Capabilitățile unui sistem CRM pentru contabilitatea chiriilor imobiliare
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Veți putea oferi în chirie orice marfă, clasificând comod întregul asortiment după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, capturându-l de pe camera de supraveghere. Aceasta poate fi reflectată în factura transmisă clientului
Imaginea produsului - Programul poate organiza activitatea într-un sistem informațional unic prin internet, pentru orice număr de subdiviziuni
Depozite și magazine - Marfa poate fi selectată ușor prin două modalități: după denumire sau scaner prin cod de bare
Alegere convenabilă - Veți putea utiliza diferite echipamente pentru citirea codurilor de bare și pentru alocarea mărfurilor
Echipament - Factura de transmitere a mărfii la client, chitanța, contractul și alte diverse documente pot fi elaborate de program în mod automat
Formulare - Veți putea planifica închirierea următoare pentru fiecare produs, ținând cont de data la care va fi eliberată de la utilizatorul anterior
Planificare - Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi trebuie să întoarcă un lucru
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic
E-mail - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți analiza ușor statistica completă a închirierilor în plan numeric și financiar
Închiriere - Sistemul va ține cont și de toate vânzările, și de venitul generat de acestea, arâtând statistica relevantă
Vânzări - Veți putea afla ușor statistica amortizării tututor produselor dvs.
Amortizare - Managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diferitor criterii: numărului de clienți, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Programul va arăta toate datele necesare despre gajurile actuale ale clienților
Gajuri - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Быстрый старт - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Programul urmărește automat solicitările clienților, monitorizând starea de lucru a angajaților;
- entinerea software-ului de contabilitate, generarea si completarea rapida si eficienta a documentelor si rapoartelor;
- mportul și exportul datelor minimizează timpul petrecut;
- ăstrarea evidenței orelor de lucru cu calcul automat al salariilor;
- naliza muncii angajaților cu clienții prin feedback primit prin trimiterea de mesaje SMS;
- aza de informatii unificata cu memorie RAM mare;
- onfigurarea și lucrul cu mai multe limbi străine simultan;
- enținerea unei baze de date unificate de clienți cu informații de contact actualizate, recenzii, preferințe imobiliare, stări de plată etc.;
- naliza in tabel de date, diagrame si grafice despre activitatile companiei, compararea veniturilor si cheltuielilor;
- bținerea rapidă a informațiilor solicitate se face prin introducerea unei interogări în motorul de căutare contextuală;
- ntegrarea aplicației cu echipamente de depozit de înaltă tehnologie;
- esaje automate vocale sau text;
- cces la sistem de pe orice dispozitiv de lucru;
- chimb de mesaje de informații printr-o rețea locală;
- alcularea automată a costului închirierii imobilelor, ținând cont de termenii selectați și posibilele reduceri pentru anumiți clienți.
Software de contabilitate pentru închiriere imobiliară
Programul de contabilizare a bunurilor imobiliare închiriate este un asistent indispensabil pentru o companie imobiliară, oferind angajaților o bază de date actualizată cu proprietăți imobiliare și clienți. Un program de contabilitate de închiriere imobiliară poate fi selectat pentru a se potrivi fiecărui gust, există destul de multe evoluții pe piață. Pentru a nu cădea în amăgirea escrocilor elocvenți care fac reclamă gratuit la programe multifuncționale, ar trebui să vă consultați mai întâi cu specialiști și să testați utilitatea în propria afacere. Pentru a nu pierde timpul, vă sfătuim să acordați atenție programului de la compania „Sistem de contabilitate universală”, care oferă o funcționalitate largă care este adaptată individual fiecărui utilizator la un cost accesibil și fără taxă de abonament.
Program de contabilitate inchiriere imobiliara
Programul de contabilitate pentru închiriere imobiliară vă permite să optimizați resursele organizației, crescând interesul clienților, crescând loialitatea și sporind profiturile. Programul de contabilitate inchiriere imobiliara poate fi configurat pe orice sistem de operare, cu un meniu accesibil publicului. Numărul de dispozitive care funcționează uniform nu are restricții în modul multifuncțional, dând posibilitatea tuturor angajaților departamentului de a interacționa și de a schimba informații. Fiecare utilizator va fi înregistrat personal sub un cont, cu posibilitatea de a personaliza bara de limbă și de a selecta o temă pentru desktop. Un sistem de management simplificat permite tuturor, chiar și angajaților fără experiență, să fie un utilizator încrezător al software-ului. Toate informațiile despre imobiliare vor fi colectate și reflectate într-o singură bază de date, clasificată în funcție de parametri. Astfel, angajații vor trebui să petreacă un minim de timp căutând imobile, ținând cont de cost, parametri etc. Motorul de căutare contextuală oferă utilizatorilor informații rapide, crescând loialitatea clienților.
