Capabilitățile unui sistem CRM pentru un magazin de piese auto
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Platforma USU ajută la gestionarea eficientă a operațiunilor magazinului de piese;
- În USU puteți crea cataloage electronice pentru piese de schimb;
- iesele de schimb pot fi atribuite categorii;
- uteți salva istoricul achizițiilor în fiecare card de client;
- eți putea implementa o abordare personalizată atunci când lucrați cu consumatorii;
- istemul poate fi reglat cu ușurință pentru operațiunile de stocare;
- latforma ajută la gestionarea operațiunilor din depozit;
- rin intermediul software-ului puteți controla soldurile stocurilor;
- onfigurarea notificărilor va ajuta la evitarea deficitului de stoc;
- ama de produse poate fi analizată pentru articole populare;
- eți putea gestiona aplicațiile;
- uteți defini stări în sistem;
- SU a fost tradus în multe limbi;
- oftware-ul ajută la analiza proceselor de afaceri;
- uteți obține mai multe informații într-o prezentare personală: trimiteți o cerere pentru una.
Program pentru un magazin de piese auto
Comerțul cu piese de schimb are specificul său. Astăzi le puteți tranzacționa la un punct de vânzare fizic și printr-un magazin online. De asemenea, puteți avea intermediari și puteți fi plasat pe piețe. Indiferent de formatul pe care îl alegeți, software-ul pentru un magazin de piese auto vă va ajuta să păstrați evidența într-un mod profesionist.
Acest articol va discuta despre un program pentru un magazin de piese auto dezvoltat de USU.
Cel mai bun program pentru un magazin de piese auto
Cele mai bune programe pentru un magazin de piese auto ar trebui să aibă capabilitățile de bază de gestionare a stocurilor, vânzărilor, clienților, finanțelor și a altor procese de asistență.
Cel mai bun software de magazin de piese auto de la USU vă va ajuta să gestionați aceste și alte procese.
Program de piese auto
Programul de piese auto al USU este ușor de gestionat. Îl puteți lansa dintr-o comandă rapidă de pe desktop. Puteți defini orice număr de conturi cu care să lucrați și drepturile de acces la acestea. Utilizatorului i se poate atribui un spațiu de lucru separat și poate selecta un set de comenzi pentru acces rapid. El poate, de asemenea, să ajusteze spațiul de lucru în funcție de el însuși, să transforme poziția ferestrelor, să aleagă un design și așa mai departe.
Dacă aveți mai multe buticuri, atunci puteți ține evidențe pentru toate departamentele dvs. În viitor, programul de piese auto poate efectua o analiză a profitabilității fiecărei divizii.
Program de automatizare pentru un magazin de piese auto
În funcționarea unui punct de vânzare cu amănuntul, zona prioritară este lucrul cu inventarul. Un program de automatizare a magazinului de piese auto se poate ocupa de acest lucru.
În sistem este creat un număr nelimitat de depozite. Depinde de nevoile afacerii. În continuare, informațiile despre produse sunt create sau importate. Fiecare produs de pe platformă poate fi descris și ilustrat în detaliu.
Programul de automatizare a magazinului de piese auto USU poate fi folosit pentru a crea o revistă electronică sau un catalog de piese de schimb. Dacă este necesar, aceste informații pot fi exportate.
Gestionarea magazinului de piese auto
Identificarea în sistem poate fi efectuată în diferite moduri. De exemplu, puteți introduce pur și simplu o categorie de produs cu o descriere sau puteți utiliza coduri de bare. De asemenea, puteți utiliza înregistrarea internă a sistemului. Când o nouă poziție este postată, un număr unic este atribuit automat.
Administrarea unui magazin de piese auto este conectată la un depozit. Orice operațiune poate fi urmărită prin USU: chitanță, cheltuială, anulare, mișcare și așa mai departe. După număr, cod, nume, puteți urmări întregul istoric al operațiunilor după poziție.
Atunci când conduceți un magazin de piese auto, este inevitabil că va trebui să faceți un inventar. Atunci când este integrat cu un scaner de coduri de bare, acest proces va decurge foarte repede.
Programe pentru un magazin de piese auto
Programele pentru un magazin de piese auto au funcționalități pentru deservirea procesului de vânzare. Programul pentru un magazin de piese auto de la USU vă va ajuta să formalizați acest proces și să îl urmăriți. Dacă la un punct de vânzare fizic totul este destul de simplu: vine un client, selectează o piesă de schimb, efectuează o plată, tranzacțiile sunt finalizate și se eliberează documente.
Dar în spațiul Internet totul este mai complicat: cumpărătorul trimite o cerere, comanda este plasată automat, iar apoi livrarea este aranjată. În acest proces, trebuie să monitorizați astfel încât nimic să nu interfereze cu procesul. Utilizatorul poate urmări comanda, monitoriza stările până la decontări cu clientul.
Clienții sunt totul în comerț, dacă nu sunt acolo, atunci nu există nici o afacere. Un program modern de piese auto ar trebui să ajute la gestionarea relațiilor cu clienții.
Programul pentru piese auto de la USU poate fi folosit ca CRM. Vă permite să mențineți baze de date, să creați un istoric al achizițiilor și al preferințelor și să salvați alte informații utile pentru vânzări viitoare. De foarte multe ori astfel de informații pot fi utile atunci când este necesar să se introducă loialitate.
Program pentru comercializarea pieselor auto
În programul de comercializare a pieselor auto de la USU, puteți lucra cu mementouri și notificări. Puteți utiliza mesaje personalizate sau simple mementouri, e-mailuri în masă în întreaga bază de date.
Software-ul de comercializare a pieselor auto vă va ajuta cu analiza afacerii. Prin USU poți afla care articole sunt cele mai căutate în magazinul tău, ce categorii se află de mult timp în depozite. De asemenea, datorită analizei, puteți înțelege sezonalitatea și factorii care afectează cererea.
Programe pentru comanda piese auto
Programele de comandă de piese auto trebuie să aibă funcții de control. Programul de comandă de piese auto USU vă va ajuta să controlați procesele în diferite etape. Acest lucru poate fi exprimat în setările notificărilor, mementourilor și sub formă de rapoarte privind anumiți indicatori.
Unele magazine practică livrarea către client. Acest proces necesită și control. Prin USU puteți monitoriza etapele, rutele și alte caracteristici ale procesului. De asemenea, puteți conecta integrarea cu hărți și apoi puteți urmări mișcarea curierului direct pe hartă.
Această abordare ajută și la calcularea celor mai profitabile rute de livrare. Oferim alte tipuri de integrări.
Programul de piese auto a fost tradus în diferite limbi, așa că dacă decideți să deschideți sucursale în altă țară, atunci nu veți avea probleme în luarea în considerare.
Puteți găsi alte oportunități la noi, de exemplu, dezvoltare (chat bot, aplicație mobilă), integrare cu echipamente, închiriere de server cloud, analiză și multe altele.
Suport tehnic este întotdeauna disponibil dacă este necesar, puteți comanda suport tehnic. De asemenea, am dori să vă atragem atenția asupra prezenței instrucțiunilor interactive încorporate direct în platformă.
Programul de piese auto este ușor de obținut într-o versiune de probă pentru aceasta trebuie să îl descărcați de pe site-ul nostru. Suntem întotdeauna gata să vă răspundem la întrebări. Puteți comanda o prezentare individuală a capacităților sistemului în orice moment și complet gratuit.
Programe video pentru un magazin de piese auto
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului pentru un magazin de piese auto
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.