- Posibilități
- Descriere
- Screenshot
- Video
- Descarcă
- Pentru cine?
- Clienți
- Feedback
- Limba
- Cumpără
Capabilitățile unui sistem CRM pentru contabilitatea închirieri auto
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Veți putea oferi în chirie orice marfă, clasificând comod întregul asortiment după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, capturându-l de pe camera de supraveghere. Aceasta poate fi reflectată în factura transmisă clientului
Imaginea produsului - Programul poate organiza activitatea într-un sistem informațional unic prin internet, pentru orice număr de subdiviziuni
Depozite și magazine - Marfa poate fi selectată ușor prin două modalități: după denumire sau scaner prin cod de bare
Alegere convenabilă - Veți putea utiliza diferite echipamente pentru citirea codurilor de bare și pentru alocarea mărfurilor
Echipament - Factura de transmitere a mărfii la client, chitanța, contractul și alte diverse documente pot fi elaborate de program în mod automat
Formulare - Veți putea planifica închirierea următoare pentru fiecare produs, ținând cont de data la care va fi eliberată de la utilizatorul anterior
Planificare - Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi trebuie să întoarcă un lucru
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic
E-mail - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți analiza ușor statistica completă a închirierilor în plan numeric și financiar
Închiriere - Sistemul va ține cont și de toate vânzările, și de venitul generat de acestea, arâtând statistica relevantă
Vânzări - Veți putea afla ușor statistica amortizării tututor produselor dvs.
Amortizare - Managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diferitor criterii: numărului de clienți, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Programul va arăta toate datele necesare despre gajurile actuale ale clienților
Gajuri - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Быстрый старт - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul ajută la automatizarea proceselor zilnice, monitorizarea activităților zilnice ale angajaților și a creșterii clienților, a cererii pentru anumite modele de mașini;
- arametrii de configurare sunt configurați personal de fiecare utilizator;
- istemul este disponibil public cu integrare cu diverse dispozitive de contorizare de înaltă tehnologie;
- istemul a fost tradus în 96 de limbi ale lumii, cu utilizarea convenabilă a mai multor limbi simultan;
- plicația este multi-utilizator, cu schimb de date de informații între utilizatori prin intermediul rețelei;
- bază de date unificată cu informații despre clienți vă permite nu numai să vedeți mașinile puse la dispoziție pentru închiriere și plăți, ci și să analizați datele despre evaluări;
- osibilitatea de a trimite automat mesaje vocale și text în formă de masă sau selectivă;
- În planificatorul de sarcini, puteți seta anumite sarcini să fie executate automat;
- ontrol asupra tuturor proceselor intra-organizaționale, sincronizarea de la distanță a computerului principal cu toate dispozitivele de lucru;
- ăstrarea evidenței orelor de lucru ale angajaților vă permite să calculați automat costul salariului cu dobândă pentru orele suplimentare și serviciile oferite clienților;
- esignul desktopului poate fi personalizat;
- enținerea unui jurnal separat în aplicație pentru toate denumirile de mașini, clasificându-le după clasă, cost și alți parametri;
- tilizatorii primesc informații în câteva minute de un motor de căutare contextuală;
- isponibil pentru utilizare pe computere și dispozitive mobile;
- nteracțiunea cu echipamentul depozitului și al casei de marcat va simplifica și îmbunătăți procesele de lucru;
- elimitarea capabilităților utilizatorului în funcție de statutul de muncă al utilizatorilor;
Software de contabilitate pentru inchirieri auto
Programul de contabilitate pentru închirieri auto este un asistent automat necesar care facilitează controlul și gestionarea de înaltă calitate a tuturor proceselor de afaceri. Este destul de dificil să faci singur contabilitatea, mai ales păstrând o bază de date a clienților, un jurnal al mașinii cu o analiză a cererii și a închirierii și analizând veniturile companiei. Astăzi, programul de contabilitate pentru închirieri auto poate fi utilizat într-o gamă largă de funcționalități. Când contactați dezvoltatorii companiei „Universal Accounting System”, obțineți un asistent automat de neînlocuit, unic, care este capabil să proceseze și să salveze rapid informații, să actualizeze datele clienților, să facă rezervări de închiriere de mașini, să emită facturi și documente și să accepte plăți. . Software-ul este accesibil din punct de vedere al prețului și al utilizării la calitate înaltă. Meniul principal este accesat dintr-o comandă rapidă de pe desktop. Fiecare utilizator se va conecta individual folosind un cont creat personal în timpul înregistrării inițiale. Costul este mic, având în vedere că nu există nicio taxă de abonament. Programul a fost tradus în 96 de limbi cu utilizare convenabilă și setări de configurare individuale. Un sistem informațional unificat permite controlul de înaltă calitate asupra angajaților companiei, gestionând toate procesele interne și externe.
