Capabilitățile unui sistem CRM pentru funcționarea unui cabinet stomatologic
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Veți putea indica ușor în baza formulei dentare pentru maturi sau copii, starea dintelui sau a suprafeței acestuia
Formulă dentară - Pentru medici sunt integrate în program șabloan pentru completarea dosarului medical
Șabloane pentru medici - La dosarul pacientului pot fi anexate imagini și orice fișiere
Păstrarea imaginilor - Pentru ca pacienții să nu fie nevoiți să aștepte în cozi să fie primiți, poate fi utilizată înregistrarea prealabilă
Înregistrarea pacienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi pacientul tare înregistrare la medic
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de companie modernă
Viber - Programul va putea chiar efectua apeluri din partea organizației dvs. și comunica prin mesaj vocal pacientului orice informație importantă
Trimitere vocală - Există posibilitatea utilizării cardurilor de reduceri
Utilizarea cardurilor - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Este susținută excluderea automată și manuală a medicamentelor și materialelor la oferirea serviciilor
Evidența
medicamentelor - Laboratorul de tehnică dentară poate, de asemenea, funcționa în sistemul informațional unic
Activitatea medicilor
tehnicieni - Sistemul modern de interacțiune cu pacienții va ajuta colaboratorii să execute toate sarcinile importante în termen.
CRM - Orice formular în format MS Word poate fi propus drept șablon pentru completarea automată de către program
Completarea
formularelor - Veți putea urmări cât de repede crește baza de clienți și atrage noi pacienți cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de pacienți - Sistemul va arăta cine dintre pacienți a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja ușor astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau bonusuri
Rating pacienți - Raportul va arăta cine dintre pacienți nu a plătit integral toate achizițiile sale sau cărui furnizor nu ia-ți plătit toate datoriile
Datorii - Veți afla, în ce zile ale săptămânii sau date ale lunii, aveți cei mai mulți pacienți, lucru care va permite să administrați ușor suprasolicitarea fiecărei secții
Gradul de activitate
al clienților - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți sau în baza plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Pacienți care au plecat - Statistica cauzelor plecării va ajuta să evitați fluxul pacienților
Motivele plecării - Specialiștii dvs. pot fi ușor comparați în baza mai multor criterii: numărului de pacienți, serviciilor prestate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla, la cine dintre medici cel mai des pacienții revin, și cine ar putea duce la pierderea clienților
Menținerea pacienților - Un partener care v-a recomandat sau chiar propriul colaborator, care a recomandat clientului să încerce noi proceduri sau servicii, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al specialiștilor se calculează ușor în mod automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și acordării serviciilor pentru fiecare medic sau secție, pentru orice perioadă
Dinamica vizitelor - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza vânzărilor - Programul va arăta pentru cât timp ajung rezervele unui medicament sau produs, ceea ce va facilita optimizarea achizițiilor și păstrării
Prognoza produselor - Veți putea afla întreaga statistică pe pacienți, servicii și specialiști, pentru orice perioadă dorită, și să evaluați dinamica cu ajutorul rapoartelor de referință
Dinamica în funcție
de timp - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților în funcție de valorile necesare vă va ajuta să luați o decizie privind mărirea sau micșorarea prețurilor la servicii și bunuri
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Pacienții dvs. vor putea afla de pe site despre finisarea investigațiilor și vor putea descărca rezultatele în cabinetul personal
Integrarea cu site-ul - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Un program automat de organizare a muncii clinicilor dentare ajuta la rezolvarea diverselor probleme, imbunatatirea proceselor de lucru si optimizarea resurselor companiei;
- rogramul este accesibil și nu necesită plăți lunare pentru o taxă de abonament, economisind bugetul organizației stomatologice;
- utomatizarea proceselor de lucru cu o abordare integrată este asigurată prin sincronizarea aplicației cu diverse site-uri, sisteme, echipamente de înaltă tehnologie și rețele sociale;
- plicația este capabilă de control unificat și oferă managementului capacitatea de a gestiona un număr nelimitat de clinici stomatologice, monitorizând de la distanță activitățile din fiecare cabinet folosind camere video;
- estionarea automată a proceselor intra-organizaționale și contabilitatea orelor de lucru ale fiecărui specialist stomatologic, reflectând sarcinile zilnice și termenele limită, calitatea serviciului clienți, care este o reflectare a salariului lunar;
- În sistem, toate dispozitivele de lucru ale utilizatorilor vor fi conectate local pentru lucru comun și operațional, cu schimb de mesaje de informații;
- ormarea programelor de lucru și a programărilor, păstrarea promptă a evidenței programărilor, reflectarea informațiilor în documentația de raportare;
