Capabilitățile unui sistem CRM pentru un magazin de piese auto
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - În cartelele mașinii pot fi incluse toate datele necesare, inclusiv informația despre motor, numere de înmatriculare, model, kilometraj curent și chiar întreaga structură la momentul intrării în Service
Auto - Pentru fiecare client poate fi ușor ilustrat istoricul serviciilor, văzută informația despre materialele utilizate, lucrările efectuate, plăți, bonusuri transferate sau datorii
Istoricul vizitelor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre necesitatea de a veni la Service pentru inspecția tehnică planificată
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic, de exemplu, un extras despre bonusurile transferate
E-mail - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de Service Auto modern și prestigios
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Puteți implementa Club Card-urile pentru oferirea reducerilor și acumularea bonusurilor de către clienți
Club Card - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Dacă utilizați opțiunea pre-înregistrare, clienții dvs. nu vor fi nevoiți să aștepte
Înregistrarea clienților - La primirea mașinii, pot fi menționate pe imagine toate detaliile necesare după inspecția circulară a mașinii. Această imagine va fi inclusă în actul de primire a mijlocului de transport
Imaginea - Prețul lucrărilor va fi calculat ținând cont de prețurile personalizate și gradul de dificultate
Evidența lucrărilor - Pentru fiecare serviciu veți putea seta și orele necesare, iar astfel fiecare vizită a clientului va fi claculată în funcție de timpul cheltuit
Ore de lucru - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Orice piesă poate fi adăugată ușor în prețul total, inclusiv manual, notâtnd și materialele primite de la client
Evidența pieselor - Programul va elabora și completa cu toate datele necesare actele de primire a mijlocului de transport
Actul de primire al
mijlocului de transport - La vizita clientului va fi completat ordinul despre comandă și alte contracte privind serviciile prestate
Ordinul -
comandă - Veți putea imprima imediat toate documentele contabile necesare, inclusiv actul privind lucrările executate
Documente
contabile - Facturile, notele de plată, bonurile vor fi completate automat, luând în calcul toate tarifele
Facturi și conturi - Funcținalitatea comodă permite efectuarea ușoară a oricăror vânzări în cadrul unei feresetre speciale pentru magazinul auto
Magazin auto - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - În program pot fi fixate și comenzile de achiziții a pieselor necesare făcute de client, fiind posibilă imprimarea imediată a formularului
Comenzi - Toate plățile dvs. vor fi sub un control riguros. Costul serviciilor se calculează ținând cont de bonusuri, oferte de preț, promoțiilor și bonusurilor clienților
Plăți - Veți obșine posibilitatea de a utiliza în activitatea dvs. diverse echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
CRM - Veți afla foarte ușor ce servicii preferă vizitatorii dvs. și chiar solicitările individuale ale clienților
Preferințe - Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de clienți - Veți putea analiza toate interacțiunile cu potențialii clienți pentru orice perioadă de timp și să vedeți câți dintre ei au devenit clienții dvs.
