1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Program pentru un salon de masaj

Potrivit a 308 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Program pentru un salon de masaj

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capabilitățile unui sistem CRM pentru o sală de masaj

  • Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
    Orice limbă

    Orice limbă
  • Dacă utilizați opțiunea pre-înregistrare, clienții dvs. nu vor fi nevoiți să aștepte
    Înregistrarea clienților

    Înregistrarea clienților
  • Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date a clienților
  • Pentru orice client poate fi ușor afișat istoricul vizitelor și preferințele acestuia
    Istoricul vizitelor

    Istoricul vizitelor
  • Puteți implementa Club Card-urile pentru oferirea reducerilor și acumularea bonusurilor de către clienți
    Club Card

    Club Card
  • La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
    Transferarea bonusurilor

    Transferarea bonusurilor
  • Veți putea expedia atât mesaje în masă cu ocazia zilelor de naștere, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu, despre faptul că astăzi clientul este înscris la meșter
    SMS

    SMS
  • Expedierea prin poșta electronică vă va permite să transmiteți și orice document electronic clientului, de exemplu, un extras despre bonusurile acumulate
    E-mail

    E-mail
  • Expedierea prin messenger Viber va menține reputația salonului dvs. ca unul modern și în trend
    Viber

    Viber
  • Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere vocală
  • Toate plățile dvs. vor fi sub control riguros. Prețul serviciilor se calculează luând în considerare și bonusurile și certificatele clienților
    Plăți

    Plăți
  • Orice mărfuri și materiale pot fi vândute, precum și retrasepentru anumite proceduri
    Evidența materialelor

    Evidența materialelor
  • Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
    Calcule

    Calcule
  • Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
    CRM

    CRM
  • Veți afla foarte ușor ce servicii preferă vizitatorii dvs. și chiar solicitările individuale ale clienților
    Preferințe

    Preferințe
  • Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
    Creșterea numărului de clienți

    Creșterea numărului
    de clienți
  • Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
    Gradul de activitate al clienților

    Gradul de activitate
    al clienților
  • Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
    Rating clienți

    Rating
    clienți
  • Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
    Analiza publicității

    Analiza publicității
  • Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
    Clienți plecați

    Clienți plecați
  • Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
    Motivele plecării

    Motivele plecării
  • Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Veți afla la cine dintre colaboratori cel mai des clienții revin și cine poate pierde clienți
    Menținerea clienților

    Menținerea clienților
  • Un partener care v-a recomandat serviciile sau chiar un colaborator, care a recomandat clientului să încerce un nou serviciu, va fi observat și încurajat
    Recomandări

    Recomandări
  • Salariul contractual al meșterilor poate fi ușor calculat automat, ținând cont de tarifele personale
    Salariul

    Salariul
  • Pentru fiecare angajat sau filială veți putea afla dinamica de creștere a vizitelor și oferirii serviciilor pentru orice perioadă
    Dinamica vizitelor

    Dinamica vizitelor
  • Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
    Analiza serviciilor

    Analiza serviciilor
  • Un raport special vă va arăta ce departamente nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
    Nepopular

    Nepopular
  • Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
    Analiza vânzărilor

    Analiza vânzărilor
  • Întreaga statistică despre clienți, servicii și angajați o veți putea afla pentru orice perioadă de timp convenabilă și să apreciați astfel dinamica cu ajutorul unor rapoarte de referință
    Dinamica în funcție de timp

    Dinamica în funcție
    de timp
  • Pentru fiecare produs, programul vă va indica pentru cât timp ajunge stocul, ceea vă va permite să optimizați achizițiile și păstrarea
    Prognoza mărfurilor

    Prognoza mărfurilor
  • Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
    Prețul mediu

    Prețul mediu
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
    Segmente de preț

    Segmente de preț
  • Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați vizitatorii și să obțineți bine meritata reputație de cel mai modern și în trend salon
    Exclusivitate

    Exclusivitate
  • Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
    Înregistrare online

    Înregistrare online
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
    Proiectare pe ecran

    Proiectare pe ecran
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Este ușor să gestionați un salon de masaj folosind software-ul USU;
  • istemul facilitează distribuirea clienților între specialiști;
  • oftware-ul vă permite să urmăriți consumabilele și fondurile;
  • Întreaga contabilitate financiară a salonului poate fi transferată în sistem;
  • În program, puteți aloca conturi diferitelor categorii de angajați: director, administrator, masaj terapeut, contabil și așa mai departe;
  • iecare persoană poate avea propriile drepturi de acces la sistem;
  • rin intermediul software-ului puteți planifica munca meșterilor;
  • a integrarea cu site-ul, este disponibilă înregistrarea online;
  • uteți lucra în program cu notificări;
  • apabilitățile CRM vor consolida interacțiunile cu baza de clienți;
  • e oferim să lucrăm cu rapoarte și analize moderne;
  • latforma este accesibilă și ușor de înțeles pentru utilizatori;
  • uteți încerca programul în perioada de probă;
  • ot fi disponibile oportunități exclusive;
  • SU – extinde limitele contabilității.

Program pentru un salon de masaj

Pentru funcționarea și dezvoltarea cu succes a unui salon de masaj, este necesară creșterea avantajelor competitive. Desigur, calitatea serviciilor oferite este importantă, dar este important să ne gândim și la gestionarea bazei de clienți, la optimizarea muncii specialiștilor și la gestionarea sarcinilor administrative. Pentru a face acest lucru, puteți folosi instrumente moderne de automatizare, un program pentru un salon de masaj poate fi un ajutor excelent în această problemă.

