1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Mese pentru salon de infrumusetare

Potrivit a 10 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Mese pentru salon de infrumusetare

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capabilitățile unui sistem CRM cu mese pentru un salon de înfrumusețare

  • Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
    Orice limbă

    Orice limbă
  • Dacă utilizați opțiunea pre-înregistrare, clienții dvs. nu vor fi nevoiți să aștepte
    Înregistrarea clienților

    Înregistrarea clienților
  • Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date a clienților
  • Pentru orice client poate fi ușor afișat istoricul vizitelor și preferințele acestuia
    Istoricul vizitelor

    Istoricul vizitelor
  • Puteți implementa Club Card-urile pentru oferirea reducerilor și acumularea bonusurilor de către clienți
    Club Card

    Club Card
  • La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
    Transferarea bonusurilor

    Transferarea bonusurilor
  • Veți putea expedia atât mesaje în masă cu ocazia zilelor de naștere, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu, despre faptul că astăzi clientul este înscris la meșter
    SMS

    SMS
  • Expedierea prin poșta electronică vă va permite să transmiteți și orice document electronic clientului, de exemplu, un extras despre bonusurile acumulate
    E-mail

    E-mail
  • Expedierea prin messenger Viber va menține reputația salonului dvs. ca unul modern și în trend
    Viber

    Viber
  • Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere vocală
  • Toate plățile dvs. vor fi sub control riguros. Prețul serviciilor se calculează luând în considerare și bonusurile și certificatele clienților
    Plăți

    Plăți
  • Orice mărfuri și materiale pot fi vândute, precum și retrasepentru anumite proceduri
    Evidența materialelor

    Evidența materialelor
  • Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
    Calcule

    Calcule
  • Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
    CRM

    CRM
  • Veți afla foarte ușor ce servicii preferă vizitatorii dvs. și chiar solicitările individuale ale clienților
    Preferințe

    Preferințe
  • Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
    Creșterea numărului de clienți

    Creșterea numărului
    de clienți
  • Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
    Gradul de activitate al clienților

    Gradul de activitate
    al clienților
  • Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
    Rating clienți

    Rating
    clienți
  • Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
    Analiza publicității

    Analiza publicității
  • Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
    Clienți plecați

    Clienți plecați
  • Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
    Motivele plecării

    Motivele plecării
  • Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Veți afla la cine dintre colaboratori cel mai des clienții revin și cine poate pierde clienți
    Menținerea clienților

    Menținerea clienților
  • Un partener care v-a recomandat serviciile sau chiar un colaborator, care a recomandat clientului să încerce un nou serviciu, va fi observat și încurajat
    Recomandări

    Recomandări
  • Salariul contractual al meșterilor poate fi ușor calculat automat, ținând cont de tarifele personale
    Salariul

    Salariul
  • Pentru fiecare angajat sau filială veți putea afla dinamica de creștere a vizitelor și oferirii serviciilor pentru orice perioadă
    Dinamica vizitelor

    Dinamica vizitelor
  • Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
    Analiza serviciilor

    Analiza serviciilor
  • Un raport special vă va arăta ce departamente nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
    Nepopular

    Nepopular
  • Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
    Analiza vânzărilor

    Analiza vânzărilor
  • Întreaga statistică despre clienți, servicii și angajați o veți putea afla pentru orice perioadă de timp convenabilă și să apreciați astfel dinamica cu ajutorul unor rapoarte de referință
    Dinamica în funcție de timp

    Dinamica în funcție
    de timp
  • Pentru fiecare produs, programul vă va indica pentru cât timp ajunge stocul, ceea vă va permite să optimizați achizițiile și păstrarea
    Prognoza mărfurilor

    Prognoza mărfurilor
  • Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
    Prețul mediu

    Prețul mediu
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
    Segmente de preț

    Segmente de preț
  • Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați vizitatorii și să obțineți bine meritata reputație de cel mai modern și în trend salon
    Exclusivitate

    Exclusivitate
  • Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
    Înregistrare online

    Înregistrare online
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
    Proiectare pe ecran

    Proiectare pe ecran
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • În software-ul USU puteți lucra cu foi de calcul pentru un salon de înfrumusețare;
  • eți putea lucra cu date tabelare despre orare și orare de recepție;
  • istemul este conceput pentru a lucra cu date financiare;
  • ei putea controla consumul de resurse materiale;
  • uteți configura ștergerea automată a materialelor atunci când furnizați servicii standard;
  • istemul vă permite să pregătiți documentația financiară;
  • oftware-ul poate fi integrat cu echipamente și servicii de comunicații;
  • uteți folosi funcționalități limitate pentru a deservi o zonă îngustă sau pentru a obține capabilități pentru un management complet al procesului;
  • uteți descărca o versiune de încercare gratuită de pe site;
  • lertele despre programări pot fi trimise clienților prin intermediul sistemului;
  • tunci când este integrat cu site-ul web, puteți aranja o programare online;
  • apacitățile platformei pot fi extinse după cum este necesar;
  • ferim optiuni suplimentare la cerere;
  • rice număr de angajați sau meșteri pot lucra cu software-ul;
  • bțineți acum capabilități moderne de automatizare.

Mese pentru salon de infrumusetare

Mesele pentru un salon de infrumusetare pot fi de mare ajutor in organizarea activitatilor centrului. Acestea pot fi efectuate în diferite domenii de activitate: de la lucrul cu clienții până la înregistrarea veniturilor primite.

