Capabilitățile unui sistem CRM pentru stomatologie
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Veți putea indica ușor în baza formulei dentare pentru maturi sau copii, starea dintelui sau a suprafeței acestuia
Formulă dentară - Pentru medici sunt integrate în program șabloan pentru completarea dosarului medical
Șabloane pentru medici - La dosarul pacientului pot fi anexate imagini și orice fișiere
Păstrarea imaginilor - Pentru ca pacienții să nu fie nevoiți să aștepte în cozi să fie primiți, poate fi utilizată înregistrarea prealabilă
Înregistrarea pacienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi pacientul tare înregistrare la medic
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar efectua apeluri din partea organizației dvs. și comunica prin mesaj vocal pacientului orice informație importantă
Trimitere vocală - Există posibilitatea utilizării cardurilor de reduceri
Utilizarea cardurilor - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Este susținută excluderea automată și manuală a medicamentelor și materialelor la oferirea serviciilor
Evidența
medicamentelor - Laboratorul de tehnică dentară poate, de asemenea, funcționa în sistemul informațional unic
Activitatea medicilor
tehnicieni - Sistemul modern de interacțiune cu pacienții va ajuta colaboratorii să execute toate sarcinile importante în termen.
CRM - Orice formular în format MS Word poate fi propus drept șablon pentru completarea automată de către program
Completarea
formularelor - Veți putea urmări cât de repede crește baza de clienți și atrage noi pacienți cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de pacienți - Sistemul va arăta cine dintre pacienți a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja ușor astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau bonusuri
Rating pacienți - Raportul va arăta cine dintre pacienți nu a plătit integral toate achizițiile sale sau cărui furnizor nu ia-ți plătit toate datoriile
Datorii - Veți afla, în ce zile ale săptămânii sau date ale lunii, aveți cei mai mulți pacienți, lucru care va permite să administrați ușor suprasolicitarea fiecărei secții
Gradul de activitate
al clienților - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți sau în baza plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Pacienți care au plecat - Statistica cauzelor plecării va ajuta să evitați fluxul pacienților
Motivele plecării - Specialiștii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de pacienți, serviciilor prestate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla, la cine dintre medici cel mai des pacienții revin, și cine ar putea duce la pierderea clienților
Menținerea pacienților - Un partener care v-a recomandat sau chiar propriul colaborator, care a recomandat clientului să încerce noi proceduri sau servicii, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al specialiștilor se calculează ușor în mod automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și acordării serviciilor pentru fiecare medic sau secție, pentru orice perioadă
Dinamica vizitelor - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza vânzărilor - Programul va arăta pentru cât timp ajung rezervele unui medicament sau produs, ceea ce va facilita optimizarea achizițiilor și păstrării
Prognoza produselor - Veți putea afla întreaga statistică pe pacienți, servicii și specialiști, pentru orice perioadă dorită, și să evaluați dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
Dinamica în funcție
de timp - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților în funcție de valorile necesare vă va ajuta să luați o decizie privind mărirea sau micșorarea prețurilor la servicii și bunuri
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Pacienții dvs. vor putea afla de pe site despre finisarea investigațiilor și vor putea descărca rezultatele în cabinetul personal
Integrarea cu site-ul - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul automatizat de înaltă tehnologie contribuie la o soluție cuprinzătoare pentru îndeplinirea sarcinilor atribuite cu optimizarea resurselor de lucru;
- rogramul prevede supravegherea activităților de lucru de la distanță, folosind camere de securitate, citirea și transmiterea în timp real a informațiilor către computerul principal pentru stocare și analiză ulterioară;
- În aplicație, toți utilizatorii vor fi înregistrați într-o formă personală, ținând cont de formarea unui cont care să asigure o activitate uniformă și transmiterea mesajelor informative prin rețeaua locală;
- naliza si controlul timpului de munca asigura imbunatatirea activitatii de munca a fiecarui specialist, calculand salariile pe baza indicatorilor efectivi calculati, a serviciilor prestate si a numarului de ore lucrate;
- În program, toate operațiunile de calcul vor fi efectuate automat de un calculator electronic, afișând informații în documente digitale;
- enerarea documentelor și rapoartelor, actelor, certificatelor, facturilor și verificărilor se va realiza în format digital, lucrând cu șabloane pentru transmitere și trimitere prin e-mail, precum și tipărire;
- istemul prevede completarea automată a materialelor cu date utilizând mișcarea informațiilor din diverse surse;
- rogramul face posibilă gestionarea unei rețele cuprinzătoare de clinici stomatologice, unind toate departamentele;
- În program, toate informațiile vor fi stocate automat în volume nelimitate și pentru perioade nelimitate de timp în stocare în cloud cu posibilitatea de a furniza date utilizatorilor printr-un motor de căutare contextuală;
- bilitatea de a lucra în sistem în timp ce distinge capacitățile utilizatorului;
- oftware-ul este ideal pentru generarea de programe de lucru pe baza înregistrărilor de interes;
- În program, programările vor fi reproduse rapid, selectând pacienții din baza de date CRM, folosind o listă de prețuri cu servicii și calculând automat costul;
- lățile sunt acceptate în numerar sau fără numerar în orice monedă mondială, acceptând transferuri de pe carduri de plată, conturi curente și QR;
- aza de date a pacienților va înregistra informații actuale despre numere de contact și adrese de e-mail, istoricul întâlnirilor cu specialiști, calcule și plăți, teste, imagini etc.;
- rogramul automat multifunctional ofera posibilitatea de a trimite mesaje operatorilor de telefonie mobila si e-mail pentru a anunta despre programarea, disponibilitatea rezultatelor si imaginilor testelor, impresii, furnizarea de informatii despre promotii etc.;
- oftware-ul este prezentat la un preț accesibil, ținând cont de absența unei taxe lunare de abonament.
