Posibilitati ale unui sistem CRM de depozit pentru piese auto
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte - Veți obține o bază unică de contractanți și furnizori cu toate datele de contact necesare
Baza contractanților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați contractantului și orice document în format electronic
E-mail - Programul va putea chiar să efectueze apeluri în numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Raportul va arăta căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei produselor învechite veți putea optimiza resursele depozitare
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul pentru automatizarea complexă a afacerilor oferă control complet, contabilitate și management;
- plicația este potrivită pentru orice tip de activitate al organizației, vizualizând o selecție personală de module și instrumente;
- În aplicație, utilizatorii vor putea lucra împreună prin conectarea locală a dispozitivelor de lucru, permițând schimbul de informații prin rețeaua internă;
- ctualizarea periodică a datelor prevede furnizarea de informații actuale utilizatorilor;
- iecare angajat va fi introdus în sistem sub acreditări individuale cu utilizarea ulterioară a unei înregistrări pentru a implementa procesele de lucru ale unui anumit angajat;
- entru a monitoriza munca angajaților, precum și a clienților magazinului de piese auto, există trei modalități de a obține materiale video de la camerele de securitate;
- Într-un sistem informațional unificat, este posibil să gestionezi un volum nelimitat de mărfuri, conectând depozite și magazine într-o singură rețea;
- ngajaților li se oferă un anumit nivel de acces pentru a introduce și utiliza datele de informații stocate în stocarea în cloud;
- În program, toate fișierele pot fi folosite în diferite formate;
- Înregistrarea orelor de lucru cu o analiză a calității serviciului clienți vă permite să calculați rațional suma totală a salariilor, crescând astfel disciplina și calitatea muncii;
- lățile în aplicație se efectuează în numerar și tip de plăți non-cash, interacționând cu sistemele bancare, canalele de plată, transferurile QR în orice unitate monetară;
- ăutarea informațiilor este efectuată de utilizatori folosind motorul de căutare oferit de context;
- ontabilitatea se va desfășura într-un sistem informațional unificat cu acces constant la informații despre activitățile financiare și fluxul documentelor, fără a fi necesar ca utilizatorii să efectueze tranzacții repetate;
- plicația prevede utilizarea funcțiilor de ultimă oră pentru servicii rapide, inclusiv utilizarea telefoniei PBX, setările robotului telefonic;
- anzarea de piese auto se poate realiza in format online si offline, reflectand etapele de la momentul acceptarii comenzilor pana la livrarea catre client;
- ontabilitatea depozitului se realizează prin integrarea programului cu echipamente de depozit de înaltă tehnologie (terminal de colectare a datelor, scaner de coduri de bare, imprimantă pentru imprimarea etichetelor și etichetelor de preț).
Program de depozit pentru piese auto
Programul de depozit pentru piese auto permite utilizarea rațională a spațiului de depozit, oferind în același timp utilizatorilor informații corecte despre disponibilitatea mărfurilor. Piesele auto necesită o contabilitate regulată și completarea stocurilor în conformitate cu vânzările pentru anumite modele de vehicule. Piesele auto sunt, de asemenea, împărțite pe categorii, cu adăugarea de diverse adjective de produse de transport. Contabilizarea manuală a pieselor de schimb auto este destul de dificilă, deoarece cu vânzările și mișcarea regulată a produselor, este necesar un control, ceea ce, desigur, ajută la dezvoltarea specializată, care în prezent este o parte integrantă a conducerii oricărei afaceri. Folosind un asistent automatizat specializat, este posibilă nu numai analiza vânzărilor, managementului și controlului, ci și asigură managementul proceselor intra-organizaționale printr-o abordare integrată. O aplicație concepută pentru a optimiza resursele de muncă atât pentru managerul, cât și pentru angajații organizației. Toată lumea va fi înregistrată cu datele personale introduse în baza de date și li se va oferi un cont pentru munca individuală ulterioară.
Cum se organizează un depozit de piese de schimb
Cum să-ți organizezi singur un depozit de piese de schimb? Pentru a efectua în mod independent analiza, controlul și gestionarea depozitelor de piese de schimb auto, este necesar un personal special selectat de angajați cu cunoștințe pentru implementare (depozit și contabilitate). Este posibilă înlocuirea a zeci de specialiști calificați prin introducerea unui asistent automatizat care poate îndeplini rapid și eficient orice tip de sarcină, indiferent de complexitate. Aplicațiile de pe piață au prețuri diferite, suport funcțional și sunt potrivite pentru un anumit domeniu de activitate. Ce program să alegi depinde de tine. La rândul nostru, am dori să vă invităm să acordați atenție software-ului companiei „Universal Accounting System”. Software-ul oferă opțiuni de configurare flexibile cu personalizarea barei de limbă, desktop, oferind utilizatorilor o gamă largă de modele de teme, o gamă de șabloane, instrumente și module. Luând în considerare dorințele utilizatorilor, dezvoltatorii au creat o dezvoltare automată care este potrivită pentru orice nivel de muncă pentru utilizatori, oferind condiții confortabile de lucru. Politica de prețuri va surprinde și ea plăcut, nu va atinge bugetul companiei, fără taxă lunară de abonament.
