Capabilitati CRM MIS pentru clinicile dentare
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Veți putea indica ușor în baza formulei dentare pentru maturi sau copii, starea dintelui sau a suprafeței acestuia
Formulă dentară - Pentru medici sunt integrate în program șabloan pentru completarea dosarului medical
Șabloane pentru medici - La dosarul pacientului pot fi anexate imagini și orice fișiere
Păstrarea imaginilor - Pentru ca pacienții să nu fie nevoiți să aștepte în cozi să fie primiți, poate fi utilizată înregistrarea prealabilă
Înregistrarea pacienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi pacientul tare înregistrare la medic
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar efectua apeluri din partea organizației dvs. și comunica prin mesaj vocal pacientului orice informație importantă
Trimitere vocală - Există posibilitatea utilizării cardurilor de reduceri
Utilizarea cardurilor - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Este susținută excluderea automată și manuală a medicamentelor și materialelor la oferirea serviciilor
Evidența
medicamentelor - Laboratorul de tehnică dentară poate, de asemenea, funcționa în sistemul informațional unic
Activitatea medicilor
tehnicieni - Sistemul modern de interacțiune cu pacienții va ajuta colaboratorii să execute toate sarcinile importante în termen.
CRM - Orice formular în format MS Word poate fi propus drept șablon pentru completarea automată de către program
Completarea
formularelor - Veți putea urmări cât de repede crește baza de clienți și atrage noi pacienți cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de pacienți - Sistemul va arăta cine dintre pacienți a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja ușor astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau bonusuri
Rating pacienți - Raportul va arăta cine dintre pacienți nu a plătit integral toate achizițiile sale sau cărui furnizor nu ia-ți plătit toate datoriile
Datorii - Veți afla, în ce zile ale săptămânii sau date ale lunii, aveți cei mai mulți pacienți, lucru care va permite să administrați ușor suprasolicitarea fiecărei secții
Gradul de activitate
al clienților - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți sau în baza plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Pacienți care au plecat - Statistica cauzelor plecării va ajuta să evitați fluxul pacienților
Motivele plecării - Specialiștii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de pacienți, serviciilor prestate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla, la cine dintre medici cel mai des pacienții revin, și cine ar putea duce la pierderea clienților
Menținerea pacienților - Un partener care v-a recomandat sau chiar propriul colaborator, care a recomandat clientului să încerce noi proceduri sau servicii, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al specialiștilor se calculează ușor în mod automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și acordării serviciilor pentru fiecare medic sau secție, pentru orice perioadă
Dinamica vizitelor - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza vânzărilor - Programul va arăta pentru cât timp ajung rezervele unui medicament sau produs, ceea ce va facilita optimizarea achizițiilor și păstrării
Prognoza produselor - Veți putea afla întreaga statistică pe pacienți, servicii și specialiști, pentru orice perioadă dorită, și să evaluați dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
Dinamica în funcție
de timp - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților în funcție de valorile necesare vă va ajuta să luați o decizie privind mărirea sau micșorarea prețurilor la servicii și bunuri
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Pacienții dvs. vor putea afla de pe site despre finisarea investigațiilor și vor putea descărca rezultatele în cabinetul personal
Integrarea cu site-ul - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Sistemul de informații medicale oferă o gamă completă de funcționalități pentru management, control și analiză de înaltă calitate, contabilizarea proceselor intra-organizaționale;
- n sistem automatizat vă permite să gestionați simultan un număr mare de clinici ale unei organizații stomatologice, sincronizându-le într-o singură rețea;
- ontrolul se efectuează de la distanță, promovând utilizarea rațională a resurselor, creând în mod competent programele de lucru ținând cont de distribuirea în timp a camerelor libere, medicamentelor, echipamentelor;
- rogramările la specialiștii pacienților se fac automat, menținând un jurnal electronic ținând cont de selecția procentelor dintr-o bază unificată de informații CRM, ținând cont de data și ora selectate în calendar, selectate din lista de prețuri a serviciilor și specialiștilor;
- alculul cu ajutorul unui calculator electronic se realizează rapid, eficient și generează automat facturi;
- enerarea promptă a documentației și raportării este prevăzută în prezența șabloanelor digitale care sunt completate automat la importul datelor de pe orice suport;
- ranzacțiile de plată se desfășoară în formă cash și non-cash, acceptând orice unitate monetară în monede mondiale, ținând cont de forme cash sau non-cash, susținând funcționarea unificată a aplicației cu mecanisme monetare;
- istemul de contabilitate asigură accesul pe mai multe canale de către toți utilizatorii, schimbând simultan date de informații prin intermediul rețelei interne;
- apacitatea de a oferi pacienților informații despre momentul programării, disponibilitatea testelor și imaginilor, despre plăți și reduceri prin trimiterea de mesagerie instant către telefoane mobile sau e-mail;
- iecare utilizator cu anumite funcționalități bazate pe job poate avea acces la informații sensibile;
- atele informaționale vor fi stocate într-un depozit centralizat, ținând cont de căutarea promptă a materialelor necesare folosind un sistem de căutare electronică;
- istemul de informații medicale vă permite să automatizați procesul de ținere a evidenței medicamentelor afișate în nomenclator cu informații detaliate, ținând cont de codurile de bare, indicatorii cantitativi, data producției și datele de expirare, cost;
- nventarul este efectuat automat, folosind echipamente de înaltă tehnologie pentru a citi datele și a le afișa în sistem;
- entru fiecare angajat se va efectua o analiză a activității de muncă cu calculul numărului de ore lucrate, compararea cu orarele și efectuarea plății salariilor;
- În aplicație este posibilă menținerea unei baze de date a pacienților, ținând cont de cardurile electronice realizate prin programarea la specialiști, rezultatele testelor, imagini, plăți etc.