Sistem CRM pentru inchirieri auto
Sistemul CRM de închiriere auto vă permite să mențineți o bază de date separată pentru clienți, introducând și ajustând nu numai numerele de telefon de contact pentru comunicare, ci și toate solicitările, rezervările și plățile de la clienți. Software-ul vă permite să controlați starea rezervării dvs. de închiriere de mașini, oportunitatea efectuării plăților, iar în cazul îndeplinirii premature a obligațiilor, sistemul va afișa informațiile într-un jurnal separat (lista neagră). Astfel, este posibilă eliminarea suprapunerilor și rezervărilor de mașini de către anumiți clienți prin perceperea sută la sută cu plata anticipată. De asemenea, în sistemul CRM de închiriere auto este posibilă trimiterea de mesaje informative în masă sau selectivă. Software-ul prevede utilizarea simultană a mai multor limbi străine pentru a oferi servicii de înaltă calitate clienților care limbi străine. Rezervările pentru închirieri auto s-au făcut rapid prin selectarea zilelor și orelor din calendar. Calculul automat va elimina erorile asociate cu factorul uman. Un anumit cost de închiriere va fi fixat pentru fiecare mașină, oferind clienților obișnuiți reduceri și bonusuri. Pentru confortul angajaților, precum și pentru furnizarea de informații despre mașini, este posibil să atașați imagini la nomenclator. Calculul automat al costului serviciilor oferite se realizează folosind algoritmi de calcul personalizabili din lista de prețuri și închirierea pe oră a mașinii.
SRM pentru contabilitate inchirieri auto
SRM pentru contabilitatea închirieri auto ajută la analiza datelor prin efectuarea contabilității. Documentele, rapoartele, facturile și actele sunt generate automat folosind șabloane electronice. Importul și exportul datelor vă permite să completați rapid câmpurile obligatorii din jurnale, rapoarte și alte documente. Găsirea informațiilor de care aveți nevoie a devenit și mai accesibilă folosind un motor de căutare contextuală, economisind timp. Managerul va putea vedea dinamica cererii și creșterea bazei de clienți prin primirea de rapoarte sub formă de grafice și diagrame. De asemenea, pentru comoditate, este planificată combinarea tuturor punctelor de închiriere într-un singur sistem de management. Pentru funcționarea automată a organizației, este posibil ca toți utilizatorii să interacționeze cu schimbul de date de informații printr-o rețea locală. Pentru a înregistra timpul de lucru, programul va monitoriza toate momentele de lucru ale fiecărui angajat, afișând informații în jurnale separate cu calculul ulterior al salariilor. SRM pentru contabilitatea închirieri auto poate fi utilizat cu integrare cu diverse dispozitive de înaltă tehnologie. Clienții pot efectua plăți în numerar și fără numerar pentru închirieri auto. Pentru a stăpâni principiile managementului software-ului, este furnizată o instalare preliminară a unei versiuni de testare gratuită. Specialiștii USU vă vor ajuta să răspundeți la întrebări suplimentare.
Programe video pentru contabilitate inchirieri auto
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului de contabilitate pentru închirieri auto
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Puncte de închiriere
a bicicletelor
Puncte de închiriere
a mașinilor
Chirie rochii
și haine
Puncte de
închiriere
Chirie și arendă de
instrumente și inventar
Arenda spațiilor
comerciale și terenurilor
Organizații de arendă
a echipamentelor și
instrumentelor pentru
construcții
МMagazine de închiriere
a echipamentelor sportive
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței


Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.



