Capabilitățile unui sistem CRM pentru contabilitatea pacienților în stomatologie
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Veți putea indica ușor în baza formulei dentare pentru maturi sau copii, starea dintelui sau a suprafeței acestuia
Formulă dentară - Pentru medici sunt integrate în program șabloan pentru completarea dosarului medical
Șabloane pentru medici - La dosarul pacientului pot fi anexate imagini și orice fișiere
Păstrarea imaginilor - Pentru ca pacienții să nu fie nevoiți să aștepte în cozi să fie primiți, poate fi utilizată înregistrarea prealabilă
Înregistrarea pacienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi pacientul tare înregistrare la medic
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar efectua apeluri din partea organizației dvs. și comunica prin mesaj vocal pacientului orice informație importantă
Trimitere vocală - Există posibilitatea utilizării cardurilor de reduceri
Utilizarea cardurilor - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Este susținută excluderea automată și manuală a medicamentelor și materialelor la oferirea serviciilor
Evidența
medicamentelor - Laboratorul de tehnică dentară poate, de asemenea, funcționa în sistemul informațional unic
Activitatea medicilor
tehnicieni - Sistemul modern de interacțiune cu pacienții va ajuta colaboratorii să execute toate sarcinile importante în termen.
CRM - Orice formular în format MS Word poate fi propus drept șablon pentru completarea automată de către program
Completarea
formularelor - Veți putea urmări cât de repede crește baza de clienți și atrage noi pacienți cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de pacienți - Sistemul va arăta cine dintre pacienți a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja ușor astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau bonusuri
Rating pacienți - Raportul va arăta cine dintre pacienți nu a plătit integral toate achizițiile sale sau cărui furnizor nu ia-ți plătit toate datoriile
Datorii - Veți afla, în ce zile ale săptămânii sau date ale lunii, aveți cei mai mulți pacienți, lucru care va permite să administrați ușor suprasolicitarea fiecărei secții
Gradul de activitate
al clienților - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți sau în baza plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Pacienți care au plecat - Statistica cauzelor plecării va ajuta să evitați fluxul pacienților
Motivele plecării - Specialiștii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de pacienți, serviciilor prestate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla, la cine dintre medici cel mai des pacienții revin, și cine ar putea duce la pierderea clienților
Menținerea pacienților - Un partener care v-a recomandat sau chiar propriul colaborator, care a recomandat clientului să încerce noi proceduri sau servicii, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al specialiștilor se calculează ușor în mod automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și acordării serviciilor pentru fiecare medic sau secție, pentru orice perioadă
Dinamica vizitelor - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza vânzărilor - Programul va arăta pentru cât timp ajung rezervele unui medicament sau produs, ceea ce va facilita optimizarea achizițiilor și păstrării
Prognoza produselor - Veți putea afla întreaga statistică pe pacienți, servicii și specialiști, pentru orice perioadă dorită, și să evaluați dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
Dinamica în funcție
de timp - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților în funcție de valorile necesare vă va ajuta să luați o decizie privind mărirea sau micșorarea prețurilor la servicii și bunuri
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Pacienții dvs. vor putea afla de pe site despre finisarea investigațiilor și vor putea descărca rezultatele în cabinetul personal
Integrarea cu site-ul - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul automatizat vă permite să urmăriți prezența pacienților stomatologici, afișând informații în jurnale electronice, declarații și rapoarte;
- plicația ajută la optimizarea cheltuielilor cu timpul de lucru prin importul și exportul de date la completarea chestionarelor, jurnalelor, tabelelor, documentelor etc.;
