Capacitățile sistemului CRM pentru comenzile de service auto
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - În cartelele mașinii pot fi incluse toate datele necesare, inclusiv informația despre motor, numere de înmatriculare, model, kilometraj curent și chiar întreaga structură la momentul intrării în Service
Auto - Pentru fiecare client poate fi ușor ilustrat istoricul serviciilor, văzută informația despre materialele utilizate, lucrările efectuate, plăți, bonusuri transferate sau datorii
Istoricul vizitelor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre necesitatea de a veni la Service pentru inspecția tehnică planificată
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic, de exemplu, un extras despre bonusurile transferate
E-mail - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de Service Auto modern și prestigios
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Puteți implementa Club Card-urile pentru oferirea reducerilor și acumularea bonusurilor de către clienți
Club Card - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Dacă utilizați opțiunea pre-înregistrare, clienții dvs. nu vor fi nevoiți să aștepte
Înregistrarea clienților - La primirea mașinii, pot fi menționate pe imagine toate detaliile necesare după inspecția circulară a mașinii. Această imagine va fi inclusă în actul de primire a mijlocului de transport
Imaginea - Prețul lucrărilor va fi calculat ținând cont de prețurile personalizate și gradul de dificultate
Evidența lucrărilor - Pentru fiecare serviciu veți putea seta și orele necesare, iar astfel fiecare vizită a clientului va fi claculată în funcție de timpul cheltuit
Ore de lucru - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Orice piesă poate fi adăugată ușor în prețul total, inclusiv manual, notâtnd și materialele primite de la client
Evidența pieselor - Programul va elabora și completa cu toate datele necesare actele de primire a mijlocului de transport
Actul de primire al
mijlocului de transport - La vizita clientului va fi completat ordinul despre comandă și alte contracte privind serviciile prestate
Ordinul -
comandă - Veți putea imprima imediat toate documentele contabile necesare, inclusiv actul privind lucrările executate
Documente
contabile - Facturile, notele de plată, bonurile vor fi completate automat, luând în calcul toate tarifele
Facturi și conturi - Funcținalitatea comodă permite efectuarea ușoară a oricăror vânzări în cadrul unei feresetre speciale pentru magazinul auto
Magazin auto - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - În program pot fi fixate și comenzile de achiziții a pieselor necesare făcute de client, fiind posibilă imprimarea imediată a formularului
Comenzi - Toate plățile dvs. vor fi sub un control riguros. Costul serviciilor se calculează ținând cont de bonusuri, oferte de preț, promoțiilor și bonusurilor clienților
Plăți - Veți obșine posibilitatea de a utiliza în activitatea dvs. diverse echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
CRM - Veți afla foarte ușor ce servicii preferă vizitatorii dvs. și chiar solicitările individuale ale clienților
Preferințe - Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de clienți - Veți putea analiza toate interacțiunile cu potențialii clienți pentru orice perioadă de timp și să vedeți câți dintre ei au devenit clienții dvs.
Eficacitate - Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
Gradul de activitate
al clienților - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
Motivele plecării - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla la cine dintre colaboratori cel mai des clienții revin și cine poate pierde clienți
Menținerea clienților - Un partener care v-a recomandat serviciile sau chiar un colaborator, care a recomandat clientului să încerce un nou serviciu, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al meșterilor poate fi ușor calculat automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Pentru fiecare angajat sau Service Auto veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și prestării serviciilor pentru orice perioadă de timp
Dinamica vizitelor - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Veți putea afla ușor întreaga statistică despre reparațiile bazate pe garanții
Reparație în
baza garanției - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza
mărfurilor - Întreaga statistică despre clienți, servicii și angajați o veți putea afla pentru orice perioadă de timp convenabilă și să apreciați astfel dinamica cu ajutorul unor rapoarte de referință
Dinamica în
funcție de timp - Un raport special vă va arăta ce departamente nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
Nepopular - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei produselor care nu se vând veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Pentru fiecare produs, programul vă va indica pentru cât timp ajunge stocul, ceea vă va permite să optimizați achizițiile și păstrarea
Prognoza mărfurilor - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Raportul vă va arăta cine dintre clienți nu a plătit integral pentru servicii sau cărui furnizor nu ia-ți plătit toate restanțele
Datorii - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților în funcție de valorile necesare vă va ajuta să luați o decizie privind mărirea sau micșorarea prețurilor la servicii și bunuri
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Este ușor să gestionați aplicațiile prin intermediul software-ului de la USU;
- istemul este conceput pentru contabilizarea completă a problemelor legate de service auto;
- oftware-ul facilitează gestionarea finanțelor;
- oate caracteristicile programului sunt ușor de stăpânit prin instrucțiuni interactive;
- eți putea oferi suport complet pentru fiecare aplicație;
- uteți înregistra toate serviciile furnizate în software;
- eți putea lucra cu orice formulare pentru comenzi și tranzacții financiare;
- rin intermediul software-ului, puteți oferi suport informațional prin mementouri și notificări;
- uteți defini orice număr de conturi în software;
- uteți distribui automat sarcinile între master;
- uncțiile CRM vor ajuta la menținerea interacțiunilor strânse cu clienții;
- dată cu utilizarea automatizării, contabilitatea dvs. va deveni mai transparentă și mai previzibilă;
- rin intermediul software-ului, puteți efectua un management de înaltă calitate a consumabilelor, pieselor de schimb și așa mai departe;
- ă oferim mai multe opțiuni de comandă;
- SU – automatizează-ți contabilitatea în mod profesional.