Programul pentru salonul de masaj poate fi achiziționat de la USU. În această recenzie vă vom spune pe ce caracteristici vă puteți baza. În primul rând, orice afacere trebuie să aibă grijă de interacțiunile de calitate cu clienții, USU vă va ajuta în acest sens.

Veți putea menține baze de date cu un istoric detaliat al vizitelor, diagnosticelor, preferințelor și informațiilor de contact. În esență, vei putea crea o imagine completă prin care să-ți poți înțelege clientul.

De asemenea, pe baza datelor, segmentarea poate fi realizată după diverse criterii. Ele pot fi foarte diferite: frecvența vizitelor, vârsta, preferințele pentru tipuri de masaj și multe altele. În CMS, puteți înregistra feedback-ul și evaluările clienților, apoi puteți analiza și îmbunătăți procesele.

Un alt domeniu important în care platforma va fi utilă este programarea și înregistrarea. Prin intermediul software-ului, puteți gestiona ușor și eficient programul specialiștilor și este posibilă și distribuirea automată a înregistrărilor. Când conectați integrările, puteți chiar oferi opțiuni de rezervare online.

Crm pentru salon de masaj

Crm pentru un salon de masaj poate fi configurat nu numai pentru lucrul cu clienții, ci și pentru contabilitatea financiară. În procesul de activitate, este foarte important să gestionați plățile, să creați facturi, chitanțe, dacă este necesar. În USU puteți lucra cu orice documente financiare. De asemenea, veți avea acces la oportunități de a menține activități contabile pentru costurile consumabilelor, salariilor, întreținerii biroului și birourilor etc.

Raportarea veniturilor și cheltuielilor vă va arăta care sucursale aduc mai mult profit, ce costuri pot fi eventual reduse și în ce domenii trebuie îmbunătățite procesele.

Prin USU puteți automatiza marketingul. De exemplu, puteți configura mailinguri prin SMS, e-mail sau mesagerie instant pentru a informa clienții despre promoții, reduceri sau servicii noi.

Crm pentru un salon de masaj de la USU este potrivit pentru implementarea diverselor programe de fidelizare. De exemplu, puteți utiliza puncte bonus, cupoane de reducere, certificate și așa mai departe. Puteți ajusta USU la orice formă și tip de loialitate.

Contabilitate intr-un salon de masaj

Contabilitatea într-un salon de masaj este foarte importantă pentru evaluarea activităților, precum și pentru raportare. Pentru contabilizarea într-un salon de masaj, puteți utiliza diferite categorii: clienți, angajați, active, furnizori, vizite, apeluri și multe altele. Adică, puteți lua în considerare o varietate de categorii.

Rapoartele și analizele sunt, de asemenea, o parte foarte importantă a activității. De exemplu, CMS poate fi folosit pentru a genera rapoarte privind traficul, veniturile, eficacitatea campaniilor de marketing și alte aspecte.

Și o analiză a muncii angajaților va arăta numărul de sesiuni desfășurate, factura medie și alte componente importante pentru determinarea succesului sau, dimpotrivă, a problemelor în procese. USU vă va permite să priviți munca unui salon de masaj din diferite unghiuri.

Lucrul cu angajații ar trebui, de asemenea, să fie organizat și ușor de înțeles pentru ei. Prin CRM puteți obține acest rezultat. De asemenea, prin intermediul sistemului vei putea ține evidența orelor de lucru și vei distribui volumul de muncă între maiștri. De asemenea, prin intermediul software-ului puteți efectua calcule de salarizare în formatul selectat. Eficacitatea muncii maeștrilor poate fi evaluată prin serviciul de program corespunzător.

Alte caracteristici ale programului includ integrări, de exemplu, cu sisteme de plată. Acest lucru face ca procesul de plată să fie convenabil. De asemenea, dacă este necesar, puteți conecta integrări cu diverse tipuri de echipamente. Suntem gata să facem mult mai mult pentru tine, de exemplu, avem o versiune a programului cu caracteristici exclusive disponibile. Dacă sunteți interesat, ne puteți contacta și afla mai multe despre acest lucru.

Vă oferim o soluție software care va fi utilă nu numai pentru un salon de masaj, USU poate fi folosit și pentru a gestiona alte tipuri și domenii de activitate. Vă invităm la o prezentare individuală la un moment convenabil pentru dvs.

Aspectul programului

Program pentru un salon de masaj

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Program de descărcare gratuită pentru salon de masaj

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Salon de frumusețe

    Salon de frumusețe
  • Academie și institut de frumusețe

    Academie și institut
    de frumusețe
  • Îngrijire și salon pentru animale

    Îngrijire și salon
    pentru animale
  • Studio de bronzat și solar

    Studio de
    bronzat și solar
  • Centru de imagine

    Centru de imagine
  • Centru de cosmetologie și clinică

    Centru de cosmetologie
    și clinică
  • Frezerie și salon de frezerie

    Frezerie și salon
    de frezerie
  • Nail studio și salon de unghii

    Nail studio și
    salon de unghii
  • Centru estetic

    Centru estetic
  • Barbershop

    Barbershop
  • Salon SPA și centru

    Salon SPA și centru
  • Cabinet de cosmetologie, sănătatea și frumusețe

    Cabinet de cosmetologie,
    sănătatea și frumusețe
  • Salon de tatuaj și studio de tatuaje

    Salon de tatuaj și
    studio de tatuaje
  • Magazin și companie de comerț

    Magazin și
    companie de comerț
  • Altă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.