MIS pentru clinicile dentare
MIS pentru clinicile stomatologice vă permite să automatizați gestionarea documentelor în instituțiile medicale, combinând munca cu suportul pentru luarea deciziilor medicale între specialiști, afișarea datelor informative în cardurile electronice ale pacientului cu completări sub formă de studii și analize în formă digitală. Prin sistemele informatice medicale se poate imbunatati calitatea proceselor de lucru ale tuturor departamentelor, sincronizandu-le intr-o singura structura de management, control si contabilitate. Astăzi, sistemele informaționale au devenit ferm stabilite în viața noastră, ajutând în luarea deciziilor zilnice și îndeplinind sarcinile atribuite. Regula principală atunci când alegeți un program specializat este să vă stabiliți clar obiectivele, identificând funcționalitatea necesară pentru monitorizarea, contabilitatea, managementul și analiza afacerii dvs.
Sistemele de contabilitate moderne diferă prin compoziția lor funcțională, politica de prețuri, viteza de prelucrare a datelor și siguranța lor. Pentru ca fiecare utilizator să desfășoare o muncă de înaltă calitate, optimizând în același timp timpul de lucru, este necesară dezvoltarea de înaltă tehnologie. Dintre toate programele de pe piață, am dori să evidențiem unul dintre cele mai bune „Sistem de contabilitate universal”. Utilitarul diferă de aplicațiile similare prin multifuncționalitate, documentare digitală și raportare care acceptă diferite formate, oferind conexiunea multicanal a tuturor utilizatorilor înregistrați care folosesc smartphone-uri și computere ca dispozitive de lucru. Este de remarcat faptul că prețul este potrivit pentru bugetul oricărei organizații, fără taxă de abonament, ceea ce economisește în mod semnificativ bani.
MIS pentru stomatologie
MIS pentru stomatologie de la compania „Universal Accounting System” oferă o abordare integrată pentru automatizarea proceselor de lucru. Sistemul informatic medical va permite unirea tuturor diviziilor structurale pentru a inregistra rapid clientii cu carduri electronice si evidenta serviciilor prestate si a testelor, radiografii, imagini, calcularea automata a tranzactiilor si acceptarea platilor. În primul rând, să începem în ordine. Sistemul de informații medicale presupune acces multicanal al tuturor lucrătorilor pe dispozitivele de lucru ale utilizatorului pentru schimbul convenabil de date de informații prin rețeaua internă. Fiecare utilizator, la configurarea unui sistem informatic pe un dispozitiv de lucru, va fi înregistrat atunci când sunt afișate datele personale de lucru.
Dispozitivele de lucru, la rândul lor, vor fi integrate cu computerul principal, astfel încât managerul să poată supraveghea de la distanță procesele de lucru cu atribuirea de sarcini suplimentare, analiza stării lucrării finalizate, numărul de ore lucrate, serviciile prestate clienților, luând în considerare ține cont de informațiile transmise. Astfel, în sistemul informatic este ușor de înregistrat timpul de lucru al specialiștilor, pe baza unui salariu fix și a dobânzilor și primelor plătite suplimentar. În cadrul programului, fiecare specialist, pe baza activității sale de muncă, va avea anumite drepturi și oportunități atunci când primește și transmite informații confidențiale. Toate datele informaționale vor fi stocate în formă digitală într-o stocare centralizată, în volum nelimitat, pe o perioadă nedeterminată de timp.
stomatologie MIS
Stomatologia MIS are configurații personalizabile pentru a se potrivi cerințelor utilizatorilor, oferind posibilitatea de a lucra în orice parte a lumii, traducând aplicația în oricare dintre cele 96 de limbi mondiale prezentate. Utilitarul automatizat menține o bază de date unică pentru pacienți, afișând informații de contact pentru comunicare și consultare, istoricul tratamentului și serviciilor stomatologice utilizate, plata anticipată și datoria, disponibilitatea reducerilor, recenzii, programări, poze, impresii, teste, teste alergice etc.
