Capabilitățile unui sistem CRM pentru montarea anvelopelor
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - În cartelele mașinii pot fi incluse toate datele necesare, inclusiv informația despre motor, numere de înmatriculare, model, kilometraj curent și chiar întreaga structură la momentul intrării în Service
Auto - Pentru fiecare client poate fi ușor ilustrat istoricul serviciilor, văzută informația despre materialele utilizate, lucrările efectuate, plăți, bonusuri transferate sau datorii
Istoricul vizitelor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre necesitatea de a veni la Service pentru inspecția tehnică planificată
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic, de exemplu, un extras despre bonusurile transferate
E-mail - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de Service Auto modern și prestigios
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Puteți implementa Club Card-urile pentru oferirea reducerilor și acumularea bonusurilor de către clienți
Club Card - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Dacă utilizați opțiunea pre-înregistrare, clienții dvs. nu vor fi nevoiți să aștepte
Înregistrarea clienților - La primirea mașinii, pot fi menționate pe imagine toate detaliile necesare după inspecția circulară a mașinii. Această imagine va fi inclusă în actul de primire a mijlocului de transport
Imaginea - Prețul lucrărilor va fi calculat ținând cont de prețurile personalizate și gradul de dificultate
Evidența lucrărilor - Pentru fiecare serviciu veți putea seta și orele necesare, iar astfel fiecare vizită a clientului va fi claculată în funcție de timpul cheltuit
Ore de lucru - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Orice piesă poate fi adăugată ușor în prețul total, inclusiv manual, notâtnd și materialele primite de la client
Evidența pieselor - Programul va elabora și completa cu toate datele necesare actele de primire a mijlocului de transport
Actul de primire al
mijlocului de transport - La vizita clientului va fi completat ordinul despre comandă și alte contracte privind serviciile prestate
Ordinul -
comandă - Veți putea imprima imediat toate documentele contabile necesare, inclusiv actul privind lucrările executate
Documente
contabile - Facturile, notele de plată, bonurile vor fi completate automat, luând în calcul toate tarifele
Facturi și conturi - Funcținalitatea comodă permite efectuarea ușoară a oricăror vânzări în cadrul unei feresetre speciale pentru magazinul auto
Magazin auto - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - În program pot fi fixate și comenzile de achiziții a pieselor necesare făcute de client, fiind posibilă imprimarea imediată a formularului
Comenzi - Toate plățile dvs. vor fi sub un control riguros. Costul serviciilor se calculează ținând cont de bonusuri, oferte de preț, promoțiilor și bonusurilor clienților
Plăți - Veți obșine posibilitatea de a utiliza în activitatea dvs. diverse echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
CRM - Veți afla foarte ușor ce servicii preferă vizitatorii dvs. și chiar solicitările individuale ale clienților
Preferințe - Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de clienți - Veți putea analiza toate interacțiunile cu potențialii clienți pentru orice perioadă de timp și să vedeți câți dintre ei au devenit clienții dvs.
Eficacitate - Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
Gradul de activitate
al clienților - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
Motivele plecării - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla la cine dintre colaboratori cel mai des clienții revin și cine poate pierde clienți
Menținerea clienților - Un partener care v-a recomandat serviciile sau chiar un colaborator, care a recomandat clientului să încerce un nou serviciu, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al meșterilor poate fi ușor calculat automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Pentru fiecare angajat sau Service Auto veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și prestării serviciilor pentru orice perioadă de timp
Dinamica vizitelor - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Veți putea afla ușor întreaga statistică despre reparațiile bazate pe garanții
Reparație în
baza garanției - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza
mărfurilor - Întreaga statistică despre clienți, servicii și angajați o veți putea afla pentru orice perioadă de timp convenabilă și să apreciați astfel dinamica cu ajutorul unor rapoarte de referință
Dinamica în
funcție de timp - Un raport special vă va arăta ce departamente nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
Nepopular - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei produselor care nu se vând veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Pentru fiecare produs, programul vă va indica pentru cât timp ajunge stocul, ceea vă va permite să optimizați achizițiile și păstrarea
Prognoza mărfurilor - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Raportul vă va arăta cine dintre clienți nu a plătit integral pentru servicii sau cărui furnizor nu ia-ți plătit toate restanțele
Datorii - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților în funcție de valorile necesare vă va ajuta să luați o decizie privind mărirea sau micșorarea prețurilor la servicii și bunuri
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Un sistem de contabilitate universal este potrivit pentru gestionarea profesională a proceselor de afaceri de servicii de anvelope sau chiar a ramurilor acestei afaceri;
- rin intermediul software-ului puteți gestiona procesele administrative și financiare;
- eți putea oferi clienților dumneavoastră documentele necesare;
- vem la dispoziție servicii de asistență tehnică, precum și materiale suplimentare de site și instrucțiuni interactive pentru instruire;
- rin intermediul software-ului puteți monitoriza fiecare aplicație de la client;
- istemul este conceput pentru a înregistra lucrările efectuate și mărfurile vândute;
- u fost introduse în sistem șabloane pentru lucrul cu comenzile de lucru;
- oftware-ul poate fi folosit ca serviciu de corespondență, notificări, alerte și așa mai departe;
- latforma poate fi programată pentru orice număr de conturi;
- oftware-ul poate fi configurat pentru a distribui automat sarcinile către angajați;
- RM poate menține baze de date detaliate;
- istemul poate fi folosit pentru a menține un depozit, veți putea urmări toate tranzacțiile de ieșire și de intrare;
- rogramul poate fi scalat;
- uteți obține o versiune de bază sau avansată;
- istem de contabilitate universal – funcții de înaltă calitate la un preț accesibil.