Eficacitate - Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
Gradul de activitate
al clienților - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
Motivele plecării - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla la cine dintre colaboratori cel mai des clienții revin și cine poate pierde clienți
Menținerea clienților - Un partener care v-a recomandat serviciile sau chiar un colaborator, care a recomandat clientului să încerce un nou serviciu, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al meșterilor poate fi ușor calculat automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Pentru fiecare angajat sau Service Auto veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și prestării serviciilor pentru orice perioadă de timp
Dinamica vizitelor - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Veți putea afla ușor întreaga statistică despre reparațiile bazate pe garanții
Reparație în
baza garanției - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza
mărfurilor - Întreaga statistică despre clienți, servicii și angajați o veți putea afla pentru orice perioadă de timp convenabilă și să apreciați astfel dinamica cu ajutorul unor rapoarte de referință
Dinamica în
funcție de timp - Un raport special vă va arăta ce departamente nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
Nepopular - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei produselor care nu se vând veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Pentru fiecare produs, programul vă va indica pentru cât timp ajunge stocul, ceea vă va permite să optimizați achizițiile și păstrarea
Prognoza mărfurilor - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Raportul vă va arăta cine dintre clienți nu a plătit integral pentru servicii sau cărui furnizor nu ia-ți plătit toate restanțele
Datorii - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților în funcție de valorile necesare vă va ajuta să luați o decizie privind mărirea sau micșorarea prețurilor la servicii și bunuri
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Prin intermediul software-ului de la USU vei putea gestiona eficient procesele de afaceri ale magazinului tău auto;
- uteți aplica funcțiile atât la tranzacționarea la un punct de vânzare fizic, cât și la un magazin online;
- oftware-ul poate fi utilizat pentru a înregistra și deservi tranzacțiile financiare;
- eți putea lucra cu diferite tipuri de documente;
- uteți organiza integrări cu depozitele la distanță ale furnizorilor;
- oftware-ul oferă funcții CRM pentru lucrul de calitate cu clienții;
- rin intermediul sistemului, puteți analiza vânzările pe baza statisticilor;
- rogramul poate fi folosit de o unitate de retail mare și de un mic butic;
- eți putea integra software-ul cu casa de marcat și echipamentele de vânzare cu amănuntul;
- istemul este conceput pentru a funcționa cu o varietate de categorii diferite;
- eți putea să vă construiți propria contabilitate de depozit;
- oate produsele din software pot fi atribuite categorii și segmentate în funcție de acestea;
- eți putea urmări succesul în vânzări în detaliu;
- ersiune de încercare disponibilă pentru descărcare;
- SU - contabilitate avansată la prețuri accesibile.
Program pentru un magazin de piese auto
Programul pentru un magazin de piese auto este conectat special pentru a gestiona procesele de afaceri din acest domeniu. Datorită unui astfel de sistem, puteți controla mișcarea mărfurilor și a finanțelor, puteți gestiona munca managerilor și puteți analiza succesul diferitelor domenii de afaceri. În această recenzie, vă vom spune despre soluția software de la USU, principalele sale capabilități și avantaje pentru afacerea dvs.
Software de contabilitate magazin piese auto
Software-ul de contabilitate al magazinului de piese auto este implementat în primul rând pentru a gestiona mărfurile și depozitul. Pentru a face acest lucru, sistemul poate înregistra piese auto cu o descriere completă, de exemplu, indicând numerele articolului, numele, producătorul și așa mai departe. Puteți atașa o fotografie a unui articol de tranzacționare pe cardul produsului și îi puteți atribui o categorie.
Prin UCS, puteți controla cu ușurință soldurile din depozit în timpul operațiunilor, datele fiind imediat actualizate. Funcțiile de notificare automată vă sunt disponibile atunci când este necesară reaprovizionarea. Dacă este necesar, folosind UCS, puteți efectua rapid un inventar și puteți înregistra fiecare mișcare de mărfuri în depozit. În acest fel, aceste operațiuni vor deveni transparente și ușor de înțeles pentru toți participanții.
CRM pentru un magazin de piese auto
CRM pentru un magazin de piese auto vă va permite să gestionați vânzările în timp util. Sistemul vă permite să plasați comenzi de la clienți atât online, cât și la un punct de vânzare fizic. Veți avea acces la oportunități de automatizare a procesului de emitere a facturilor, a facturilor și a bonurilor de vânzare.
Veți putea monitoriza starea comenzilor: noi, în procesare, finalizate, în așteptare de livrare și altele. Dacă, pe lângă retail, sunteți interesat de vânzările online, suntem gata să vă oferim oportunități de integrare cu platformele de vânzare online.
Program pentru comercializarea pieselor auto
Software-ul de comercializare a pieselor auto vă va ajuta să lucrați profesional cu consumatorii de servicii. Un instrument excelent în această problemă vor fi funcțiile CRM. În cardurile personale, puteți salva istoricul achizițiilor unui client individual, contactele acestuia și alte detalii ale tranzacției.
