- Posibilități
- Descriere
- Screenshot
- Video
- Descarcă
- Pentru cine?
- Clienți
- Feedback
- Limba
- Cumpără
Capabilitățile unui sistem CRM pentru contabilizarea materialelor într-un salon de înfrumusețare
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Dacă utilizați opțiunea pre-înregistrare, clienții dvs. nu vor fi nevoiți să aștepte
Înregistrarea clienților - Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Pentru orice client poate fi ușor afișat istoricul vizitelor și preferințele acestuia
Istoricul vizitelor - Puteți implementa Club Card-urile pentru oferirea reducerilor și acumularea bonusurilor de către clienți
Club Card - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea bonusurilor - Veți putea expedia atât mesaje în masă cu ocazia zilelor de naștere, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu, despre faptul că astăzi clientul este înscris la meșter
SMS - Expedierea prin poșta electronică vă va permite să transmiteți și orice document electronic clientului, de exemplu, un extras despre bonusurile acumulate
E-mail - Expedierea prin messenger Viber va menține reputația salonului dvs. ca unul modern și în trend
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Toate plățile dvs. vor fi sub control riguros. Prețul serviciilor se calculează luând în considerare și bonusurile și certificatele clienților
Plăți - Orice mărfuri și materiale pot fi vândute, precum și retrasepentru anumite proceduri
Evidența materialelor - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
CRM - Veți afla foarte ușor ce servicii preferă vizitatorii dvs. și chiar solicitările individuale ale clienților
Preferințe - Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de clienți - Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
Gradul de activitate
al clienților - Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
Rating
clienți - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
Motivele plecării - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla la cine dintre colaboratori cel mai des clienții revin și cine poate pierde clienți
Menținerea clienților - Un partener care v-a recomandat serviciile sau chiar un colaborator, care a recomandat clientului să încerce un nou serviciu, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al meșterilor poate fi ușor calculat automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Pentru fiecare angajat sau filială veți putea afla dinamica de creștere a vizitelor și oferirii serviciilor pentru orice perioadă
Dinamica vizitelor - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Un raport special vă va arăta ce departamente nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
Nepopular - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza vânzărilor - Întreaga statistică despre clienți, servicii și angajați o veți putea afla pentru orice perioadă de timp convenabilă și să apreciați astfel dinamica cu ajutorul unor rapoarte de referință
Dinamica în funcție
de timp - Pentru fiecare produs, programul vă va indica pentru cât timp ajunge stocul, ceea vă va permite să optimizați achizițiile și păstrarea
Prognoza mărfurilor - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați vizitatorii și să obțineți bine meritata reputație de cel mai modern și în trend salon
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul de la USU vă va ajuta să gestionați eficient activitățile centrului;
- istemul facilitează contabilizarea consumabilelor;
- eți putea controla oportunitatea cheltuirii diverselor resurse materiale pe proceduri;
- oftware-ul poate fi configurat să anuleze automat consumabilele atunci când sunt efectuate anumite proceduri;
- oftware-ul poate fi folosit pentru analiza proceselor;
- SU poate fi configurat să lucreze de la distanță;
- rogramul oferă opțiuni pentru a lucra cu un program;
- oftware-ul poate fi configurat pentru a efectua mailing-uri, trimite mesaje sau notificări;
- rogramul vă permite să evaluați profitabilitatea centrului;
- entru fiecare specialist poate fi evaluată productivitatea;
- apacitățile CRM sunt disponibile pentru interacțiunea de înaltă calitate cu clienții;
- oftware-ul este prevăzut cu diverse setări;
- rin intermediul sistemului este ușor de gestionat procesele financiare ale instituției;
- ervicii de suport tehnic disponibile;
- atorită platformei, vă puteți menține activitățile sub control complet.
Cum să țin evidența materialelor într-un salon de înfrumusețare?
Datorită contabilității materialelor, se realizează controlul stocurilor și se realizează economii, iar utilizarea materialelor în exces este împiedicată. Fiecare manager este interesat de acest lucru, deoarece datorită acestui lucru este posibil să crească veniturile și să elimine furtul. Activitățile contabile vă permit să țineți procesul sub control și să preveniți o supraaprovizionare sau, dimpotrivă, o lipsă de materiale necesare activităților.
Cum să țin evidența materialelor într-un salon de înfrumusețare? Pentru a face acest lucru, trebuie să utilizați un program special. Datorită acestui fapt, toate operațiunile vor fi transparente și ușor de înțeles, iar procesele vor fi previzibile. De exemplu, va fi posibil să înțelegeți clar cât de mult consumabile trebuie achiziționate pentru perioada de lucru.