Organizare depozit de piese auto
Organizarea unui depozit pentru piese auto este o parte integrantă a activităților comerciale. Software-ul, datorită versatilității sale, oferă posibilitatea unei abordări competente și a organizării controlului de înaltă calitate a tuturor articolelor de mărfuri. Toate produsele pentru vehicule vor fi clasificate pe model, cu stocare convenabilă și afișare a informațiilor în sistem. Conectarea la sistem se realizează dintr-o comandă rapidă de pe desktop, care necesită înregistrarea inițială a fiecărui angajat. După înregistrare, în aplicație va fi creat un cont, care va fi folosit pentru munca personală a angajatului, afișând drepturile și oportunitățile de implementare a sarcinilor atribuite. Astfel, nivelul drepturilor de acces la datele informaționale va fi diferențiat pe măsură ce activitatea de lucru va progresa. În consecință, managerul va avea posibilități nelimitate și se va autentifica sub rolul de utilizator „Principal”. Pe baza diferitelor capacități ale utilizatorilor, angajaților li se vor furniza anumite informații incluse în gama de responsabilități ale locului de muncă, fără a interfera cu munca lor, garantând în același timp siguranța datelor informaționale, fără scurgeri de materiale. Fiecare dispozitiv care funcționează necesită achiziția individuală a unei versiuni licențiate. Utilizatorii pot folosi aplicația pe computere și dispozitive mobile, mișcându-se liber prin sediu.
Piese auto - program
Piese auto - programul prevede clasificarea mărfurilor pe categorii. Astfel, atunci când clienții solicită anumite articole, angajatul va găsi cu ușurință informațiile necesare, ținând cont de afișarea corectă a indicatorilor cantitativi și locația de depozitare, cost etc. Toate informațiile despre piesele auto vor fi înregistrate în aplicația din nomenclator. Fiecare piesa auto este inregistrata si i se va atribui un numar individual (cod de bare), completat cu date despre locatia de depozitare (celula, rack, raft in magazine si depozite), cu costul, cantitatea disponibila, precum si atasarea imaginilor. Imaginea permite utilizatorului să distingă vizual un produs de altul. Imaginea poate fi folosită de la o cameră web atunci când este sincronizată cu aplicația. Software-ul facilitează managementul cantitativ de calitate prin actualizarea automată a datelor informaționale. Astfel, la vânzarea unui anumit nume al unei piese de schimb, numărul total de solduri din baza de date va fi modificat. Oferă capacitatea de a potrivi lichiditatea în întregul sortiment, completând pozițiile la cerere cu operațiuni neîntrerupte.
Depozitare piese auto
Contabilitatea stocurilor de piese auto se realizează prin interacțiunea aplicației cu dispozitive de citire de înaltă tehnologie. Astfel, atunci când interacționați cu un scanner de coduri de bare și un terminal de colectare a datelor, o imprimantă pentru etichete și etichete de preț, este posibil să se efectueze inventarierea, acceptarea și expedierea mărfurilor. Având în vedere că nu este necesară implicarea angajaților în aceste procese, este posibilă nu numai simplificarea și îmbunătățirea calității muncii, dar și eliminarea furtului de produse și a falsificării datelor. Software-ul este capabil să gestioneze simultan un volum nelimitat de produse, precum și numărul de depozite și magazine, combinându-le într-o singură rețea. Astfel, angajații din diferite departamente vor putea vedea date despre piesele de schimb și vor putea afișa locația acestora. Sincronizarea tuturor dispozitivelor de lucru ale utilizatorilor este asigurată pentru un schimb convenabil de informații prin intermediul unei rețele interne sau prin Internet. Astfel, atunci când vânzătorul înregistrează mărfuri, în sistem va fi generată o aplicație pentru generarea ulterioară a documentației, precum și asamblarea comenzii în depozit. Toate etapele de lucru vor fi afișate în sistem, astfel încât managerul de afaceri să poată analiza în orice moment viteza și calitatea muncii fiecărui angajat.
