- Posibilități
- Descriere
- Screenshot
- Video
- Descarcă
- Pentru cine?
- Clienți
- Feedback
- Limba
- Cumpără
Capabilitățile unui sistem CRM pentru contabilitate într-un salon de înfrumusețare
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Dacă utilizați opțiunea pre-înregistrare, clienții dvs. nu vor fi nevoiți să aștepte
Înregistrarea clienților - Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Pentru orice client poate fi ușor afișat istoricul vizitelor și preferințele acestuia
Istoricul vizitelor - Puteți implementa Club Card-urile pentru oferirea reducerilor și acumularea bonusurilor de către clienți
Club Card - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea bonusurilor - Veți putea expedia atât mesaje în masă cu ocazia zilelor de naștere, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu, despre faptul că astăzi clientul este înscris la meșter
SMS - Expedierea prin poșta electronică vă va permite să transmiteți și orice document electronic clientului, de exemplu, un extras despre bonusurile acumulate
E-mail - Expedierea prin messenger Viber va menține reputația salonului dvs. ca unul modern și în trend
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Toate plățile dvs. vor fi sub control riguros. Prețul serviciilor se calculează luând în considerare și bonusurile și certificatele clienților
Plăți - Orice mărfuri și materiale pot fi vândute, precum și retrasepentru anumite proceduri
Evidența materialelor - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
CRM - Veți afla foarte ușor ce servicii preferă vizitatorii dvs. și chiar solicitările individuale ale clienților
Preferințe - Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de clienți - Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
Gradul de activitate
al clienților - Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
Rating
clienți - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
Motivele plecării - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla la cine dintre colaboratori cel mai des clienții revin și cine poate pierde clienți
Menținerea clienților - Un partener care v-a recomandat serviciile sau chiar un colaborator, care a recomandat clientului să încerce un nou serviciu, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al meșterilor poate fi ușor calculat automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Pentru fiecare angajat sau filială veți putea afla dinamica de creștere a vizitelor și oferirii serviciilor pentru orice perioadă
Dinamica vizitelor - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Un raport special vă va arăta ce departamente nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
Nepopular - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza vânzărilor - Întreaga statistică despre clienți, servicii și angajați o veți putea afla pentru orice perioadă de timp convenabilă și să apreciați astfel dinamica cu ajutorul unor rapoarte de referință
Dinamica în funcție
de timp - Pentru fiecare produs, programul vă va indica pentru cât timp ajunge stocul, ceea vă va permite să optimizați achizițiile și păstrarea
Prognoza mărfurilor - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați vizitatorii și să obțineți bine meritata reputație de cel mai modern și în trend salon
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul dezvoltat de USU poate fi un instrument excelent pentru gestionarea proceselor centrului;
- ferim functionalitate pentru desfasurarea activitatilor de contabilitate in diverse domenii;
- e exemplu, este ușor să gestionați contabilitatea prin USU;
- eți putea lucra cu reviste electronice;
- rogramul ajută la lucrul cu distribuția și controlul resurselor materiale: cosmetice, produse de îngrijire etc.;
- rin intermediul software-ului puteți lucra cu angajări de salarii;
- eți putea determina tendințele de dezvoltare a afacerii utilizând analize încorporate;
- oftware-ul poate fi folosit pentru a gestiona procesele din ramuri;
- oftware-ul este configurat pentru a trimite notificări;
- uteți comanda de la noi dezvoltarea de funcții individuale pentru afacerea dumneavoastră;
- latforma vă permite să lucrați cu diverse orare și orare;
- rogramul poate fi configurat pentru control de la distanță folosind cloud;
- untem pregătiți să dezvoltăm o aplicație personală pentru clienții dumneavoastră;
- oftware-ul poate fi echipat cu diverse tipuri de integrări;
- u ajutorul UCS, vă puteți face activitățile mai optimizate și mai ușor de gestionat.
Cum să ții evidența într-un salon de înfrumusețare?
Cum să ții evidența într-un salon de înfrumusețare? Aceasta este o întrebare foarte importantă, deoarece activitățile contabile determină foarte mult. De exemplu, datorită acestuia puteți determina veniturile și cheltuielile centrului, puteți identifica tendințele pozitive și negative.
De asemenea, datorită proceselor contabile, este posibil să se determine rezultatele muncii fiecărui angajat și să se indice remunerația pentru munca sa. În condiții moderne, procesele sunt realizate prin automatizare.
Contabilitate intr-un salon de infrumusetare
Puteți ține evidența într-un salon de înfrumusețare folosind un software specializat. În această recenzie vă vom spune exact despre acest lucru. Programele moderne au un set complet de funcții pentru a lucra cu informații, a le transforma și a le folosi în beneficiul afacerilor.
Vă prezentăm software de la USU care vă permite să lucrați ușor și rapid cu diferite tipuri de date. Sistemul vă permite să lucrați cu diverse funcții.
Cum să țin cont pentru un salon de înfrumusețare?
Cum să țin cont pentru un salon de înfrumusețare prin USU? Pentru a face acest lucru, în primul rând, trebuie să introduceți date în sistem. Acest lucru se poate face în două moduri principale: automat și manual. Metoda automată este disponibilă atunci când există informații pe suporturi electronice, atunci puteți utiliza cu ușurință importul de date.
