Capabilitățile unui sistem CRM pentru contabilitatea închirierii
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Veți putea oferi în chirie orice marfă, clasificând comod întregul asortiment după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, capturându-l de pe camera de supraveghere. Aceasta poate fi reflectată în factura transmisă clientului
Imaginea produsului - Programul poate organiza activitatea într-un sistem informațional unic prin internet, pentru orice număr de subdiviziuni
Depozite și magazine - Marfa poate fi selectată ușor prin două modalități: după denumire sau scaner prin cod de bare
Alegere convenabilă - Veți putea utiliza diferite echipamente pentru citirea codurilor de bare și pentru alocarea mărfurilor
Echipament - Factura de transmitere a mărfii la client, chitanța, contractul și alte diverse documente pot fi elaborate de program în mod automat
Formulare - Veți putea planifica închirierea următoare pentru fiecare produs, ținând cont de data la care va fi eliberată de la utilizatorul anterior
Planificare - Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi trebuie să întoarcă un lucru
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic
E-mail - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți analiza ușor statistica completă a închirierilor în plan numeric și financiar
Închiriere - Sistemul va ține cont și de toate vânzările, și de venitul generat de acestea, arâtând statistica relevantă
Vânzări - Veți putea afla ușor statistica amortizării tututor produselor dvs.
Amortizare - Managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diferitor criterii: numărului de clienți, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Programul va arăta toate datele necesare despre gajurile actuale ale clienților
Gajuri - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Быстрый старт - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Programul este o soluție automată și unică pentru creșterea productivității și a fidelizării clienților;
- esign frumos, meniul convenabil și versatilitatea vor ajuta utilizatorii să-și îmbunătățească productivitatea;
- onfigurarea panoului de limbi permite lucrul simultan în mai multe limbi străine;
- aza de date a clienților poate fi modificată dintr-una existentă sau creată din nou cu adăugarea rapidă a informațiilor de contact;
- alculul automat se efectuează la înregistrarea închirierii unuia sau mai multor bunuri;
- nformațiile despre mărfuri vor fi reflectate în nomenclatură cu poză, cod de bare, cantitate, disponibilitate, cost etc.;
- cceptarea plăților în numerar și fără numerar;
- naliza lichidității de închiriere a anumitor tipuri de bunuri, ținând cont de compararea datelor pentru o anumită perioadă de timp;
- onexiunea multicanal permite tuturor utilizatorilor să lucreze în mod unificat și să facă schimb de date;
- ăutarea informațiilor se realizează folosind un motor de căutare contextual și o interogare introdusă după cod, nume etc.;
- epararea capacităților între utilizatori va elimina informațiile inutile în timpul lucrului și le va proteja de privirile indiscrete;
- ctivitatea de munca a angajatilor va fi controlata cu calcularea automata a salariilor si sporurilor;
- ontabilitate;
- osibilitatea de a menține evidența depozitului atunci când este integrat cu echipamente de depozit de înaltă tehnologie;
- istemul va analiza datele, oferind informații nu numai în tabele, ci și în grafice și diagrame.
Contabilitatea chiriei
Contabilitatea închirierii astăzi se realizează cu ajutorul unui software specializat. Programele la ora actuală vă permit să automatizați contabilitatea oricărui tip de activitate. Programul de contabilitate de închiriere de la compania „Universal System of Accounting” oferă utilizatorilor posibilități nelimitate la un cost accesibil. Programul este lansat dintr-o comandă rapidă de pe desktop. Fiecare angajat are anumite drepturi de acces atât la informații, cât și la oportunități, conectându-se în sistem sub acreditări personale protejate de un login și parolă. Programul poate fi folosit în mai multe limbi simultan, ceea ce este destul de convenabil atunci când lucrați cu clienți străini. Aplicația este configurată individual de către fiecare utilizator folosind un computer, telefon sau tabletă. De asemenea, este posibil să lucrezi atât la birou, cât și de acasă. Software-ul poate funcționa nu numai la un punct de închiriere, ci și atunci când combină mai multe obiecte într-un singur sistem de informații. Pe desktop va fi afișată o nomenclatură de bază de date cu toate denumirile bunurilor închiriate, clasificate pe categorii (rochii, biciclete, scutere, mașini etc.). Pentru îmbunătățirea muncii și orientarea angajaților pe categorii de produse, este posibil să atașați poze pentru fiecare obiect cu coduri de bare și costuri.
De asemenea, este posibil să evidențiezi fiecare obiect în anumite culori, cu o alegere a perioadei de închiriere după dată și oră, evidențiind termenii de pe grafice. Găsiți produsul de care aveți nevoie, disponibil după categorie, disponibilitate, cod etc. Calculul automat al costurilor de închiriere se efectuează pentru articolele selectate de bunuri și timp, oferind o posibilă reducere pentru clienții obișnuiți. Este posibil să se analizeze cererea pentru anumite grupe de mărfuri, construind planuri de marketing. Înregistrarea rapidă se realizează prin dublu clic pe obiect, indicând ora și data în grafice, precum și selectarea clientului dorit din baza de date CRM. Merită luată în considerare posibilitatea de a închiria mai multe produse unui singur client. Menținerea unei baze de date de clienți se poate face folosind o bază de date existentă sau nou formată, care poate fi completată cu ușurință în timpul muncii zilnice. Pentru a îmbunătăți comunicarea cu clienții și a menține, crește loialitatea, mesajele sunt trimise într-un format automat. Pentru a îmbunătăți managementul afacerii într-un tip de afaceri atât de complex, se asigură înregistrarea automată a timpului de lucru, analizând calitatea și viteza de îndeplinire a anumitor sarcini. Programul este prezentat într-o versiune de testare gratuită, care vă va permite să vă familiarizați mai bine cu capacitățile și să le evaluați singur. Specialiștii companiei vor fi bucuroși să vă ajute cu întrebări suplimentare.
Programe video pentru contabilitate inchiriere
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a software-ului de contabilitate închiriere
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Puncte de închiriere
a bicicletelor
Puncte de închiriere
a mașinilor
Chirie rochii
și haine
Puncte de
închiriere
Chirie și arendă de
instrumente și inventar
Arenda spațiilor
comerciale și terenurilor
Organizații de arendă
a echipamentelor și
instrumentelor pentru
construcții
МMagazine de închiriere
a echipamentelor sportive
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.