Software pentru controlul stocurilor de piese auto
Programul de contabilitate în depozit a pieselor auto oferă posibilitatea de a efectua acceptarea, expedierea și inventarierea. Toate informațiile vor fi conținute într-o formă actualizată în nomenclatură. Când adăugați piese de schimb noi, aplicația vă permite să deschideți un card de produs cu completare automată. Utilitarul vă permite să utilizați atât stocarea dinamică, cât și statică a produselor. Depinde de tine să decizi ce metodă să folosești, în funcție de volumul articolelor. Informațiile despre amplasarea mărfurilor pe rafturi și rafturi vă vor ajuta să dezasamblați rapid produsele, să le găsiți și să le aranjați atunci când asamblați o comandă. Dezvoltarea automată oferă posibilitatea de a interacționa cu site-ul, serviciile și piețele. Cererile de achiziție de piese de schimb pot fi depuse fie prin intermediul unui manager, fie online. Toate informațiile vor fi furnizate clienților într-o formă actualizată, aceștia, la rândul lor, pot selecta articolele necesare, le pot muta și afișa în coș, urmat de calcularea sumei totale a plății și efectuarea plăților. În continuare, este prevăzută posibilitatea de a aranja livrarea. Aplicația conține hărți la scară mare pentru a afișa adresele exacte atât ale magazinelor, cât și ale depozitelor și să indice punctele de livrare a comenzilor către clienți, cu un calcul preliminar al calendarului și a plății suplimentare.
Contabilitate piese auto
Contabilitatea pieselor auto se realizează corect în formă electronică. Gestionarea digitală a documentelor vă permite să reduceți timpul pierdut, permițându-vă în același timp să îndepliniți sarcini mai importante. Managementul digital al documentelor nu asigură doar optimizarea timpului de lucru, dar asigură și introducerea corectă și siguranța materialelor. Toate datele de informații vor fi primite, generate și stocate în stocarea în cloud. Atunci când stocați documente, rapoarte și alte informații în unitatea de stocare, există un domeniu de aplicare, calendar și formate acceptate nelimitate. Aplicația este capabilă să convertească materialele necesare în formate de fișiere adecvate. Cu stocarea în cloud, utilizatorii pot lucra în program în birouri, magazine, depozite, acasă, în orice parte a lumii. Software-ul vă permite să automatizați procesul de organizare a relațiilor comerciale cu contrapărțile, afișând datele pentru fiecare în baza de date CRM. Baza de clienți va fi actualizată în mod regulat cu informații despre furnizarea de piese de schimb, decontări reciproce, inclusiv afișarea informațiilor de contact, mărimea reducerii pentru clienții obișnuiți, atașarea scanărilor de documente și imagini. Imaginile vă permit să identificați contrapartea atunci când vizitați magazinele de piese de schimb. Aplicația ajută la creșterea loialității clienților oferind oferte profitabile. Analizând starea comenzilor și oportunitatea decontărilor reciproce, se oferă reduceri pentru clienții obișnuiți.
Program de inventariere a pieselor auto
Programul de inventariere a pieselor auto vă permite să utilizați în mod rațional spațiul din depozitele magazinelor. Prin analiza datelor privind vânzările de mărfuri, este posibilă identificarea pozițiilor populare și învechite cu o rotație constantă a fondurilor atunci când se vând bunuri cu reduceri și promoții. Prin analizarea datelor privind cererea de piese auto, este posibilă modificarea listei de prețuri, mărind prețul pentru articolele populare și reducând prețul pentru mărfurile nelichide. De asemenea, programul vă permite să planificați activități viitoare cu dezvoltarea de soluții de marketing. Dacă investești în publicitate, poți vedea cele mai de succes mișcări de marketing. Activitățile comerciale ale unei afaceri depind de calitatea muncii angajaților. Prin urmare, efectuarea unei analize a activităților de muncă este extrem de importantă, inclusiv o analiză a calității serviciului. Pentru a analiza serviciul pentru clienți, se plănuiește obținerea de recenzii și evaluări pentru compararea și identificarea ulterioară a muncii de succes și de proastă calitate a angajaților. Se va efectua o analiză a activităților de muncă pentru angajați, comparând timpul lucrat, profitul realizat în timpul vânzărilor de mărfuri pentru o anumită perioadă de timp, achitând salariile lunare pe baza indicatorilor efectivi. Astfel, fiecare angajat se va strădui pentru o performanță mai bună cu o disciplină sporită.
