- Posibilități
- Descriere
- Screenshot
- Video
- Descarcă
- Pentru cine?
- Clienți
- Feedback
- Limba
- Cumpără
Capabilitățile unui sistem CRM pentru reparații auto
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - În cartelele mașinii pot fi incluse toate datele necesare, inclusiv informația despre motor, numere de înmatriculare, model, kilometraj curent și chiar întreaga structură la momentul intrării în Service
Auto - Pentru fiecare client poate fi ușor ilustrat istoricul serviciilor, văzută informația despre materialele utilizate, lucrările efectuate, plăți, bonusuri transferate sau datorii
Istoricul vizitelor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre necesitatea de a veni la Service pentru inspecția tehnică planificată
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic, de exemplu, un extras despre bonusurile transferate
E-mail - Trimiterile prin messenger Viber vor confirma reputația de Service Auto modern și prestigios
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Puteți implementa Club Card-urile pentru oferirea reducerilor și acumularea bonusurilor de către clienți
Club Card - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Dacă utilizați opțiunea pre-înregistrare, clienții dvs. nu vor fi nevoiți să aștepte
Înregistrarea clienților - La primirea mașinii, pot fi menționate pe imagine toate detaliile necesare după inspecția circulară a mașinii. Această imagine va fi inclusă în actul de primire a mijlocului de transport
Imaginea - Prețul lucrărilor va fi calculat ținând cont de prețurile personalizate și gradul de dificultate
Evidența lucrărilor - Pentru fiecare serviciu veți putea seta și orele necesare, iar astfel fiecare vizită a clientului va fi claculată în funcție de timpul cheltuit
Ore de lucru - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Orice piesă poate fi adăugată ușor în prețul total, inclusiv manual, notâtnd și materialele primite de la client
Evidența pieselor - Programul va elabora și completa cu toate datele necesare actele de primire a mijlocului de transport
Actul de primire al
mijlocului de transport - La vizita clientului va fi completat ordinul despre comandă și alte contracte privind serviciile prestate
Ordinul -
comandă - Veți putea imprima imediat toate documentele contabile necesare, inclusiv actul privind lucrările executate
Documente
contabile - Facturile, notele de plată, bonurile vor fi completate automat, luând în calcul toate tarifele
Facturi și conturi - Funcținalitatea comodă permite efectuarea ușoară a oricăror vânzări în cadrul unei feresetre speciale pentru magazinul auto
Magazin auto - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - În program pot fi fixate și comenzile de achiziții a pieselor necesare făcute de client, fiind posibilă imprimarea imediată a formularului
Comenzi - Toate plățile dvs. vor fi sub un control riguros. Costul serviciilor se calculează ținând cont de bonusuri, oferte de preț, promoțiilor și bonusurilor clienților
Plăți - Veți obșine posibilitatea de a utiliza în activitatea dvs. diverse echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
CRM - Veți afla foarte ușor ce servicii preferă vizitatorii dvs. și chiar solicitările individuale ale clienților
Preferințe - Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de clienți - Veți putea analiza toate interacțiunile cu potențialii clienți pentru orice perioadă de timp și să vedeți câți dintre ei au devenit clienții dvs.
