminal de colectare a datelor și un scanner de coduri de bare, este posibilă efectuarea inventarului rapid și eficient, atât selectiv, cât și pentru toate articolele de produs. Toate informațiile din timpul inventarierii vor fi afișate în documentația de raportare, comparând indicatorii actuali cu articolele. Aplicația este capabilă nu numai să monitorizeze stocarea inventarului, ci și să analizeze datele de expirare și cererea pentru un anumit articol, excluzând timpul de nefuncționare atunci când sunt disponibile produse lichide. Când posturile se epuizează, sistemul va notifica automat angajații responsabili pentru a asigura operațiuni bune în timpul vânzărilor și pentru a crește profitabilitatea. In cazul denumirilor de produse nelichide, si pentru utilizarea rationala a spatiului depozitului, se va furniza managementului un raport pentru implementarea promotiilor si reducerilor. De asemenea, este posibil să analizați piața prin crearea de prețuri. Aplicația poate folosi șabloane pentru a genera rapid documentele, rapoartele, actele, facturile și facturile necesare.

Contabilitatea mărfurilor este o reflectare a tuturor tranzacțiilor intra-organizaționale din comerț, inclusiv cumpărarea, depozitarea și vânzarea, mișcarea și returnarea produselor. În absența abilităților în conducerea unei afaceri cu mărfuri, fără o înțelegere adecvată a disponibilității sortimentului, este imposibil să luați o decizie rațională cu privire la următoarea achiziție sau lichidare a mărfurilor. Prin implementarea software-ului, veți fi mereu la curent cu toate operațiunile, primind rapoarte analitice și statistice. Pentru comoditate și o percepție mai rapidă a informațiilor, se are în vedere utilizarea nu numai a datelor tabelare, ci și a graficelor și diagramelor. Folosind un program specializat, veți putea controla mișcarea produselor, analiza materialele necesare pentru producție și prestarea serviciilor și, de asemenea, compara încasările și cheltuielile în numerar. Dacă în baza de date există informații despre produse sau clienți, nu este nevoie să reintroduceți informațiile. Dacă informațiile lipsesc, atunci acestea pot fi introduse cu ușurință folosind carduri electronice care sunt completate automat în funcție de mostre. Sistemul combină cu ușurință calcularea costului mărfurilor cu automatizarea reducerilor oferite pentru serviciile suplimentare furnizate. Reducerea este oferită clienților noi pentru a-și dezvolta afacerea, a crește gradul de conștientizare, precum și clienților obișnuiți ca stimulent și pentru a crește loialitatea. Aplicația vă permite să mențineți un jurnal separat pentru clienții cu probleme.

Sisteme de contabilitate a mărfurilor

Sistemele de contabilitate a stocurilor vă permit să controlați toate mișcările produselor, calculând suma totală a veniturilor și cheltuielilor. Software-ul este multifuncțional, oferind nu numai analiză și control asupra disponibilității, stocării și vânzării produselor, dar face și posibilă protejarea afacerii de diverse pierderi. De exemplu, atunci când o aplicație interacționează cu camere CCTV, este posibil să previi furtul articolelor de inventar, precum și deteriorarea. Materialele video vor fi transferate automat pe computerul principal pentru stocare ulterioară și, dacă este necesar, vizionare și analiză. Aplicația prevede, de asemenea, utilizarea funcțiilor de identificare personală atât pentru angajați, cât și pentru clienții magazinului. În aplicație, este posibilă unirea tuturor depozitelor și punctelor de vânzare cu amănuntul pentru gestionarea unificată și afișarea datelor privind mișcarea produselor. Software-ul este capabil să interacționeze cu diverse dispozitive de citire, precum și cu site-uri web și piețe pentru vânzarea articolelor de inventar. Într-un sistem informațional unificat, este posibilă analizarea datelor la cerere pentru anumite poziții, efectuarea cererilor de vânzări online și offline și efectuarea rezervărilor.

Sistemul de contabilitate a mărfurilor

Sistemul de contabilitate a mărfurilor prevede acceptarea comenzilor cu afișare automată a tuturor etapelor de lucru din momentul înregistrării până la livrarea comenzii către client. Pentru contractori, toate informațiile vor fi reflectate în baza de date CRM, oferind utilizatorilor date actualizate privind numerele de telefon de contact și adresele de e-mail, istoricul solicitărilor, comenzile plasate, emiterea și decontările reciproce. Toate plățile pot fi efectuate fie în numerar, fie prin mijloace impersonale. Atunci când programul interacționează cu sistemele bancare, precum și cu terminalele de plată, transferurile de fonduri folosind coduri QR, datele vor fi afișate în extrasul contabil cu generarea de rapoarte, facturi și cecuri. Când efectuați plăți fără numerar, este posibil să acceptați fonduri în orice monedă mondială cu conversie la cursul bancar. Informatiile vor fi transmise automat catre departamentul de contabilitate odata cu generarea raportarii contabile si fiscale. Programul este, de asemenea, capabil să interacționeze cu piețele și site-urile web, permițând clienților să selecteze în mod independent produsele necesare și să plaseze comenzi. De asemenea, este posibil să livrați comenzi folosind hărți la scară mare.