Programul facilitează păstrarea unui jurnal al înregistrărilor pacienților pentru întâlnirile cu specialiștii clinicii dentare, selectând rapid o dată și oră, afișând tipurile de servicii planificate cu posibilitatea de a introduce totul din lista de prețuri și, ulterior, efectuând calcule pentru operații. efectuate. Prin menținerea jurnalelor electronice, angajații clinicii dentare vor putea folosi timpul de lucru mai eficient și mai rațional atunci când planifică programele. Când înregistrările sunt modificate, mesajele pop-up vor fi afișate pe ecranul monitorului ca o notificare pentru specialiști. Aplicația facilitează efectuarea operațiunilor de calcul folosind un calculator electronic zilnic, ținând cont de prețurile indicate pentru serviciile stomatologice există și promoții în procente variate de reduceri pentru clienții obișnuiți; În sistemul informatic, fiecare specialist poate înregistra în mod independent un nou pacient, poate atașa și completa înregistrări în carduri, poate face întâlniri cu un anumit specialist și multe altele.
Cumpărați MIS pentru stomatologie
Este posibil să achiziționați MIS pentru stomatologie într-o versiune licențiată la un preț accesibil, prevăzând achiziționarea unei aplicații pentru fiecare dispozitiv de lucru. Înainte de a cumpăra un sistem informatic automatizat, trebuie să testați funcționalitatea propriei afaceri, evaluând calitatea și viteza de lucru, folosind instalarea unei versiuni de încercare gratuite. Aveți ocazia să vă consultați cu specialiști care vă vor ajuta să instalați și să configurați aplicația. Software-ul vă permite să gestionați de la distanță un număr nelimitat de clinici dentare unite într-o rețea comună. Cu aceste capacități, managerul va putea supraveghea, gestiona și analiza de la distanță activitățile financiare ale organizației. Toate informațiile despre activele financiare vor fi afișate în aplicație atunci când sunt integrate cu contabilitatea 1C. Astfel, atunci când lucrați cu documente digitale, este posibil să folosiți șabloane, creându-le rapid în anumite formate. Completarea se face automat în aplicație folosind importul de date. Sistemul vă permite să găsiți ușor și rapid informațiile necesare folosind un motor de căutare contextuală. În programul automatizat, este ușor de generat formularele 037.039.043, atât pentru angajații instituțiilor medicale, cât și pentru pacienți. Analizând datele privind serviciile stomatologice prestate în fișele contabile zilnice, este posibilă generarea rapidă a unui certificat Formular 037 pentru pacient.
MIS pentru un cabinet stomatologic
MIS pentru un cabinet stomatologic prevede analiza și supravegherea constantă a proceselor interne, monitorizarea de la distanță a calității muncii angajaților, precum și frecvența pacienților, trei supraveghere video. Un sistem informatic automatizat pentru clinicile stomatologice oferă posibilitatea de a oferi clienților informații actualizate cu privire la promoții, reduceri, disponibilitatea rezultatelor testelor și mementouri despre programări prin trimiterea de mesaje SMS, e-mail sau WhatsApp. De asemenea, folosind funcția modernă de telefonie PBX, este posibilă reducerea pierderii de timp la consultarea clienților la un apel primit prin afișarea pe ecranul monitorului de informații despre pacienți, istoricul tratamentului, înregistrări, plăți etc. Plățile sunt acceptate în aplicație sub formă de numerar și fără numerar, interacționând cu sistemele bancare, primind și procesând fonduri în orice monedă mondială. Software-ul oferă, de asemenea, funcționalități de ultimă oră care ajută la lucrul automatizat al utilizatorilor în fiecare zi. Chiar și un utilizator fără experiență va deveni un utilizator competent al unui sistem informatic automat.
Video cu programul MIS pentru clinicile dentare
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului MIS pentru clinicile dentare
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Centru stomatologic
științifico-clinic
Cabinet stomatologic
Instituție dentară
publică sau privată
Catedră de stomatologie
ortopedică
Centru de stomatologie
estetică
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.