Program stomatolog
Un program automatizat pentru dentist permite specialiștilor să efectueze contabilitate, analiză și management de înaltă calitate, afișând date în documente digitale. Un sistem specializat vă permite să optimizați timpul de lucru al utilizatorilor printr-o abordare integrată în timpul automatizării. Pentru a simplifica procesele de lucru și pentru a oferi utilizatorilor suportul necesar pentru instrumente și module, completând rapid sarcinile atribuite, lucrând într-o interfață frumoasă și accesibilă, vă prezentăm atenției programul automat „Sistem de contabilitate universal”. Software-ul este conceput pentru munca individuală a fiecărui utilizator, afișând sarcinile finalizate ținând cont de intrarea și ieșirea datelor de informații. Fiecare utilizator va folosi zilnic un cont personal, care se formează în timpul înregistrării în sistem și în setările personale.
Dintre care să aleagă, utilizatorilor le sunt prezentate diverse variante de teme pentru economizoarele de ecran de pe desktop, limbi străine pentru traducere și lucru în orice parte a lumii, precum și instrumente pentru îndeplinirea rapidă și eficientă a sarcinilor atribuite. Software-ul asigură o conexiune multicanal a întregii populații de utilizatori, unite printr-o rețea internă pentru interacțiunea de la distanță și schimbul de mesaje. Fiecare utilizator va avea anumite drepturi de acces la informații, prevăzând diferențierea oportunităților în funcție de statutul său de angajare. Sistemul ușurează urmărirea informațiilor despre toți specialiștii, înregistrând nu numai funcția, vechimea în serviciu, dar și munca zilnică efectuată, ținând cont de numărul de ore lucrate și de serviciile oferite clienților. Pe baza înregistrării timpului de lucru, este posibil să se calculeze salariile pe baza indicatorilor efectivi calculați.
Stomatolog CRM
Programul Dentist CRM prevede menținerea la zi a informațiilor pentru fiecare client, introducerea informațiilor despre informațiile de contact, istoricul apelurilor și programările, plăți anticipate, datorii, disponibilitatea cardurilor de reducere etc. Pentru îmbunătățirea activității, se are în vedere utilizarea fotografiilor pacientului pentru afișarea informațiilor de prezență în sistem, folosind funcția de identificare personală. Cu programul este usor sa inregistrezi pacientii pentru consultatii si programari, folosind selectia unui anumit client dintr-o singura baza de date de clienti CRM, inregistrand in jurnal ora si data programarii, tinand cont de medicul stomatolog selectat. Calculele costului serviciilor furnizate sunt furnizate în formă electronică, plățile fiind acceptate în numerar sau fără numerar. Plățile fără numerar pot fi reproduse prin integrarea aplicației cu sistemele bancare, acceptând orice monedă mondială și conversia în cele naționale. valută.
Evidențele de casă vor fi ținute zilnic, înregistrând datele casei de marcat și afișând datele în documente digitale. De asemenea, transmiterea raportărilor și a documentației va fi efectuată automat, folosind șabloane electronice pentru a genera orice formate acceptate. Materialele informative vor fi stocate automat în cloud, în volume nelimitate și pentru o perioadă lungă de timp într-o stare neschimbată. Utilizatorii vor putea găsi rapid informațiile necesare despre pacienți și numele serviciilor folosind un motor de căutare contextuală. Aplicația este multifuncțională și oferă angajaților date actualizate despre fișele pacienților, folosind rațional timpul de lucru. Când programul de lucru se modifică, sistemul va furniza informații actualizate cu mesaje pop-up pe ecranul monitorului de lucru. Pentru munca de înaltă calitate și rapidă a angajaților, se are în vedere utilizarea nu numai a computerelor, ci și a dispozitivelor mobile.
