1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Contabilitate clientilor saloanelor de infrumusetare

Potrivit a 83 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Contabilitate clientilor saloanelor de infrumusetare

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capabilitățile unui sistem CRM pentru clienții contabili ai unui salon de înfrumusețare

  • Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
    Orice limbă

    Orice limbă
  • Dacă utilizați opțiunea pre-înregistrare, clienții dvs. nu vor fi nevoiți să aștepte
    Înregistrarea clienților

    Înregistrarea clienților
  • Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date a clienților
  • Pentru orice client poate fi ușor afișat istoricul vizitelor și preferințele acestuia
    Istoricul vizitelor

    Istoricul vizitelor
  • Puteți implementa Club Card-urile pentru oferirea reducerilor și acumularea bonusurilor de către clienți
    Club Card

    Club Card
  • La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
    Transferarea bonusurilor

    Transferarea bonusurilor
  • Veți putea expedia atât mesaje în masă cu ocazia zilelor de naștere, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu, despre faptul că astăzi clientul este înscris la meșter
    SMS

    SMS
  • Expedierea prin poșta electronică vă va permite să transmiteți și orice document electronic clientului, de exemplu, un extras despre bonusurile acumulate
    E-mail

    E-mail
  • Expedierea prin messenger Viber va menține reputația salonului dvs. ca unul modern și în trend
    Viber

    Viber
  • Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere vocală
  • Toate plățile dvs. vor fi sub control riguros. Prețul serviciilor se calculează luând în considerare și bonusurile și certificatele clienților
    Plăți

    Plăți
  • Orice mărfuri și materiale pot fi vândute, precum și retrasepentru anumite proceduri
    Evidența materialelor

    Evidența materialelor
  • Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
    Calcule

    Calcule
  • Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
    CRM

    CRM
  • Veți afla foarte ușor ce servicii preferă vizitatorii dvs. și chiar solicitările individuale ale clienților
    Preferințe

    Preferințe
  • Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
    Creșterea numărului de clienți

    Creșterea numărului
    de clienți
  • Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
    Gradul de activitate al clienților

    Gradul de activitate
    al clienților
  • Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
    Rating clienți

    Rating
    clienți
  • Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
    Analiza publicității

    Analiza publicității
  • Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
    Clienți plecați

    Clienți plecați
  • Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
    Motivele plecării

    Motivele plecării
  • Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Veți afla la cine dintre colaboratori cel mai des clienții revin și cine poate pierde clienți
    Menținerea clienților

    Menținerea clienților
  • Un partener care v-a recomandat serviciile sau chiar un colaborator, care a recomandat clientului să încerce un nou serviciu, va fi observat și încurajat
    Recomandări

    Recomandări
  • Salariul contractual al meșterilor poate fi ușor calculat automat, ținând cont de tarifele personale
    Salariul

    Salariul
  • Pentru fiecare angajat sau filială veți putea afla dinamica de creștere a vizitelor și oferirii serviciilor pentru orice perioadă
    Dinamica vizitelor

    Dinamica vizitelor
  • Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
    Analiza serviciilor

    Analiza serviciilor
  • Un raport special vă va arăta ce departamente nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
    Nepopular

    Nepopular
  • Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
    Analiza vânzărilor

    Analiza vânzărilor
  • Întreaga statistică despre clienți, servicii și angajați o veți putea afla pentru orice perioadă de timp convenabilă și să apreciați astfel dinamica cu ajutorul unor rapoarte de referință
    Dinamica în funcție de timp

    Dinamica în funcție
    de timp
  • Pentru fiecare produs, programul vă va indica pentru cât timp ajunge stocul, ceea vă va permite să optimizați achizițiile și păstrarea
    Prognoza mărfurilor

    Prognoza mărfurilor
  • Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
    Prețul mediu

    Prețul mediu
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
    Segmente de preț

    Segmente de preț
  • Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați vizitatorii și să obțineți bine meritata reputație de cel mai modern și în trend salon
    Exclusivitate

    Exclusivitate
  • Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
    Înregistrare online

    Înregistrare online
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
    Proiectare pe ecran

