- Posibilități
- Descriere
- Screenshot
- Video
- Descarcă
- Pentru cine?
- Clienți
- Feedback
- Limba
- Cumpără
Capabilitățile unui sistem CRM de producție pentru un salon de înfrumusețare
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Dacă utilizați opțiunea pre-înregistrare, clienții dvs. nu vor fi nevoiți să aștepte
Înregistrarea clienților - Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Pentru orice client poate fi ușor afișat istoricul vizitelor și preferințele acestuia
Istoricul vizitelor - Puteți implementa Club Card-urile pentru oferirea reducerilor și acumularea bonusurilor de către clienți
Club Card - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea bonusurilor - Veți putea expedia atât mesaje în masă cu ocazia zilelor de naștere, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu, despre faptul că astăzi clientul este înscris la meșter
SMS - Expedierea prin poșta electronică vă va permite să transmiteți și orice document electronic clientului, de exemplu, un extras despre bonusurile acumulate
E-mail - Expedierea prin messenger Viber va menține reputația salonului dvs. ca unul modern și în trend
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Toate plățile dvs. vor fi sub control riguros. Prețul serviciilor se calculează luând în considerare și bonusurile și certificatele clienților
Plăți - Orice mărfuri și materiale pot fi vândute, precum și retrasepentru anumite proceduri
Evidența materialelor - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
CRM - Veți afla foarte ușor ce servicii preferă vizitatorii dvs. și chiar solicitările individuale ale clienților
Preferințe - Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de clienți - Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
Gradul de activitate
al clienților - Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
Rating
clienți - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
Motivele plecării - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla la cine dintre colaboratori cel mai des clienții revin și cine poate pierde clienți
Menținerea clienților - Un partener care v-a recomandat serviciile sau chiar un colaborator, care a recomandat clientului să încerce un nou serviciu, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al meșterilor poate fi ușor calculat automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Pentru fiecare angajat sau filială veți putea afla dinamica de creștere a vizitelor și oferirii serviciilor pentru orice perioadă
Dinamica vizitelor - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Un raport special vă va arăta ce departamente nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
Nepopular - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza vânzărilor - Întreaga statistică despre clienți, servicii și angajați o veți putea afla pentru orice perioadă de timp convenabilă și să apreciați astfel dinamica cu ajutorul unor rapoarte de referință
Dinamica în funcție
de timp - Pentru fiecare produs, programul vă va indica pentru cât timp ajunge stocul, ceea vă va permite să optimizați achizițiile și păstrarea
Prognoza mărfurilor - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați vizitatorii și să obțineți bine meritata reputație de cel mai modern și în trend salon
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul de la USU vă va permite să păstrați înregistrări conform standardelor moderne;
- rin intermediul software-ului, puteți efectua controlul producției serviciilor oferite;
- latforma este concepută pentru a susține diverse procese;
- apacitățile programului includ menținerea unei baze de date pentru clienți;
- rogramul poate fi folosit în 96 de limbi;
- rin intermediul software-ului, puteți automatiza procesul de efectuare a unei întâlniri;
- rin intermediul software-ului puteți trimite mesaje clienților, organiza mailing-uri;
- unt disponibile diferite tipuri de integrări;
- uteți înregistra toate serviciile oferite în program;
- lățile pot fi efectuate în diferite formate;
- ste ușor să implementezi programe de loialitate prin intermediul sistemului;
- nalizele programului vă vor arăta tendințe pozitive și negative în afacerea dvs.;
- rice număr de locuri de muncă pot fi asigurate pentru muncă;
- bțineți mai multe opțiuni personalizate;
- latforma vă va ajuta să vă optimizați contabilitatea și interacțiunile cu clienții.
Program de producție pentru un salon de înfrumusețare
Programul de producție al salonului de înfrumusețare a fost creat special pentru a optimiza procesul contabil și gestionarea altor componente ale activității. Astfel de sisteme sunt instrumente eficiente pentru accelerarea și facilitarea proceselor. Funcționarea lor realizează transparență, organizarea precisă a activităților și eliminarea proceselor de rutină. Această recenzie este despre Sistemul Universal de Contabilitate. În acesta vă vom spune despre principalele caracteristici și avantaje ale software-ului.
