Capabilitățile unui sistem CRM pentru clienții contabili ai unui salon de înfrumusețare
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Dacă utilizați opțiunea pre-înregistrare, clienții dvs. nu vor fi nevoiți să aștepte
Înregistrarea clienților - Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Pentru orice client poate fi ușor afișat istoricul vizitelor și preferințele acestuia
Istoricul vizitelor - Puteți implementa Club Card-urile pentru oferirea reducerilor și acumularea bonusurilor de către clienți
Club Card - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea bonusurilor - Veți putea expedia atât mesaje în masă cu ocazia zilelor de naștere, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu, despre faptul că astăzi clientul este înscris la meșter
SMS - Expedierea prin poșta electronică vă va permite să transmiteți și orice document electronic clientului, de exemplu, un extras despre bonusurile acumulate
E-mail - Expedierea prin messenger Viber va menține reputația salonului dvs. ca unul modern și în trend
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Toate plățile dvs. vor fi sub control riguros. Prețul serviciilor se calculează luând în considerare și bonusurile și certificatele clienților
Plăți - Orice mărfuri și materiale pot fi vândute, precum și retrasepentru anumite proceduri
Evidența materialelor - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
CRM - Veți afla foarte ușor ce servicii preferă vizitatorii dvs. și chiar solicitările individuale ale clienților
Preferințe - Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de clienți - Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
Gradul de activitate
al clienților - Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
Rating
clienți - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
Motivele plecării - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla la cine dintre colaboratori cel mai des clienții revin și cine poate pierde clienți
Menținerea clienților - Un partener care v-a recomandat serviciile sau chiar un colaborator, care a recomandat clientului să încerce un nou serviciu, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al meșterilor poate fi ușor calculat automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Pentru fiecare angajat sau filială veți putea afla dinamica de creștere a vizitelor și oferirii serviciilor pentru orice perioadă
Dinamica vizitelor - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Un raport special vă va arăta ce departamente nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
Nepopular - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza vânzărilor - Întreaga statistică despre clienți, servicii și angajați o veți putea afla pentru orice perioadă de timp convenabilă și să apreciați astfel dinamica cu ajutorul unor rapoarte de referință
Dinamica în funcție
de timp - Pentru fiecare produs, programul vă va indica pentru cât timp ajunge stocul, ceea vă va permite să optimizați achizițiile și păstrarea
Prognoza mărfurilor - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați vizitatorii și să obțineți bine meritata reputație de cel mai modern și în trend salon
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- În sistemul USU, puteți lucra cu consumatorii serviciilor centrului;
- ste disponibilă întreținerea cardurilor electronice, cu o descriere completă a furnizării serviciilor;
- rin intermediul software-ului puteți menține un calendar de programare pentru primirea vizitatorilor;
- latforma vă permite să gestionați veniturile și cheltuielile centrului;
- rogramul vă permite să urmăriți tendințele;
- nalytics va arăta cât de bine se desfășoară activitatea;
- apacitățile software-ului vă permit să gestionați centrul chiar și de la distanță;
- ferim functionalitate avansata in domeniul managementului relatiilor cu clientii;
- ste foarte ușor să lucrați cu programul, toate capabilitățile sistemului sunt clare și ușor de implementat;
- uteți folosi integrări cu echipamente, de exemplu, pentru o casă de marcat;
- uteți configura notificările într-un format de declanșare;
- rin intermediul software-ului, puteți organiza o listă de corespondență către baza dvs. de clienți;
- apacitățile platformei pot fi întotdeauna extinse;
- vem disponibilă o versiune de probă a software-ului;
- u USU, contabilitatea dumneavoastră va fi efectuată într-un mod modern.
Cum să țin evidența clienților într-un salon de înfrumusețare?
Cum să țin evidența clienților într-un salon de înfrumusețare? În condiții moderne, programele specializate sunt utilizate în aceste scopuri. Astfel de sisteme vă permit să automatizați procesul de contabilizare pentru consumatorii de servicii, înregistrări, calcule și raportare. Vă prezentăm o soluție software modernă de la USU care vă va permite să vă optimizați activitățile.
Cu USU puteți menține o bază de date a consumatorilor de servicii cu informații de contact și istoricul vizitelor. Introducerea detaliată a acestor date vă va permite să luați în considerare preferințele, serviciile utilizate și profesioniștii.
Jurnal de bord pentru clienții dintr-un salon de înfrumusețare
Anterior, logul clientului într-un salon de înfrumusețare era întreținut manual prin jurnale de hârtie. Un astfel de management a complicat procesele, le-a făcut de rutină și, în unele cazuri, chiar derutante. Acum disponibil în format electronic. USU oferă astfel de oportunități. În esență, puteți crea o poveste de colaborare separată cu fiecare vizitator al centrului dvs.
Platforma este configurată pentru diverse mecanisme de înregistrare a datelor, precum și pentru lucru direct cu fiecare vizitator.
Program de gestionare a clienților unui salon de înfrumusețare
Un program de management al clienților unui salon de înfrumusețare poate automatiza programările pentru servicii și chiar poate distribui vizitatorii între specialiști. Cu integrările de site-uri web, înregistrarea online poate fi furnizată și integrată cu ușurință cu înregistrările generale.