Un tabel pentru un salon de înfrumusețare poate fi folosit pentru a înregistra clienții și în acesta pot fi reflectate următoarele date: data și ora vizitei, numele și informațiile de contact ale clientului, serviciul pentru care este înregistrat clientul, comandantul care furnizează serviciul. Tabelul poate reflecta și starea vizitei: planificată, anulată, finalizată. Acesta este un exemplu de astfel de comportament.

Foaie de calcul Excel pentru salonul de înfrumusețare

Tabelele Excel pentru un salon de înfrumusețare sunt compilate și întreținute independent de către utilizator. Dacă comparăm întreținerea folosind registre de hârtie, atunci acest format are avantaje. În primul rând, aceasta este o lucrare modernă cu informații, este ușor de citit, este ușor de transferat sau redirecționat, puteți utiliza unele funcții automate, de exemplu, calcule automate.

O foaie de calcul Excel pentru un salon de înfrumusețare are și dezavantaje: lucru lung și independent cu informații (în special pentru baze de date), riscul pierderii datelor (dacă apare o defecțiune a sistemului), distorsiunea informațiilor de către utilizator și analiza dificilă a datelor. Toate aceste riscuri pot fi minimizate folosind foi de calcul încorporate într-un program specializat. Vă sugerăm să utilizați Sistemul Universal de Contabilitate. În USU puteți lucra cu diverse registre, iar acestea sunt deja implementate în program, nu trebuie să fie create sau editate.

De exemplu, puteți lucra cu registre similare pentru angajați și programul lor de lucru. Acestea pot indica numele complet al angajatului. Poziție: manichiuristă, coafor, cosmetolog și așa mai departe. De asemenea, pot fi indicate zilele și turele lucrătoare, numărul de ore lucrate, vacanțele planificate și așa mai departe.

Dacă trebuie să înregistrați serviciile oferite, atunci acest registru se poate reflecta în sistem și acolo va fi indicat numele serviciului, de exemplu: tunsoare, colorare, manichiură și altele. De asemenea, costul acestuia, eventual durata performanței, maestrul care poate efectua acest serviciu.

Tabelul veniturilor și cheltuielilor unui salon de înfrumusețare

Tabelul veniturilor și cheltuielilor salonului de înfrumusețare va fi reflectat în secțiunea finanțare a programului. Ce venituri pot fi reflectate în sistem? Venituri din servicii, vânzări de produse cosmetice și multe altele. Fiecare întreprinzător poate determina în mod independent elementele de venit pot fi cât de multe este necesar.

Programul poate reflecta, de asemenea, cheltuieli pentru chirie, salarii, achiziție de materiale și altele. Datorită rapoartelor implementate în software, va fi posibil să se reflecte profiturile și pierderile pentru o anumită perioadă și, în general, să se determine profitabilitatea proceselor. De asemenea, puteți analiza datoriile clienților sau furnizorilor.

Tabelul veniturilor și cheltuielilor unui salon de înfrumusețare poate fi ușor verificat și analizat. Dacă profitați de oportunitatea de a vă conecta la un serviciu pentru evaluarea serviciilor oferite, veți putea lucra cu date de feedback de la consumatorii serviciilor.

Un astfel de registru va afișa informații despre datele clientului, evaluarea acestuia asupra serviciului (aceasta poate fi puncte sau comentarii), sugestii de îmbunătățire și data vizitei. Vă putem oferi diferite opțiuni.

Contabilitatea veniturilor într-un salon de înfrumusețare

Contabilitatea veniturilor într-un salon de înfrumusețare cu sistem de management va fi efectuată conform standardelor moderne. De asemenea, veți putea efectua operațiuni contabile pe materiale și stocuri. De exemplu, vor fi furnizate informații despre denumirea produsului (șampoane, vopsele, unelte etc.), cantitatea din stoc, furnizorii și informațiile de contact, data achiziției și data planificată pentru următoarea achiziție, data de expirare a produselor cosmetice și asa mai departe.

În contabilizarea veniturilor într-un salon de înfrumusețare, pot exista și programe de fidelizare. Prin intermediul software-ului se poate lansa orice program: bonusuri, certificate, reduceri, iar in momentul in care sunt efectuate datele vor fi aplicate automat. Iar cardul de client poate afișa informații despre datele clientului, numărul de vizite, suma de bani cheltuită, prezența reducerilor sau bonusurilor, participarea la promoții sau programe de fidelitate.

Cu noi puteți obține aceste și alte tipuri de funcții și caracteristici. Vă invităm să descărcați o versiune de încercare gratuită a sistemului. USU vă va simplifica contabilitatea.

Aspectul programului

Mese pentru salon de infrumusetare

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită a fișelor de lucru pentru salonul de înfrumusețare

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Salon de frumusețe

    Salon de frumusețe
  • Academie și institut de frumusețe

    Academie și institut
    de frumusețe
  • Îngrijire și salon pentru animale

    Îngrijire și salon
    pentru animale
  • Studio de bronzat și solar

    Studio de
    bronzat și solar
  • Centru de imagine

    Centru de imagine
  • Centru de cosmetologie și clinică

    Centru de cosmetologie
    și clinică
  • Frezerie și salon de frezerie

    Frezerie și salon
    de frezerie
  • Nail studio și salon de unghii

    Nail studio și
    salon de unghii
  • Centru estetic

    Centru estetic
  • Barbershop

    Barbershop
  • Salon SPA și centru

    Salon SPA și centru
  • Cabinet de cosmetologie, sănătatea și frumusețe

    Cabinet de cosmetologie,
    sănătatea și frumusețe
  • Salon de tatuaj și studio de tatuaje

    Salon de tatuaj și
    studio de tatuaje
  • Magazin și companie de comerț

    Magazin și
    companie de comerț
  • Altă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.