Un program simplu de contabilizare a mărfurilor

Un program simplu de contabilizare a mărfurilor implică interacțiunea cu sistemul 1C pentru contabilitate. Astfel, discrepanțele în indicatorii generali de venituri și cheltuieli, vânzările de mărfuri nu sunt revizuite, la fel ca și nevoia de re-aplicare a informațiilor. În programul de gestionare și control al mărfurilor, este posibilă analizarea datelor privind prețul de achiziție și costul vânzărilor. Toate informațiile vor fi salvate în baza de date, iar în perioada ulterioară vom compara prețurile pentru un anumit segment de mărfuri. De exemplu, la achiziționarea de produse în valută, datele vor fi furnizate conducerii cu o comparație a modificărilor diferențelor de curs valutar. Astfel, este posibil să economisiți timp și să controlați munca afacerii mult mai ușor și mai eficient. Scopul instalării software-ului este reducerea numărului de sarcini de rutină, oferind angajaților posibilitatea de a se concentra pe procese mai importante de planificare strategică și dezvoltare a afacerii. Este aproape imposibil să faci fără un program de specialitate în orice domeniu de activitate. Prin intermediul programului, este posibil să se minimizeze apariția erorilor asociate cu factorul uman, inclusiv neatenția și oboseala angajaților. Dacă se comite erori de diferite tipuri, programul va raporta acest lucru, furnizând date faptice.

Contabilitate mărfuri depozit simplu

Contabilitatea mărfurilor într-un depozit simplu asigură automatizarea completării documentației și calcularea indicatorilor financiari. Toți indicatorii vor fi reproduși printr-un calculator electronic, specificând anumiți algoritmi, inclusiv utilizarea nomenclaturii. De asemenea, software-ul vă permite să lucrați nu numai cu echipamente dulce, ci și cu sisteme bancare și contabile, oferind indicatori generali de vânzări, inclusiv venituri, profit, cost și profitabilitate și numărul total de returnări. La returnare, aplicația va înregistra informații despre motiv, cu recalcularea inclusă. În cazul retururilor de volum mare, aplicația va identifica posibilitatea unor loturi defecte cu defecte.

De asemenea, pe baza unei analize a cererii si lichiditatii pentru anumite produse, este posibila cresterea sau reducerea costului. Ținând cont de posibilitatea de sincronizare a tuturor spațiilor și depozitelor de vânzare cu amănuntul, este posibil să se determine care angajați și puncte generează profit și care sunt pierderi. Software cu un set multifuncțional de capabilități, oferind capacitatea de a crește recunoașterea și interesul cumpărătorilor pentru produsele furnizate, oferind mesaje informative, atât în formă selectivă, cât și în masă. Mesajele vor fi trimise prin mesaje vocale și text prin e-mail, WhatsApp, Viber, SMS. Trimiterea de mesaje ajută, de asemenea, la îmbunătățirea calității muncii, oferind feedback și evaluări pentru serviciu.

Un program simplu de contabilitate a produselor

Un program simplu de contabilitate a produsului este un asistent indispensabil în analiză, flux de documente, control, management și analiză. Software-ul ajută la îmbunătățirea logisticii depozitului. Pentru a putea evalua capabilitățile nu numai din articolul prezentat, ci și pentru a analiza efectiv capacitățile, este planificată instalarea unei versiuni de testare gratuită. Dacă este necesar, specialiștii companiei vă vor sfătui cu plăcere cu privire la orice întrebări care apar și, de asemenea, vă vor ajuta să selectați modulele și instrumentele potrivite pentru afacerea dvs. Dacă este necesar, este posibil să dezvoltați module individuale în funcție de solicitările dumneavoastră. Site-ul conține recenzii ale utilizatorilor pe care le puteți citi și, ulterior, luați decizii informate cu privire la implementarea software-ului. Politica de prețuri vă va surprinde plăcut și nu vă va afecta bugetul, inclusiv absența unei taxe lunare de abonament. Când achiziționați software-ul, primiți două ore de asistență tehnică gratuit.

Aspectul programului

Program pentru contabilitatea mărfurilor

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită a software-ului pentru contabilitatea stocurilor

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Orice magazin

    Orice magazin
  • Butic

    Butic
  • Supermarket, magazin mixt sau magazin universal

    Supermarket,
    magazin mixt sau
    magazin universal
  • Companie, întreprindere și organizație de comerț

    Companie, întreprindere
    și organizație de comerț
  • Comerț cu ridicata și cu amânuntul

    Comerț cu ridicata
    și cu amânuntul
  • Depozit comercial

    Depozit comercial
  • Second hand, magazin de stocuri și consignație

    Second hand,
    magazin de stocuri
    și consignație
  • Companie sau întreprindere de comerț și producere

    Companie sau
    întreprindere de comerț
    și producere
  • Centru de comenzi și servicii

    Centru de comenzi
    și servicii
  • Magazin auto

    Magazin auto
  • Magazin online

    Magazin online
  • Casă de comerț și departament de vânzări

    Casă de comerț și
    departament de vânzări
  • Merceologi și reprezentanți de vânzări

    Merceologi și reprezentanți
    de vânzări
  • Centru comercial, complex sau sală

    Centru comercial,
    complex sau sală
  • Bazar și piață

    Bazar și piață
  • Puncte de comerț și întreprinderi de comerț

    Puncte de comerț și
    întreprinderi de comerț
  • Importatori și exportatori

    Importatori și
    exportatori
  • Departament de achiziții, aprovizionare și desfacere

    Departament de achiziții,
    aprovizionare și desfacere
  • Chioșc

    Chioșc
  • Manageri de vânzări și casieri

    Manageri de vânzări
    și casieri
  • Altă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.