    Proiectare pe ecran
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • În sistemul USU, puteți lucra cu consumatorii serviciilor centrului;
  • ste disponibilă întreținerea cardurilor electronice, cu o descriere completă a furnizării serviciilor;
  • rin intermediul software-ului puteți menține un calendar de programare pentru primirea vizitatorilor;
  • latforma vă permite să gestionați veniturile și cheltuielile centrului;
  • rogramul vă permite să urmăriți tendințele;
  • nalytics va arăta cât de bine se desfășoară activitatea;
  • apacitățile software-ului vă permit să gestionați centrul chiar și de la distanță;
  • ferim functionalitate avansata in domeniul managementului relatiilor cu clientii;
  • ste foarte ușor să lucrați cu programul, toate capabilitățile sistemului sunt clare și ușor de implementat;
  • uteți folosi integrări cu echipamente, de exemplu, pentru o casă de marcat;
  • uteți configura notificările într-un format de declanșare;
  • rin intermediul software-ului, puteți organiza o listă de corespondență către baza dvs. de clienți;
  • apacitățile platformei pot fi întotdeauna extinse;
  • vem disponibilă o versiune de probă a software-ului;
  • u USU, contabilitatea dumneavoastră va fi efectuată într-un mod modern.

Cum să țin evidența clienților într-un salon de înfrumusețare?

Cum să țin evidența clienților într-un salon de înfrumusețare? În condiții moderne, programele specializate sunt utilizate în aceste scopuri. Astfel de sisteme vă permit să automatizați procesul de contabilizare pentru consumatorii de servicii, înregistrări, calcule și raportare. Vă prezentăm o soluție software modernă de la USU care vă va permite să vă optimizați activitățile.

Cu USU puteți menține o bază de date a consumatorilor de servicii cu informații de contact și istoricul vizitelor. Introducerea detaliată a acestor date vă va permite să luați în considerare preferințele, serviciile utilizate și profesioniștii.

Jurnal de bord pentru clienții dintr-un salon de înfrumusețare

Anterior, logul clientului într-un salon de înfrumusețare era întreținut manual prin jurnale de hârtie. Un astfel de management a complicat procesele, le-a făcut de rutină și, în unele cazuri, chiar derutante. Acum disponibil în format electronic. USU oferă astfel de oportunități. În esență, puteți crea o poveste de colaborare separată cu fiecare vizitator al centrului dvs.

Platforma este configurată pentru diverse mecanisme de înregistrare a datelor, precum și pentru lucru direct cu fiecare vizitator.

Program de gestionare a clienților unui salon de înfrumusețare

Un program de management al clienților unui salon de înfrumusețare poate automatiza programările pentru servicii și chiar poate distribui vizitatorii între specialiști. Cu integrările de site-uri web, înregistrarea online poate fi furnizată și integrată cu ușurință cu înregistrările generale.

De asemenea, prin USU, puteți asigura trimiterea de notificări sau memento-uri despre vizită printr-un serviciu convenabil. De asemenea, este posibil să se creeze rapoarte privind activitatea cu consumatorii de servicii și să le evalueze în lumina rapoartelor financiare.

Contabilitate clientilor saloanelor de infrumusetare

Contabilitatea clienților unui salon de înfrumusețare este asociată cu menținerea unei baze de clienți. Conține informații de contact și colectează date de bază: nume, telefon, e-mail și alte date. În USU, puteți reflecta istoricul vizitelor, puteți înregistra datele vizitelor, serviciile utilizate și specialiști pentru a personaliza serviciul în viitor.

În sistem, puteți păstra note despre preferințe, de exemplu, ce proceduri sunt preferate, dacă au solicitări speciale și așa mai departe. Folosind funcțiile CRM, puteți planifica cu atenție munca pentru artiști individuali și vizitatorii acestora. În acest fel, puteți facilita foarte mult planificarea și pregătirea maestrului pentru ziua de lucru.

Baza de clienți ai salonului de înfrumusețare

Baza de clienți a unui salon de înfrumusețare poate fi folosită pentru segmentare. În USU pot fi împărțiți în grupuri în funcție de diverse criterii, de exemplu: permanent, unic, VIP și așa mai departe. Această tactică a fost creată pentru interacțiuni mai eficiente în timpul unor evenimente precum promoții sau reduceri.

