Capabilitățile unui sistem CRM pentru contabilitatea clinicii dentare
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Veți putea indica ușor în baza formulei dentare pentru maturi sau copii, starea dintelui sau a suprafeței acestuia
Formulă dentară - Pentru medici sunt integrate în program șabloan pentru completarea dosarului medical
Șabloane pentru medici - La dosarul pacientului pot fi anexate imagini și orice fișiere
Păstrarea imaginilor - Pentru ca pacienții să nu fie nevoiți să aștepte în cozi să fie primiți, poate fi utilizată înregistrarea prealabilă
Înregistrarea pacienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi pacientul tare înregistrare la medic
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar efectua apeluri din partea organizației dvs. și comunica prin mesaj vocal pacientului orice informație importantă
Trimitere vocală - Există posibilitatea utilizării cardurilor de reduceri
Utilizarea cardurilor - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Este susținută excluderea automată și manuală a medicamentelor și materialelor la oferirea serviciilor
Evidența
medicamentelor - Laboratorul de tehnică dentară poate, de asemenea, funcționa în sistemul informațional unic
Activitatea medicilor
tehnicieni - Sistemul modern de interacțiune cu pacienții va ajuta colaboratorii să execute toate sarcinile importante în termen.
CRM - Orice formular în format MS Word poate fi propus drept șablon pentru completarea automată de către program
Completarea
formularelor - Veți putea urmări cât de repede crește baza de clienți și atrage noi pacienți cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de pacienți - Sistemul va arăta cine dintre pacienți a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja ușor astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau bonusuri
Rating pacienți - Raportul va arăta cine dintre pacienți nu a plătit integral toate achizițiile sale sau cărui furnizor nu ia-ți plătit toate datoriile
Datorii - Veți afla, în ce zile ale săptămânii sau date ale lunii, aveți cei mai mulți pacienți, lucru care va permite să administrați ușor suprasolicitarea fiecărei secții
Gradul de activitate
al clienților - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți sau în baza plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Pacienți care au plecat - Statistica cauzelor plecării va ajuta să evitați fluxul pacienților
Motivele plecării - Specialiștii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de pacienți, serviciilor prestate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla, la cine dintre medici cel mai des pacienții revin, și cine ar putea duce la pierderea clienților
Menținerea pacienților - Un partener care v-a recomandat sau chiar propriul colaborator, care a recomandat clientului să încerce noi proceduri sau servicii, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al specialiștilor se calculează ușor în mod automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și acordării serviciilor pentru fiecare medic sau secție, pentru orice perioadă
Dinamica vizitelor - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza vânzărilor - Programul va arăta pentru cât timp ajung rezervele unui medicament sau produs, ceea ce va facilita optimizarea achizițiilor și păstrării
Prognoza produselor - Veți putea afla întreaga statistică pe pacienți, servicii și specialiști, pentru orice perioadă dorită, și să evaluați dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
Dinamica în funcție
de timp - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților în funcție de valorile necesare vă va ajuta să luați o decizie privind mărirea sau micșorarea prețurilor la servicii și bunuri
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Pacienții dvs. vor putea afla de pe site despre finisarea investigațiilor și vor putea descărca rezultatele în cabinetul personal
Integrarea cu site-ul - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Programul automatizat este instrumentul perfect pentru implementarea sarcinilor atribuite pentru managementul calității, monitorizarea constantă, menținerea evidenței contabile și de depozit, creșterea bazei de clienți și creșterea cifrei de afaceri a companiei;
- oftware-ul este accesibil din punct de vedere al managementului si al pretului cu o calitate ridicata si posibilitati nelimitate;
- isponibilitatea contabilității sincronizate a tuturor clinicilor dentare într-un sistem informațional unificat pentru managementul calității, reflectarea activităților financiare, starea calității serviciului clienți, analiza creșterii sau scăderii pacienților, compararea indicatorilor pe diferite perioade de timp;
- enerarea documentației și raportării se realizează pe baza șabloanelor electronice utilizate pentru crearea și completarea rapidă în funcție de mostre;
- nformațiile vor fi salvate într-o singură stocare în cloud, cu acces unificat de către toți utilizatorii și scoaterea materialelor printr-un motor de căutare contextuală;
- nventarierea medicamentelor și consumabilelor se realizează cu promptitudine, folosind echipamente de înaltă tehnologie;
