Capacitățile sistemului CRM pentru contabilitatea zilnică a închirierii
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Veți putea oferi în chirie orice marfă, clasificând comod întregul asortiment după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, capturându-l de pe camera de supraveghere. Aceasta poate fi reflectată în factura transmisă clientului
Imaginea produsului - Programul poate organiza activitatea într-un sistem informațional unic prin internet, pentru orice număr de subdiviziuni
Depozite și magazine - Marfa poate fi selectată ușor prin două modalități: după denumire sau scaner prin cod de bare
Alegere convenabilă - Veți putea utiliza diferite echipamente pentru citirea codurilor de bare și pentru alocarea mărfurilor
Echipament - Factura de transmitere a mărfii la client, chitanța, contractul și alte diverse documente pot fi elaborate de program în mod automat
Formulare - Veți putea planifica închirierea următoare pentru fiecare produs, ținând cont de data la care va fi eliberată de la utilizatorul anterior
Planificare - Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi trebuie să întoarcă un lucru
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic
E-mail - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți analiza ușor statistica completă a închirierilor în plan numeric și financiar
Închiriere - Sistemul va ține cont și de toate vânzările, și de venitul generat de acestea, arâtând statistica relevantă
Vânzări - Veți putea afla ușor statistica amortizării tututor produselor dvs.
Amortizare - Managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diferitor criterii: numărului de clienți, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Programul va arăta toate datele necesare despre gajurile actuale ale clienților
Gajuri - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Быстрый старт - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Programul este convenabil pentru fiecare utilizator, chiar și cu puțină experiență, stabilind rapid parametrii de configurare flexibili;
- istemul universal oferă o bază de date CRM convenabilă cu informații complete de contact ale clienților, istoric de contact, preferințe, solvabilitate, plată, recenzii etc.
- uteți găsi rapid informațiile de care aveți nevoie folosind un motor de căutare contextuală;
- nformațiile vor fi actualizate automat, stocând datele într-un depozit centralizat;
- În sistem este ușor de văzut starea de rezervare a anumitor obiecte imobiliare, schimbând rapid starea, efectuând modificări;
- plicația vă permite să calculați automat chiriile zilnice introducând algoritmi pentru calcule folosind un calculator electronic;
- elegarea capabilităților utilizatorului vă permite să protejați informațiile împotriva furtului;
- ste disponibilă utilizarea dispozitivelor de înaltă tehnologie;
- onexiunea multicanal ajută la optimizarea timpului de lucru al angajaților, cu schimb de date printr-o rețea locală;
- rmărirea timpului de lucru contribuie la implementarea de înaltă calitate a planului de lucru, monitorizarea activităților fiecărui angajat;
- apacitatea de a menține înregistrări contabile care să arate activitățile financiare ale companiei;
- oate produsele vor fi clasificate pentru o selecție ușoară, căutare și rezervare;
- ste posibilă automatizarea procesului de trimitere a mesajelor (voce și text) pentru a menține cunoașterea informațiilor clienților despre numele produselor, prețuri, promoții și bonusuri;
- entru comoditate vizuală, aplicația prevede atașarea de imagini la nomenclatură;
- raficele și diagramele vă ajută să navigați prin lichiditatea pozițiilor.
Program de contabilizare a chiriilor zilnice
Programul de contabilizare a chiriilor zilnice prevede mentinerea unei baze de date complete, atat pentru obiectele imobiliare, cat si pentru clienti. Datorită programului de contabilitate zilnică de închiriere, îți poți crește semnificativ veniturile, reducând în același timp cheltuielile financiare. Programele sunt împărțite în funcție de funcționalitate, cost și modul utilizator. Pentru a obține rapid rezultatele dorite, ar trebui să apelați la achiziționarea de software de la compania Universal Accounting System. Programul are un cost destul de mic în raport cu ofertele pieței, cu funcționalități bogate potrivite oricărui domeniu de activitate. În program, fiecare utilizator va putea să-și configureze personal un cont creat la introducerea datelor de înregistrare pentru monitorizarea și analiza ulterioară a activităților de lucru. Fiecare utilizator va lucra într-o interfață accesibilă publicului, navigând rapid prin datele de informații. Accesul la o bază de informații unificată se realizează pe baza capacităților delegate ale utilizatorului. Astfel, fiecărui angajat i se vor furniza doar informațiile care sunt incluse în gama de responsabilități de muncă.
