Posibilitățile unui sistem CRM online pentru un magazin
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Platforma USU vă permite să gestionați procesele de contabilitate a magazinului în orice mod;
- SU poate accepta orice categorie de bunuri pentru contabilitate;
- aracteristicile produsului, proprietățile, fotografiile - toate acestea pot fi ușor reflectate în sistem;
- atorită software-ului, puteți efectua un management eficient al vânzărilor;
- uteți gestiona aplicațiile și puteți urmări starea acestora;
- rogramul ajută la consolidarea interacțiunilor cu clienții;
- uportul informațional poate fi furnizat prin intermediul software-ului;
- oftware-ul vă permite să salvați istoricul achizițiilor;
- rin intermediul software-ului se pot lansa programe de loialitate;
- istemul este proiectat să funcționeze cu notificări sau memento-uri;
- oftware-ul este programat pentru acțiuni automate;
- istemul poate fi utilizat pentru mailinguri în masă sau personalizate;
- repturile în sistem și accesul la baza de date pot fi determinate pentru fiecare utilizator;
- ste posibil să configurați accesul de la distanță la baza de date prin cloud;
- xistă multe alte opțiuni disponibile pentru a comanda, aflați mai multe despre asta.
Program online pentru magazin
Comerțul modern se transformă și câștigă avânt în spațiul internetului. Avantajele acestui format sunt evidente: acoperire mare a publicului, costuri reduse de tranzacție, lucru eficient cu clienții. Și acestea sunt doar câteva dintre beneficii.
Programele online pentru magazin îndeplinesc funcții de contabilitate. Un program online pentru un magazin simplifică foarte mult activitățile și le automatizează. În continuare, folosind programul USU ca exemplu, vom lua în considerare posibilitățile unei soluții online.
Contabilitatea online a produselor
Acest tip de tranzacționare implică muncă de gestionare a stocurilor. USU va ajuta la organizarea acestui proces la un nivel înalt. Toate operațiunile efectuate pe Internet pot fi oglindite în USU atunci când sunt integrate cu site-ul.
Contabilitatea online a mărfurilor poate fi efectuată atunci când mărfurile sunt primite în depozit. Informații suplimentare vor fi actualizate după fiecare operațiune. Acest proces poate fi susținut de documente în conformitate cu normele și standardele.
Contabilitatea online a mărfurilor poate reflecta tranzacțiile de intrare și de ieșire. Recepția este primirea mărfurilor, cu detalii de către furnizori, cantitate, preț și alte caracteristici. Tranzacțiile de cheltuieli sunt vânzarea directă a mărfurilor prin magazin, transferurile către alte depozite, anulări (dacă apare un defect) și așa mai departe.
USU oferă funcții pentru gestionarea procesului de inventar. Datorită utilizării echipamentelor de depozit și integrării programului cu acesta, puteți obține rapid date despre cantitatea de mărfuri disponibile în depozite.
Controlul stocurilor este foarte important, datorită acestui lucru nu veți avea probleme cu lipsurile sau, dimpotrivă, surplusurile de mărfuri.
Contabilitatea online a bunurilor
Contabilitatea online a mărfurilor poate fi efectuată într-un format convenabil pentru utilizator. USU vă poate oferi opțiuni de contabilitate în cloud. În acest caz, utilizatorul nu va fi legat de birou și va putea păstra evidențe în orice moment.
Contabilitatea online a mărfurilor este direct legată de clienți. Ei primesc cereri de la ei și este important să le proceseze corect. Cu USU acest lucru este posibil. De exemplu, atunci când o cerere este primită, i se poate atribui automat un număr. Apoi se duce la muncă. Utilizatorul poate urmări stările prin USU. Fiecărui statut din program i se poate atribui propria culoare. Acest lucru vă va permite să navigați rapid în munca dvs.
Contabilitatea vânzărilor online
Contabilitatea vânzărilor online afectează clienții. Prin urmare, puteți crea o înregistrare a datelor pentru ei în USU. Fiecare card individual de client poate conține informații despre el: date personale, preferințe speciale. Puteți salva istoricul achizițiilor pentru fiecare client, puteți atașa date despre retururi și alte detalii de interacțiune. USU vă permite chiar să salvați apeluri, corespondență și documente. Toate acestea vă permit să creați o imagine completă a interacțiunii cu un client individual.
Contabilitatea vânzărilor online reflectă informații în timp real care pot fi colectate și apoi utilizate pentru analize. Acest lucru poate ajuta în cele din urmă la introducerea unei abordări personalizate a serviciilor sau la introducerea de stimulente pentru consumatori.
Descărcare contabilitate online
Contabilitatea online nu poate fi descărcată; pentru aceasta trebuie să cumpărați software. Atunci când sunt integrate cu site-ul, informațiile vor fi oglindite.
Pentru contabilitatea online, puteți descărca și selecta o versiune de probă. Vă invităm pe site-ul nostru, unde puteți viziona o recenzie video a programului de tranzacționare și puteți descărca, de asemenea, o versiune de încercare gratuită.
Descărcați contabilitate online
Este imposibil să descărcați contabilitate online, aceasta poate fi întreținută doar online. Și programul USU vă va ajuta în acest sens. Sistemul vă permite să urmăriți profiturile primite. Pentru a accelera operațiunile, puteți folosi aparatele de marcat sau de depozit.
USU se integrează perfect cu un scaner de coduri de bare, care vă permite să primiți rapid bunuri la sosire, să efectuați un inventar sau să vindeți produse.
Puteți descărca contabilitate online în versiunea de încercare de pe site-ul nostru.
Program de tranzacționare online
Programul de tranzacționare online de la USU vă va face contabilitatea profesionistă și eficientă.
Programul de tranzacționare online poate fi utilizat pentru a oferi suport informațional clienților. De exemplu, puteți programa software-ul pentru notificări și mementouri, inclusiv într-o manieră personalizată.
Compania noastra este pregatita sa ofere multe oportunitati pentru managementul proceselor: dezvoltarea unui chat bot, aplicatie mobila, integrare, contabilitate in cloud, analiza proceselor si multe alte oportunitati.
Comandați o prezentare gratuită a capabilităților sistemului în orice moment convenabil pentru dvs.
Video cu software online pentru un magazin
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcați gratuit programul online pentru magazin
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.