Capacitățile sistemului CRM pentru contabilitatea chiriei și închirierii
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Veți putea oferi în chirie orice marfă, clasificând comod întregul asortiment după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, capturându-l de pe camera de supraveghere. Aceasta poate fi reflectată în factura transmisă clientului
Imaginea produsului - Programul poate organiza activitatea într-un sistem informațional unic prin internet, pentru orice număr de subdiviziuni
Depozite și magazine - Marfa poate fi selectată ușor prin două modalități: după denumire sau scaner prin cod de bare
Alegere convenabilă - Veți putea utiliza diferite echipamente pentru citirea codurilor de bare și pentru alocarea mărfurilor
Echipament - Factura de transmitere a mărfii la client, chitanța, contractul și alte diverse documente pot fi elaborate de program în mod automat
Formulare - Veți putea planifica închirierea următoare pentru fiecare produs, ținând cont de data la care va fi eliberată de la utilizatorul anterior
Planificare - Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale, de exemplu despre faptul că astăzi trebuie să întoarcă un lucru
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic
E-mail - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți analiza ușor statistica completă a închirierilor în plan numeric și financiar
Închiriere - Sistemul va ține cont și de toate vânzările, și de venitul generat de acestea, arâtând statistica relevantă
Vânzări - Veți putea afla ușor statistica amortizării tututor produselor dvs.
Amortizare - Managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diferitor criterii: numărului de clienți, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Programul va arăta toate datele necesare despre gajurile actuale ale clienților
Gajuri - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Быстрый старт - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul are o interfață frumoasă și un meniu ușor de utilizat;
- odul multi-utilizator permite tuturor utilizatorilor să lucreze împreună, cu schimbul de informații;
- omenclatorul va înregistra informații despre fiecare denumire de produs, disponibilitate, cost, locație de depozitare, lichiditate;
- entru percepția vizuală în nomenclatură, puteți atașa câte o poză fiecărui produs;
- ctualizarea periodică a informațiilor cu stocare într-un depozit centralizat;
- nteracțiunea aplicației cu diverse dispozitive de înaltă tehnologie (case de marcat și echipamente de depozit);
- ăutați rapid date atunci când introduceți o interogare în fereastra motorului de căutare contextuală;
- epartizarea drepturilor de utilizare între angajați;
- onitorizarea de la distanță a activităților de lucru ale personalului, ținând cont de programul de lucru;
- naliza calificărilor și compararea nivelurilor de servicii pentru clienți prin obținerea de feedback și evaluarea clienților;
- lata poate fi acceptată în numerar sau fără numerar;
- e va forma o bază de date de clienți cu adăugări regulate de informații ținând cont de solicitări, comenzi de închiriere sau închiriere;
- alcularea automată a costurilor folosind lista de prețuri și cantități, datele anumitor articole de mărfuri;
- ontabilitate;
- xtragerea documentelor și rapoartelor se face rapid în formă electronică, folosind șabloane încorporate cu mostre de umplere.
Contabilitate inchiriere si inchiriere
Contabilitatea închirierii și închirierii la momentul actual se efectuează nu manual, ci automat. Este dificil să desfășori contabilitatea, controlul, managementul și analiza activităților de afaceri pe cont propriu. În domeniul închirierii și închirierii de bunuri este irațional, de aceea astăzi ne uităm la implicarea diverselor programe automatizate. Lucrând la modă veche, nu numai că pierzi timpul pierzând potențiali clienți, dar și oportunitatea de a-ți extinde afacerea cu venituri sporite. Programele de contabilitate de închiriere și închiriere ajută la automatizarea proceselor zilnice prin menținerea informațiilor complete despre clienți, obiecte imobiliare și bunuri, efectuând automat calcule pentru plată, ținând cont de reducerea oferită clienților obișnuiți. Software-ul „Universal Accounting System” ajută la procesarea rapidă a rezervărilor și la închirierea sau închirierea anumitor bunuri, subdivizându-le după o anumită clasificare. Programul are o politică de prețuri accesibile, cu funcționalități avansate potrivite pentru orice domeniu de activitate al organizației. Programul este ușor de navigat, setând rapid parametrii de configurare.
