Posibilitati de mentinere a tabelelor contabile de depozit
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte - Veți obține o bază unică de contractanți și furnizori cu toate datele de contact necesare
Baza contractanților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați contractantului și orice document în format electronic
E-mail - Programul va putea chiar să efectueze apeluri în numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Raportul va arăta căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei produselor învechite veți putea optimiza resursele depozitare
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Programul automat automat este prezentat într-un format convenabil pentru lucru chiar și de către un utilizator neexperimentat, fără a fi nevoie de plăți suplimentare, efectuând o plată unică fără o taxă lunară de abonament;
- istemul informatic face posibilă controlul proceselor interne de la distanță folosind camere de securitate în timp real;
- ontabilitatea depozitului va fi reprodusă corect atunci când aplicația este integrată cu echipamente de înaltă tehnologie care asigură recepția, depozitarea, expedierea, mișcarea și inventarierea;
- Într-un singur program, este posibil să controlezi și să gestionezi un număr nelimitat de depozite și puncte de vânzare cu amănuntul;
- În utilitate, toți utilizatorii vor fi înregistrați și li se vor oferi acces personal și drepturi de lucru folosind conturile zilnice;
- În aplicație, calculele sunt efectuate folosind un calculator electronic, folosind algoritmi de acțiune, articole cu prețuri curente și reduceri pentru o anumită categorie de clienți;
- nformațiile despre cumpărători și furnizori vor fi înregistrate în baza de date CRM, vom oferi detalii la zi, informații despre solicitări, acorduri, comenzi, decontări reciproce, recenzii, scanări de documente etc.;
- oftware-ul automatizat face posibilă acceptarea comenzilor pentru vânzarea de produse online;
- nteracțiunea cu sistemele bancare, terminalele de plată, asigurarea disponibilității decontărilor reciproce în formă non-cash, acceptarea și conversia unităților monetare la cursul băncii în moneda națională;
- oate informațiile privind activitățile financiare vor fi înregistrate în contabilitate, inclusiv integrarea cu contabilitatea 1C;
- rocesul de lucru cu fluxul de documente este simplificat, prevăzând utilizarea unui format digital, folosind șabloane pentru a crea rapid fișierele necesare;
- rogramul oferă suport pentru diverse formate de documente;
- mplerea se realizează automat, mutând informațiile necesare din mediile disponibile;
- ransferul de date de informații local sau prin Internet între utilizatori se realizează prin combinarea tuturor dispozitivelor de lucru;
- entru a oferi cumpărătorului informații la zi cu privire la ofertele profitabile, mesajele sunt transmise în masă sau selectivă;
- nformațiile despre toate articolele de mărfuri, ținând cont de clasificarea pe categorii, vor fi afișate în nomenclator, oferind angajaților organizației comerciale date actualizate privind cantitatea, codurile și articolele, costul, locul de depozitare, atașarea imaginilor cu imagini. .
Tabel de inventar
Pentru a simplifica procesele de lucru în toate companiile, tabelul contabil de depozit se realizează în formă electronică. Tabelul vă permite să reglementați activitățile din depozit, precum și toate articolele, ținând cont de vânzările și indicatorii cantitativi ai soldurilor pentru orice perioadă de timp. Cu ajutorul jurnalului electronic și al tabelelor, este posibilă activarea resurselor unei organizații de tranzacționare. Contabilitatea depozitului, de regulă, se realizează în tabele Excel, afișând încasările, soldurile și consumul de produse în scopuri de depozit și contabilitate. Astăzi, este planificată instalarea unei dezvoltări automate care să asigure raportarea constantă a stocării articolelor de inventar. Implementarea software implică, de asemenea, lucrul cu documentația însoțitoare. Programele sunt utilizate pe scară largă de către organizațiile de management care au depozite mici. Prin intermediul aplicației, este posibilă reglarea și controlul activității tuturor departamentelor, utilizând rațional resursele.
Masa de depozit
Masa de depozit este un instrument ideal pentru activitățile de depozit, folosind o abordare competentă în stocarea produselor, crearea de jurnal pentru comenzi, retururi etc. Folosind sisteme specializate, este posibil să se analizeze volumul produselor vândute, să se introducă date și să se genereze rapoarte privind creanțele și datorii. Pentru a îmbunătăți și accelera procesele de lucru, este furnizată generarea de cod. Programe automate concepute pentru a ajuta utilizatorii să-și îmbunătățească fluxurile de lucru în fiecare zi. Astfel, mă adresez dezvoltatorilor companiei Universal Accounting System, obțineți un asistent indispensabil la un preț accesibil și cu funcționalitate nelimitată. Software-ul face posibilă desfășurarea competentă a proceselor de lucru fără investiții suplimentare de efort și bani sau pierderi de timp.
