Opțiuni de contabilitate pentru un magazin de piese auto
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Sistemul de la compania USU poate fi folosit pentru a desfășura procese contabile în orice direcție, de la comerț la servicii;
- În software puteți crea cataloage electronice de piese de schimb, vă puteți crea propriile categorii și subcategorii;
- uteți integra datele cu piețele și puteți efectua operațiuni interne în oglindă;
- oftware-ul este capabil să deservească diverse operațiuni privind veniturile și cheltuielile, pot fi prezentate statistici;
- În software, puteți configura gestionarea convenabilă a aplicațiilor, de exemplu, puteți evidenția starea cu culoare;
- oftware-ul poate fi programat pentru a umple automat depozitul;
- onitorizarea soldurilor depozitului va ajuta la menținerea la zi a disponibilității stocurilor;
- estionarea interacțiunilor cu clienții este disponibilă, aceasta se poate face într-un format convenabil, fără a cheltui mult timp;
- oftware-ul este conceput pentru efectuarea operațiunilor de depozit cu decodarea completă a tranzacțiilor;
- oti administra mai multe magazine, chiar daca sunt in alta tara;
- istemul poate defini setări în funcție de nevoile utilizatorului;
- oftware-ul ajută la coordonarea muncii managerilor de diferite categorii;
- uncțiile de control vă vor permite să răspundeți în timp util la diferite circumstanțe negative;
- În sistem, vânzările pot fi ușor analizate;
- SU – capabilități avansate de automatizare a afacerilor.
Cum să țin evidența într-un magazin de piese auto?
Cum să păstrați evidența într-un magazin de piese auto cu pierderi minime? Răspunsul este simplu - trebuie să utilizați automatizarea vânzărilor. Capacitățile moderne vă permit să vă gestionați eficient afacerea și să reduceți costurile prin atragerea de resurse suplimentare. Acest lucru se explică prin faptul că automatizarea implică acțiuni repetate frecvent. De exemplu, în condiții moderne este posibil să se calculeze automat indicatorii sau să se genereze documente.
Cum să țin evidența într-un magazin de piese auto? Vă sugerăm să utilizați programul Universal Accounting System. Va ajuta la menținerea corectă a proceselor, la menținerea lor sub control și la îmbunătățirea lor.
Să aruncăm o privire mai atentă la modul în care sistemul nostru vă poate ajuta.
Cum să țin evidența pieselor de schimb?
Cum să țin evidența pieselor de schimb în USU? Pentru a face acest lucru, trebuie să instalați o soluție software cu licență. Înregistrați indicatori cheie: detalii despre companie, baze de date și așa mai departe. În USU, acest lucru este foarte ușor de făcut: trebuie să completați modulele principale, să studiați instrucțiunile și să vă puneți la treabă.
Cum să urmăriți piesele de schimb dacă ați folosit deja software-ul? În acest caz, puteți importa cu ușurință informații din mediile electronice. Dacă acest lucru nu este posibil, puteți transfera manual indicatorii.
Contabilitate piese auto
Contabilitatea pieselor auto - să ne uităm la principalele caracteristici. Pentru a contabiliza piesele auto din sistem, mai întâi trebuie să introduceți date despre acestea. Pentru a face acest lucru, puteți crea cărți separate pentru fiecare poziție, le puteți chiar ilustra. De fapt, puteți menține un catalog electronic și aveți acces rapid la el. Datele pot fi importate și exportate după cum este necesar.
Pentru a căuta rapid, puteți atribui categorii produselor, puteți utiliza filtre și puteți utiliza alte funcții convenabile.
Dacă utilizați analize, puteți obține date în formă tabelară, grafică, grafică sau folosind efecte vizuale.
Contabilitate pentru un magazin de piese auto
Gestionarea depozitului este o parte integrantă a contabilității unui magazin de piese auto. În USU veți putea monitoriza soldurile și veți putea lucra cu furnizorii. Trimiteți-le aplicații chiar și automat. Puteți configura software-ul pentru a vă anunța, de exemplu, despre sfârșitul anumitor consumabile.
De asemenea, puteți configura software-ul pentru a trimite automat aplicații către furnizori. Suntem gata să luăm în considerare și alte funcții personalizate pentru dvs., dacă aveți nevoie de o soluție individuală pentru o problemă de afaceri.
Contabilitatea unui magazin de piese auto poate fi efectuată într-un format convenabil pentru utilizatori, chiar și de la distanță atunci când lucrează în cloud.
Contabilitate magazin piese auto
Serviciul pentru clienți face parte din contabilitatea magazinului de piese auto. Puteți lucra conform principiilor CRM: înregistrarea istoricului achizițiilor, datele personale, preferințele, datele mașinii și așa mai departe.
O astfel de contabilitate a magazinului de piese auto va ajuta la gestionarea relațiilor cu clienții într-un mod mai personalizat.
Puteți comanda funcții pentru corespondență de la noi puteți utiliza diferite canale pentru aceasta. De asemenea, puteți comanda un bot pentru afaceri.
Contabilitate intr-un magazin de piese auto
Furnizorii și organizarea muncii cu aceștia fac parte din contabilitatea unui magazin de piese auto. Este foarte important să înregistrați, să înregistrați contractele și să monitorizați implementarea acestora.
