1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Program de contabilizare a chiriilor zilnice

Potrivit a 358 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Program de contabilizare a chiriilor zilnice

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capabilitățile unui sistem CRM pentru contabilizarea chiriilor zilnice

  • Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
    Orice limbă

    Orice limbă
  • Veți putea oferi în chirie orice marfă, clasificând comod întregul asortiment după propria dorință
    Orice produs

    Orice produs
  • Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, capturându-l de pe camera de supraveghere. Aceasta poate fi reflectată în factura transmisă clientului
    Imaginea produsului

    Imaginea produsului
  • Programul poate organiza activitatea într-un sistem informațional unic prin internet, pentru orice număr de subdiviziuni
    Depozite și magazine

    Depozite și magazine
  • Marfa poate fi selectată ușor prin două modalități: după denumire sau scaner prin cod de bare
    Alegere convenabilă

    Alegere convenabilă
  • Veți putea utiliza diferite echipamente pentru citirea codurilor de bare și pentru alocarea mărfurilor
    Echipament

    Echipament
  • Factura de transmitere a mărfii la client, chitanța, contractul și alte diverse documente pot fi elaborate de program în mod automat
    Formulare

    Formulare
  • Veți putea planifica închirierea următoare pentru fiecare produs, ținând cont de data la care va fi eliberată de la utilizatorul anterior
    Planificare

    Planificare
  • Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date a clienților
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi trebuie să întoarcă un lucru
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic
    E-mail

    E-mail
  • Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
    Evidența în depozit

    Evidența în depozit
  • Veți analiza ușor statistica completă a închirierilor în plan numeric și financiar
    Închiriere

    Închiriere
  • Sistemul va ține cont și de toate vânzările, și de venitul generat de acestea, arâtând statistica relevantă
    Vânzări

    Vânzări
  • Veți putea afla ușor statistica amortizării tututor produselor dvs.
    Amortizare

    Amortizare
  • Managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diferitor criterii: numărului de clienți, profitului și productivității
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Programul va arăta toate datele necesare despre gajurile actuale ale clienților
    Gajuri

    Gajuri
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Быстрый старт

    Быстрый старт
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Programul automatizat vă permite să efectuați închirierea zilnică a bunurilor cât mai rapid, precis și ușor posibil;
  • istemul va reflecta informații despre toate denumirile mărfurilor clasificate pe categorii;
  • enținerea unei baze de date unice de clienți CRM vă permite să vedeți numerele de telefon de contact corecte pentru comunicare, informații despre starea rezervărilor și închirierilor, plăți, recenzii, preferințe;
  • lățile se fac în numerar și fără numerar;
  • nformațiile sunt disponibile fiecărui utilizator pe măsură ce drepturile utilizatorului sunt delegate;
  • chimb de informații printr-o rețea locală;
  • bilitatea de a combina toate ramurile într-un singur sistem informatic pentru management, control și analiză convenabil și automatizat;
  • rmărirea orelor de lucru, calcularea automată a salariilor;
  • otorul de căutare contextuală oferă informații în câteva minute;
  • atele tabelare, diagramele, graficele oferă managementului informații complete despre activitățile companiei;
  • alcul rapid al costului de închiriere al unui anumit produs la selectarea unei date și ore în calendar;
  • entru comoditate, fiecare produs va fi evidențiat într-o anumită culoare, cu un nume, cod de bare atribuit și o poză atașată;
  • nteracțiunea cu echipamentele de depozit de înaltă tehnologie vă permite să efectuați rapid contabilitatea depozitului;
  • bilitatea de a lucra simultan cu mai multe limbi străine;
  • ste posibil să urmăriți sursele creșterii clienților prin analizarea planurilor de marketing ulterioare;

Program de contabilizare a chiriilor zilnice

Programul de contabilizare a chiriilor zilnice ajută la menținerea unei baze de date a mărfurilor, ținând cont de reflectarea automată a datelor despre disponibilitate, starea plăților etc. Astăzi, managementul manual este de domeniul trecutului, având în vedere necesitatea de a procesa rapid cererile clienților, de a efectua calcule și de a genera documente cu rapoarte. Concurența în continuă creștere nu lasă altă alegere. Ar trebui să alegeți un program zilnic de contabilitate pentru închiriere pe baza anumitor criterii care se potrivesc companiei dumneavoastră. Printre varietatea de utilități prezentate, merită să acordați atenție programului automat „Sistem de contabilitate universal”. Aplicația are opțiuni de configurare flexibile, o interfață convenabilă și colorată. Temele de pe desktop pot fi modificate în funcție de starea dvs. de spirit. Alegerea și utilizarea limbilor străine vă permite să lucrați cu clienți în limbi străine, extinzându-vă baza de clienți. Programul prevede achiziționarea unei versiuni licențiate pentru fiecare dispozitiv de lucru. Formatul multi-utilizator asigură munca unificată și coordonată a tuturor angajaților companiei. Dacă aveți mai multe filiale, le puteți combina cu ușurință într-un singur sistem informațional, cu o singură bază de date. Fiecare angajat va avea anumite drepturi de acces la anumite informații.