Eficacitate - Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
Gradul de activitate
al clienților - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
Motivele plecării - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla la cine dintre colaboratori cel mai des clienții revin și cine poate pierde clienți
Menținerea clienților - Un partener care v-a recomandat serviciile sau chiar un colaborator, care a recomandat clientului să încerce un nou serviciu, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al meșterilor poate fi ușor calculat automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Pentru fiecare angajat sau Service Auto veți putea afla dinamica creșterii vizitelor și prestării serviciilor pentru orice perioadă de timp
Dinamica vizitelor - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Veți putea afla ușor întreaga statistică despre reparațiile bazate pe garanții
Reparație în
baza garanției - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza
mărfurilor - Întreaga statistică despre clienți, servicii și angajați o veți putea afla pentru orice perioadă de timp convenabilă și să apreciați astfel dinamica cu ajutorul unor rapoarte de referință
Dinamica în
funcție de timp - Un raport special vă va arăta ce departamente nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
Nepopular - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei produselor care nu se vând veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Pentru fiecare produs, programul vă va indica pentru cât timp ajunge stocul, ceea vă va permite să optimizați achizițiile și păstrarea
Prognoza mărfurilor - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Raportul vă va arăta cine dintre clienți nu a plătit integral pentru servicii sau cărui furnizor nu ia-ți plătit toate restanțele
Datorii - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Analiza plăților în funcție de valorile necesare vă va ajuta să luați o decizie privind mărirea sau micșorarea prețurilor la servicii și bunuri
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Prin intermediul software-ului USU, puteți menține cu ușurință bazele de date ale tuturor clienților stației de service;
- eți avea oportunitatea de a face contabilitate completă;
- ardul client poate reflecta toate interacțiunile cu consumatorii de servicii de la primul contact până la înregistrarea serviciilor prestate;
- uteți genera documente prin intermediul platformei;
- entru optimizarea operațiunilor de decontare, puteți integra sistemul cu echipamente;
- istemul poate fi folosit pentru a crea programe de lucru pentru meșteri;
- rin intermediul software-ului, puteți distribui sarcini între lucrările viitoare;
- În software puteți lucra cu aplicații: de la primirea acestora până la finalizare;
- i se pot oferi oportunități suplimentare sub forma unui cloud;
- oftware-ul vă permite să organizați trimiterea de notificări, memento-uri și e-mailuri;
- rin intermediul sistemului se poate lucra cu ore standard, precum si cu comenzi de lucru;
- numite standarde de calcul pot constitui baza pentru calcularea costului serviciilor;
- Înregistrările detaliate pot fi păstrate în diferite categorii;
- rin intermediul software-ului puteți evalua performanța fiecărui domeniu al afacerii dvs.;
- u USU vă puteți gestiona contabilitatea profesional.
Baza de date reparatii auto
Antreprenorii moderni fac totul pentru ca afacerea lor să prospere. O modalitate de a rămâne bine organizat este să păstrezi înregistrări atente. Pentru a gestiona corect interacțiunile cu clienții, este necesar să înregistrați nu numai contactele acestora, ci și să introduceți informații detaliate despre munca depusă.
Baza de date de reparații auto - vă permite să urmăriți cu ușurință istoricul lucrărilor efectuate, să vedeți ce piese sunt folosite și să gestionați finanțele serviciului auto.
Baza de date cu reparatii si diagnosticare auto
O bază de date pentru reparații și diagnosticare auto poate reflecta următoarele tipuri de date: un identificator unic al mașinii, marca mașinii, modelul, anul de fabricație, numărul VIN, munca (efectuată pe această mașină, de exemplu: schimbarea uleiului, repararea motorului, diagnosticarea , și așa mai departe).
De asemenea, pot fi indicate și alte date: data de începere și de încheiere a serviciului, starea (de exemplu: în curs, finalizat), data de începere a angajaților, costul total, inclusiv piesele și forța de muncă și alte informații. Adică, puteți crea o carcasă cu drepturi depline pentru client și mașina lui.
Revista reparatii auto
Un jurnal de reparații auto este un document de înregistrare specializat care reflectă toate măsurile tehnice și lucrările efectuate la o anumită mașină. Acesta conține de obicei date despre întreținere, servicii efectuate, piese înlocuite, precum și informații despre kilometraj, data și lucrările efectuate.
Jurnal de reparații auto
Jurnalul de reparații auto vă permite să urmăriți starea mașinii și să planificați întreținerea ulterioară. Aceste date îi ajută pe angajați să nu piardă o imagine completă a stării tehnice a mașinii. Când vindeți o mașină, un istoric detaliat al service-ului îi crește adesea valoarea și încrederea în vânzător.
Program de service reparatii auto
Software-ul atelierului de reparații auto poate elimina procesele de rutină de înregistrare. După ce ați creat odată un caz separat în sistem, îl puteți completa doar din când în când. Formatul electronic vă permite să scăpați de jurnalele de hârtie și să lucrați cu informații profesional.
