Capabilitățile unui sistem CRM pentru o florărie
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Un sistem de contabilitate universal este cel mai bun program pentru gestionarea unei afaceri cu flori;
- În program puteți crea carduri pentru fiecare categorie de produse;
- istemul vă permite să urmăriți datele de expirare a produselor;
- rogramul vă permite să mențineți baze de date ale clienților;
- istemul poate reflecta toate tranzacțiile de venituri și cheltuieli;
- oftware-ul vă permite să construiți o interacțiune adecvată cu furnizorii: formulare de contracte, obligații de control, plăți și așa mai departe;
- SU va ajuta la administrarea sucursalelor, chiar dacă acestea se află în alte țări;
- iecare utilizator din program poate avea propriul cont;
- repturile utilizatorului pot fi limitate în funcție de poziția lor;
- acă este necesar, puteți comanda lucrări bazate pe cloud;
- uteți gestiona cu ușurință tranzacțiile de venituri și cheltuieli;
- În sistem, pe măsură ce activitatea progresează, se formează cazuri pentru clienți;
- uncțiile de analiză fac posibilă evaluarea activităților companiei pe diverse perioade;
- oftware-ul este ușor de configurat pentru capabilitățile necesare;
- istem de contabilitate universal – management modern al afacerii cu flori.
Program pentru o florarie
Există o afacere cu flori în aproape fiecare oraș. Aceasta este o afacere frumoasă, dar în același timp fragilă, care trebuie monitorizată constant. Acest lucru se datorează articolelor de produs vândute. Dacă florile nu sunt îngrijite și depozitate corespunzător, ele își pierd foarte repede prezentarea. Managerul trebuie să păstreze controlul asupra muncii angajaților săi un program pentru o florărie îi va facilita acest proces.
În acest articol vom revizui programul pentru florăria USU și vom dezvălui principalele avantaje ale utilizării acestuia.
Program magazin de flori
Un program pentru o florărie este necesar în primul rând pentru a gestiona sortimentul, iar în acest domeniu nu este ușor. În această direcție, este foarte important să ținem cont de două nevoi principale: contabilitatea detaliată a poziției și capacitatea de a căuta rapid. USU va oferi aceste condiții.
În programul pentru o florărie, puteți crea carduri de produse și puteți descrie în detaliu caracteristicile, proprietățile și alte caracteristici ale articolului de produs. În plus, fiecare poziție poate fi înregistrată în program; acest lucru se poate face în moduri diferite. Primul este că puteți utiliza un format de coduri de bare. Acest lucru este deosebit de convenabil atunci când există multă mișcare și sortiment de mărfuri în magazin, atunci puteți îndrepta cu ușurință scanerul către poziția dorită și este definită în sistem. În contextul lucrului cu flori, acest format poate fi potrivit doar pentru plantele de interior. Pentru alte articole, codurile de bare pot fi scrise pe o bucată de hârtie și citite din ea.
O altă opțiune este legată de propria identificare, de exemplu, atunci când introduceți o nouă poziție, sistemul atribuie automat un număr unic. Vă puteți crea propriul sistem de numerotare. De fapt, USU poate fi ajustat la funcțiile de care aveți nevoie.
Fiecărei poziții din program i se poate atribui o categorie, acest lucru vă va ajuta să căutați rapid și ușor.
Program de contabilitate pentru o florarie
Platforma vă va ajuta să organizați corect lucrul cu depozitul. În sistem puteți face încasări, cheltuieli, poziții. Când vindeți o poziție unui client, soldurile depozitului sunt actualizate automat.
Programul de contabilitate pentru o florarie poate fi folosit pentru a controla soldurile si a planifica livrarile viitoare. Programul de contabilitate pentru o florarie este configurat pentru a trimite automat o solicitare furnizorului. Cu o depozitare atentă, produsele rămân în stare de comercializare mai mult timp. În caracteristicile de stocare din software, puteți specifica condițiile: temperatură, fertilizare, lumină și așa mai departe. Sistemul poate fi setat chiar să furnizeze notificări sau mementouri pentru a finaliza acțiuni.
Programe pentru o florarie
Programele pentru o florărie trebuie să aibă funcționalități de lucru cu furnizorii. Programul pentru florăria USU vă permite să creați baze de date pentru ei.
În software, puteți compara prețurile pentru articole și puteți lua deciziile corecte cu privire la achiziționarea de bunuri de vânzare. În soluția software, puteți forma și înregistra contracte și puteți monitoriza implementarea acestora.
CRM pentru o florarie
CRM pentru o florărie de la USU este configurat pentru lucrul productiv cu clienții. Pentru a face acest lucru, datele consumatorilor sunt înregistrate în CRM pentru o florărie.
Datorită înregistrării personale, puteți salva istoricul cooperării și puteți construi comerț în conformitate cu preferințele clienților, folosind o abordare personalizată.
Înregistrarea datelor vă permite să stabiliți o comunicare constantă cu consumatorii. În acest fel, îi puteți notifica despre noi promoții, reduceri și sosiri de produse. Există o mulțime de avantaje, acestea vor ajuta la creșterea semnificativă a loialității clienților.
SRM pentru o florarie
SRM pentru o florarie de la USU poate oferi capacitati analitice de evaluare a activitatilor. Puteți evalua o varietate de categorii: profitul primit, cheltuielile efectuate, munca consultanților, cifra de afaceri a mărfurilor, cele mai profitabile poziții de vânzare și așa mai departe. Pentru managerii mai avansați, sunt disponibile analize profunde, bogate în instrumente auxiliare pentru înțelegerea problemelor mai profunde.
SRM pentru o florărie de la USU poate fi dotat cu alte capabilități, am atins doar câteva. Vă invităm să cunoașteți mai bine produsul software și să descărcați versiunea de încercare. Gestionați eficient cu sistemul de contabilitate universal.
Programe video pentru o florărie
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Program de descărcare gratuită pentru o florărie
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.