1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Contabilitatea magazinului online

Potrivit a 37 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Contabilitatea magazinului online

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capabilitățile unui sistem CRM pentru contabilitatea magazinului online

  • Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
    Orice limbă

    Orice limbă
  • Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
    Orice produs

    Orice produs
  • Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
    Imaginea produsului

    Imaginea produsului
  • Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
    Depozite și magazine

    Depozite și magazine
  • Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
    Import

    Import
  • Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
    Selectarea în timpul vânzării

    Selectarea în
    timpul vânzării
  • În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
    Returnare

    Returnare
  • Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
    Vânzări amânate

    Vânzări amânate
  • Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
    Notificări

    Notificări
  • Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
    Echipament

    Echipament
  • Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
    TCD

    TCD
  • Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
    Inventariere

    Inventariere
  • În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
    Acte

    Acte
  • Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date
    a clienților
  • Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
    Carduri de reducere

    Carduri
    de reducere
  • La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
    Transferarea bonusurilor

    Transferarea
    bonusurilor
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
    Trimitere de sms-uri și e-mail-uri

    Trimitere de sms-uri
    și e-mail-uri
  • Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere
    vocală
  • Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
    Rating clienți

    Rating clienți
  • Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
    Reduceri

    Reduceri
  • Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
    Prețul mediu

    Prețul mediu
  • Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
    Segmente de preț

    Segmente de preț
  • Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
    Analiza publicității

    Analiza publicității
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
    Dinamica vânzărilor

    Dinamica vânzărilor
  • Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
    Datorii

    Datorii
  • Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
    Salariul vânzătorilor

    Salariul vânzătorilor
  • Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
    Persoane juridice

    Persoane juridice
  • Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
    Lanț de magazine

    Lanț de magazine
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
    Analiza profiturilor

    Analiza profiturilor
  • Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
    Evidența în depozit

    Evidența în depozit
  • Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
    Bunuri populare

    Bunuri populare
  • Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
    Produs profitabil

    Produs profitabil
  • Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
    Produse nelichide

    Produse nelichide
  • Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
    Nu a fost

    Nu a fost
  • Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
    Minimum

    Minimum
  • Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
    Produse învechite

    Produse învechite
  • Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
    Prognozare

    Prognozare
  • Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
    Analiza furnizorilor

    Analiza furnizorilor
  • Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
    Exclusivitate

    Exclusivitate
  • Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
    Afișare pe ecran

    Afișare pe ecran
  • De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
    Terminale de plată

    Terminale de plată
  • Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
    Completarea documentelor

    Completarea
    documentelor
  • Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
    Evaluarea calității

    Evaluarea calității
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
    Recunoașterea feței

    Recunoașterea feței
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Software-ul de la USU vă va permite să gestionați în totalitate operațiunile;
  • istemul vă va ajuta să procesați vânzările;
  • În software puteți ține înregistrări prin casa de marcat și cont curent;
  • În program puteți menține carduri detaliate pentru mărfuri;
  • În USU, puteți înregistra în detaliu descrierea articolelor de mărfuri;
  • acă este necesar, cardurile de produse pot fi exportate pe piețe;
  • MS poate fi folosit pentru a gestiona diverse categorii de produse;
  • eți putea ține toate solicitările clienților sub control;
  • ând colaborați cu o piață, puteți menține o contabilitate internă în oglindă pentru tranzacții;
  • ferim multe caracteristici suplimentare;
  • istemul poate fi personalizat pentru a se potrivi proceselor dumneavoastră;
  • acă este necesar, puteți configura lucrul în modul cloud;
  • uteți gestiona aplicațiile;
  • uteți comanda un bot de chat pentru consultarea clienților;
  • oluția software USU simplifică foarte mult derularea unei afaceri online.

Cum să țin evidența unui magazin online?

Tranzacționarea online a făcut procesul de vânzare mult mai ușor pentru companii. Datorită lor, mulți antreprenori pot intra pe o piață mare și pot avea un public larg de clienți. Pentru oamenii obișnuiți, aceasta este o oportunitate de a cumpăra bunuri în mod convenabil și rapid.

Cum să țin evidența unui magazin online? Răspunsul este relevant pentru cei care intenționează să înceapă tranzacționarea online. În acest articol vom trata în detaliu: cum să țin evidența unui magazin online?

Cum să țin evidența mărfurilor într-un magazin online?

Cum să țin evidența mărfurilor într-un magazin online? Pentru a face acest lucru, trebuie să alegeți o soluție software adecvată. Procesele moderne de contabilitate sunt direct legate de automatizare. Datorită acestui fapt, operațiunile se desfășoară rapid și precis.

Cum să țin evidența mărfurilor într-un magazin online? Vă sugerăm să alegeți un program de la compania USU. Vă vom oferi toate instrumentele necesare pentru a vă gestiona activitățile.

Contabilitatea magazinului online

Contabilitatea unui magazin online este, în primul rând: managementul stocurilor, procesarea comenzilor, managementul financiar, analiză și raportare, managementul clienților, aspecte legale și fiscale.

La înregistrarea unui magazin online, este important să respectați reglementările legale. În ciuda faptului că tranzacțiile sunt efectuate online, acestea trebuie să fie documentate. În USU puteți menține registre electronice și puteți imprima cu ușurință documente.

Contabilitate intr-un magazin online

Lucrul cu bunuri este o parte integrantă a activității. În acest sens, este foarte importantă automatizarea contabilității într-un magazin online. Prin USU puteți face acest lucru în cel mai bun mod. În program, puteți înregistra diverse operațiuni de depozit: încasări, cheltuieli, anulări, transferuri, retururi și altele.