- În aplicație, toți utilizatorii vor fi înregistrați individual, ținând cont de utilizarea conturilor pentru îndeplinirea sarcinilor zilnice;
- rin menținerea unui jurnal electronic, se pot face programări, selectând pacienții dintr-o singură bază de clienți, alegând data și ora, serviciile și specialistul;
- ste posibil să se calculeze automat costul serviciilor stomatologice și al medicamentelor, ținând cont de reduceri, folosind un calculator electronic cu algoritmi specificați;
- plicația prevede plata contactless, ținând cont de integrarea aplicației cu sistemele bancare, acceptând plăți în orice unitate monetară cu conversie la cursul bancar;
- rogramul este un asistent indispensabil pentru monitorizarea de la distanță, zilnic, în mod continuu, citirea acțiunilor cu ajutorul unei camere de securitate, transmiterea materialelor video în timp real către computerul principal;
- entru a reaminti pacienților despre programări, plata anticipată sau datoria la timp, notificarea despre reduceri, aplicații noi, este posibil să trimiteți mesaje vocale și text și E-mail, WhatsApp, Viber, SMS;
- tunci când se primesc evaluări de la clienți cu privire la calitatea serviciului, este posibil să se identifice deficiențe în activitatea specialiștilor stomatologi;
- plicația poate funcționa pe orice dispozitiv de lucru, sincronizat local între alte dispozitive, oferind schimbul de mesaje de informații între utilizatori;
- tilizatorii vor putea găsi rapid informațiile necesare în stocarea în cloud folosind un motor de căutare contextuală, ținând cont de capacitățile utilizatorului care sunt diferențiate în funcție de postul de muncă;
- istemul prevede înregistrarea orelor de lucru, afișarea informațiilor corecte care detaliază munca efectuată, serviciile acordate pacienților, timpul lucrat, calcularea plății pentru iaz pe baza calculelor efective;
- rogramul prevede interacțiunea cu echipamente de înaltă tehnologie pentru a efectua inventarierea, reflectând contabilitatea cantitativă și calitativă a tuturor materialelor;
- oftware-ul automatizat, ținând cont de utilizarea soluțiilor moderne, revizuiește suportul pentru funcționarea funcției de telefonie PBX;
- entru extinderea bazei de clienți, creșterea recunoașterii și interesului pacienților, se asigură integrarea cu diverse site-uri și rețele sociale, oferind consultații și înregistrarea și programarea automată.
Înregistrarea pacientului în stomatologie
Contabilitatea pacientului în stomatologie se realizează nu sub formă de rapoarte pe hârtie, ținând evidența manual, ci prin trecerea la metode moderne de afaceri, efectuarea automată a muncii, optimizarea timpului de lucru. Soluțiile funcționale moderne vă permit să automatizați procesele de menținere a evidenței pacienților, ținând cont de afișarea informațiilor de prezență și a serviciilor curente utilizate cel mai des de către pacienți. Programele sunt împărțite în funcție de nivelul de funcționalitate și politica de prețuri. Pentru a vă familiariza cu propunerile în avans, merită să monitorizați piața. De asemenea, oferă posibilitatea unei analize preliminare a funcționalității software-ului prin evaluarea calității capabilităților la instalarea unei versiuni de testare.
Programul joacă un rol cheie în dezvoltarea afacerii, așa că nu trebuie să neglijați propunerile prezentate pentru îmbunătățirea proceselor în management, contabilitate și control. De asemenea, atunci când alegeți software, nu ar trebui să eliminați imediat programele cu o politică de prețuri accesibile, rupând stereotipurile și achiziționând software cu posibilități nelimitate. Un astfel de program este „Sistemul de contabilitate universal”, care este prezentat la un cost redus, are funcționalitate avansată cu o gamă bogată de module și instrumente. Programul este potrivit pentru orice dispozitiv de lucru, cu orice versiune a sistemului de operare Windows, salvând datele de informații în întregime, pentru o perioadă nelimitată de timp, suportând diverse formate de fișiere. Este o plăcere să lucrezi în sistem orice utilizator o poate face, chiar și fără abilități profesionale. La un preț accesibil, nu există nici o taxă de abonament, ceea ce economisește semnificativ bugetul companiei.