Program Dent
Programul Dent oferă posibilitatea de a menține înregistrări contabile într-un singur sistem. Când software-ul interacționează cu contabilitatea 1C, nu este nevoie să repeți calculele, să analizezi activitățile companiei, să reintroduci informații etc. Pe baza înregistrărilor pacienților într-un program automat, este posibilă crearea rapidă a programelor de lucru. Distribuția rațională a spațiilor, ținând cont de înregistrări, permite organizației să-și desfășoare activitatea eficient. Este posibil să controlați procesele de lucru în sistem prin instalarea de camere CCTV, transmiterea în prezent a informațiilor și stocarea acestora pe computerul principal, eliminând neînțelegerile cu clienții.
În cadrul programului, clienții se pot autentifica în mod independent și pot face programari la specialiștii clinicii dentare, alegând online serviciile adecvate, calculând costul și efectuând plata contactless. Informațiile despre servicii vor fi afișate în lista de prețuri. Pentru clienții obișnuiți, sunt oferite reduceri și puncte bonus, care la rândul lor pot fi folosite la vizite repetate. În sistem, specialiștii pot face în mod independent programări pentru pacienți, pot introduce informații suplimentare în timpul prestării de servicii stomatologice și le pot redirecționa către alți specialiști. Aplicația vă permite să combinați toate unitățile structurale pentru lucrări dentare convenabile. Astfel, nu este nevoie să așteptați mult timp pentru pregătirea și furnizarea rezultatelor testelor, testele și modelele de laborator, toate materialele vor intra automat în baza de date.
Program stomatologic
Un program stomatologic nu este doar un asistent electronic pentru programarea pacienților și calcularea costului serviciilor, este o abordare integrată pentru management, control și analiză. Sistemul oferă capacitatea de a analiza datele privind prezența pacienților, sincronizând toate clinicile stomatologice împreună. În timpul funcționării, este posibilă compararea datelor cu controlul activităților financiare. Software-ul vă permite, de asemenea, să gestionați prezența pacienților, identificarea celor mai populare articole de serviciu și calcularea investiției în marketing. Software-ul are, de asemenea, capacitatea de a trimite în masă mesaje informative, atât text, cât și vocale. Astfel, informații despre oferte profitabile, mementouri de întâlnire și promoții vor fi trimise pe dispozitivele mobile și pe e-mailul clienților, sporind interesul, conștientizarea și loialitatea. Programul poate interacționa cu rețelele sociale, extinzând baza de clienți. Pentru munca eficientă a specialiștilor, programul prevede evidențierea sarcinilor urgente în culori strălucitoare. De exemplu, un pacient cu o datorie va fi evidentiat intr-o anumita culoare pentru ca angajatii sa ii contacteze pentru a le reaminti nevoia de a reproduce plata. Când medicamentele se epuizează, sistemul va aloca și poziții pentru completare.
Software stomatologic
Software-ul dentar vă permite, de asemenea, să urmăriți medicamentele și consumabilele, afișând informații în sistem după cod, cantitate totală, timp de producție și stocare, cost și atașarea imaginilor. Aplicația vă permite să păstrați înregistrări cantitative folosind echipamente de depozit de înaltă tehnologie. Inventarul va fi efectuat automat de către sistem, economisind timp angajaților prin furnizarea de estimări precise fără a falsifica datele. Pe lângă contabilitatea cantitativă, sistemul va monitoriza datele de expirare, aruncând prompt produsele expirate. Software-ul automatizat pentru clinicile dentare oferă o soluție cuprinzătoare, oferind utilizatorilor o gamă largă de module și instrumente cu care să lucreze. Pentru a analiza funcționalitatea, este posibil să descărcați și să configurați o versiune demo gratuită de pe site-ul oficial. De asemenea, este posibil să vă consultați cu specialiști contactând numerele de contact indicate pe site și lăsând o solicitare trimisă prin email. Software-ul pare a fi accesibil oricărei organizații, cu un cost scăzut în comparație cu aplicațiile de pe piață și fără taxe de abonament. Prin achiziționarea unei versiuni licențiate a utilitarului, primiți și două ore de asistență tehnică complet gratuit.
Video cu program stomatologic
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcați gratuit programul Dentist
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Centru stomatologic
științifico-clinic
Cabinet stomatologic
Instituție dentară
publică sau privată
Catedră de stomatologie
ortopedică
Centru de stomatologie
estetică
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.