Program - depozit de piese de schimb
Programul de depozit de piese de schimb prevede posibilitatea vânzărilor online și offline. Toate etapele de lucru de la momentul inregistrarii pana la livrarea comenzii catre clienti vor fi consemnate intr-un jurnal. Calculele efectuate de calculatorul încorporat vor fi precise și rapide, conform algoritmilor introduși. Calculele vor folosi nomenclatura, precum și reduceri și dobânzi pentru clienții obișnuiți. Documentația va fi, de asemenea, generată automat, folosind șabloane încorporate în conformitate cu reglementările companiei. Pe baza utilizării șabloanelor, angajații vor petrece un minim de timp completând câmpurile obligatorii conform șabloanelor. Software-ul este echipat cu funcționalități moderne care îi ajută pe angajați să automatizeze procesele de lucru. De exemplu, configurarea unui robot telefonic oferă clienților informațiile de care au nevoie, conform întrebărilor frecvente. Când se utilizează telefonia PBX, în momentul primirii unui apel, angajații vor primi informații actualizate pe ecranul monitorului despre cumpărător și despre comenzi, plăți și alte date, răspunzând la apel cu un discurs pregătit.
Gestionarea depozitului de piese de schimb
Gestionarea unui depozit de piese de schimb oferă capacitatea de a menține în mod competent evidența depozitului și a contabilității. Menținerea contabilității într-un sistem informațional unificat este destul de comodă, fără a fi nevoie ca conducerea companiei și angajații să treacă de la un sistem la altul, introducând aceleași informații de mai multe ori. Toate informațiile financiare vor fi disponibile managementului în orice moment, cu generarea promptă de rapoarte analitice și statistice. De asemenea, este posibil să introduceți termene limită și sarcini în planificatorul de sarcini, primind rapoarte despre munca depusă. De exemplu, backup-urile vor fi efectuate în intervalul de timp specificat. Prin urmare, nu este nevoie să vă faceți griji cu privire la siguranța informațiilor dacă computerul eșuează. Automatizarea proceselor de afaceri simplifică munca utilizatorilor, sporind în același timp calitatea muncii. De exemplu, atunci când folosesc un motor de căutare electronic, utilizatorii vor putea găsi informațiile de care au nevoie în câteva minute. Managementul depozitului asigură depozitarea de înaltă calitate a mărfurilor la instalarea camerelor CCTV. Camerele vor înregistra toate acțiunile atât ale angajaților, cât și ale vizitatorilor magazinului, salvând și transferând materiale pe computerul principal.
Program de contabilitate pentru piese auto
Programul de inventariere a pieselor auto oferă interacțiune de înaltă calitate și servicii pentru clienți. Pentru a crește baza de clienți și a crește volumul vânzărilor, este posibil să se ofere suport informațional clienților sub formă de trimitere de mesaje. Mesajele pot fi trimise prin mesaje SMS, WhatsApp, Viber și e-mail, atât cu scrisori vocale, cât și prin text. Software-ul vă permite, de asemenea, să utilizați carduri de reducere și un sistem de fidelizare bonus. Cumpărătorii se pot înregistra în mod independent pe site în contul lor personal, monitorizând produse noi și oferte excelente de pe dispozitivul lor de lucru din contul personal. Cumpărătorii pot, de asemenea, precomanda piesele lipsă pentru modelul lor de vehicul. Datele vor intra automat în sistem, reflectând informații despre plata anticipată etc.
Program pentru depozit de piese auto
Programul pentru un depozit de piese auto presupune nu numai interacțiunea cu echipamentele din depozit, oferind utilizatorilor soluții funcționale de ultimă generație, dar oferă și posibilitatea plății fără numerar atunci când este integrat cu sisteme bancare, terminale de plată și transferuri QR. Folosind plata contactless, clienții pot folosi orice unitate monetară cu conversia furnizată la cursul bancar. Aplicația are și capacitatea de a selecta date despre bunuri, comparând prețurile în timpul achiziției și vânzării. Pretul de achizitie se poate modifica in functie de cresterea sau scaderea cursurilor de schimb. Managerul va putea analiza datele privind cifra de afaceri a companiei și va putea obține informații despre modificările diferențelor de curs valutar.
Descărcați programul de contabilitate pentru piese auto
Programul de contabilitate a pieselor auto este disponibil pentru descărcare, atât în formă licențiată, cât și în versiune de probă. Este recomandabil să testați funcționalitatea în propria afacere înainte de a cumpăra un program licențiat prin descărcarea unei versiuni demo gratuite. De asemenea, oferă un format individual pentru selectarea modulelor și instrumentelor potrivite pentru tipul de activitate al afacerii dumneavoastră, dacă este necesar, denumirile pot fi dezvoltate într-o formă individuală; Este posibil să contactați consultanții folosind informațiile de contact și adresa de e-mail furnizate pe site. Site-ul are și recenzii ale clienților pe care le puteți citi în avans. Vă reamintim că la achiziționarea unui program licențiat, care prevede achiziția versiunii complete pentru fiecare dispozitiv care funcționează, primiți două ore de asistență tehnică ca bonus.
Video cu programul de depozit pentru piese auto
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descarcă gratuit programul de depozit pentru piese auto
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket,
magazin mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț și
întreprinderi de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.