Capabilitățile unui sistem CRM pentru o sală de masaj
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Dacă utilizați opțiunea pre-înregistrare, clienții dvs. nu vor fi nevoiți să aștepte
Înregistrarea clienților - Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Pentru orice client poate fi ușor afișat istoricul vizitelor și preferințele acestuia
Istoricul vizitelor - Puteți implementa Club Card-urile pentru oferirea reducerilor și acumularea bonusurilor de către clienți
Club Card - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea bonusurilor - Veți putea expedia atât mesaje în masă cu ocazia zilelor de naștere, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu, despre faptul că astăzi clientul este înscris la meșter
SMS - Expedierea prin poșta electronică vă va permite să transmiteți și orice document electronic clientului, de exemplu, un extras despre bonusurile acumulate
E-mail - Expedierea prin messenger Viber va menține reputația salonului dvs. ca unul modern și în trend
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Toate plățile dvs. vor fi sub control riguros. Prețul serviciilor se calculează luând în considerare și bonusurile și certificatele clienților
Plăți - Orice mărfuri și materiale pot fi vândute, precum și retrasepentru anumite proceduri
Evidența materialelor - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
CRM - Veți afla foarte ușor ce servicii preferă vizitatorii dvs. și chiar solicitările individuale ale clienților
Preferințe - Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de clienți - Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
Gradul de activitate
al clienților - Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
Rating
clienți - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
Motivele plecării - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla la cine dintre colaboratori cel mai des clienții revin și cine poate pierde clienți
Menținerea clienților - Un partener care v-a recomandat serviciile sau chiar un colaborator, care a recomandat clientului să încerce un nou serviciu, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al meșterilor poate fi ușor calculat automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Pentru fiecare angajat sau filială veți putea afla dinamica de creștere a vizitelor și oferirii serviciilor pentru orice perioadă
Dinamica vizitelor - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Un raport special vă va arăta ce departamente nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
Nepopular - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza vânzărilor - Întreaga statistică despre clienți, servicii și angajați o veți putea afla pentru orice perioadă de timp convenabilă și să apreciați astfel dinamica cu ajutorul unor rapoarte de referință
Dinamica în funcție
de timp - Pentru fiecare produs, programul vă va indica pentru cât timp ajunge stocul, ceea vă va permite să optimizați achizițiile și păstrarea
Prognoza mărfurilor - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați vizitatorii și să obțineți bine meritata reputație de cel mai modern și în trend salon
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Este ușor să gestionați un salon de masaj folosind software-ul USU;
- istemul facilitează distribuirea clienților între specialiști;
- oftware-ul vă permite să urmăriți consumabilele și fondurile;
- Întreaga contabilitate financiară a salonului poate fi transferată în sistem;
- În program, puteți aloca conturi diferitelor categorii de angajați: director, administrator, masaj terapeut, contabil și așa mai departe;
- iecare persoană poate avea propriile drepturi de acces la sistem;
- rin intermediul software-ului puteți planifica munca meșterilor;
- a integrarea cu site-ul, este disponibilă înregistrarea online;
- uteți lucra în program cu notificări;
- apabilitățile CRM vor consolida interacțiunile cu baza de clienți;
- e oferim să lucrăm cu rapoarte și analize moderne;
- latforma este accesibilă și ușor de înțeles pentru utilizatori;
- uteți încerca programul în perioada de probă;
- ot fi disponibile oportunități exclusive;
- SU – extinde limitele contabilității.
Program pentru un salon de masaj
Pentru funcționarea și dezvoltarea cu succes a unui salon de masaj, este necesară creșterea avantajelor competitive. Desigur, calitatea serviciilor oferite este importantă, dar este important să ne gândim și la gestionarea bazei de clienți, la optimizarea muncii specialiștilor și la gestionarea sarcinilor administrative. Pentru a face acest lucru, puteți folosi instrumente moderne de automatizare, un program pentru un salon de masaj poate fi un ajutor excelent în această problemă.
Programul pentru salonul de masaj poate fi achiziționat de la USU. În această recenzie vă vom spune pe ce caracteristici vă puteți baza. În primul rând, orice afacere trebuie să aibă grijă de interacțiunile de calitate cu clienții, USU vă va ajuta în acest sens.
Veți putea menține baze de date cu un istoric detaliat al vizitelor, diagnosticelor, preferințelor și informațiilor de contact. În esență, vei putea crea o imagine completă prin care să-ți poți înțelege clientul.