Program de înregistrare a pacienților în stomatologie
Programul de înregistrare a pacienților în stomatologie oferă o abordare integrată pentru rezolvarea diverselor probleme. Toate structurile departamentelor vor fi sincronizate pentru o muncă convenabilă și uniformă pentru toți utilizatorii. Fiecare angajat stomatologic va fi înregistrat în sistem sub acreditări individuale, cu posibilitatea de a controla de la distanță acțiunile efectuate. Astfel, managerul, cu telecomandă, va putea analiza munca personalului, dând instrucțiuni suplimentare și analizând date privind viteza de îndeplinire a sarcinilor atribuite și calitatea acestora. De asemenea, programul va ține evidența orelor de lucru, calculând salariile pe baza volumului total de timp lucrat și a serviciilor oferite pacienților. De asemenea, aplicația va genera automat programe de lucru, cu posibilitatea de a face modificări. Prin intermediul intranetului, utilizatorii vor putea interacționa cu schimbul de informații, îmbunătățind activitatea în stomatologie.
Pentru managementul de înaltă calitate al unei organizații stomatologice, managerul va putea gestiona un număr nelimitat de clinici, primind rapoarte analitice și statistice privind activitățile financiare ale companiei. Prin integrarea software-ului cu contabilitatea 1C, va fi posibilă gestionarea eficientă a afacerilor financiare ale companiei, afișând informații în documente digitale care vor fi generate de utilizatori rapid și eficient folosind șabloane încorporate. Pierderea de timp la introducerea datelor de înregistrare este, de asemenea, redusă, având în vedere posibilitatea de a importa materiale din orice sursă. Deoarece toate informațiile vor fi salvate în stocarea în cloud, utilizatorii vor putea folosi aceste materiale pentru lucrările ulterioare. Personalul stomatologic va putea găsi rapid informațiile de care au nevoie folosind un motor de căutare electronic, petrecând câteva minute. Aplicația asigură, de asemenea, siguranța datelor confidențiale prin citirea informațiilor pentru fiecare angajat, ținând cont de diferențierea capacităților utilizatorului.
Înregistrarea pacientului stomatologic
Înregistrarea pacientului stomatologic se realizează eficient, cu o bază de date electronică menținută. Prin menținerea revistelor electronice, utilizatorii vor putea înregistra rapid pacienții. Dacă datele clientului sunt deja în sistem, atunci nu este nevoie să reintroduceți informațiile. Făcând dublu clic pe mouse, specialistul va putea să selecteze pacientul și să facă o programare la un anumit stomatolog, selectând ora, data și serviciul. Pe măsură ce serviciile stomatologice sunt furnizate, sistemul va genera automat un raport și o factură de plată. Orice angajat înregistrat în sistem va putea să facă în mod independent completări la serviciile stomatologice planificate pentru un anumit pacient, să redirecționeze către alți specialiști, să vadă starea plăților etc.
Aplicația face, de asemenea, posibilă utilizarea rațională a timpului de lucru al angajaților stomatologici prin distribuirea cabinetelor stomatologice pe măsură ce pacienții își fac programările și, de asemenea, distribuirea de echipamente și medicamente. Informațiile despre pacienți vor fi afișate și salvate într-un singur registru pentru revizuire de către specialiști, economisind timp la programări. Informațiile despre pacient vor fi afișate în baza de date CRM, ținând cont de adăugarea datei de naștere, contacte, programări și anulările acestora, plăți, recenzii, conectarea cardurilor de plată și bonus. Pentru a utiliza carduri bonus și certificate care oferă o reducere la anumite tipuri de servicii stomatologice, se va folosi un scanner de coduri de bare, care reflectă prompt informațiile din sistem. La efectuarea calculelor, calculatorul electronic al sistemului va furniza prompt informații despre serviciile utilizate și medicamentele achiziționate, pe baza sumei totale, ținând cont de reducerile pentru clienții obișnuiți. Clienții obișnuiți pot fi calculați în funcție de frecvența vizitelor la stomatologi și de valoarea profitului generat. Astfel, este posibil să se atragă, să rețină și să crească loialitatea interesului de solvenți.