- oftware-ul vă permite să afișați informații pentru fiecare pacient cu întreținerea cardurilor electronice care vor înregistra informații personale despre pacienții cu contacte, istoricul programărilor și al serviciilor stomatologice utilizate, stomatolog atribuit, plăți, examinări programate, suma reducerii etc.;
- rogramul, atunci când interacționează cu organizațiile bancare, prevede posibilitatea transferului contactless de fonduri de pe carduri de plată, conturi curente, coduri QR, acceptarea și conversia unităților monetare la cursul național. Borcan;
- istemul permite controlul de la distanta prin supraveghere video prin instalarea de camere in fiecare departament al clinicii dentare;
- oate dispozitivele de lucru ale utilizatorului vor fi sincronizate prin intermediul rețelei locale pentru schimbul de mesaje de informații;
- ontabilitatea activităților de muncă vă permite să disciplinați angajații pe baza calculelor generale ale timpului lucrat și a serviciilor stomatologice acordate pacienților, sarcini suplimentare efectuate;
- atele despre medicamente vor fi afișate în nomenclator, înregistrându-se data fabricației, denumirea, descrierea, termenele de valabilitate, costul, codul, imaginea;
- bilitatea de a crește loialitatea și de a menține cunoașterea informațiilor despre pacient prin trimiterea de mesaje vocale și text prin e-mail, WhatsApp, Viber, SMS;
- fectuarea contabilității într-un sistem informațional unificat la integrarea aplicației cu contabilitatea 1C;
- rin sincronizarea aplicației cu rețelele sociale și site-urile web, este posibilă extinderea bazei de clienți, oferind clienților posibilitatea de a se familiariza cu lista de prețuri, făcând și programări online;
- enținerea jurnalelor electronice vă permite să înregistrați rapid clienții pentru programări la clinica dentară, creând programe de lucru și reflectând informații pe ferestre gratuite, înregistrând rapid pe toată lumea;
- tunci când un pacient nou este adăugat în baza de date, în aplicație se deschide un formular electronic cu câmpuri obligatorii pentru introducerea datelor de înregistrare introduse prin import din diverse medii sau manual.
Contabilitate clinica dentara
Contabilitatea clinicii dentare se facea anterior pe hartie, cu umplere manuala, ceea ce a dus la pierderi mari de timp, tinand cont de introducerea datelor nu intotdeauna perfecta. Astăzi, totul a fost transferat în format digital, îmbunătățind indicatorii de calitate ai activităților de muncă ale angajaților organizației din orice domeniu de activitate. Este destul de dificil să faci față fără sisteme contabile specializate, având în vedere fluxurile mari de date de informații care trebuie prelucrate, solicitările clienților care trebuie consultate și deservite. Inclusiv lucrul cu bunuri care trebuie valorificate și controlați toate etapele de acceptare, depozitare și vânzare. O clinică stomatologică are nevoie și de un program datorită necesității de gestionare a documentelor, tranzacții de decontare, înregistrarea pacienților pentru programări, analiza calității serviciului, luarea în considerare a utilizării și păstrarea medicamentelor, gestionarea și controlul proceselor organizatorice interne etc.
Toate procesele trebuie înregistrate cu un management competent și o distribuție rațională a resurselor companiei. În condițiile moderne, o clinică dentară necesită un asistent electronic automatizat, foarte eficient. Piața are o gamă destul de largă de oferte de la dezvoltatori din diferite companii, dar pentru a lua decizia corectă, merită în primul rând să analizezi funcționalitatea prin propria testare a instrumentelor încorporate, atunci când folosești versiunea de testare. De asemenea, este necesar să analizați ce funcționalitate ar trebui să aibă programul, ținând cont de deficiențele în funcționarea organizației dumneavoastră. De asemenea, puteti avea incredere in noi si urmati sfaturile noastre acordand atentie programului specializat si multifunctional de la compania Universal Accounting System. Software-ul are posibilități nelimitate datorită unei game largi de module și instrumente, selectate individual pentru organizația dvs. stomatologică, costuri accesibile și fără taxă lunară de abonament.
Contabilitatea unei clinici stomatologice se va face mult mai rapid, mai eficient și va reflecta toate acțiunile fiecărui utilizator din sistem. Software-ul prevede înregistrarea fiecărui angajat al clinicii dentare, introducerea informațiilor personale, funcție, vechime, atașarea unui contract de muncă și a unei fotografii stocate în departamentul de personal. După finalizarea înregistrării și instalării programului pe un dispozitiv de lucru, care poate fi un computer, un smartphone, o tabletă, utilizatorii vor putea configura în mod independent controlul la cererea lor. Puteți alege dintre diverse modele de teme desktop, puteți lucra într-un mediu confortabil, ținând cont de utilizarea uneia sau a mai multor limbi străine pentru a servi pacienții care vorbesc limbi străine.
