1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Contabilitatea materialelor într-un salon de înfrumusețare

Potrivit a 333 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Contabilitatea materialelor într-un salon de înfrumusețare

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capabilitățile unui sistem CRM pentru contabilizarea materialelor într-un salon de înfrumusețare

  • Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
    Orice limbă

    Orice limbă
  • Dacă utilizați opțiunea pre-înregistrare, clienții dvs. nu vor fi nevoiți să aștepte
    Înregistrarea clienților

    Înregistrarea clienților
  • Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date a clienților
  • Pentru orice client poate fi ușor afișat istoricul vizitelor și preferințele acestuia
    Istoricul vizitelor

    Istoricul vizitelor
  • Puteți implementa Club Card-urile pentru oferirea reducerilor și acumularea bonusurilor de către clienți
    Club Card

    Club Card
  • La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
    Transferarea bonusurilor

    Transferarea bonusurilor
  • Veți putea expedia atât mesaje în masă cu ocazia zilelor de naștere, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu, despre faptul că astăzi clientul este înscris la meșter
    SMS

    SMS
  • Expedierea prin poșta electronică vă va permite să transmiteți și orice document electronic clientului, de exemplu, un extras despre bonusurile acumulate
    E-mail

    E-mail
  • Expedierea prin messenger Viber va menține reputația salonului dvs. ca unul modern și în trend
    Viber

    Viber
  • Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere vocală
  • Toate plățile dvs. vor fi sub control riguros. Prețul serviciilor se calculează luând în considerare și bonusurile și certificatele clienților
    Plăți

    Plăți
  • Orice mărfuri și materiale pot fi vândute, precum și retrasepentru anumite proceduri
    Evidența materialelor

    Evidența materialelor
  • Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
    Calcule

    Calcule
  • Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
    CRM

    CRM
  • Veți afla foarte ușor ce servicii preferă vizitatorii dvs. și chiar solicitările individuale ale clienților
    Preferințe

    Preferințe
  • Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
    Creșterea numărului de clienți

    Creșterea numărului
    de clienți
  • Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
    Gradul de activitate al clienților

    Gradul de activitate
    al clienților
  • Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
    Rating clienți

    Rating
    clienți
  • Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
    Analiza publicității

    Analiza publicității
  • Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
    Clienți plecați

    Clienți plecați
  • Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
    Motivele plecării

    Motivele plecării
  • Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Veți afla la cine dintre colaboratori cel mai des clienții revin și cine poate pierde clienți
    Menținerea clienților

    Menținerea clienților
  • Un partener care v-a recomandat serviciile sau chiar un colaborator, care a recomandat clientului să încerce un nou serviciu, va fi observat și încurajat
    Recomandări

    Recomandări
  • Salariul contractual al meșterilor poate fi ușor calculat automat, ținând cont de tarifele personale
    Salariul

    Salariul
  • Pentru fiecare angajat sau filială veți putea afla dinamica de creștere a vizitelor și oferirii serviciilor pentru orice perioadă
    Dinamica vizitelor

    Dinamica vizitelor
  • Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
    Analiza serviciilor

    Analiza serviciilor
  • Un raport special vă va arăta ce departamente nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
    Nepopular

    Nepopular
  • Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
    Analiza vânzărilor

    Analiza vânzărilor
  • Întreaga statistică despre clienți, servicii și angajați o veți putea afla pentru orice perioadă de timp convenabilă și să apreciați astfel dinamica cu ajutorul unor rapoarte de referință
    Dinamica în funcție de timp

    Dinamica în funcție
    de timp
  • Pentru fiecare produs, programul vă va indica pentru cât timp ajunge stocul, ceea vă va permite să optimizați achizițiile și păstrarea
    Prognoza mărfurilor

    Prognoza mărfurilor
  • Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
    Prețul mediu

    Prețul mediu
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
    Segmente de preț

    Segmente de preț
  • Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați vizitatorii și să obțineți bine meritata reputație de cel mai modern și în trend salon
    Exclusivitate

    Exclusivitate
  • Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
    Înregistrare online

    Înregistrare online
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
    Proiectare pe ecran

    Proiectare pe ecran
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Software-ul de la USU vă va ajuta să gestionați eficient activitățile centrului;
  • istemul facilitează contabilizarea consumabilelor;
  • eți putea controla oportunitatea cheltuirii diverselor resurse materiale pe proceduri;
  • oftware-ul poate fi configurat să anuleze automat consumabilele atunci când sunt efectuate anumite proceduri;
  • oftware-ul poate fi folosit pentru analiza proceselor;
  • SU poate fi configurat să lucreze de la distanță;
  • rogramul oferă opțiuni pentru a lucra cu un program;
  • oftware-ul poate fi configurat pentru a efectua mailing-uri, trimite mesaje sau notificări;
  • rogramul vă permite să evaluați profitabilitatea centrului;
  • entru fiecare specialist poate fi evaluată productivitatea;
  • apacitățile CRM sunt disponibile pentru interacțiunea de înaltă calitate cu clienții;
  • oftware-ul este prevăzut cu diverse setări;
  • rin intermediul sistemului este ușor de gestionat procesele financiare ale instituției;
  • ervicii de suport tehnic disponibile;
  • atorită platformei, vă puteți menține activitățile sub control complet.

Cum să țin evidența materialelor într-un salon de înfrumusețare?

Datorită contabilității materialelor, se realizează controlul stocurilor și se realizează economii, iar utilizarea materialelor în exces este împiedicată. Fiecare manager este interesat de acest lucru, deoarece datorită acestui lucru este posibil să crească veniturile și să elimine furtul. Activitățile contabile vă permit să țineți procesul sub control și să preveniți o supraaprovizionare sau, dimpotrivă, o lipsă de materiale necesare activităților.