Program de reparare caroserie
Vă sugerăm să utilizați software-ul modern USU în aceste scopuri. Software-ul pentru repararea caroseriei auto vă va ajuta să păstrați evidența profesională a tuturor clienților dumneavoastră și a mașinilor lor. Datele pot fi accesate în orice moment, filtrele convenabile și alte caracteristici vă permit să căutați rapid prin date.
Program de reparatii auto
Pe lângă înregistrarea obișnuită a datelor și întreținerea bazei de date, programul de reparații auto vă poate oferi și alte oportunități, să le privim mai detaliat.
De asemenea, veți avea acces la opțiuni pentru gestionarea comenzilor și a serviciilor. Aceasta include lucrul cu cereri, descrierea problemei, crearea unei liste de lucrări și piese necesare, distribuirea sarcinilor între maiștri și monitorizarea termenelor limită.
Software-ul de reparații auto vă va ajuta cu gestionarea stocurilor și a depozitelor. În USU puteți efectua contabilitate pentru piese auto și consumabile. Dacă este necesar, sistemul poate fi configurat pentru a vă anunța automat despre necesitatea reumplerii proviziilor. Sunt disponibile și funcții de inventar.
Programe online de reparații auto
Programele online de reparații auto vor asigura păstrarea istoricului interacțiunilor cu clienții, a comenzilor acestora și a lucrărilor efectuate. În cazurile personale, puteți reflecta informații chiar și despre frecvența vizitelor și preferințe. Compania USU oferă oportunități de trimitere a notificărilor către clienți precum: mementouri despre servicii, promoții sau finalizarea lucrărilor.
Programe pentru service reparatii auto
Programele pentru serviciile de reparații auto pot fi echipate cu capabilități de generare de rapoarte. În USU puteți lucra cu rapoarte privind costul serviciilor și pieselor de schimb, precum și să generați alte tipuri de rapoarte.
Pentru persoanele juridice, puteți furniza lucrări cu facturi și alte tipuri de documentație. Dacă este necesar, se poate asigura integrarea cu sistemele contabile pentru venituri și cheltuieli contabile, sistemul USU în sine poate acționa ca o astfel de platformă de contabilitate.
Programe de reparatii auto
Software-ul de reparații auto vă va ajuta să lucrați cu rapoarte privind vânzările, volumul de muncă al angajaților, timpul mediu pentru finalizarea lucrărilor și alți indicatori.
De asemenea, veți putea efectua analize asupra indicatorilor financiari: factura medie, cele mai populare servicii, venitul perioadei etc.
Descărcați programul de reparații auto
De asemenea, prin program, puteți planifica timpul meșterilor, optimizați încărcarea echipamentelor și șantierele de reparații. Software-ul vă permite să organizați programarea clienților și, dacă este necesar, să vă integrați cu programarea online pentru a reduce riscul de conflicte.
Puteți descărca oricând programul de reparații auto USU într-o versiune de probă de pe site-ul nostru. Sunt disponibile și alte materiale practice suport pentru a vă familiariza rapid cu capacitățile sistemului. USU – profitați de oportunitățile moderne în beneficiul afacerii dumneavoastră.
Programe video pentru reparatii auto
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului de reparații auto
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Service Auto
SDT
Service de reparare
și întreținere a
autovehiculelor
și motocicletelor
Vânzare piese
Vânzare anvelope
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
![ROMÂNĂ](https://usu.md/img/flags/moldova.png)
![ORICE LIMBĂ](https://usu.md/img/flags/all.png)
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.
![Transmiți rechizitele pentru contract](https://usu.md/ro/img/kak/1.jpg)
![Efectuați plata în avans](https://usu.md/ro/img/kak/2.jpg)
![Vi se instalează programul](https://usu.md/ro/img/kak/3.jpg)
![Bucurați-vă de rezultat](https://usu.md/ro/img/kak/4.jpg)