La înregistrarea unei vânzări, datele depozitului vor fi actualizate automat. Cu participarea USU, puteți efectua cu ușurință și rapid inventarul, puteți păstra soldurile sub control și puteți stoca în mod corespunzător depozitul.

În program puteți crea cataloage electronice pentru mărfuri. Fiecare card poate reflecta cele mai detaliate date despre obiectul de vânzare: caracteristici, fotografii. Aceste date pot fi ușor integrate cu piețele.

Contabilitatea într-un magazin online nu necesită abilități speciale din partea utilizatorului. Avem suport tehnic și am introdus instrucțiuni interactive în sistem.

Contabilitatea vânzărilor printr-un magazin online

Vânzările și aplicațiile reprezintă partea principală a activităților de tranzacționare online.

Contabilitatea vânzărilor printr-un magazin online din USU se realizează automat atunci când este integrată cu site-ul web. Toate operațiunile vor fi reflectate în program. Aplicațiile la USU pot fi evidențiate color pentru a înțelege etapele interacțiunii cu consumatorii de bunuri.

Pentru a înregistra vânzările printr-un magazin online din USU, va trebui să vă conectați la program printr-o comandă rapidă de pe desktop și să accesați secțiunea de vânzări. Prin intermediul rapoartelor, puteți urmări toate tranzacțiile pentru o anumită perioadă cu diferite nuanțe.

Este important pentru tranzacționarea online să mențină contacte strânse cu clienții, USU vă poate oferi acest lucru. Puteți lucra în program conform principiului CRM. Prin intermediul software-ului puteți gestiona notificări, memento-uri și puteți oferi suport complet pentru informații.

Înregistrarea tranzacțiilor contabile este un aspect foarte important al activității. Contabilitatea magazinului online poate fi efectuată în întregime în USU. Puteți înregistra diferite tranzacții cu privire la veniturile și cheltuielile întreprinderii.

Pentru un magazin online, departamentul de contabilitate USU poate pune la dispozitie toate instrumentele necesare, in functie de necesitati.

Sistem de contabilitate pentru un magazin online

Clienții și furnizorii sunt jucători cheie în interacțiuni. Sistemul de contabilitate pentru magazinul online USU vă permite să păstrați istoricul cooperării în detaliu maxim, puteți înregistra și salva chiar și cele mai nesemnificative detalii; Pe baza acestor date pot fi generate oferte personalizate pe viitor.

Un sistem de contabilitate al magazinului online poate fi folosit pentru a înregistra interacțiunile cu furnizorii. Înregistrarea bonurilor, a contractelor, controlul decontărilor reciproce - toate acestea se pot face prin intermediul platformei.

Contabilitatea magazinului online din departamentul de contabilitate poate ajuta la menținerea sub control a conturilor de plăți - acest lucru este foarte important, deoarece de aceasta depinde bunăstarea financiară a companiei.

Pentru un magazin online, contabilitatea poate fi ținută și ca cont de cheltuieli, cu toate costurile distribuite în diferite conturi contabile. Acest lucru vă va ajuta să controlați cu ușurință și eficient diverse domenii de costuri și să preveniți distorsiunile în activități.

Contabilitatea vânzărilor într-un magazin online

Contabilitatea vânzărilor într-un magazin online este direct legată de controlul și analiza procesului. Controlul poate fi efectuat în diferite zone. Când vine vorba de analiză, suntem gata să vă oferim cele mai avansate capabilități.

Este analiza care ajută la identificarea punctelor forte și a punctelor slabe. De exemplu, este foarte important să analizăm performanța în contextul profitabilității. Cât de profitabil este să vinzi un produs sau altul, unde poți economisi bani și așa mai departe.

Pentru a înregistra vânzările într-un magazin online, cel mai bine este să folosiți o soluție profesională. Astfel de platforme nu comportă riscuri, ci doar facilitează activități. Vă invităm să lucrați cu noi. Vă vom oferi o consultație detaliată. Vă oferim să descărcați o versiune de încercare gratuită. USU vă va ajuta să realizați cele mai moderne oportunități în domeniul managementului tranzacționării online.

Aspectul programului

Contabilitatea magazinului online

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită a programului de contabilitate din magazinul online

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Orice magazin

    Orice magazin
  • Butic

    Butic
  • Supermarket, magazin mixt sau magazin universal

    Supermarket, magazin
    mixt sau
    magazin universal
  • Companie, întreprindere și organizație de comerț

    Companie, întreprindere
    și organizație de comerț
  • Comerț cu ridicata și cu amânuntul

    Comerț cu ridicata
    și cu amânuntul
  • Depozit comercial

    Depozit comercial
  • Second hand, magazin de stocuri și consignație

    Second hand,
    magazin de >stocuri
    și consignație
  • Companie sau întreprindere de comerț și producere

    Companie sau
    întreprindere de comerț
    și producere
  • Centru de comenzi și servicii

    Centru de comenzi
    și servicii
  • Magazin auto

    Magazin auto
  • Magazin online

    Magazin online
  • Casă de comerț și departament de vânzări

    Casă de comerț și
    departament de vânzări
  • Merceologi și reprezentanți de vânzări

    Merceologi și
    reprezentanți
    de vânzări
  • Centru comercial, complex sau sală

    Centru comercial,
    complex sau sală
  • Bazar și piață

    Bazar și piață
  • Puncte de comerț și întreprinderi de comerț

    Puncte de comerț
    și întreprinderi
    de comerț
  • Importatori și exportatori

    Importatori și
    exportatori
  • Departament de achiziții, aprovizionare și desfacere

    Departament de achiziții,
    aprovizionare
    și desfacere
  • Chioșc

    Chioșc
  • Manageri de vânzări și casieri

    Manageri de vânzări
    și casieri
  • Altă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.