Pe viitor, puteți analiza comportamentul clienților pe baza statisticilor salvate pentru viitoare oferte și promoții personalizate. Prin intermediul software-ului se pot configura diverse sisteme de loialitate: reduceri, bonusuri la cumpărături și altele.
Program de contabilitate pentru un magazin de piese auto
Un program de contabilitate pentru un magazin de piese auto vă va permite să lucrați profesional cu achizițiile. Puteți înregistra toți furnizorii care au legătură cu procesele dvs. de afaceri în USU. Prin intermediul platformei, puteți analiza prețurile și puteți verifica relația acestora cu achizițiile anterioare.
Prin SPM, puteți completa comenzile de aprovizionare (chiar și în modul automat) și puteți controla momentul executării acestora. De asemenea, vă putem oferi posibilitatea de a analiza eficiența lucrului cu furnizorii: prețuri, condiții, calitate.
Software pentru magazin de piese auto
Software-ul pentru un magazin de piese auto oferă capabilități de lucru cu procesele contabile. Aceasta include: determinarea profiturilor și cheltuielilor, salarizarea, decontările cu furnizorii, lucrul cu casele de marcat și plățile fără numerar.
La punctul de vânzare, clienții pot alege diferite opțiuni de plată: pentru unii este convenabil să plătească numerar, pentru alții cu cardul, iar alții vor prefera un format de plată mixt. USU oferă suport pentru diverse sisteme de plată, gestionarea numerarului și formate mixte de plată. Pe langa contabilitate, vei putea genera situatii financiare si verifica indicatorii necesari.
Program de contabilitate magazin piese auto
Software-ul de contabilitate al magazinului de piese auto de la USU vă poate oferi rapoarte automate despre vânzări, venituri și cheltuieli. Datorită acestui fapt, veți putea efectua analize complete asupra categoriilor de produse, mărcilor și perioadelor de timp, veți putea identifica cele mai profitabile poziții de produse și cele care sunt ineficiente pentru afacerea dvs.
Dacă utilizați elemente de marketing pentru activitățile dvs., atunci prin USU puteți analiza eficiența campaniilor de publicitate și marketing.
Programe pentru un magazin de piese auto
Programele pentru un magazin de piese auto pot avea diferite tipuri de integrări. USU vă poate oferi și astfel de funcții. Vă putem oferi integrarea cu magazinul sau piața dvs. personală online. De asemenea, puteți să vă sincronizați cu sistemele de contabilitate și cu diferite tipuri de echipamente pentru a crește viteza operațiunilor.
Program de vanzare piese auto
Software-ul de vânzare de piese auto de la USU vă poate oferi capabilitățile de a vă gestiona logistica și procesele de livrare. Prin intermediul USU se poate implementa monitorizarea proceselor logistice și a livrării mărfurilor către clienți și chiar este posibil să se efectueze urmărirea precisă a fiecărei livrări.
De asemenea, în software puteți înregistra costurile de logistică și puteți planifica cele mai profitabile rute de livrare.
Software-ul pentru magazin de piese auto de la USU este prevăzut cu setări fiabile și funcții convenabile pentru utilizatori. De exemplu, sistemul poate oferi configurarea drepturilor de acces la informații pentru un casier, manager, lucrători din depozit și așa mai departe.
Cel mai bun program pentru un magazin de piese auto
Cel mai bun program pentru un magazin de piese auto de la USU vă va oferi oportunități moderne de management al proceselor de înaltă calitate. Vă invităm să aruncați o privire mai atentă asupra soluției noastre software și există multe oportunități pentru aceasta: site-ul nostru, canalul, versiunea de încercare, prezentările video și multe altele. Cu USU procesele dumneavoastră vor fi implementate profesional.
Programe video pentru un magazin de piese auto
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului pentru un magazin de piese auto
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Service Auto
SDT
Service de reparare
și întreținere a
autovehiculelor
și motocicletelor
Vânzare piese
Vânzare anvelope
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.