- Posibilități
- Descriere
- Screenshot
- Video
- Descarcă
- Prezentare
- Pentru cine?
- Clienți
- Feedback
- Limba
- Comandă
Caracteristicile programului pentru frizerie
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Dacă utilizați opțiunea pre-înregistrare, clienții dvs. nu vor fi nevoiți să aștepte
Înregistrarea clienților - Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Pentru orice client poate fi ușor afișat istoricul vizitelor și preferințele acestuia
Istoricul vizitelor - Puteți implementa Club Card-urile pentru oferirea reducerilor și acumularea bonusurilor de către clienți
Club Card - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea bonusurilor - Veți putea expedia atât mesaje în masă cu ocazia zilelor de naștere, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu, despre faptul că astăzi clientul este înscris la meșter
SMS - Expedierea prin poșta electronică vă va permite să transmiteți și orice document electronic clientului, de exemplu, un extras despre bonusurile acumulate
E-mail - Expedierea prin messenger Viber va menține reputația salonului dvs. ca unul modern și în trend
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Toate plățile dvs. vor fi sub control riguros. Prețul serviciilor se calculează luând în considerare și bonusurile și certificatele clienților
Plăți - Orice mărfuri și materiale pot fi vândute, precum și retrasepentru anumite proceduri
Evidența materialelor - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
CRM - Veți afla foarte ușor ce servicii preferă vizitatorii dvs. și chiar solicitările individuale ale clienților
Preferințe - Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de clienți - Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
Gradul de activitate
al clienților - Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
Rating
clienți - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
Motivele plecării - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla la cine dintre colaboratori cel mai des clienții revin și cine poate pierde clienți
Menținerea clienților - Un partener care v-a recomandat serviciile sau chiar un colaborator, care a recomandat clientului să încerce un nou serviciu, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al meșterilor poate fi ușor calculat automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Pentru fiecare angajat sau filială veți putea afla dinamica de creștere a vizitelor și oferirii serviciilor pentru orice perioadă
Dinamica vizitelor - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Un raport special vă va arăta ce departamente nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
Nepopular - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza vânzărilor - Întreaga statistică despre clienți, servicii și angajați o veți putea afla pentru orice perioadă de timp convenabilă și să apreciați astfel dinamica cu ajutorul unor rapoarte de referință
Dinamica în funcție
de timp - Pentru fiecare produs, programul vă va indica pentru cât timp ajunge stocul, ceea vă va permite să optimizați achizițiile și păstrarea
Prognoza mărfurilor - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați vizitatorii și să obțineți bine meritata reputație de cel mai modern și în trend salon
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista posiilităților poate fi schimbată:
- Cel mai nou software "Program pentru frizerie" este un instrument de evidență profesional, dar oricine poate folosi acest instrument!
- Dezvoltarea noastră este concepută pentru frizerii de orice profil, până la saloane de înfrumusețare, unde există servicii de coafură;
- Programul este automatizat la maxim - instalarea programului pe un calculator și încărcarea informațiilor în baza de date nu durează prea mult;
- Software-ul formează o singură bază de clienți cu toate datele clienților și personalului frizeriei: toți abonații pot comunica cu ușurință între ei;
- Există o funcție de trimitere prin SMS, atât în masă, cât și individual;
- Programul acceptă mesageria și plățile online prin intermediul sistemului Qiwi;
- "Programul pentru frizerie" are un avantaj important comparativ cu majoritatea acestor programe: poate primi și procesa o cantitate nelimitată de informații!
- Software-ul pregătește rapoarte pentru fiecare parametru specificat, păstrează evidența pentru fiecare client sau pentru fiecare frizer;
- Utilizatorul software-ului vede întreprinderea sa ca un singur mecanism;
- Softul va pregăti orarul de lucru, frizerii și clienții vor putea să se înscrie când au nevoie prin Internet;
- "Programul pentru frizerie" va analiza serviciile oferite de frizerie și va arăta în cifre care dintre acestea sunt cele mai solicitate și care nu sunt solicitate, și este mai profitabil să fie minimalizate;
- Softul va calcula activitatea fiecărui client individual, ceea ce va da motive pentru punerea în practică a cardurilor cu discount sau a bonusurilor;
- Programul va arăta care dintre clienții fideli nu apare de mult timp și de ce. Eliminarea motivelor pentru plecarea clienților va evita astfel de erori în viitor;
- Software-ul va identifica cel mai popular frizer, la care clienții merg mai frecvent;
- Aplicația va calcula automat salariul pentru fiecare frizer, ținând cont de toate bonusurile;
- ”Program pentru frizerie" reprezintă un control total asupra fluxurilor financiare ale unei întreprinderi, asupra disciplinei de producție și a consumabilelor; programul generează analize și statistici care ajută managementul să ia decizii corecte atunci când dezvoltă o afacere; software-ul ține contabilitatea și lucrările de secretariat, - nu punem punct aici, deoarece posibilitățile de program menționate mai sus nu sunt epuizate. Contactați-ne și comandați un program pentru frizerie!