- oată documentația va fi generată în formă digitală, folosind șabloane pentru crearea rapidă a materialelor în orice format;
- plicația poate funcționa cu echipamente de înaltă tehnologie, păstrând evidența medicamentelor, consumabilelor și echipamentelor;
- oate informațiile despre medicamente vor fi reflectate în nomenclator, identificând cu promptitudine articolele expirate sau lipsă, vânzând sau utilizând în timpul prestării de servicii stomatologice;
- oftware-ul ajută la menținerea unei baze de informații unificate pentru clienți, reflectând informații personale: data nașterii, înregistrări, plăți, recenzii, boli cronice, plângeri, rezultate ale testelor, imagini etc.;
- ăsiți informațiile necesare despre un pacient sau serviciu, medicamente, specialiști, disponibile folosind un motor de căutare contextuală;
- plicația prevede lucrul cu orice unitate monetară, acceptarea plăților în formă de numerar și fără numerar, sprijinirea lucrului cu sistemele bancare;
- oftware-ul unic automatizat vă permite să trimiteți mesaje vocale și text în masă sau în formă individuală, oferind informații importante și relevante pentru clienți;
- plicația vă permite să efectuați contabilitate, analizând cifra de afaceri a unei organizații stomatologice, comparând indicatori pentru diferite perioade de timp, furnizând date în diagrame și grafice.
Organizarea muncii într-un cabinet stomatologic
Cu o abordare integrată și utilizarea zilnică a soluțiilor tehnologice moderne, este posibilă organizarea muncii unui cabinet stomatologic cu optimizarea orelor de lucru. Software-ul permite astăzi nu numai automatizarea proceselor de lucru, ci și obținerea veniturilor dorite, îmbunătățind activitățile cu analiză, control și management competent. Programele moderne vor ajuta la rezolvarea diferitelor probleme. Principalul lucru atunci când alegeți software-ul este să vă concentrați pe anumite funcționalități pe care ar trebui să le aibă sistemul, ținând cont de o politică de preț adecvată. Dintre liderii clari ai programelor de pe piață, merită evidențiat utilitatea „Sistem de contabilitate universal”, care are parametrii necesari potriviți oricărui domeniu de activitate, precum și un cost accesibil. Pentru a economisi bugetul, este oferită nu numai o politică de prețuri accesibile pentru versiunea licențiată a programului, ci și absența unei taxe lunare de abonament. Programul poate îndeplini efectiv diverse tipuri de sarcini, optimizând resursele de muncă ale angajaților. Configurarea programului necesită un minim de timp, cu alegerea modulelor și instrumentelor, selectarea temelor desktop și a limbilor potrivite pentru gusturile fiecărui utilizator pentru a desfășura activități de lucru în orice parte a lumii.
Organizarea si dotarea unui cabinet stomatologic
Organizarea și dotarea unui cabinet stomatologic vă permite să extindeți gama de servicii oferite, să urmăriți cu promptitudine prezența clienților, să calculați costul serviciilor și să analizați cererea. Controlul calitativ al organizării proceselor intra-organizaționale se realizează în sistem, analizând calitatea și stadiul îndeplinirii sarcinilor. Programele de lucru vor fi generate automat, furnizate utilizatorilor în formă electronică, cu mementouri prin mesaje pop-up pe ecranul de lucru al monitorului. Este posibil să controlați procesele de lucru prin supraveghere video de la distanță, citind informații în timp real de la fiecare cameră instalată în cabinetele stomatologice. De asemenea, oferă posibilitatea de a conecta de la distanță toate dispozitivele de lucru la computerul gazdă pentru a afișa activitatea de lucru, sarcinile de înregistrare efectuate, mesajele de informații despre timpul lucrat utilizate și trimise etc. În program, toate procesele de lucru vor fi afișate în sistem, cu înregistrarea corectă a orelor de lucru, acumularea salariilor angajaților clinicii dentare pe baza indicatorilor efectivi calculați, disciplinarea și creșterea nivelului de calitate a muncii
Organizarea unui cabinet stomatologic
Organizarea cuprinzătoare a unui cabinet stomatologic se realizează cu implementarea unui software, unind toate clinicile într-o singură rețea. Astfel, managerul pentru management, control și contabilitate, analytics la optimizarea timpului de lucru va putea controla toate procesele, analizând calitatea activităților de lucru ale subordonaților și vizitele la clienți. Sistemul de contabilitate facilitează înregistrarea programărilor pacienților pentru serviciile stomatologice. În sistem va fi generat un jurnal electronic de înregistrare, care va afișa ora, data, denumirea serviciilor, datele despre specialiști cu program de ture. Programările la o clinică stomatologică se pot face fie contactând biroul de recepție, fie independent în format online. La reprogramarea sau anularea unei întâlniri, sistemul va afișa informații despre acești clienți ca pacienți cu probleme. Ulterior, trei consultări și evidențe ale pacienților cu probleme prevăd afișarea informațiilor în sistem, ținând cont de plata în avans. În acest fel, este posibilă organizarea evidenței pacienților cu munca continuă a specialiștilor. În program, toți specialiștii, folosind conturi, vor putea să afișeze datele pacientului în software, să introducă informații despre tratament, să facă înregistrări suplimentare cu alți specialiști.