Programul de contabilitate a pacientului în stomatologie vă permite să analizați datele privind programările, analizând indicatorii generali ai creșterii sau plecării clienților într-o anumită perioadă de timp. Datele vor fi prezentate în grafice și diagrame. Implementarea contabilității competente în program este asigurată de posibilitatea citirii parametrilor externi ai pacienților, introducerea în timp a datelor privind frecvența stomatologică. De asemenea, pentru efectuarea de mesaje în masă sau individuale, sunt furnizate SMS-uri, E-mail și WhatsApp, informând clienții despre starea și confirmarea programărilor, necesitatea efectuării plăților pentru serviciile prestate, notificări despre noi aplicații, reduceri și promoții, precum și trimiterea de felicitări de vacanță.
De asemenea, mesajele pot fi folosite pentru a obține aprecieri ale calității serviciului oferit de specialiștii stomatologici, crescând nivelul muncii personalului. Pe baza recenziilor și evaluărilor primite, este posibil să se identifice cei mai buni specialiști, răsplătindu-i cu bonusuri. Pentru a afișa comod informații despre procesele interne ale stomatologiei, camerele CCTV sunt instalate în fiecare departament, casierie, farmacie și cabinet stomatologic, transmitând informații în timp real către computerul principal pentru stocare și analiză ulterioară. Atunci când se contabilizează furnizarea de servicii stomatologice și vânzarea de medicamente, aplicația poate utiliza efectiv plata în numerar sau transferurile de fonduri fără numerar atunci când integrează aplicația cu sistemele bancare. De asemenea, este prevăzută posibilitatea interacțiunii cu companiile de asigurări. Rețelele sociale vă vor ajuta la extinderea bazei de clienți și la creșterea gradului de conștientizare.
CRM pentru contabilitatea pacientilor intr-o clinica dentara
Un sistem CRM automat pentru contabilitatea pacientului dintr-o clinica dentara ofera programari rapide, externare, rapoarte, facturi, certificate, programari etc. În lipsa informațiilor despre pacienți, este posibilă efectuarea rapidă de înscrieri prin completarea formularelor electronice, ținând cont de câmpurile obligatorii pentru înregistrare. Fișa zilnică de evidență stomatologică vă permite să analizați datele privind numărul total de servicii prestate și ratele dobânzilor. Pe baza evidenței zilnice a specialiștilor clinicii stomatologice, este posibilă afișarea informațiilor despre pacienți prin introducerea datelor în certificatele formularelor 037. Pe lângă lucrul cu pacienții, aplicația oferă posibilitatea de a ține evidența medicamentelor.
Toate informațiile despre medicamente și consumabile suplimentare vor fi afișate într-un singur jurnal cu cantitatea totală, nume, cod de bare, cost, descriere. Astfel, grație software-ului, este posibilă efectuarea contabilității cantitative și calitative, cu citirea la timp a informațiilor despre produsele expirate, reciclarea și recalcularea veniturilor. Pentru a efectua un inventar, software-ul este integrat cu echipamente de depozit de înaltă tehnologie, care pot economisi semnificativ timpul de lucru prin furnizarea de informații corecte în documentația de raportare. Software-ul automatizat va deveni un asistent indispensabil, executând sarcinile atribuite fără eșecuri sau sughițuri. Consultați-vă cu specialiștii USU cu privire la orice întrebări pe care le aveți și primiți, de asemenea, o instalare gratuită a unei versiuni demo pentru a evalua în mod independent funcționalitatea software-ului. Primiți un bonus de două ore de asistență tehnică la achiziționarea unui program lichidat.
Programe video pentru înregistrarea pacienților în stomatologie
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a unui program pentru înregistrarea pacienților în stomatologie
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Centru stomatologic
științifico-clinic
Cabinet stomatologic
Instituție dentară
publică sau privată
Catedră de stomatologie
ortopedică
Centru de stomatologie
estetică
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.