De asemenea, prin USU, puteți asigura trimiterea de notificări sau memento-uri despre vizită printr-un serviciu convenabil. De asemenea, este posibil să se creeze rapoarte privind activitatea cu consumatorii de servicii și să le evalueze în lumina rapoartelor financiare.
Contabilitate clientilor saloanelor de infrumusetare
Contabilitatea clienților unui salon de înfrumusețare este asociată cu menținerea unei baze de clienți. Conține informații de contact și colectează date de bază: nume, telefon, e-mail și alte date. În USU, puteți reflecta istoricul vizitelor, puteți înregistra datele vizitelor, serviciile utilizate și specialiști pentru a personaliza serviciul în viitor.
În sistem, puteți păstra note despre preferințe, de exemplu, ce proceduri sunt preferate, dacă au solicitări speciale și așa mai departe. Folosind funcțiile CRM, puteți planifica cu atenție munca pentru artiști individuali și vizitatorii acestora. În acest fel, puteți facilita foarte mult planificarea și pregătirea maestrului pentru ziua de lucru.
Baza de clienți ai salonului de înfrumusețare
Baza de clienți a unui salon de înfrumusețare poate fi folosită pentru segmentare. În USU pot fi împărțiți în grupuri în funcție de diverse criterii, de exemplu: permanent, unic, VIP și așa mai departe. Această tactică a fost creată pentru interacțiuni mai eficiente în timpul unor evenimente precum promoții sau reduceri.
Puteți utiliza sistemul pentru a crea oferte personalizate pentru fiecare categorie de vizitatori. Acordând atenție personalizată fiecărui consumator de servicii, creșteți șansele de a obține mai mult venit.
Contabilitate client salon de infrumusetare
Înregistrările clienților saloanelor de înfrumusețare pot facilita utilizarea ușoară a instrumentelor de marketing. De exemplu, pe baza USU, puteți implementa distribuiri automate de SMS sau e-mail pentru notificări despre promoții, mementouri de vizite și oferte. De asemenea, puteți utiliza un format de declanșare sau o abordare personalizată atunci când trimiteți date.
Calendar pentru clienti
Calendarul pentru clienți prin USU va fi implementat în cel mai bun mod posibil. Acest lucru se poate face manual sau folosind înregistrarea online. Integrarea sistemului cu site-ul web și furnizarea de rezervări online va permite consumatorilor de servicii să aleagă în mod independent momentul vizitei și al serviciului, iar dvs. veți putea optimiza volumul de muncă al specialiștilor și veți evita confuzia în program. Munca administratorului va fi facilitată și în cazul înregistrării manuale în calendar: informațiile vor fi concentrate în fața ochilor acestuia, care pot fi ușor transferate sau convertite în programul dorit.
Program de bază de clienți pentru un salon de înfrumusețare
Programul de bază de clienți pentru un salon de înfrumusețare va ajuta la implementarea diferitelor programe de loialitate. De exemplu, aceasta ar putea fi dezvoltarea, întreținerea și contabilizarea bonusurilor și reducerilor pentru consumatorii obișnuiți de servicii printr-un sistem de loialitate. Acest sistem poate fi automatizat prin USU astfel încât la efectuarea unei vânzări sau prestarea de servicii să fie aplicate imediat mecanismele de acumulare necesare.
Baza de clienți pentru un salon de înfrumusețare
Baza de clienți a unui salon de înfrumusețare trebuie să aibă feedback, iar noi vă vom ajuta să-l oferiți. Folosind serviciul de evaluare a serviciilor, după fiecare vizită, puteți colecta feedback pentru a îmbunătăți calitatea serviciilor. Acest lucru poate fi, de asemenea, automatizat folosind mailinguri prin intermediul programului.
Baza de clienți a unui salon de înfrumusețare este fără îndoială un element foarte important în activitatea unor astfel de unități. Cu USU puteți oferi o abordare de înaltă calitate a întreținerii, contabilității și managementului. Poate fi structurat, segmentat și organizat astfel încât să maximizeze interacțiunea eficientă.
Software pentru clienții contabili ai unui salon de înfrumusețare
Programul pentru clienții contabili ai unui salon de înfrumusețare de la USU poate fi echipat cu alte capacități, de exemplu: pentru gestionarea veniturilor și cheltuielilor, gestionarea salariilor, suport informațional și așa mai departe. Pentru a vă familiariza pe deplin cu lista serviciilor noastre, vă invităm la o prezentare individuală gratuită la un moment convenabil pentru dvs. Cu noi vei putea lucra profesional cu clienții tăi.
Programe video pentru clienții contabili ai unui salon de înfrumusețare
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a unui program pentru clienții contabili ai unui salon de înfrumusețare
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Salon de frumusețe
Academie și institut
de frumusețe
Îngrijire și salon
pentru animale
Studio de
bronzat și solar
Centru de imagine
Centru de cosmetologie
și clinică
Frezerie și salon
de frezerie
Nail studio și
salon de unghii
Centru estetic
Barbershop
Salon SPA și centru
Cabinet de cosmetologie,
sănătatea și frumusețe
Salon de tatuaj și
studio de tatuaje
Magazin și
companie de comerț
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.