Capabilitățile unui sistem CRM pentru contabilitatea magazinului online
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul de la USU vă va permite să gestionați în totalitate operațiunile;
- istemul vă va ajuta să procesați vânzările;
- În software puteți ține înregistrări prin casa de marcat și cont curent;
- În program puteți menține carduri detaliate pentru mărfuri;
- În USU, puteți înregistra în detaliu descrierea articolelor de mărfuri;
- acă este necesar, cardurile de produse pot fi exportate pe piețe;
- MS poate fi folosit pentru a gestiona diverse categorii de produse;
- eți putea ține toate solicitările clienților sub control;
- ând colaborați cu o piață, puteți menține o contabilitate internă în oglindă pentru tranzacții;
- ferim multe caracteristici suplimentare;
- istemul poate fi personalizat pentru a se potrivi proceselor dumneavoastră;
- acă este necesar, puteți configura lucrul în modul cloud;
- uteți gestiona aplicațiile;
- uteți comanda un bot de chat pentru consultarea clienților;
- oluția software USU simplifică foarte mult derularea unei afaceri online.
Cum să țin evidența unui magazin online?
Tranzacționarea online a făcut procesul de vânzare mult mai ușor pentru companii. Datorită lor, mulți antreprenori pot intra pe o piață mare și pot avea un public larg de clienți. Pentru oamenii obișnuiți, aceasta este o oportunitate de a cumpăra bunuri în mod convenabil și rapid.
Cum să țin evidența unui magazin online? Răspunsul este relevant pentru cei care intenționează să înceapă tranzacționarea online. În acest articol vom trata în detaliu: cum să țin evidența unui magazin online?
Cum să țin evidența mărfurilor într-un magazin online?
Cum să țin evidența mărfurilor într-un magazin online? Pentru a face acest lucru, trebuie să alegeți o soluție software adecvată. Procesele moderne de contabilitate sunt direct legate de automatizare. Datorită acestui fapt, operațiunile se desfășoară rapid și precis.
Cum să țin evidența mărfurilor într-un magazin online? Vă sugerăm să alegeți un program de la compania USU. Vă vom oferi toate instrumentele necesare pentru a vă gestiona activitățile.
Contabilitatea magazinului online
Contabilitatea unui magazin online este, în primul rând: managementul stocurilor, procesarea comenzilor, managementul financiar, analiză și raportare, managementul clienților, aspecte legale și fiscale.
La înregistrarea unui magazin online, este important să respectați reglementările legale. În ciuda faptului că tranzacțiile sunt efectuate online, acestea trebuie să fie documentate. În USU puteți menține registre electronice și puteți imprima cu ușurință documente.
Contabilitate intr-un magazin online
Lucrul cu bunuri este o parte integrantă a activității. În acest sens, este foarte importantă automatizarea contabilității într-un magazin online. Prin USU puteți face acest lucru în cel mai bun mod. În program, puteți înregistra diverse operațiuni de depozit: încasări, cheltuieli, anulări, transferuri, retururi și altele.
La înregistrarea unei vânzări, datele depozitului vor fi actualizate automat. Cu participarea USU, puteți efectua cu ușurință și rapid inventarul, puteți păstra soldurile sub control și puteți stoca în mod corespunzător depozitul.
În program puteți crea cataloage electronice pentru mărfuri. Fiecare card poate reflecta cele mai detaliate date despre obiectul de vânzare: caracteristici, fotografii. Aceste date pot fi ușor integrate cu piețele.
Contabilitatea într-un magazin online nu necesită abilități speciale din partea utilizatorului. Avem suport tehnic și am introdus instrucțiuni interactive în sistem.
Contabilitatea vânzărilor printr-un magazin online
Vânzările și aplicațiile reprezintă partea principală a activităților de tranzacționare online.
Contabilitatea vânzărilor printr-un magazin online din USU se realizează automat atunci când este integrată cu site-ul web. Toate operațiunile vor fi reflectate în program. Aplicațiile la USU pot fi evidențiate color pentru a înțelege etapele interacțiunii cu consumatorii de bunuri.
Pentru a înregistra vânzările printr-un magazin online din USU, va trebui să vă conectați la program printr-o comandă rapidă de pe desktop și să accesați secțiunea de vânzări. Prin intermediul rapoartelor, puteți urmări toate tranzacțiile pentru o anumită perioadă cu diferite nuanțe.
Este important pentru tranzacționarea online să mențină contacte strânse cu clienții, USU vă poate oferi acest lucru. Puteți lucra în program conform principiului CRM. Prin intermediul software-ului puteți gestiona notificări, memento-uri și puteți oferi suport complet pentru informații.
Înregistrarea tranzacțiilor contabile este un aspect foarte important al activității. Contabilitatea magazinului online poate fi efectuată în întregime în USU. Puteți înregistra diferite tranzacții cu privire la veniturile și cheltuielile întreprinderii.
Pentru un magazin online, departamentul de contabilitate USU poate pune la dispozitie toate instrumentele necesare, in functie de necesitati.
Sistem de contabilitate pentru un magazin online
Clienții și furnizorii sunt jucători cheie în interacțiuni. Sistemul de contabilitate pentru magazinul online USU vă permite să păstrați istoricul cooperării în detaliu maxim, puteți înregistra și salva chiar și cele mai nesemnificative detalii; Pe baza acestor date pot fi generate oferte personalizate pe viitor.
Un sistem de contabilitate al magazinului online poate fi folosit pentru a înregistra interacțiunile cu furnizorii. Înregistrarea bonurilor, a contractelor, controlul decontărilor reciproce - toate acestea se pot face prin intermediul platformei.
Contabilitatea magazinului online din departamentul de contabilitate poate ajuta la menținerea sub control a conturilor de plăți - acest lucru este foarte important, deoarece de aceasta depinde bunăstarea financiară a companiei.
Pentru un magazin online, contabilitatea poate fi ținută și ca cont de cheltuieli, cu toate costurile distribuite în diferite conturi contabile. Acest lucru vă va ajuta să controlați cu ușurință și eficient diverse domenii de costuri și să preveniți distorsiunile în activități.
Contabilitatea vânzărilor într-un magazin online
Contabilitatea vânzărilor într-un magazin online este direct legată de controlul și analiza procesului. Controlul poate fi efectuat în diferite zone. Când vine vorba de analiză, suntem gata să vă oferim cele mai avansate capabilități.
Este analiza care ajută la identificarea punctelor forte și a punctelor slabe. De exemplu, este foarte important să analizăm performanța în contextul profitabilității. Cât de profitabil este să vinzi un produs sau altul, unde poți economisi bani și așa mai departe.
Pentru a înregistra vânzările într-un magazin online, cel mai bine este să folosiți o soluție profesională. Astfel de platforme nu comportă riscuri, ci doar facilitează activități. Vă invităm să lucrați cu noi. Vă vom oferi o consultație detaliată. Vă oferim să descărcați o versiune de încercare gratuită. USU vă va ajuta să realizați cele mai moderne oportunități în domeniul managementului tranzacționării online.
Software video pentru contabilitate magazin online
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului de contabilitate din magazinul online
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.