Organizarea unei săli de terapie dentară
Organizarea unui cabinet de terapie stomatologică se realizează prin înregistrarea înregistrărilor, a tipurilor de servicii prestate și a consumabilelor și medicamentelor utilizate. Costul serviciilor pentru pacienți este calculat automat folosind un calculator electronic. În aplicație, este posibilă afișarea informațiilor despre tipurile de servicii stomatologice și medicamentele prevăzute în lista de prețuri. Informațiile vor fi întotdeauna conținute și furnizate utilizatorilor într-o formă actualizată. Sistemul vă permite să analizați prețurile analizând piața. Datele privind medicamentele și consumabilele vor fi corecte cu un inventar efectuat sistematic folosind echipamente de înaltă tehnologie. De asemenea, vor fi înregistrate informații detaliate despre medicamente cu denumire, descriere, cantitate totală, data fabricării și termenul de valabilitate, coduri, cost etc. Consumabilele și medicamentele utilizate vor fi contabilizate, afișând articolele vândute folosite de pacienți și profesioniștii stomatologici. Folosind software-ul, este ușor să emiti certificate 037, 039, 043 formulare. În cazul în care este necesar să se reflecte informații despre pacienți și serviciile stomatologice furnizate, se vor folosi fișe zilnice de înregistrare a specialistului.
Echipament de birou stomatologic
Echiparea unui cabinet stomatologic cu soluții funcționale moderne permite control, management, contabilitate și analiză de înaltă calitate. Sistemul vă permite să monitorizați starea activităților financiare ale fiecărui cabinet stomatologic prin afișarea datelor analitice și statistice în extrase de cont. Contabilitatea se va face și automat, prin interacțiunea software-ului cu contabilitatea 1C. Când toate lucrările sunt efectuate într-un singur sistem, nu este nevoie să reintroduceți informații, să efectuați tranzacții de decontare și să treceți de la un sistem la altul. Toate datele vor fi stocate într-un singur spațiu de informare, care oferă suport informațional tuturor utilizatorilor în mod continuu, folosindu-și timpul cu înțelepciune. Utilizatorii obțin informații folosind un motor de căutare contextuală. Regulile de utilizare și afișare a datelor informaționale sunt realizate de utilizatori pe baza capacităților diferențiate ale utilizatorului. Programul suportă acceptarea plăților în formă numerar și non-numerar, ținând cont de integrarea aplicației cu sistemele bancare. Este posibil să faceți un rezumat zilnic prin afișarea informațiilor despre resursele financiare în fiecare casă sau cont de clinică stomatologică.
Organizarea unei clinici dentare
Organizarea unei clinici stomatologice se realizeaza cu repartizarea corespunzatoare a camerelor, echipamentelor si timpului, asigurand ocuparea si munca continua a tuturor specialistilor. Fiecare utilizator va putea folosi individual instrumentele și funcționalitățile prezentate, ținând cont de utilizarea conturilor create personal, cu un login și o parolă de securitate pentru a limita accesul persoanelor neautorizate. În sistem, fiecare utilizator va avea drepturi personale de acces la informații confidențiale, protejând datele de scurgere. Informațiile vor fi conținute în întregime, neschimbate pentru o lungă perioadă de timp într-o singură stocare în cloud.