Cum să țin evidența materialelor într-un salon de înfrumusețare? Pentru a face acest lucru, trebuie să utilizați un program special. Datorită acestui fapt, toate operațiunile vor fi transparente și ușor de înțeles, iar procesele vor fi previzibile. De exemplu, va fi posibil să înțelegeți clar cât de mult consumabile trebuie achiziționate pentru perioada de lucru.

Jurnal de bord pentru consumabile într-un salon de înfrumusețare

Anterior, un jurnal de consumabile dintr-un salon de înfrumusețare era folosit în aceste scopuri. Acum acest registru poate fi folosit în format electronic. În software-ul USU, acest jurnal este implementat la nivel de algoritm și puteți lucra cu el în cel mai convenabil format. Cum să începeți să țineți evidența?

În primul rând, este necesar să se întocmească o listă de materiale și acest lucru se face direct în program. Este creată o bază de date de consumabile: produse cosmetice, șampoane, vopsele, articole de unică folosință și așa mai departe. De asemenea, puteți atribui categorii produselor pentru comoditate, de exemplu: păr, unghii, îngrijire a pielii etc.

Contabilitatea materialelor într-un salon de înfrumusețare

Contabilitatea materialelor într-un salon de înfrumusețare prin USU presupune realizarea de carduri de materiale. În software, puteți crea un card contabil separat pentru fiecare articol. Poate indica: denumirea, producatorul, unitatea de masura si alte caracteristici necesare. Puteți lucra cu articole atât din lista generală, cât și dintr-un card separat.

Cum să urmăriți vopselele într-un salon de înfrumusețare?

Cum să urmăriți vopselele într-un salon de înfrumusețare? Toate încasările trebuie înregistrate. În USU puteți face acest lucru ușor și rapid pe baza documentelor de la furnizor, puteți introduce toate informațiile necesare în baza de date; La primire se vor indica: furnizorul, cantitatea, data primirii si loturile, pretul de vanzare etc.

Contabilitatea vopselei în saloanele de înfrumusețare

Urmărirea vopselei în saloanele de înfrumusețare include urmărirea utilizării. Fiecare angajat trebuie să înregistreze cât și ce materiale au fost folosite pentru fiecare serviciu. Acest lucru se poate face manual în jurnal sau folosind programul USU.

Pentru comoditate, puteți asigura ștergerea automată a articolelor de inventar atunci când efectuați proceduri standard. De exemplu, vopsirea părului de lungime medie necesită o anumită cantitate de materiale atunci când se efectuează procedura și se efectuează servicii în sistem, consumabilele vor fi eliminate imediat.

Contabilitatea consumabilelor într-un salon de înfrumusețare

Contabilitatea consumabilelor într-un salon de înfrumusețare ar trebui să fie automatizată, apoi va fi posibil să urmăriți cu ușurință o varietate de categorii: primire, consum, ștergere, mișcare.

Sistemul CRM de la USU vă permite să urmăriți inventarul, să anulați automat materialele după fiecare procedură și să generați rapoarte. Acest lucru accelerează procesele și optimizează timpul de operare.

Contabilitatea consumabilelor

O altă activitate importantă pentru muncă este inventarul regulat. Poate fi efectuată o dată pe lună pentru a compara soldurile reale cu datele contabile. Cu ajutorul USU acest lucru este ușor de făcut.

De asemenea, se recomandă efectuarea unei analize a costurilor: determinați ce materiale sunt consumate mai repede pentru a planifica achizițiile și a controla costurile. Rapoartele și alte instrumente analitice vă pot ajuta în acest sens. Contabilitatea consumabilelor prin USU va fi efectuată conform standardelor moderne.

Putem găsi multe alte funcții pentru gestionarea elefantului de frumusețe, de exemplu: gestionarea veniturilor și cheltuielilor, funcții pentru lucrul cu programe și întocmirea programelor, analizarea productivității lucrătorilor, menținerea finanțelor, implementarea notificărilor și multe alte funcții.

Puteți utiliza sistemul de la distanță sau în cadrul biroului, puteți gestiona sucursale și puteți planifica extinderea viitoare. Există multe posibilități și toate vă pot îmbunătăți afacerea. Vă invităm la prezentarea sistemului în orice moment convenabil. Cu Sistemul Universal de Contabilitate, procesele de contabilitate pentru consumabile vor fi implementate profesional.

Aspectul programului

Contabilitatea materialelor într-un salon de înfrumusețare

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită a unui program pentru materiale contabile într-un salon de înfrumusețare

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Salon de frumusețe

    Salon de frumusețe
  • Academie și institut de frumusețe

    Academie și institut
    de frumusețe
  • Îngrijire și salon pentru animale

    Îngrijire și salon
    pentru animale
  • Studio de bronzat și solar

    Studio de
    bronzat și solar
  • Centru de imagine

    Centru de imagine
  • Centru de cosmetologie și clinică

    Centru de cosmetologie
    și clinică
  • Frezerie și salon de frezerie

    Frezerie și salon
    de frezerie
  • Nail studio și salon de unghii

    Nail studio și
    salon de unghii
  • Centru estetic

    Centru estetic
  • Barbershop

    Barbershop
  • Salon SPA și centru

    Salon SPA și centru
  • Cabinet de cosmetologie, sănătatea și frumusețe

    Cabinet de cosmetologie,
    sănătatea și frumusețe
  • Salon de tatuaj și studio de tatuaje

    Salon de tatuaj și
    studio de tatuaje
  • Magazin și companie de comerț

    Magazin și
    companie de comerț
  • Altă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.