Jurnal de bord pentru consumabile într-un salon de înfrumusețare
Anterior, un jurnal de consumabile dintr-un salon de înfrumusețare era folosit în aceste scopuri. Acum acest registru poate fi folosit în format electronic. În software-ul USU, acest jurnal este implementat la nivel de algoritm și puteți lucra cu el în cel mai convenabil format. Cum să începeți să țineți evidența?
În primul rând, este necesar să se întocmească o listă de materiale și acest lucru se face direct în program. Este creată o bază de date de consumabile: produse cosmetice, șampoane, vopsele, articole de unică folosință și așa mai departe. De asemenea, puteți atribui categorii produselor pentru comoditate, de exemplu: păr, unghii, îngrijire a pielii etc.
Contabilitatea materialelor într-un salon de înfrumusețare
Contabilitatea materialelor într-un salon de înfrumusețare prin USU presupune realizarea de carduri de materiale. În software, puteți crea un card contabil separat pentru fiecare articol. Poate indica: denumirea, producatorul, unitatea de masura si alte caracteristici necesare. Puteți lucra cu articole atât din lista generală, cât și dintr-un card separat.
Cum să urmăriți vopselele într-un salon de înfrumusețare?
Cum să urmăriți vopselele într-un salon de înfrumusețare? Toate încasările trebuie înregistrate. În USU puteți face acest lucru ușor și rapid pe baza documentelor de la furnizor, puteți introduce toate informațiile necesare în baza de date; La primire se vor indica: furnizorul, cantitatea, data primirii si loturile, pretul de vanzare etc.
Contabilitatea vopselei în saloanele de înfrumusețare
Urmărirea vopselei în saloanele de înfrumusețare include urmărirea utilizării. Fiecare angajat trebuie să înregistreze cât și ce materiale au fost folosite pentru fiecare serviciu. Acest lucru se poate face manual în jurnal sau folosind programul USU.
Pentru comoditate, puteți asigura ștergerea automată a articolelor de inventar atunci când efectuați proceduri standard. De exemplu, vopsirea părului de lungime medie necesită o anumită cantitate de materiale atunci când se efectuează procedura și se efectuează servicii în sistem, consumabilele vor fi eliminate imediat.
Contabilitatea consumabilelor într-un salon de înfrumusețare
Contabilitatea consumabilelor într-un salon de înfrumusețare ar trebui să fie automatizată, apoi va fi posibil să urmăriți cu ușurință o varietate de categorii: primire, consum, ștergere, mișcare.
Sistemul CRM de la USU vă permite să urmăriți inventarul, să anulați automat materialele după fiecare procedură și să generați rapoarte. Acest lucru accelerează procesele și optimizează timpul de operare.
Contabilitatea consumabilelor
O altă activitate importantă pentru muncă este inventarul regulat. Poate fi efectuată o dată pe lună pentru a compara soldurile reale cu datele contabile. Cu ajutorul USU acest lucru este ușor de făcut.
De asemenea, se recomandă efectuarea unei analize a costurilor: determinați ce materiale sunt consumate mai repede pentru a planifica achizițiile și a controla costurile. Rapoartele și alte instrumente analitice vă pot ajuta în acest sens. Contabilitatea consumabilelor prin USU va fi efectuată conform standardelor moderne.
Putem găsi multe alte funcții pentru gestionarea elefantului de frumusețe, de exemplu: gestionarea veniturilor și cheltuielilor, funcții pentru lucrul cu programe și întocmirea programelor, analizarea productivității lucrătorilor, menținerea finanțelor, implementarea notificărilor și multe alte funcții.
Puteți utiliza sistemul de la distanță sau în cadrul biroului, puteți gestiona sucursale și puteți planifica extinderea viitoare. Există multe posibilități și toate vă pot îmbunătăți afacerea. Vă invităm la prezentarea sistemului în orice moment convenabil. Cu Sistemul Universal de Contabilitate, procesele de contabilitate pentru consumabile vor fi implementate profesional.
Programe video pentru materiale contabile într-un salon de înfrumusețare
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a unui program pentru materiale contabile într-un salon de înfrumusețare
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Salon de frumusețe
Academie și institut
de frumusețe
Îngrijire și salon
pentru animale
Studio de
bronzat și solar
Centru de imagine
Centru de cosmetologie
și clinică
Frezerie și salon
de frezerie
Nail studio și
salon de unghii
Centru estetic
Barbershop
Salon SPA și centru
Cabinet de cosmetologie,
sănătatea și frumusețe
Salon de tatuaj și
studio de tatuaje
Magazin și
companie de comerț
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței


Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.