De asemenea, pe baza datelor, segmentarea poate fi realizată după diverse criterii. Ele pot fi foarte diferite: frecvența vizitelor, vârsta, preferințele pentru tipuri de masaj și multe altele. În CMS, puteți înregistra feedback-ul și evaluările clienților, apoi puteți analiza și îmbunătăți procesele.
Un alt domeniu important în care platforma va fi utilă este programarea și înregistrarea. Prin intermediul software-ului, puteți gestiona ușor și eficient programul specialiștilor și este posibilă și distribuirea automată a înregistrărilor. Când conectați integrările, puteți chiar oferi opțiuni de rezervare online.
Crm pentru salon de masaj
Crm pentru un salon de masaj poate fi configurat nu numai pentru lucrul cu clienții, ci și pentru contabilitatea financiară. În procesul de activitate, este foarte important să gestionați plățile, să creați facturi, chitanțe, dacă este necesar. În USU puteți lucra cu orice documente financiare. De asemenea, veți avea acces la oportunități de a menține activități contabile pentru costurile consumabilelor, salariilor, întreținerii biroului și birourilor etc.
Raportarea veniturilor și cheltuielilor vă va arăta care sucursale aduc mai mult profit, ce costuri pot fi eventual reduse și în ce domenii trebuie îmbunătățite procesele.
Prin USU puteți automatiza marketingul. De exemplu, puteți configura mailinguri prin SMS, e-mail sau mesagerie instant pentru a informa clienții despre promoții, reduceri sau servicii noi.
Crm pentru un salon de masaj de la USU este potrivit pentru implementarea diverselor programe de fidelizare. De exemplu, puteți utiliza puncte bonus, cupoane de reducere, certificate și așa mai departe. Puteți ajusta USU la orice formă și tip de loialitate.
Contabilitate intr-un salon de masaj
Contabilitatea într-un salon de masaj este foarte importantă pentru evaluarea activităților, precum și pentru raportare. Pentru contabilizarea într-un salon de masaj, puteți utiliza diferite categorii: clienți, angajați, active, furnizori, vizite, apeluri și multe altele. Adică, puteți lua în considerare o varietate de categorii.
Rapoartele și analizele sunt, de asemenea, o parte foarte importantă a activității. De exemplu, CMS poate fi folosit pentru a genera rapoarte privind traficul, veniturile, eficacitatea campaniilor de marketing și alte aspecte.
Și o analiză a muncii angajaților va arăta numărul de sesiuni desfășurate, factura medie și alte componente importante pentru determinarea succesului sau, dimpotrivă, a problemelor în procese. USU vă va permite să priviți munca unui salon de masaj din diferite unghiuri.
Lucrul cu angajații ar trebui, de asemenea, să fie organizat și ușor de înțeles pentru ei. Prin CRM puteți obține acest rezultat. De asemenea, prin intermediul sistemului vei putea ține evidența orelor de lucru și vei distribui volumul de muncă între maiștri. De asemenea, prin intermediul software-ului puteți efectua calcule de salarizare în formatul selectat. Eficacitatea muncii maeștrilor poate fi evaluată prin serviciul de program corespunzător.
Alte caracteristici ale programului includ integrări, de exemplu, cu sisteme de plată. Acest lucru face ca procesul de plată să fie convenabil. De asemenea, dacă este necesar, puteți conecta integrări cu diverse tipuri de echipamente. Suntem gata să facem mult mai mult pentru tine, de exemplu, avem o versiune a programului cu caracteristici exclusive disponibile. Dacă sunteți interesat, ne puteți contacta și afla mai multe despre acest lucru.
Vă oferim o soluție software care va fi utilă nu numai pentru un salon de masaj, USU poate fi folosit și pentru a gestiona alte tipuri și domenii de activitate. Vă invităm la o prezentare individuală la un moment convenabil pentru dvs.
Programe video pentru un salon de masaj
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Program de descărcare gratuită pentru salon de masaj
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Salon de frumusețe
Academie și institut
de frumusețe
Îngrijire și salon
pentru animale
Studio de
bronzat și solar
Centru de imagine
Centru de cosmetologie
și clinică
Frezerie și salon
de frezerie
Nail studio și
salon de unghii
Centru estetic
Barbershop
Salon SPA și centru
Cabinet de cosmetologie,
sănătatea și frumusețe
Salon de tatuaj și
studio de tatuaje
Magazin și
companie de comerț
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.