Echipament de birou stomatolog
Echiparea unui cabinet stomatologic este un proces destul de important. Pe lângă sarcinile de bază, este necesar să se monitorizeze funcționalitatea echipamentului dentar. Când echipamentul eșuează, întreaga activitate a stomatologiei se oprește, de aceea este extrem de important să controlați toate procesele. Toate echipamentele clinicii stomatologice vor fi reflectate într-un jurnal separat, cu o descriere a fiecărui articol, anul de fabricație, perioada de garanție, înlocuirea componentelor, nivelul de uzură, costul etc. De asemenea, sunt prevăzute standarde pentru dotarea cabinetelor stomatologice cu echipamente. Dotarea cabinetului stomatologic corespunde gamei de servicii prestate si licentei. Pe lângă echipamentele dentare, se preconizează achiziționarea și menținerea înregistrărilor instalațiilor în care instrumentele sunt prelucrate și depozitate.
Organizarea și dotarea cabinetului stomatologic este realizată cuprinzător și este oferită posibilitatea utilizării funcționalității ultramoderne. Astfel, la generarea documentației și raportării, este posibil să se utilizeze șabloane electronice, creând rapid și eficient în orice format. Programul acceptă nu numai imagini grafice, ci și fișiere în format Word și Excel. Completarea automată a datelor vă permite să economisiți timp și să afișați corect informațiile necesare despre pacienți, angajați, tipuri de servicii etc. Aplicația ajută la schimbul de date de informații printr-o rețea locală între utilizatori, optimizând timpul de lucru. Sistemul vă permite să analizați datele privind prezența clienților pentru fidelitate și consecvență; Astfel, la calcularea costului serviciilor prestate se va face recalcularea pentru clientii obisnuiti tinand cont de reducerile oferite. În sistem, este posibilă afișarea informațiilor cu sarcinile necesare specialiștilor, pentru a nu uita de inspecțiile programate în timp util, efectuarea anumitor operațiuni etc. Este posibil să trimiteți mesaje de informare pacienților prin SMS, WhatsApp, Viber, E-mail. De asemenea, este posibil să se configureze o apelare vocală automată a clienților, informându-i despre programări, datorii și încântându-i cu bonusuri, reduceri și promoții.
Software pentru cabinet stomatologic
Software-ul pentru cabinet stomatologic vă permite să optimizați resursele de lucru ale organizației prin afișarea tuturor activităților de lucru din sistem. Programul vă permite să introduceți și să corectați informații despre pacienți prin introducerea informațiilor de contact, istoricul înregistrărilor și serviciilor utilizate, consumabile și medicamente achiziționate, plata anticipată și datoria, reduceri etc. Programul are și o funcție modernă de telefonie PBX, cu ajutorul căreia se poate economisi timp de lucru, oferind angajaților informații despre apelurile primite și datele clienților. Astfel, atunci când efectuați un apel de intrare, este posibil să reduceți la minimum pierderea de timp, oferind clienților informații actualizate despre înregistrări, servicii furnizate și plăți. De asemenea, pentru comoditate și afișare a materialelor pe clienți sau medicamente, este posibilă utilizarea unei imagini obținute direct de pe o cameră web. Sistemul este convenabil și multifuncțional, potrivit pentru utilizare de către orice utilizator, chiar și un începător.
Clinica stomatologica la cheie
O clinică stomatologică la cheie este oferită sub forma unui program licențiat „Sistem de contabilitate universal”. Încercarea software-ului a devenit și mai accesibilă cu ajutorul unei versiuni de testare, care este prezentată complet gratuit pe site-ul companiei. Este posibil să vă consultați cu specialiști pentru întrebări suplimentare contactând numerele de contact specificate sau trimițând cereri prin e-mail. De asemenea, vizitând site-ul oficial, aveți posibilitatea de a preselecta module și instrumente și de a citi recenziile clienților. Software-ul, atunci când este integrat cu diverse dispozitive și sisteme de măsurare, va oferi activități de înaltă calitate, continue și automate. Grăbește-te, pentru că concurenții nu așteaptă.
Programe video pentru funcționarea unui cabinet stomatologic
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului pentru operarea unui cabinet stomatologic
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Centru stomatologic
științifico-clinic
Cabinet stomatologic
Instituție dentară
publică sau privată
Catedră de stomatologie
ortopedică
Centru de stomatologie
estetică
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.