Capabilitățile unui sistem CRM pentru contabilitatea închirierii
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Veți putea oferi în chirie orice marfă, clasificând comod întregul asortiment după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, capturându-l de pe camera de supraveghere. Aceasta poate fi reflectată în factura transmisă clientului
Imaginea produsului - Programul poate organiza activitatea într-un sistem informațional unic prin internet, pentru orice număr de subdiviziuni
Depozite și magazine - Marfa poate fi selectată ușor prin două modalități: după denumire sau scaner prin cod de bare
Alegere convenabilă - Veți putea utiliza diferite echipamente pentru citirea codurilor de bare și pentru alocarea mărfurilor
Echipament - Factura de transmitere a mărfii la client, chitanța, contractul și alte diverse documente pot fi elaborate de program în mod automat
Formulare - Veți putea planifica închirierea următoare pentru fiecare produs, ținând cont de data la care va fi eliberată de la utilizatorul anterior
Planificare - Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi trebuie să întoarcă un lucru
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic
E-mail - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți analiza ușor statistica completă a închirierilor în plan numeric și financiar
Închiriere - Sistemul va ține cont și de toate vânzările, și de venitul generat de acestea, arâtând statistica relevantă
Vânzări - Veți putea afla ușor statistica amortizării tututor produselor dvs.
Amortizare - Managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diferitor criterii: numărului de clienți, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Programul va arăta toate datele necesare despre gajurile actuale ale clienților
Gajuri - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Быстрый старт - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul automatizat are opțiuni de configurare flexibile, cu o interfață prietenoasă și frumoasă;
- iecărui utilizator i se va atribui un cont generat individual cu un login și o parolă pentru a se autentifica;
- iecare utilizator are anumite drepturi de acces;
- bază de informații unificată pentru stocarea tuturor informațiilor;
- onectarea multicanal si munca coordonata a tuturor angajatilor, cu schimb de mesaje informative prin reteaua locala;
- ăstrarea evidenței orelor de lucru, cu acumularea salariilor, controlul asupra calității și rapidității serviciului clienți;
- naliza cererii și închirierea anumitor tipuri de bunuri;
- În nomenclator, toate obiectele închiriate vor fi clasificate pe categorii, cu coduri, cantitate, indicatori de calitate, disponibilitate, cost;
- entru comoditate vizuală, imaginile sunt atașate la fiecare nume de produs;
- aza de clienți vă permite să vedeți starea cererilor, închirierea bunurilor, folosirea informațiilor de contact, analiza solvabilității și preferințelor;
- rimiterea în vrac sau selectivă de mesaje vocale și text;
- enerați rapid aplicații de închiriere a articolelor selectate din gama de produse făcând dublu clic pe produs și selectând clientul, indicând termenele limită;
- alcularea automată a costurilor de închiriere cu acceptarea plăților în numerar și fără numerar;
- bilitatea de a personaliza bara de limbi folosind mai multe limbi simultan;
- istemul va analiza datele clienților, afișând informațiile de plată la comanda, înregistrând plata anticipată sau plata 100% la închiriere;
Software de contabilitate pentru inchiriere
Programul de contabilitate de închiriere, datorită automatizării cuprinzătoare, vă permite să rezolvați multe probleme într-un timp scurt, crescând cifra de afaceri a companiei și extinzându-și baza de clienți. Este mai bine să alegeți un program de contabilitate de închiriere printre dezvoltatorii care și-au dovedit a fi pe piață, ținând cont de posibilitatea de a obține experiență negativă. Programele sunt împărțite în funcție de funcționalitate și cost. Cu toate acestea, înainte de a cumpăra, merită să verificați programul făcându-vă propria analiză și testând versiunea demo, care este oferită de dezvoltatori gratuit. Pentru a nu pierde timpul și a obține un asistent high-tech, automatizat, care poate ajuta utilizatorii din orice domeniu de activitate, vă prezentăm în atenție programul „Sistem Universal de Contabilitate”. Programul nu este doar unic cu automatizare cuprinzătoare, dar are și un preț accesibil și o taxă de abonament gratuită. Programul este conceput pentru o bază mare de utilizatori, achiziționând o versiune cu licență pentru fiecare dispozitiv de lucru. Fiecare utilizator va fi înregistrat în sistem pentru a salva și proteja datele informaționale și pentru a controla complet activitățile de lucru. O autentificare și o parolă sigure vor asigura confidențialitatea datelor. Aplicația va ajuta nu numai să țină evidența închiriilor, ci și să țină evidența orelor de lucru, analizând starea, calitatea și viteza serviciului clienți.