Contul poate fi folosit doar de un angajat al clinicii dentare, asigurand siguranta datelor confidentiale. Pentru o muncă convenabilă și de înaltă calitate, managerului i se oferă posibilitatea de a supraveghea de la distanță procesele de lucru, folosind nu numai supravegherea video cu instalarea de camere de securitate în fiecare cabinet stomatologic, ci și la recepție, la casierie, în contabilitate. departament, în farmacie și în depozite, la sincronizarea dispozitivelor de lucru cu computerul principal. Astfel, la administrarea mai multor clinici stomatologice, nu este nevoie să fii constant prezent într-una dintre secții, monitorizând simultan procesele din toate clinicile. Programul prevede o conexiune multicanal a tuturor dispozitivelor de lucru, unite pentru lucrul în echipă și schimbul de mesaje de informații printr-o rețea locală. Managerul, care monitorizează de la distanță implementarea sarcinilor atribuite, termenele limită și calitatea muncii, poate oferi în plus instrucțiuni.
Contabilitate pentru o clinica dentara
Contabilitatea clinicii stomatologice va deveni eficientizata, tinand cont de posibilitatea de a mentine evidenta contabila intr-un sistem informatic unificat. Software-ul este automat și multifuncțional și poate interacționa cu diverse aplicații, inclusiv contabilitatea 1C. Astfel, managerul va putea vedea în orice moment date despre activitățile financiare ale organizației stomatologice și va putea compara zilnic indicatorii generali ai programărilor și plăților pacienților. Toată documentația contabilă și raportarea vor fi generate rapid în aplicație folosind șabloane încorporate, completate electronic conform mostrelor. Completarea documentației și a jurnalelor se va efectua automat, prevăzând importul și exportul de materiale din orice sursă, susținând funcționarea oricărui tip de fișiere. Datele informaționale sunt stocate într-un depozit centralizat, în volume nelimitate, pentru o perioadă lungă de timp, ținând cont de clasificarea după dată sau de alți parametri.
Accesul la baza de informații este asigurat pentru toți utilizatorii, cu diverse capacități de management. Astfel, atunci când apare o nevoie imediată de a prelua informații din sistem, utilizatorii vor folosi un motor de căutare contextual, optimizând timpul de lucru. Pentru a menține înregistrările contabile și a efectua rapid tranzacții, este planificată utilizarea unui calculator electronic, care, cu algoritmi și prețuri specificați pentru serviciile dentare și medicamente, va afișa automat suma totală a plății. De asemenea, se oferă reduceri și cadouri pentru clienții obișnuiți ai clinicii dentare. La efectuarea calculelor, sistemul va afișa automat suma minus procentul de reducere, fără a fi nevoie ca angajații să piardă timp la recalculări. Cu un singur clic de mouse, este posibilă generarea unei facturi de plată prin indicarea pacientului dintr-o singură bază de date CRM, unde se vor deschide informații detaliate cu serviciile oferite, medicul stomatolog curant, procentul de reducere, istoricul vizitelor etc. .
Contabilitate in clinicile dentare
Contabilitatea in clinicile dentare este mult mai comoda si mai rapida, avand in vedere formatul automat al proceselor. Aplicația vă permite să automatizați contabilitatea și controlul activităților de muncă ale personalului clinicii stomatologice prin citirea indicatorilor generali ai timpului lucrat, volumul sarcinilor îndeplinite și furnizarea de servicii de calitate pacienților, în baza cărora plata finală lunară. de salarii vor fi calculate. De asemenea, orice organizație trebuie să monitorizeze calitatea muncii efectuate de fiecare angajat. Cu ajutorul software-ului se poate analiza calitatea serviciului pacientului, viteza de implementare a sarcinilor atribuite, prin obtinerea de ratinguri transmise zilnic de catre clienti. Astfel, datorită software-ului unic, este posibilă reducerea costurilor de timp și bani și disciplinarea angajaților.