Dacă înainte de aceasta, toate informațiile erau în registre de hârtie, atunci va trebui introdusă manual o dată în baza de date. De regulă, aceștia sunt indicatori de bază pentru clienți, furnizori, alți participanți la procese, detalii proprii și nomenclatură pentru bunuri și servicii.
Programe pentru conducerea unui salon de înfrumusețare
Programele pentru conducerea unui salon de înfrumusețare pot varia de la simplu la complex. Cele simple reprezintă un set mic de funcționalități, în timp ce soluțiile complexe pot ajuta la asigurarea unor activități contabile cu drepturi depline.
USU are plăcerea să vă prezinte o varietate de opțiuni, de la simple la complexe. În funcție de bugetul și nevoile dvs., vă vom oferi opțiunile necesare.
Contabilitate salon de infrumusetare
Contabilitatea unui salon de înfrumusețare include înregistrarea veniturilor din prestarea de servicii. Acestea ar putea fi servicii legate de tunsori, manichiură, cosmetologie și așa mai departe. Pot fi luate în considerare și veniturile din vânzarea de produse conexe, precum cosmetice sau accesorii. După aceasta, toate încasările sunt înregistrate la casierie sau în contul curent. În USU veți putea formaliza toate aceste tranzacții plus, luați în considerare mecanismele de loialitate aplicate, precum și certificatele eliberate.
Contabilitatea salonului de înfrumusețare include activități de contabilitate pentru cheltuieli. Acestea pot include: costuri pentru închirierea spațiilor, plata utilităților, achiziționarea de produse cosmetice și echipamente, costuri pentru salariile meșteșugarilor și personalului administrativ și alte cheltuieli (reclamă, marketing). Toate acestea pot fi ușor documentate în USU.
Contabilitate pentru un salon de înfrumusețare
Contabilitatea unui salon de înfrumusețare este direct legată de salarizare (inclusiv taxe și prime de asigurare). Prin intermediul software-ului, puteți înregistra premii și bonusuri pentru meșteri, vacante record și concedii medicale. Fiecare centru își poate aplica propriile standarde de încărcare, iar platforma poate fi ajustată în funcție de ele.
Program de contabilitate pentru un salon de înfrumusețare
Un program de contabilitate pentru un salon de înfrumusețare vă va ajuta să mențineți disciplina de numerar. De exemplu, în program puteți efectua toate operațiunile necesare legate de casa de marcat. De asemenea, puteți conecta integrarea cu casele de marcat online. Vei putea menține toată documentația necesară și vei reconcilia zilnic casa ta de marcat cu venitul real.
Jurnalele de bord într-un salon de înfrumusețare
Jurnalele de bord în salonul de înfrumusețare vor fi păstrate în format electronic, pe baza datelor cu care veți putea lucra cu raportare. Veți putea realiza raportări interne pentru a analiza profitabilitatea și a controla costurile. Se pot depune rapoarte pentru toate categoriile incluse în program.
Sistem contabil pentru un salon de înfrumusețare
Un sistem de contabilitate pentru un salon de înfrumusețare va ajuta în gestionarea altor aspecte ale activității. De exemplu, atunci când lucrați cu un program. USU te va ajuta sa faci asta profesional, fara suprapuneri sau, dimpotriva, ferestre goale, tinand cont de toate avantajele si privilegiile.
Contabilitate in saloanele de infrumusetare
Contabilitatea în saloanele de înfrumusețare este indisolubil legată de clienți. Funcțiile CRM vă vor ajuta să lucrați profesional cu baza dvs. de clienți. Software-ul creează carduri electronice cu o descriere completă a contactelor și serviciilor furnizate. Pe viitor, această abordare vă va ajuta să aveți informații valoroase care vă vor permite să aplicați corect loialitatea față de clienții obișnuiți.
Software de contabilitate pentru salonul de înfrumusețare
Un program de contabilitate pentru un salon de înfrumusețare reduce probabilitatea erorilor manuale. Un maestru sau un administrator poate introduce rapid date despre plăți, vânzări și salarii. Acest lucru reduce timpul de procesare a informațiilor, iar Sistemul facilitează sarcinile de zi cu zi, îmbunătățește calitatea serviciilor și marketingului.
Păstrarea evidențelor într-un salon de înfrumusețare
Păstrarea înregistrărilor într-un salon de înfrumusețare prin software-ul USU vă va îmbunătăți procesele, le va face organizate și optimizate.
Lucrul cu programul este foarte simplu, trebuie doar să vă pregătiți puțin și să utilizați instrucțiunile interactive încorporate. Suntem gata să vă răspundem la întrebări în timpul unei prezentări personale. Automatizați-vă afacerea prin USU.
Programe video pentru contabilitate într-un salon de înfrumusețare
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului de contabilitate într-un salon de înfrumusețare
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Salon de frumusețe
Academie și institut
de frumusețe
Îngrijire și salon
pentru animale
Studio de
bronzat și solar
Centru de imagine
Centru de cosmetologie
și clinică
Frezerie și salon
de frezerie
Nail studio și
salon de unghii
Centru estetic
Barbershop
Salon SPA și centru
Cabinet de cosmetologie,
sănătatea și frumusețe
Salon de tatuaj și
studio de tatuaje
Magazin și
companie de comerț
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței


Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.