Contabilitatea magazinelor de piese auto de către furnizori este asociată cu controlul conturilor de plătit. Indicatorii pot fi urmăriți pentru orice perioadă.
Vă putem oferi capabilități de comparare a prețurilor furnizorilor, astfel încât să le puteți alege pe cele care se potrivesc cel mai bine priorităților dvs. de afaceri.
Contabilitate pentru un magazin de piese de schimb
Contabilitatea unui magazin de piese de schimb presupune înregistrarea costurilor. În sistemul de management, costurile pot fi distribuite între diferite articole și, ulterior, pot urmări care zone sunt cele mai scumpe.
Folosind contabilizarea unui magazin de piese de schimb, puteți formula costul serviciilor și puteți evidenția profitul net.
Analiza în această direcție va arăta punctele forte și punctele slabe evaluarea ne va permite să lucrăm la greșeli în viitor. Indicatorii de monitorizare vor preveni prompt consecințele negative. De exemplu, puteți configura USU pentru notificări sau mementouri.
Contabilitate magazin piese de schimb
Contabilitatea magazinului de piese este legată de datele financiare. Veniturile pot fi primite la casierie și în conturi curente. Prin contabilizarea magazinului de piese de schimb în raportul „bani”, va fi posibilă urmărirea sumelor disponibile.
Oferim conectarea unor caracteristici suplimentare, de exemplu, integrarea cu echipamente de casă de marcat sau sisteme de plată. Acest lucru va adăuga confort clienților dvs. și va accelera decontările reciproce.
Contabilitate intr-un magazin de piese de schimb
Contabilitatea unui magazin de piese de schimb afectează zonele de întreținere a biroului sau închirierea acestuia, în cazul în care o firmă închiriază spațiu pentru un butic.
Contabilitatea din magazinul de piese de schimb va reflecta toate plățile lunare, inclusiv pentru utilități și întreținere birou.
Program de contabilitate magazin piese auto
Performanța angajaților poate fi, de asemenea, înregistrată și analizată. Programul de contabilitate al magazinului de piese auto USU oferă diverse rapoarte în aceste scopuri.
Software-ul de contabilitate al magazinului de piese auto poate fi folosit pentru a stabili scopuri și obiective, apoi pentru a urmări progresul și a analiza performanța.
De exemplu, puteți genera date în program pentru a obține volume de vânzări pe lună. Prin intermediul software-ului, puteți urmări modul în care managerii fac față sarcinii și, bineînțeles, puteți controla rezultatele finale. Contribuția tuturor va fi observată. Dacă este necesar, putem oferi funcții de introducere a loialității pentru angajații companiei.
Program de contabilitate pentru un magazin de piese auto
Programul de contabilitate pentru un magazin de piese auto este echipat cu o varietate de tipuri de rapoarte. Acest lucru permite managementului să efectueze analize pe diferite categorii. De exemplu: profitabilitatea proceselor, produsele care sunt cele mai vândute sau, dimpotrivă, poziții în urmă. Analiza comerțului pe regiune și așa mai departe.
Un program de contabilitate pentru un magazin de piese auto poate folosi analize profunde pentru a ajuta la luarea deciziilor corecte de management.
Program de contabilitate pentru piese auto
Programul de contabilitate al pieselor auto de la USU este ușor de înțeles pentru utilizatori. Puteți începe să îl utilizați aproape imediat. Oferim asistență sub formă de suport tehnic.
De asemenea, am echipat programul de inventariere a pieselor auto cu instrucțiuni interactive. Arată clar cum să folosești software-ul. Este permanent disponibil interpretului. Acest lucru este foarte convenabil să vedeți în orice moment cum să lucrați cu anumite capacități.
Program de contabilizare a mărfurilor într-un magazin de piese auto
Programul de contabilizare a mărfurilor într-un magazin de piese auto de la USU a fost tradus în multe limbi. Acest lucru oferă anumite avantaje.
Aceasta înseamnă că programul de contabilizare a mărfurilor într-un magazin de piese auto poate fi utilizat în diferite țări. De exemplu, acest lucru va fi relevant atunci când deschideți sucursale. În software, puteți desfășura activități pentru diferite ramuri, creând în același timp un spațiu de lucru comun și indicatori.
Puteți urmări indicatorii atât pe ramură, cât și pe activitate în ansamblu. Vă recomandăm să urmăriți recenzia video disponibilă pe site-ul nostru web despre tranzacționarea prin USU.
Software de contabilitate magazin piese auto
Software-ul nostru de contabilitate al magazinului de piese auto vă va îmbunătăți cu siguranță afacerea. Ne puteți contacta pentru oportunități suplimentare.
Această recenzie a fost dedicată unui program de contabilitate pentru un magazin de piese auto, dar acoperă doar câteva dintre caracteristicile sistemului. Vă invităm la o recenzie completă, lăsați o cerere și vă vom contacta.
Videoclip despre cum să păstrați înregistrările într-un magazin de piese auto
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcați programul gratuit pentru a afla cum să țineți evidența într-un magazin de piese auto
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.