Program de contabilitate inchiriere
Programul de contabilitate de închiriere este ușor de personalizat de fiecare utilizator. Conectarea se face dintr-o comandă rapidă de pe desktop. Contabilitatea poate fi efectuată atât la un singur punct de închiriere, cât și prin combinarea tuturor sucursalelor într-un sistem informațional. În aplicație se vor clasifica toate obiectele închiriate, cu o căutare rapidă după cod, nume, poză, cost, disponibilitate etc. Pentru a ajuta angajații să navigheze rapid și ușor după nume, imaginile pot fi atașate. Rezervarea si inchirierea se face usor si rapid, cu cateva click-uri selectand obiectele (produsele) dorite, evidentiind cantitatea, data si ora, apoi click pe client din baza de date de clienti. Este posibil să atribuiți mai multe obiecte unui client, făcând automat calcule. De asemenea, este prevăzută posibilitatea utilizării cardurilor de plată și de reducere. Calculele sunt efectuate folosind un calculator electronic conform algoritmilor specificați, costul pe articol și cantitate, timpul de închiriere. Vor fi afișate informații despre starea obiectelor și închirierea, schimbând culoarea ferestrelor pentru confort. De asemenea, este ușor să modificați sau să anulați rezervarea mărfurilor. toate informațiile privind închirierea, veniturile și lichiditatea obiectelor vor fi reflectate în jurnale tabelare, grafice și diagrame.
Sistem CRM pentru inchiriere
Un sistem CRM universal pentru închirieri ajută la automatizarea completă a contabilității, controlului și managementului afacerii. Sistemul automat de închiriere CRM este ușor de utilizat atunci când efectuați contabilitate și contabilitate de depozit. Programul se poate integra cu echipamentele de depozit și casa de marcat. De asemenea, este posibil să interacționați cu sistemul 1C în timp ce mențineți înregistrările contabile. Generarea de documente și rapoarte cu șabloane existente și completarea acestora prin import vă va scuti de pierderea de timp și de erori. Indicatorii cantitativi și calitativi vor fi întotdeauna normali. Clienții pot efectua plăți în numerar și fără numerar, reflectând automat activitatea financiară în contabilitate. Programul ajută la analiza datelor despre bunurile închiriate frecvent, construind un alt sistem de marketing pentru a crește veniturile. În program, baza de clienți CRM poate fi ajustată sau creată din nou, făcând automat completări în timpul închirierii anumitor titluri.
SRM pentru contabilitatea chiriei
Este convenabil să utilizați SRM pentru contabilitatea închirierii ca distribuție de mesaje de informații. Trimiterea automată a mesajelor (voce și text) se efectuează către numerele de telefon de contact sau adresele de e-mail selectate, cu un text pre-acordat al scrisorii. Pentru a îmbunătăți calitatea serviciului, se oferă o analiză a serviciului, cu feedback sau evaluări fiind primite prin trimiterea de mesaje către clienți. Astfel, este posibil să construiți ușor și rapid un sistem corect cu loialitate sporită. Software-ul ajută la atragerea mai multor clienți prin aranjarea rapidă a închirierii bunurilor, calculând costul și generând documente și acceptând plata. Pentru a putea vedea singuri versatilitatea și unicitatea software-ului automatizat, pe site-ul nostru web este prezentată o versiune de testare gratuită. Dacă aveți întrebări, vă vom sfătui cu plăcere folosind numerele de contact afișate pe site.
Programe video pentru contabilitate inchiriere
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a software-ului de contabilitate închiriere
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Puncte de închiriere
a bicicletelor
Puncte de închiriere
a mașinilor
Chirie rochii
și haine
Puncte de
închiriere
Chirie și arendă de
instrumente și inventar
Arenda spațiilor
comerciale și terenurilor
Organizații de arendă
a echipamentelor și
instrumentelor pentru
construcții
МMagazine de închiriere
a echipamentelor sportive
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.