Software-ul facilitează urmărirea materialelor și bunurilor. Aceasta include urmărirea sistematică a consumabilelor, de exemplu: produse cosmetice, produse de îngrijire și așa mai departe. Le puteți înregistra în sistem, puteți controla soldul din depozit și oportunitatea utilizării lor. Puteți întotdeauna să efectuați rapid un inventar, iar sistemul vă va anunța automat cu privire la necesitatea de a completa inventarul.
Programul de producție al salonului de înfrumusețare poate fi configurat pentru a trimite automat o solicitare furnizorului. Pentru optimizare, puteți utiliza capacitatea de a șterge automat consumabilele atunci când efectuați proceduri standard.
Sistemul de producție de la USU va ajuta la controlul calității serviciilor. Prin monitorizare se va putea determina gradul de satisfacție a clienților. Pentru a face acest lucru, va fi posibilă lansarea unui serviciu de evaluare. De asemenea, prin intermediul software-ului, puteți monitoriza munca angajaților și puteți colecta feedback, ceea ce ajută la îmbunătățirea calității serviciilor oferite.
Program de control al producției pentru un salon de înfrumusețare
Programul de control al producției pentru un salon de înfrumusețare vă permite să planificați activități pentru toți specialiștii salonului. Puteți menține un program general sau în relație cu un master individual. Caracteristicile CRM pot ajuta în acest sens.
Planificarea muncii include: programul angajaților, înregistrările clienților, memento-uri automate de vizită pentru client și tehnician. Vă putem oferi alte opțiuni. Puteți comanda modificări ale sistemului pentru a se potrivi nevoilor dumneavoastră.
În programul de control al producției pentru un salon de înfrumusețare, puteți menține evidențe financiare. Aceste funcții includ: efectuarea tranzacțiilor cu numerar. Plățile pot fi efectuate nu numai în numerar, ci și fără numerar, folosind bonusuri, certificate și alte forme de loialitate. De asemenea, în software puteți calcula salariile angajaților (sub diferite forme), înregistrați veniturile și cheltuielile salonului.
Program de control al producției într-un salon de înfrumusețare
Programul de control al producției pentru un salon de înfrumusețare de la USU are rapoarte și analize moderne. Aceasta include generarea de rapoarte privind vânzările, profiturile și prezența, care vă permite să analizați rezultatele și să luați deciziile corecte de management. Pentru programul de control al producției într-un salon de înfrumusețare, este posibilă monitorizarea standardelor sanitare - ținând cont de igienizarea spațiilor și a instrumentelor, ceea ce ajută la respectarea cerințelor legale.
De asemenea, vă putem oferi funcții pentru o interacțiune strânsă cu clienții. În software, puteți menține cardurile clienților, puteți înregistra toate procesele asociate acestora: preferințe, achiziții, informații de contact, programe de fidelitate aplicate și așa mai departe. Atunci când conectați integrarea cu serviciile de comunicații, este posibil să oferiți suport constant pentru informații prin notificări de memento și alte forme de comunicare.
Dacă utilizați mailing-uri în activitățile dvs., atunci când sunt integrate cu servicii, puteți crea mailing-uri personalizate și pentru trimitere în masă către clienți. În același timp, nu veți încălca barierele de spam.
Software-ul de la USU are și alte capabilități, acestea pot fi prezentate într-o versiune exclusivă. Software-ul poate fi bazat pe cloud, ceea ce înseamnă că puteți oferi contabilitate la distanță, dacă creați sucursale, nu trebuie să cumpărați o soluție software nouă;
Funcțiile sistemului sunt clare pentru utilizatori, acest lucru le permite să înceapă rapid, iar ajutor suplimentar poate fi obținut în instrucțiuni interactive speciale încorporate în spațiul de lucru. Serviciile de asistență tehnică vă sunt disponibile. Un sistem de contabilitate universal vă va permite să efectuați un control profesional al producției al proceselor.
Videoclipul unui program de producție pentru un salon de înfrumusețare
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a software-ului de producție pentru un salon de înfrumusețare
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Salon de frumusețe
Academie și institut
de frumusețe
Îngrijire și salon
pentru animale
Studio de
bronzat și solar
Centru de imagine
Centru de cosmetologie
și clinică
Frezerie și salon
de frezerie
Nail studio și
salon de unghii
Centru estetic
Barbershop
Salon SPA și centru
Cabinet de cosmetologie,
sănătatea și frumusețe
Salon de tatuaj și
studio de tatuaje
Magazin și
companie de comerț
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței


Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.