Programul prevede distribuirea automată a mesajelor informative SMS, E-mail, WhatsApp, Viber, oferind informații vocale și text despre reduceri, oferte noi ale clinicii dentare sau deschiderea de noi filiale. Este furnizat un memento despre programări și disponibilitatea rezultatelor testelor și examinărilor. Astfel, este posibilă reducerea la minimum a neprezentărilor la programări, asigurând muncă continuă pentru angajații clinicii dentare, folosind rațional resursele și creând programe de lucru. De asemenea, pentru imbunatatirea calitatii muncii unei organizatii stomatologice, se are in vedere utilizarea unor functii moderne de telefonie PBX, care ajuta la reducerea timpului petrecut la consultarea pacientilor care contacteaza telefonic. Astfel, atunci când sosește un apel către o clinică stomatologică, sistemul va determina numărul de telefon de contact al pacientului, afișând instantaneu în sistem date privind programarea, serviciile prestate, testele, cu posibilitatea de a răspunde rapid și de a face programări pentru programări ulterioare. .
Contabilitate intr-o clinica dentara
Contabilitatea într-o clinică stomatologică se realizează automat, păstrând informații despre angajați, pacienți, medicamente și consumabile, echipamente etc. La luarea în considerare a controlului asupra medicamentelor și consumabilelor, toate informațiile vor fi înregistrate în nomenclator cu informații generale privind cantitatea, codul atribuit, costul, termenul de valabilitate, atașând o poză pentru distincția vizuală de produse similare. Efectuarea personală a unui inventar este un proces destul de lung și minuțios, care necesită o atenție sporită din partea angajaților. Pentru a îmbunătăți și a accelera procesul de inventariere, software-ul interacționează cu echipamente de înaltă tehnologie pentru a citi coduri de bare și a afișa date în sistem. Astfel, fiecare denumire de medicament și material consumabil va corespunde exact cantității reale, controlând în același timp datele de expirare. Programul vă permite să controlați și să anulați imediat medicamentele cu date de expirare. Sistemul vă permite să evidențiați anumite articole care nu îndeplinesc parametrii de calitate într-o culoare diferită.
Se va face și contabilizarea echipamentelor dentare, monitorizarea calității, a perioadelor de garanție, monitorizarea reparațiilor în timp util și înlocuirea componentelor, deoarece defecțiunea echipamentelor suspendă activitățile de lucru și afectează pierderile. Contabilitatea va afișa informații actualizate cu calculul veniturilor și cheltuielilor. Software-ul are capacitatea de a interacționa cu companiile de asigurări, procesând rapid materialele necesare, precum și oferind plăți fără numerar. Sistemul de acceptare a plăților fără numerar vă permite să acceptați rapid transferuri de la distanță pentru plata anticipată sau datoria. Orice unități monetare sunt suportate cu conversie la cursul băncii naționale. Informațiile vor intra automat în sistem și vor anula datoria pacientului. Informațiile despre pacienți vor fi afișate într-o bază de date unică CRM cu informații de contact, istoricul programărilor și serviciile oferite, medic stomatolog curant, analize, imagini, ghipsuri, teste alergice, fotografii. Fotografiile vor înregistra prezența pacienților la clinicile dentare atunci când se utilizează funcția de identificare personală. Programul multifuncțional oferă un control cuprinzător asupra tuturor proceselor clinicii dentare.
Politica contabilă a unei clinici dentare
Politica contabilă a unei clinici dentare atunci când se lucrează cu software-ul automat „Sistem de contabilitate universal”. Aplicația oferă posibilitatea de a afișa termenele limită pentru efectuarea unui inventar, metodele de contabilizare a operațiunilor efectuate, reflectând informații în fluxul de documente. Toate informațiile vor fi la îndemână în orice moment. Sistemul asigură un sistem transparent de lucru, fără falsificarea datelor, scurgeri de materiale, înregistrarea tuturor operațiunilor efectuate de unul sau altul utilizator etc. Programul automat este echipat cu un potențial nelimitat și este, de asemenea, capabil să interacționeze cu rețelele sociale, site-urile web, aplicațiile și echipamentele de înaltă tehnologie care ajută la furnizarea de oportunități nelimitate pentru dezvoltarea afacerii. Profitați de această oportunitate și nu ratați șansa de a automatiza procesele de lucru, de a îmbunătăți indicatorii de calitate și de a vă crește baza de clienți cu o creștere a veniturilor companiei. Descărcați o versiune demo gratuită, preselectați module și instrumente, consultați specialiștii companiei și achiziționați rapid un program licențiat care va deveni un asistent indispensabil pentru mulți ani.
Programe video pentru contabilitatea clinicii dentare
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a unui program de contabilitate pentru clinica dentară
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Centru stomatologic
științifico-clinic
Cabinet stomatologic
Instituție dentară
publică sau privată
Catedră de stomatologie
ortopedică
Centru de stomatologie
estetică
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.