Programe de închiriere imobiliară
Programele de închiriere imobiliare sunt clasificate în funcție de funcționalitate. Programul de închiriere de bunuri imobiliare „Sistem de contabilitate universal” are opțiuni flexibile de configurare. Managerul poate controla de la distanță toate procesele de lucru, poate vedea activitățile angajaților, poate urmări starea procesării cererilor clienților, analizând datele privind veniturile. Datele privind veniturile și cheltuielile, solicitările clienților vor fi reflectate în tabele, grafice și diagrame. Informațiile vor fi primite automat. La furnizarea de imobile spre închiriere, de regulă, se întocmește un contract de prestare de servicii. În programul USU, înregistrarea se realizează rapid dacă există șabloane care pot fi completate în funcție de mostre. Importul și exportul datelor optimizează costul timpului de lucru, eliminând erorile umane. Toate contractele și actele vor fi numerotate și reflectate în sistem pentru o contabilitate ulterioară. Astfel, nu este nevoie să achiziționați sisteme suplimentare, totul este disponibil într-un singur software.
Program de închiriere a proprietății
Programul de închiriere imobiliară oferă posibilitatea de a analiza datele de marketing. Astfel, programul de închiriere a imobilelor va reflecta informații din care sursele de informații au aflat clienții despre companie și proprietățile imobiliare. Pentru comoditate și pentru a atrage clienți potențial solvabili, programul este integrat cu diverse site-uri web, reflectând informații actuale despre imobiliare. Programul vă permite să marcați obiecte cu culori diferite pentru a vedea spațiile și apartamentele închiriate în timp util. De asemenea, este posibil să afișați informații despre perioada de închiriere a unui anumit obiect, calculând automat costul pentru un anumit client. Este posibil să se accepte plăți în numerar și fără numerar. Când schimbați termenii de închiriere, este ușor să faceți modificări în sistem. Programul poate folosi hărți la scară mare care reflectă locația și ruta către un anumit obiect.
Sistem CRM pentru inchiriere imobiliara
Un sistem automat de închiriere imobiliară CRM oferă posibilitatea de a menține o bază de date de clienți cu contacte pentru comunicare și transfer de date de informații, istoricul cererilor, închirieri și starea plăților. Aplicația va reflecta informații despre preferințe, căutând automat imobile, minimizând timpul petrecut. Un sistem automat de închiriere imobiliară CRM poate fi utilizat pe dispozitivele mobile, călătorind liber la întâlniri. Programul poate fi configurat pentru a trimite automat mesaje vocale și text către clienți. Sistemul va reflecta toate datele privind solicitările clienților și în cazul întârzierii plății sau a comenzilor anulate pentru imobile de închiriat de mai multe ori la rând, utilitatea va trimite o notificare. Astfel, pentru astfel de clienti va fi asigurata plata automata cu plata in avans 100%. Software-ul oferă un sistem loial de reduceri pentru clienții obișnuiți, atrăgând și păstrând mulți ani.
SRM pentru contabilitatea chiriei imobiliare
Programul CRM de contabilizare a chiriilor imobiliare pentru interacțiunea cu clienții străini prevede lucrul simultan cu mai multe limbi. Aplicația vă permite să salvați toate imobilele într-un album foto. De asemenea, prevede posibilitatea combinării mai multor ramuri într-un singur sistem centralizat cu o singură bază de informații. La furnizarea de imobile spre inchiriere se prevede si furnizarea de mobilier si echipamente suplimentare la cererea clientilor. Prin urmare, păstrarea înregistrărilor valorilor materiale este extrem de importantă. Software-ul CRM pentru contabilitatea chiriilor imobiliare poate fi integrat cu diverse dispozitive de înaltă tehnologie care automatizează procesele de lucru ale organizației. Depozitul și contabilitatea vor fi efectuate în aplicația USU. Aplicația poate urmări efectiv munca angajaților, analizând interacțiunile cu clienții. La înregistrarea orelor de lucru, salariile vor fi calculate automat la însumarea procentelor tranzacțiilor. Compania USU este formată din angajați cu înaltă calificare, care sunt gata să consilieze și să ajute la configurarea aplicației în orice moment. Puteți descărca versiunea de test complet gratuit de pe site-ul oficial USU.kz.
Programe video pentru contabilitate inchiriere imobiliara
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a unui program pentru contabilitatea chiriilor imobiliare
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Puncte de închiriere
a bicicletelor
Puncte de închiriere
a mașinilor
Chirie rochii
și haine
Puncte de
închiriere
Chirie și arendă de
instrumente și inventar
Arenda spațiilor
comerciale și terenurilor
Organizații de arendă
a echipamentelor și
instrumentelor pentru
construcții
МMagazine de închiriere
a echipamentelor sportive
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.