Comandați ținute de service auto
Comenzile de service auto sunt documente special create care sunt generate atunci când o mașină este acceptată pentru reparație sau întreținere. Acest document este necesar din mai multe motive. În primul rând, reflectă consimțământul clientului de a efectua anumite lucrări.
Formularul înregistrează, de asemenea, o listă de servicii și costul acestora care vor fi furnizate clientului. Documentul permite serviciului auto să organizeze munca și să reglementeze progresul implementării acestuia.
Comanda de lucru pentru reparatii auto
O comandă de reparații auto are propriile sale caracteristici și include anumite date. Formularul reflectă informații despre client și mașină. Numele, prenumele și patronimul proprietarului mașinii și informațiile de contact ale acestuia sunt indicate în mod specific.
Se înregistrează și informații despre mașină: marca, modelul și numărul mașinii. În unele cazuri, numărul de identificare al vehiculului este chiar indicat.
Formular pentru comandarea unei comenzi de reparatii auto
Formularul de comandă pentru lucrări de reparație a autovehiculului include o listă a lucrărilor care trebuie efectuate. Ele pot fi descrise în document cu detalii specifice de implementare. Pot fi, de asemenea, ridicate probleme legate de procedura și sfera lucrărilor de reparație. Formularul specifică costul fiecărui serviciu.
Formular de comandă de service auto
Formularul de comandă de comandă service auto cuprinde datele executantului lucrării, se reflectă următoarele: numele, prenumele, patronimul maistrului responsabil cu executarea lucrării.
Formularul reflectă, de asemenea: numele și detaliile serviciului, termenele limită și data documentului. De asemenea, poate reflecta: data la care mașina a fost acceptată pentru service, data estimată de finalizare a reparației, costul total al lucrărilor, piese de schimb și materiale, posibile reduceri sau promoții.
Comandați o ținută pentru un service auto
Comandarea unei comenzi de lucru pentru un service auto reflectă piesele de schimb și materialele utilizate. De exemplu, pot fi incluse numele pieselor de schimb și ale consumabilelor. Cantitatea și costul acestora joacă un rol important în relația dintre client și service-ul auto. Documentul consemnează toate punctele importante privind repararea sau întreținerea mașinii.
Completarea manuală a unor astfel de documente este de domeniul trecutului. Odată cu dezvoltarea tehnologiilor moderne, programele au început să fie utilizate în mod activ pentru gestionarea centrelor de service auto.
Program pentru comandarea comenzilor de lucru într-un centru de service auto
Programul pentru comandarea comenzilor de lucru într-un service auto ajută la automatizarea proceselor de primire, îndeplinire și înregistrare a aplicațiilor. Astfel de programe simplifică serviciul pentru clienți, gestionarea stocurilor, controlul calității și contabilitatea financiară. Poate avea o varietate de funcții și capabilități vă prezentăm un sistem dezvoltat de USU.
CRM pentru comandarea comenzilor service auto
CRM pentru comandarea comenzilor de service auto de la USU vă va permite să construiți interacțiuni de înaltă calitate cu clienții dvs. Prin intermediul software-ului puteți procesa și înregistra cu ușurință comenzile de lucru.
Prin intermediul sistemului, puteți asigura crearea și menținerea automată a comenzilor de lucru pe baza unei aplicații primite de la client. Veți putea introduce rapid date despre client și mașină, indicând o listă de lucrări și servicii planificate. Va fi posibil să adăugați cu ușurință piese de schimb și consumabile la document, să calculați costul serviciilor și materialelor și să îl imprimați cu ușurință sau să îl trimiteți prin poștă clientului.
În software, puteți salva formularele aplicate și, în timpul prestării viitoare a serviciilor, efectuați o analiză a muncii efectuate, dacă este necesar, puteți copia datele pentru lucrări viitoare;
Program pentru comanda ținute
Programul USU pentru comandarea comenzilor de lucru vă va ajuta să vă gestionați munca cu clienții într-o manieră de înaltă calitate. Sistemul poate stoca informații de contact, istoricul reparațiilor și alte caracteristici de interacțiune. De asemenea, puteți implementa elemente de suport informațional pentru clienți: mementouri, notificări și așa mai departe. De asemenea, puteți efectua analize asupra frecvenței solicitărilor din partea consumatorului de servicii.
Program de service auto cu comanda comenzi de lucru
Un program pentru un centru de service auto cu comenzi de lucru de la USU poate fi util și în alte domenii: managementul depozitului, angajați, finanțe, service garantat, analiză, rapoarte și multe alte funcții. Puteți vedea singuri productivitatea soluției noastre software: descărcați versiunea de probă chiar acum. USU – gestionați-vă procesele de afaceri în mod profesional.
Programe video pentru comenzile de lucru într-un centru de service auto
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului pentru comenzile de lucru într-un centru de service auto
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Service Auto
SDT
Service de reparare
și întreținere a
autovehiculelor
și motocicletelor
Vânzare piese
Vânzare anvelope
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.