Puteți utiliza sistemul pentru a crea oferte personalizate pentru fiecare categorie de vizitatori. Acordând atenție personalizată fiecărui consumator de servicii, creșteți șansele de a obține mai mult venit.

Contabilitate client salon de infrumusetare

Înregistrările clienților saloanelor de înfrumusețare pot facilita utilizarea ușoară a instrumentelor de marketing. De exemplu, pe baza USU, puteți implementa distribuiri automate de SMS sau e-mail pentru notificări despre promoții, mementouri de vizite și oferte. De asemenea, puteți utiliza un format de declanșare sau o abordare personalizată atunci când trimiteți date.

Calendar pentru clienti

Calendarul pentru clienți prin USU va fi implementat în cel mai bun mod posibil. Acest lucru se poate face manual sau folosind înregistrarea online. Integrarea sistemului cu site-ul web și furnizarea de rezervări online va permite consumatorilor de servicii să aleagă în mod independent momentul vizitei și al serviciului, iar dvs. veți putea optimiza volumul de muncă al specialiștilor și veți evita confuzia în program. Munca administratorului va fi facilitată și în cazul înregistrării manuale în calendar: informațiile vor fi concentrate în fața ochilor acestuia, care pot fi ușor transferate sau convertite în programul dorit.

Program de bază de clienți pentru un salon de înfrumusețare

Programul de bază de clienți pentru un salon de înfrumusețare va ajuta la implementarea diferitelor programe de loialitate. De exemplu, aceasta ar putea fi dezvoltarea, întreținerea și contabilizarea bonusurilor și reducerilor pentru consumatorii obișnuiți de servicii printr-un sistem de loialitate. Acest sistem poate fi automatizat prin USU astfel încât la efectuarea unei vânzări sau prestarea de servicii să fie aplicate imediat mecanismele de acumulare necesare.

Baza de clienți pentru un salon de înfrumusețare

Baza de clienți a unui salon de înfrumusețare trebuie să aibă feedback, iar noi vă vom ajuta să-l oferiți. Folosind serviciul de evaluare a serviciilor, după fiecare vizită, puteți colecta feedback pentru a îmbunătăți calitatea serviciilor. Acest lucru poate fi, de asemenea, automatizat folosind mailinguri prin intermediul programului.

Baza de clienți a unui salon de înfrumusețare este fără îndoială un element foarte important în activitatea unor astfel de unități. Cu USU puteți oferi o abordare de înaltă calitate a întreținerii, contabilității și managementului. Poate fi structurat, segmentat și organizat astfel încât să maximizeze interacțiunea eficientă.

Software pentru clienții contabili ai unui salon de înfrumusețare

Programul pentru clienții contabili ai unui salon de înfrumusețare de la USU poate fi echipat cu alte capacități, de exemplu: pentru gestionarea veniturilor și cheltuielilor, gestionarea salariilor, suport informațional și așa mai departe. Pentru a vă familiariza pe deplin cu lista serviciilor noastre, vă invităm la o prezentare individuală gratuită la un moment convenabil pentru dvs. Cu noi vei putea lucra profesional cu clienții tăi.

Aspectul programului

Contabilitate clientilor saloanelor de infrumusetare

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită a unui program pentru clienții contabili ai unui salon de înfrumusețare

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Salon de frumusețe

    Salon de frumusețe
  • Academie și institut de frumusețe

    Academie și institut
    de frumusețe
  • Îngrijire și salon pentru animale

    Îngrijire și salon
    pentru animale
  • Studio de bronzat și solar

    Studio de
    bronzat și solar
  • Centru de imagine

    Centru de imagine
  • Centru de cosmetologie și clinică

    Centru de cosmetologie
    și clinică
  • Frezerie și salon de frezerie

    Frezerie și salon
    de frezerie
  • Nail studio și salon de unghii

    Nail studio și
    salon de unghii
  • Centru estetic

    Centru estetic
  • Barbershop

    Barbershop
  • Salon SPA și centru

    Salon SPA și centru
  • Cabinet de cosmetologie, sănătatea și frumusețe

    Cabinet de cosmetologie,
    sănătatea și frumusețe
  • Salon de tatuaj și studio de tatuaje

    Salon de tatuaj și
    studio de tatuaje
  • Magazin și companie de comerț

    Magazin și
    companie de comerț
  • Altă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.