Program de contabilitate pentru închiriere și închiriere
Programul de contabilitate pentru închiriere și închiriere prevede diferențierea capacităților utilizatorilor, oferind utilizatorilor anumite informații incluse în gama de responsabilități ale postului. Fiecare angajat al organizației va fi înregistrat personal în programul de contabilitate de închiriere și închiriere, folosind un cont pentru a se autentifica și a îndeplini sarcinile atribuite. Un login și o parolă sigure asigură confidențialitatea datelor stocate. Toate informațiile despre produse vor fi stocate într-un singur spațiu de informații, cu acces rapid și căutare folosind un motor de căutare contextuală. Este oferită posibilitatea schimbului de date de informații prin intermediul rețelei interne și este disponibil și un mod de operare multi-utilizator în aplicație. Este posibil să urmăriți orele de lucru ale angajaților, afișând informații complete despre starea muncii prestate, timpul lucrat, calitatea serviciului clienți etc. Evaluarea calității muncii și a furnizării de servicii către clienți se realizează pe baza mesajelor SMS trimise pentru a primi feedback cu recenzii și evaluări pe o scară de zece puncte. Astfel, este posibil să se identifice în timp util nivelul de calificare al angajaților și să se schimbe abordarea pentru a crește loialitatea clienților.
Software de contabilitate pentru închiriere și închiriere
Programul de contabilitate pentru închirierea și închirierea bunurilor prevede menținerea unei nomenclaturi separate cu utilizare convenabilă, precum și clasificarea informațiilor, evidențiind celulele în culori diferite pentru o vizualizare îmbunătățită a utilizatorilor. Programul de contabilitate pentru închiriere și închiriere poate fi stăpânit cu ușurință chiar și de un utilizator de software fără experiență. Un client poate rezerva simultan mai multe articole de mărfuri pentru aceeași dată cu calcul automat de plată. Aplicația permite utilizarea diferitelor liste de prețuri pentru clienții obișnuiți, oferind un anumit procent de reducere. De asemenea, este posibil să utilizați acumulări de bonusuri și carduri de reducere. Programul facilitează trimiterea de mesaje SMS, informând clienții despre oferte atractive, reduceri și bonusuri. Controlul activității organizației este ușor și convenabil, cu o singură bază de date, sincronizare cu sistemul 1C.
Sistem CRM pentru inchiriere si inchiriere
Sistemul CRM universal pentru închiriere și închiriere are opțiuni flexibile de configurare. Panoul de limbi oferă posibilitatea de a lucra simultan cu mai multe limbi, ceea ce este destul de convenabil atunci când se examinează clienții străini. Sistemul automat CRM pentru închiriere și închiriere este ușor de utilizat pe diferite dispozitive de lucru. Toți angajații vor putea transmite cu ușurință informațiile de lucru necesare despre clienți și produse online. Este posibil să se înregistreze automat timpul de lucru al angajaților, plătind salarii fixe și bonusuri din calculul automat al muncii prestate. Având în vedere unicitatea software-ului și versatilitatea acestuia, interacțiunea cu diverse dispozitive și aplicații, toate lucrările vor fi accelerate și îmbunătățite. Diagramele și graficele vor înregistra produsele profitabile, cererea în funcție de sezonalitate și intervalul de preț. Analiza comparativă va ajuta la construirea planurilor de marketing pentru a crește cifra de afaceri.
SRM pentru inchiriere si contabilitate chirie
SRM pentru contabilizarea chiriei și închirierii este o parte integrantă a conducerii unui astfel de tip complex de afaceri. Un sistem CRM automat cu contabilitate pentru chirie și închiriere poate fi ușor ajustat pentru integrarea cu casa de marcat și echipamentele de depozit. Astfel, acceptare, reconciliere,. Acestea vor fi realizate mult mai rapid și cu o calitate mai bună. Este planificată emiterea de documente, cecuri și facturi folosind formulare electronice, șabloane și mostre de completare. Plățile sunt acceptate în numerar și fără numerar, reflectând cu promptitudine veniturile companiei. Pentru a obține sfaturi de la specialiști cu înaltă calificare, precum și pentru a putea evalua în mod independent funcționalitatea nelimitată a software-ului, ar trebui să vizitați site-ul nostru oficial. Descărcând versiunea de încercare gratuită, veți putea evalua pe deplin potențialul software-ului universal în practică.
Programe video pentru inchiriere si contabilitate inchiriere
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a software-ului de contabilitate pentru închiriere și închiriere
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Puncte de închiriere
a bicicletelor
Puncte de închiriere
a mașinilor
Chirie rochii
și haine
Puncte de
închiriere
Chirie și arendă de
instrumente și inventar
Arenda spațiilor
comerciale și terenurilor
Organizații de arendă
a echipamentelor și
instrumentelor pentru
construcții
МMagazine de închiriere
a echipamentelor sportive
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.