Toate procesele vor fi înregistrate și salvate și analizate pe baza calității execuției în sistem. Astfel, conducerea afacerii de tranzactionare va putea monitoriza si analiza in orice moment nivelul si calitatea proceselor efectuate de fiecare subordonat. Pentru început, totul este în ordine. Este de remarcat faptul că software-ul USU este cel mai bun din gamă de pe piață, avem un panou de control convenabil, o politică de prețuri accesibile, o taxă de abonament gratuită și o abordare individuală a fiecărui utilizator printr-o selecție personală de module și instrumente. Meniul are doar trei secțiuni pentru a facilita procesele de lucru ale utilizatorilor, care vor fi înregistrate individual în baza de date pentru controlul și evidența ulterioară a activităților de lucru. Conectarea la aplicație se realizează dintr-o comandă rapidă de pe desktop prin introducerea numelui de utilizator și a parolei pentru cont. Se creează un cont pentru fiecare utilizator în mod individual, limitând accesul terților.
Tabel de echilibru al depozitului
Tabelul soldurilor depozitului este un sistem de contabilitate a produselor, cu casa de marcat si echipamente de inalta tehnologie. Software-ul ajută la controlul stocului de mărfuri și la gestionarea livrărilor mult mai convenabil, ușor și rațional, analizând profitul real al fiecărui articol. Software-ul nu necesită pregătire specială sau pregătire preliminară și este potrivit pentru orice nivel de abilități ale utilizatorului. Chiar și începătorii vor putea lucra pe deplin creând un cont conform propriilor dorințe. Utilizatorii au la dispoziție o gamă largă de modele pentru screensaverele desktop, șabloane pentru menținerea documentelor privind cifra de afaceri și limbi străine pentru interacțiunea cu contrapărțile în limbi străine. Aplicația oferă conectivitate multicanal, oferind tuturor angajaților de vânzări comenzi de acțiune, interacțiune și schimb de informații. Nivelul drepturilor de acces pentru fiecare angajat va fi determinat în funcție de postul său de muncă, oferind doar managerului de afaceri oportunități nelimitate. În tabele, precum și în jurnale, documente și rapoarte, toate informațiile vor fi completate automat, prevăzând importul de date. De asemenea, la generarea documentelor și rapoartelor, pot fi folosite tabele, șabloane.
Tabel de contabilitate consumabile
Tabelul de contabilitate a consumabilelor va conține întotdeauna informații actualizate, ținând cont de conexiunea multicanal și de necesitatea furnizării datelor corecte utilizatorilor. Pentru toate produsele, inclusiv consumabilele, informațiile vor fi stocate într-o formă adecvată, salvate în stocare în cloud în cantități limitate și pentru o perioadă lungă de timp. Fiecare articol va fi afișat sub un număr individual, număr articol, cod de bare, cost, cantitate, locație de depozitare în depozit, voi atașa imagini și descriere. Imaginile ajută utilizatorii să distingă vizual un produs de altul. Stocarea adresei vă permite să știți unde se află anumite articole în depozit. Tot in sistemul informatic este posibila clasificarea produselor dupa serii si date de expirare. Contabilitatea depozitului se poate efectua atat pe marfa proprie cat si pe comisioane. Fișa de raportare va fi furnizată pentru cifra de afaceri și soldurile totale.
Este posibil să controlați calitatea muncii tuturor depozitelor, precum și magazinelor, cu supraveghere video de la distanță în timp real. Este posibilă sincronizarea tuturor depozitelor și magazinelor într-o singură rețea pentru management, control și contabilitate convenabil. De asemenea, în aplicație este posibilă automatizarea procesului de comerț cu amănuntul și cu ridicata, îmbunătățirea și accelerarea vânzărilor, ținând cont de reflectarea tuturor etapelor de lucru. Munca utilizatorului se desfășoară de pe orice dispozitiv de lucru, inclusiv nu numai utilizarea computerelor, ci și a smartphone-urilor, tabletelor și laptopurilor. Orice sistem de operare Windows este acceptat; criteriul principal este o conexiune la Internet de înaltă calitate. În sistem, managerul de afaceri va fi mereu la curent cu toate problemele, analizând calitatea muncii fiecărui subordonat. Gestionarea, analiza, controlul și contabilitatea timpului de lucru vă permit să evaluați rațional munca angajaților, reflectând indicatori generali privind salariile.
