Oportunități de ținere a evidenței într-o florărie
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Programul USU poate fi utilizat pentru orice tip de activitate contabilă;
- oftware-ul vă permite să gestionați o mare varietate de procese, deci este valoros atât pentru angajați, cât și pentru managementul companiei;
- roduselor din sistem li se pot atribui categorii;
- uteți personaliza platforma la discreția dvs.;
- uteți controla procesul de realizare a culorilor;
- ardurile de client sau cardurile de produs vor reflecta informații complete despre obiect;
- latforma funcționează în diferite limbi;
- rin USU se poate configura funcționarea depozitului;
- otificările despre expirarea timpului de implementare vor ajuta la minimizarea pierderilor;
- rogramul are funcții flexibile;
- oftware-ul poate fi integrat cu echipamente;
- latforma ajută la analiza diferiților indicatori;
- rin intermediul software-ului puteți gestiona livrarea;
- ot fi comandate funcții personalizate suplimentare;
- SU – gestionează-ți afacerea conform standardelor.
Cum să țin evidența într-o florărie?
Contabilitatea eficientă afectează fiecare aspect al unei afaceri. De aceasta depind organizarea proceselor, optimizarea lor, serviciul îmbunătățit și profituri crescute.
Cum să țin evidența într-o florărie? Pentru a face acest lucru, trebuie să înțelegeți elementele de bază ale afacerilor. Baza managementului sunt următoarele domenii: inventar, vânzări, comenzi, clienți, analiză și multe altele. Pentru managementul calității proceselor, se recomandă desfășurarea activităților într-un program special.
Cum să păstrezi înregistrările într-o florărie în tabele sau într-un program? Acest lucru va fi discutat în continuare.
Contabilitate floriserie
Contabilitatea unui magazin de flori depinde direct de amploarea activității. Dacă acesta este un magazin mic cu volume mici, atunci pot fi puține tranzacții contabile. Dar, dacă o companie are magazine mari de vânzare cu amănuntul sau chiar o rețea a acestora, atunci este imperativ să folosești software specializat pentru optimizare.
Pentru a contabiliza o florărie, puteți utiliza diferite abordări, de exemplu, cineva poate decide să facă afaceri prin foi de calcul.
Tabel de contabilitate al magazinului de flori
O foaie de calcul contabilă pentru florărie este un instrument pentru desfășurarea afacerilor. Acestea pot include diferite tipuri de informații: inventar, comenzi, furnizori, clienți, finanțe și multe altele.
Foile de calcul contabile pentru florărie pot fi utile în fazele inițiale ale afacerii când nu sunt multe tranzacții. Trebuie să țineți cont de faptul că atunci când lucrați cu tabele va trebui să reparați și pot apărea erori. Abordarea tabelară implică riscuri de erori și securitatea informațiilor. Dar merită riscată informațiile?
Contabilitate pentru o florarie
Cea mai bună contabilitate pentru o florărie poate fi construită folosind o soluție profesională de la compania USU. Să luăm în considerare punctele principale pentru desfășurarea activităților din program.
Gestionarea stocurilor joacă un rol important în contabilitatea unui magazin de flori. În USU veți putea gestiona cât mai eficient datele din liste și cataloage de culori. Cardurile de produse pot afișa o varietate de informații: nume, fotografie, descriere, prețuri, coduri și multe altele.
De asemenea, prin intermediul software-ului este ușor să urmăriți stocurile: încasări, vânzări, ștergeri, mișcări și orice alte operațiuni. Controlul cantității va ajuta la pregătirea sezonului de vânzări și la asigurarea comerțului pentru anumite perioade.
În USU, puteți contabiliza toate livrările, indicând cantitățile, furnizorii, prețurile și așa mai departe. Cu această abordare, puteți evita o ofertă excesivă sau, dimpotrivă, o lipsă de mărfuri. De asemenea, puteți configura notificări când stocul se epuizează.
Înregistrarea florilor într-o florărie
Înregistrarea florilor într-o florărie reflectă în mod necesar informațiile despre vânzări. În sistem, puteți efectua fiecare vânzare și înregistra tranzacții în numerar. Puteți conecta un echipament de casă de marcat sau un scaner de coduri de bare (puteți citi informații de pe o foaie).
În contextul unei astfel de contabilizări a florilor într-un magazin de flori, devine posibil să se determine popularitatea unui produs. În USU puteți menține rapoarte și, dacă este necesar, puteți compara datele casei de marcat cu vânzările.
Comenzile fac, de asemenea, parte din contabilitatea florăriei. Prin USU poți chiar să organizezi procesul de acceptare a cererilor. De exemplu, puteți plasa comenzi și le puteți atribui categorii, de exemplu, printr-un magazin online sau printr-un punct de vânzare fizic. Apoi, puteți evidenția stările de procesare în culoare.
Când lucrați cu livrarea, puteți gestiona și întregul proces, monitorizați de la începutul procesului până la finalizarea acestuia.
Contabilitatea unei florării este legată de clienți, iar dacă vrei să-ți îmbunătățești poziția pe piață, atunci ar trebui să lucrezi cu aceștia conform principiilor CRM. USU oferă oportunități pentru aceasta: menținerea cardurilor clienților, salvarea istoricului cumpărăturilor, retururilor, apelurilor și alte informații importante.
În viitor, poate fi folosit pentru a stimula puterea de cumpărare.
Contabilitate intr-o florarie
Contabilitatea într-o florărie se referă în primul rând la înregistrarea veniturilor și cheltuielilor. Este important nu numai să lucrezi cu vânzările, ci și să controlezi costurile, de exemplu: chirie, salarii, taxe și multe altele.
Prin ținerea evidențelor într-o florărie se realizează înregistrarea completă a activităților, care ulterior poate fi utilă pentru analiză. Datorită analizei vânzărilor, puteți determina cele mai populare articole de produs și puteți observa tendințele.
Veți putea monitoriza activitățile și angajații prin diverse rapoarte. Vă vom oferi chiar și funcții de analiză profundă. Avem și alte opțiuni disponibile. Vă invităm să urmăriți recenzia video disponibilă pe site-ul nostru.
Videoclip despre cum să ții evidențe într-o florărie
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcați programul gratuit pentru a afla cum să țineți evidența într-o florărie
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.