Descriere software
Compania noastră, un cunoscut dezvoltator de aplicații informatice speciale, este încântată să prezinte un nou software, "Program pentru frizerie"! Trebuie menționat din start că prețul acestui software este de așa natură încât chiar și întreprinzătorii individuali și-l pot permite.
Inginerii companiei noastre au creat un nou program informatic pentru frizerie, folosind cele mai bune realizări în domeniul tehnologiilor IT. Rezultatul a fost un software de nivel profesional, pe care îl poate gestiona orice persoană cu cunoștințe minime despre calculator și internet! Dar noutatea principală a acestei dezvoltări nu este epuizată: baza de abonați a programului poate deține orice cantitate de date, iar căutarea în baza de date durează doar câteva secunde. Am aplicat o modalitate inovatoare de înregistrare a abonaților: software-ul memorează fiecare abonat prin codul său unic și, prin urmare, nu confundă pe nimeni. Această abordare permite programului de evidență să lucreze orientat, păstrând înregistrări nu numai pentru principalii indicatori generali, ci și pentru fiecare client sau frizer separat.
Programul pentru frizerie a fost testată la frizerii și a arătat fiabilitatea și ușurința de utilizare: orice meșter îl poate gestiona cu ușurință!
Există reprezentanțe ale companiei noastre în afara Rusiei, prin urmare programul nostru este întotdeauna conceput pentru alte limbi ale lumii. Clientul nostru poate alege orice limbaj de program convenabil pentru el.
Instalarea software-ului și încărcarea datelor în baza de date a sistemului nu durează mult timp, toate procesele sunt automatizate. După cum s-a menționat mai sus, baza de abonați a programului este capabilă să conțină orice cantitate de informații, astfel încât proprietarul software-ului poate seta cât mai mulți parametri de evidență posibil, optimizând maxim activitatea companiei sale. Și pentru a optimiza eforturile de gestionare, programul petru frizerie poate fi gestionat chiar și de un simplu coafor, și nu doar de directorul instituției. Drepturile utilizatorilor pot fi diferențiate și toată lumea va deține numai informații referitoare la domeniul său (parola din sistem este individuală pentru fiecare). Directorul sau proprietarul poate încredința în siguranță frizeria softului, care va urmări fiecare frizer și va lua în considerare performanța tuturor, trimițând utilizatorului un raport corespunzător. Softul este capabil să țină evidența fiecărui serviciu de coafură: cât de mult consumabile și timp sunt cheltuite pe el și care este cererea pentru acest serviciu de la clienți. Rating-ul serviciilor, pe care programul îl va alcătui pe baza unui set de criterii, va demonstra în mod vizibil nivelul cererii în rândul populației, iar directorul va putea mai ușor să lucreze cu gama de servicii ale frizeriei.
Aplicația pentru frizerii poate funcționa cu orice monedă mondială și se face în conformitate cu cerințele băncii naționale.
"Programul pentru frizerie" va crea automat programul de lucru pentru fiecare meșter, iar clienții nu vor dispărea ațteptându-și rândul lor. Softul va calcula activitatea fiecăruia dintre clienții fideli și îi va identifica pe cei care aduc cel mai mare profit frizerilor și, prin urmare, sunt demni de un card cu discount de club: softul va calcula bonusurile singur. Există o funcție de trimitere prin SMS prin intermediul unei centrale PBX corporative, pe care softul o va forma din telefoanele abonaților. Programul va calcula și nivelul consumului de materiale și va ține evidența acestora.
Software-ul va monitoriza personalul salonului de coafură, notând cei mai populari frizeri, la care clienții merg mai des.
În funcție de consumul de materiale diferite, softul va face o prognoză și vă va avertiza pentru cât timp acest material va fi suficient. Clienții frizeriei se pot programa singuri la meșterul potrivit și pot plăti pentru servicii prin Qiwi - portofel. Prin contactarea expertului nostru în orice mod convenabil pentru dvs., puteți afla mai multe despre programul de frizerie - vă așteptăm!
Video programul pentru frizerie
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcați programul pentru frizerie
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Salon de frumusețe
Academie și institut
de frumusețe
Îngrijire și salon
pentru animale
Studio de
bronzat și solar
Centru de imagine
Centru de cosmetologie
și clinică
Frezerie și salon
de frezerie
Nail studio și
salon de unghii
Centru estetic
Barbershop
Salon SPA și centru
Cabinet de cosmetologie,
sănătatea și frumusețe
Salon de tatuaj și
studio de tatuaje
Magazin și
companie de comerț
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Feedback privind programul pentru frizerie
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței



Comandați un program pentru frizerie
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.