Program zilnic de închiriere
Programul de închiriere zilnică este un asistent indispensabil în formarea și completarea unei baze de clienți. Informațiile despre obiectele imobiliare vor fi clasificate prin analiză cost-beneficiu. Efectuarea rezervărilor și închirierea zilnică a proprietăților imobiliare va fi un proces destul de ușor prin selectarea datei și orei în calendar. De asemenea, este posibil să anulați sau să modificați rapid datele rezervării. În programul zilnic de închiriere, costul plății va fi calculat automat prin introducerea algoritmilor de calcul într-un calculator electronic. Datele vor fi înregistrate în sistem, oferind informații conducerii sub formă de date tabulare, grafice și diagrame. Găsirea informațiilor necesare despre clienți și apartamente a devenit și mai accesibilă folosind un motor de căutare contextuală. Actualizarea automată a datelor elimină erorile și întârzierile în timpul închirierii zilnice, ținând cont de formatul de lucru cu mai mulți utilizatori. Fiecare utilizator, conectându-se cu acreditările personale, poate nu numai să efectueze lucrări de bază, ci și să facă schimb de informații prin rețeaua locală cu alți utilizatori.
Sistem CRM pentru inchirieri zilnice
Sistemul CRM pentru închirieri zilnice asigură menținerea unei baze de date a clienților cu contacte și detalii, istoric de închiriere, recenzii și plăți. De asemenea, în sistemul CRM, chiriile zilnice vor elimina datoria clienților necinstiți prin afișarea datelor într-un jurnal separat. Astfel, la contactarea anumitor clienți aflați pe lista neagră, sistemul va afișa informații cu plata în avans 100%. Plățile pot fi efectuate în orice formă convenabilă, plăți în numerar sau fără numerar. Software-ul oferă interacțiune cu dispozitive de înaltă tehnologie care optimizează activitățile de muncă ale angajaților. Pentru confort și optimizarea timpului de lucru, este oferită trimiterea automată a mesajelor vocale și text informaționale către numerele de contact și adresele de e-mail selectate. Programul vă permite să afișați informații complete pentru fiecare client și să vedeți starea procesării cererilor. Pentru a evalua munca angajaților, este planificat să se trimită mesaje clienților la finalizarea lucrărilor pentru a primi feedback cu privire la evaluarea serviciului. Astfel, este posibil să înființezi o afacere cu loialitate sporită și o bază de clienți extinsă.
SRM pentru contabilizarea chiriilor zilnice
SRM pentru contabilitatea zilnică de închiriere vă permite să afișați informații cu privire la nivelul de servicii pentru clienți. Cu programul CPM pentru contabilizarea chiriilor zilnice, este posibilă trimiterea de mesaje pentru a primi feedback și evaluare pentru munca angajaților. În acest fel, se pot identifica cei mai calificați specialiști. De asemenea, se va înregistra orele de lucru cu date generale generate de venituri, plata salariilor. Programul prevede utilizarea hărților geografice pentru afișarea locației obiectelor imobiliare cu construirea de rute. Software-ul poate fi folosit nu numai de pe computere desktop, ci și de pe dispozitive mobile. Pentru a putea evalua în mod independent întreaga gamă de funcționalități de dezvoltare, vă este prezentată o versiune de testare gratuită. Pentru sfaturi suplimentare, ar trebui să contactați specialiștii USU.
Programe video pentru contabilizarea chiriilor zilnice
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului de contabilizare a chiriilor zilnice
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Puncte de închiriere
a bicicletelor
Puncte de închiriere
a mașinilor
Chirie rochii
și haine
Puncte de
închiriere
Chirie și arendă de
instrumente și inventar
Arenda spațiilor
comerciale și terenurilor
Organizații de arendă
a echipamentelor și
instrumentelor pentru
construcții
МMagazine de închiriere
a echipamentelor sportive
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.