Tabelul de primire și consum de materiale
Tabelul de primire și consum de materiale prevede și generarea unui raport de sinteză pentru punctele de vânzare cu amănuntul. Astfel, se poate analiza lichiditatea și lipsa cererii de mărfuri, implementând sistematic promoții și reduceri. Prin intermediul aplicației, este posibil să se utilizeze rațional (sediul, folosind și metode de stocare statice sau dinamice. Programul ajută la analiza datelor de vânzări, inclusiv puncte bonus pentru creșterea fidelității, reduceri etc. Software-ul este capabil să interacționeze cu diverse site-uri , dispozitive de măsurare, aplicații, rețele sociale și piețe Când interacționați cu imprimante, este posibil să imprimați rapid etichete de preț.
Folosind echipamente de depozit, automatizarea este asigurată la efectuarea inventarierii, atât selectiv, cât și pentru toate articolele de mărfuri. Prin menținerea unui tabel de venituri și cheltuieli cu mărfuri, se poate estima volumul produselor vândute cu calculul veniturilor. Pe baza vânzării de articole lichide, este posibilă completarea stocurilor în timp util, anticipând vânzările viitoare. Pentru a crește baza de clienți și volumele de vânzări, crește interesul clienților cu recunoaștere, se asigură integrarea cu site-ul web, serviciile și piețele. Astăzi, comerțul online este destul de relevant, având în vedere necesitatea urgentă de a economisi timp la achiziționarea anumitor bunuri. Datorită programului, este posibilă automatizarea procesului de vânzare a produselor, oferind clienților posibilitatea de a alege în mod independent produsele, de a plasa o comandă, de a livra și de a efectua plăți reciproce.
Descărcați tabelul veniturilor, cheltuielilor, soldului
Este posibil să descărcați tabelul de venituri, cheltuieli, sold de pe Internet, dar este mult mai convenabil să utilizați propriile șabloane care respectă reglementările companiei. Software-ul oferă posibilitatea de a utiliza diferite formate de fișiere, transformând rapid documentele în titlurile dorite. Software-ul vă permite să creați șabloane pentru tabele, documente, rapoarte de venituri și cheltuieli pentru o anumită perioadă de timp în câteva clicuri, inclusiv detalierea zilnică cu toate calculele folosind formule și totaluri, afișând soldul în timp real. Folosind software, este posibilă optimizarea resurselor companiei, controlând totodată în detaliu procesele de business desfășurate.
Este posibil să introduceți informații atunci când mărfurile sosesc sau ies, utilizând nomenclatura, selectând articolele necesare și, de asemenea, citiți cu ușurință folosind un scanner de coduri de bare și un terminal de colectare a datelor. Este posibilă automatizarea procesului de facturare controlând plățile efectuate în numerar și în formă nenumerară. În fiecare zi este posibilă analiza datelor despre fonduri în casele de marcat, precum și în contul curent. Integrarea cu sistemele bancare, se așteaptă să accepte plăți fără numerar folosind orice unități monetare cu conversie în moneda națională la cursul băncii. Toate operațiunile de decontare vor fi automatizate, folosind un calculator electronic, cu algoritmi de acțiune specificați. Informațiile despre acțiunile unei organizații comerciale vor fi afișate în contabilitate.
Tabel contabil de depozit
Tabelul de contabilitate al depozitului asigură organizarea și întreținerea de înaltă calitate a contabilității mărfurilor, afișând indicatori reali ai disponibilității soldurilor, calității și locației de depozitare. De asemenea, sistemul informațional unificat prevede menținerea unei baze de date separate pentru contrapărți cu detalii actualizate, istoric de interacțiuni, decontări reciproce, recenzii, reduceri, atașarea scanărilor de documentație și raportare. De asemenea, este posibil să interacționați cu contrapărțile prin trimiterea de mesaje informative SMS, E-mail și WhatsApp, Viber. De asemenea, este posibilă analiza datelor despre clienți, comparând profitul generat într-o anumită perioadă de timp, pentru a oferi reduceri.
Calculele vor fi făcute automat prin însumarea sumei reducerilor pentru clienții obișnuiți și atunci când clienții cu probleme sunt numărați pentru plata integrală în avans. Software-ul oferă o funcționalitate nelimitată care ușurează munca utilizatorului. De exemplu, hărțile la scară mare fac posibilă afișarea locației reale pentru livrarea comenzii. Telefonia PBX și robotul telefonic oferă consiliere clienților atunci când apelează prin telefon. Pentru a nu mai pierde timpul, pentru a vă oferi o oportunitate unică de a vă familiariza cu funcționalitatea software-ului, descărcați versiunea de testare gratuită prezentată pe site. De asemenea, este posibil să adresați întrebările dumneavoastră unui consultant, care vă va ajuta și la alegerea modulelor, șabloanelor și instrumentelor.
Tabele video pentru contabilitatea depozitului
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită de tabele pentru contabilitatea depozitului
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket,
magazin mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț și
întreprinderi de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.