Program pentru inchiriere zilnica

Programul de închiriere zilnică vă permite să analizați cele mai lichide articole de mărfuri. chiria si inchirierea zilnica presupune furnizarea de diverse tipuri de bunuri, care vor fi clasificate in programul pentru munca rapida si eficienta. Chiar și un utilizator fără experiență poate stăpâni cu ușurință programul zilnic de închiriere. Conectarea se face dintr-o comandă rapidă de pe desktop. Fereastra principală a programului vă permite să lucrați într-un format convenabil. În stânga ecranului veți vedea toate bunurile de închiriat (unelte, rochii, pantofi, instrumente, bunuri imobiliare, biciclete). Pentru cea mai bună orientare a angajaților în nomenclatură, este posibil să adăugați câte o imagine fiecărui obiect. De asemenea, prevede atribuirea și afișarea numelor, descrierilor și codurilor de bare. Un program universal perfect se poate integra cu diverse echipamente de înaltă tehnologie, automatizează procesele de lucru. Astfel, este posibilă efectuarea automată a contabilității, a recepției, a închirierii mărfurilor și a inventarierii. Toate obiectele din sistem vor fi împărțite în categorii și subcategorii, evidențiate într-o anumită culoare.

Sistem CRM pentru inchirieri zilnice

Un sistem CRM automatizat pentru închirieri zilnice ajută la automatizarea proceselor de lucru, crescând veniturile. În sistemul CRM pentru închirieri zilnice, este ușor și simplu să găsiți informațiile necesare introducând o solicitare în fereastra motorului de căutare contextuală după cod de bare, nume, disponibilitate etc. Programul vă permite să mențineți o bază de date unificată de clienți CRM. În baza de date, este posibil să faceți completări la numere de telefon, comenzi, starea plăților, recenzii și solvabilitate. Programul automat vă permite să configurați trimiterea automată a mesajelor vocale și text. De asemenea, se pot analiza cele mai active perioade de închiriere a anumitor tipuri de bunuri. Un client poate închiria mai multe bunuri, cu calcularea automată a costului plății. Calculele se fac folosind algoritmi specificati folosind un calculator electronic, tinand cont de preturile reflectate in nomenclator. Decontările reciproce se pot face în numerar și în fonduri necash. Este oferit și un sistem fidel de reduceri, recalculate automat.

SRM pentru contabilizarea chiriilor zilnice

SRM pentru contabilizarea chiriilor zilnice vă permite să plasați comenzi într-un calendar, reflectând data și ora. Doar orele de lucru sunt reflectate în sistem. Software-ul de contabilitate SRM pentru închirieri zilnice vă permite să mențineți evidența contabilă și a depozitului. Generarea documentelor, rapoartelor, actelor de acceptare si transfer de marfa va fi automata, tinand cont de disponibilitatea sabloanelor si mostrelor. Completarea se face în câteva minute, ținând cont de posibilitatea importului de date din orice sursă. De asemenea, prevede o analiză a activităților de muncă ale angajaților, evaluând nu numai viteza, ci și calitatea serviciului clienți. Primirea feedback-ului va ajuta la analiza nivelului de competență al angajaților. Feedback-ul este primit prin trimiterea de mesaje pentru a evalua serviciul. Urmărirea timpului de lucru vă permite să calculați automat salariile angajaților. Este posibil să analizați capabilitățile oferite ale software-ului complet gratuit prin descărcarea versiunii de testare. Pentru sfaturi suplimentare, ar trebui să contactați specialiștii USU folosind numerele de contact indicate pe site.

Aspectul programului

Program de contabilizare a chiriilor zilnice

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită a programului de contabilizare a chiriilor zilnice

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Puncte de închiriere a bicicletelor

    Puncte de închiriere
    a bicicletelor
  • Puncte de închiriere a mașinilor

    Puncte de închiriere
    a mașinilor
  • Chirie rochii și haine

    Chirie rochii
    și haine
  • Puncte de închiriere

    Puncte de
    închiriere
  • Chirie și arendă de instrumente și inventar

    Chirie și arendă de
    instrumente și inventar
  • Arenda spațiilor comerciale și terenurilor

    Arenda spațiilor
    comerciale și terenurilor
  • Organizații de arendă a echipamentelor și instrumentelor pentru construcții

    Organizații de arendă
    a echipamentelor și
    instrumentelor pentru
    construcții
  • Magazine de închiriere a echipamentelor sportive

    МMagazine de închiriere
    a echipamentelor sportive
  • Altă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.