Software de montare anvelope
Un program de montare a anvelopelor poate facilita foarte mult procesul de gestionare a activităților. Compania Universal Accounting System a dezvoltat o soluție software modernă și de înaltă calitate special pentru acest domeniu. Folosind software-ul, puteți gestiona comenzi, materiale, finanțe, depozite și alte aspecte ale activității. În această recenzie vă vom spune mai multe despre asta.
Program de montare anvelope
Programul de service pentru anvelope vă permite să înregistrați eficient clienții și să salvați istoricul serviciilor pentru fiecare dintre ei. Proprietarul software-ului are o oportunitate excelentă de a stoca datele clienților în carcase electronice moderne.
Într-un card separat pentru client, puteți salva informații despre fiecare vizită, munca efectuată și materialele folosite în proces. Această abordare vă va ajuta să urmăriți istoricul complet al contactelor și să oferiți servicii personalizate în viitor.
Crm pentru service anvelope
Crm pentru montarea anvelopelor de la USU vă permite nu numai să salvați date, ci și să le navigați bine, putând fi accesat în orice moment. USU va ajuta la gestionarea ordinii și a cozilor. Puteți crea programe de întreținere direct în software. Dacă este necesar, software-ul poate distribui sarcini între master.
Prin plasarea unei comenzi în sistem, puteți urmări starea de finalizare a lucrărilor. Acest lucru simplifică planificarea și vă ajută să evitați întârzierile la coadă și să faceți planuri pentru perioada următoare de lucru.
Sistem Crm pentru spalatorie auto
Un sistem Crm pentru o spălătorie auto sau un service de anvelope va ajuta la controlul distribuirii resurselor materiale. Puteți păstra înregistrări de inventar prin intermediul sistemului. Software-ul poate fi configurat să anuleze automat consumabilele atunci când se efectuează un serviciu în sistem. De asemenea, puteți configura software-ul pentru a vă anunța despre lipsa de materiale și necesitatea achiziționării acestora.
Înregistrarea detaliată a tuturor serviciilor poate fi utilă în viitor pentru o planificare mai precisă a achizițiilor, a forței de muncă, a stocurilor și a altor componente pentru activități. Acest lucru va ajuta, de asemenea, să faceți față fluxului de clienți.
Program de spălătorie auto și service de anvelope
Programul de spălătorie auto și service de anvelope vă va ajuta să lucrați cu calcule și să efectuați un calcul amănunțit al serviciilor. Utilizatorul USU va avea capacitatea de a calcula automat costul serviciilor în funcție de materialele utilizate, costurile cu forța de muncă și alți factori. Toate acestea pot fi calculate și implementate în liste de prețuri. Acest lucru economisește timp în timpul calculelor și reduce riscul erorilor și calculelor manuale.
Contabilitate pentru service anvelope
Contabilitatea montajului anvelopelor este legată de finanțare. Aceasta include procesarea plăților de la clienți, gestionarea casei de marcat, plăți pentru deservirea resurselor existente și menținerea salariilor. Prin USU poți controla fluxurile financiare. Sistemul poate reflecta toate veniturile și cheltuielile, poate lucra cu tranzacții în numerar și poate crea rapoarte financiare.
Management service anvelope
Gestionarea unui service de anvelope pentru un manager înseamnă a se ocupa de analiză și raportare, iar USU oferă toate instrumentele necesare pentru aceasta. Prin intermediul software-ului, puteți genera rapoarte privind veniturile, cheltuielile, popularitatea serviciilor, volumul de muncă al specialiștilor și altele. În acest fel, puteți găsi cu ușurință punctele slabe și puteți planifica mai bine resursele.
Automatizarea montajului anvelopelor
Automatizarea montajului anvelopelor cu USU vă poate oferi oportunități de a lucra cu notificări. De exemplu, că lucrarea a fost deja finalizată sau că este timpul să se efectueze o inspecție tehnică, să se schimbe anvelopele și așa mai departe. Totul depinde de nevoile tale. Această relație cu clienții crește loialitatea și ajută la creșterea numărului de consumatori de servicii recunoscători.
Dacă este necesar, programul USU poate fi integrat, de exemplu, cu un alt program din domeniul contabilității. Dar, USU poate face față acestor procese de afaceri.
Unele programe oferă o aplicație mobilă pentru proprietarii de afaceri pentru a ține evidența afacerilor chiar și în deplasare, dacă aveți nevoie de ea, suntem gata să o facem pentru dvs. Puteți obține alte caracteristici și, de asemenea, puteți scala cu ușurință sistemul la activitățile sucursalelor. Versiune de încercare disponibilă. USU – gestionați-vă afacerea cu ușurință și productivitate.
Programe video pentru montarea anvelopelor
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a software-ului de montare a anvelopelor
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Service Auto
SDT
Service de reparare
și întreținere a
autovehiculelor
și motocicletelor
Vânzare piese
Vânzare anvelope
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.