1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Automatizarea unui magazin de piese auto

Potrivit a 294 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Automatizarea unui magazin de piese auto

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capabilitățile unui sistem CRM pentru automatizarea unui magazin de piese auto

  • Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
    Orice limbă

    Orice limbă
  • Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
    Orice produs

    Orice produs
  • Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
    Imaginea produsului

    Imaginea produsului
  • Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
    Depozite și magazine

    Depozite și magazine
  • Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
    Import

    Import
  • Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
    Selectarea în timpul vânzării

    Selectarea în
    timpul vânzării
  • În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
    Returnare

    Returnare
  • Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
    Vânzări amânate

    Vânzări amânate
  • Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
    Notificări

    Notificări
  • Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
    Echipament

    Echipament
  • Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
    TCD

    TCD
  • Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
    Inventariere

    Inventariere
  • În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
    Acte

    Acte
  • Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date
    a clienților
  • Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
    Carduri de reducere

    Carduri
    de reducere
  • La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
    Transferarea bonusurilor

    Transferarea
    bonusurilor
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
    Trimitere de sms-uri și e-mail-uri

    Trimitere de sms-uri
    și e-mail-uri
  • Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere
    vocală
  • Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
    Rating clienți

    Rating clienți
  • Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
    Reduceri

    Reduceri
  • Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
    Prețul mediu

    Prețul mediu
  • Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
    Segmente de preț

    Segmente de preț
  • Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
    Analiza publicității

    Analiza publicității
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
    Dinamica vânzărilor

    Dinamica vânzărilor
  • Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
    Datorii

    Datorii
  • Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
    Salariul vânzătorilor

    Salariul vânzătorilor
  • Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
    Persoane juridice

    Persoane juridice
  • Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
    Lanț de magazine

    Lanț de magazine
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
    Analiza profiturilor

    Analiza profiturilor
  • Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
    Evidența în depozit

    Evidența în depozit
  • Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
    Bunuri populare

    Bunuri populare
  • Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
    Produs profitabil

    Produs profitabil
  • Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
    Produse nelichide

    Produse nelichide
  • Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
    Nu a fost

    Nu a fost
  • Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
    Minimum

    Minimum
  • Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
    Produse învechite

    Produse învechite
  • Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
    Prognozare

    Prognozare
  • Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
    Analiza furnizorilor

    Analiza furnizorilor
  • Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
    Exclusivitate

    Exclusivitate
  • Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
    Afișare pe ecran

    Afișare pe ecran
  • De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
    Terminale de plată

    Terminale de plată
  • Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
    Completarea documentelor

    Completarea
    documentelor
  • Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
    Evaluarea calității

    Evaluarea calității
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
    Recunoașterea feței

    Recunoașterea feței
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Compania USU oferă oportunități moderne de automatizare a tranzacționării în modurile obișnuite și online;
  • ând lucrați cu sortimentul, puteți reflecta caracteristicile pieselor auto cât mai detaliat posibil;
  • ânzările online pot fi automatizate;
  • ste ușor să gestionați aplicațiile prin USU;
  • istemul poate fi configurat pentru notificări;
  • peratiunile din depozit se vor desfasura in conformitate cu standardele contabile;
  • oftware-ul ajută la efectuarea rapidă a inventarului;
  • uteți aloca un număr nelimitat de conturi în spațiul de lucru;
  • a cerere, puteți conecta integrarea cu depozite la distanță;
  • entru lucrul la distanță, puteți conecta servicii de contabilitate în cloud;
  • uteți defini roluri pentru utilizatori în spațiul de lucru;
  • naliza vânzărilor va ajuta la îmbunătățirea acestora;
  • istemul vă permite să luați în considerare veniturile și cheltuielile companiei;
  • oftware-ul poate fi configurat pentru a gestiona mai multe magazine;
  • entru a comanda, puteți alege multe alte opțiuni și chiar dezvoltare pentru afacerea dvs.

Automatizarea unui magazin de piese auto

Relevanța automatizării crește pe zi ce trece, pătrunde în aproape orice domeniu.

Este relevantă automatizarea magazinului de piese auto? Da, simplifică foarte mult operațiunile interne și serviciul pentru clienți. Pentru a automatiza un magazin de piese auto, trebuie să selectați un program. Trebuie să respecte standardele moderne și să permită controlul domeniilor cheie ale contabilității.

Vă oferim o soluție modernă de la compania USU apoi vom lua în considerare principalele sale capabilități.

Automatizare magazin de piese de schimb

CMS vă va ajuta să vă îmbunătățiți eficiența proceselor, vă va ajuta, de asemenea, să reduceți costurile contabile și să îmbunătățiți calitatea serviciilor pentru clienți.

Automatizarea unui magazin de piese de schimb este direct legată de gestionarea stocurilor. Folosind USU, puteți crea cataloagele electronice necesare pentru produsele dumneavoastră. O descriere a piesei de schimb este formată în carduri separate, chiar și o fotografie a acesteia.

De asemenea, puteți lucra cu categorii de mărfuri în USU - acest lucru simplifică procesul de căutare a acestora în baza de date. Dacă aveți un magazin online sau lucrați cu piețe, astfel de carduri sunt ușor de exportat.

O caracteristică importantă a activității este gestionarea operațiunilor din depozit și menținerea relevanței datelor privind soldurile. Prin USU puteți urmări automat indicatorii.

Sistemul de control este configurat pentru a vă anunța cu privire la necesitatea reaprovizionării stocurilor. Dacă aveți o relație de încredere cu furnizorii, puteți genera și trimite automat cereri de reaprovizionare.

În acest fel, achizițiile pot fi optimizate semnificativ și livrările pot fi gestionate cât mai precis posibil. Unele piese de schimb pot avea o durată de valabilitate limitată, adesea aceasta se aplică combustibililor, lubrifianților și lichidelor.

În USU, puteți programa date de expirare și notificări pentru expirarea acestora. Sistemul de identificare din USU este foarte convenabil și ușor de înțeles pentru utilizatori.

Atunci când este integrat cu un scaner de coduri de bare, acest tip de echipament poate fi folosit pentru identificare. Automatizarea unui magazin de piese de schimb poate fi realizată în altă direcție.

Automatizare magazin piese auto

Vânzările și serviciile pentru clienți sunt un alt domeniu pentru automatizare. Cu USU puteți crea și gestiona eficient o bază de date de clienți. Dacă aveți un magazin online de piese auto, automatizarea online poate fi realizată prin integrarea cu sistemul de control. În acest fel, puteți realiza sincronizarea comenzilor și a soldurilor depozitului.

Magazin de piese auto: automatizarea se poate exprima prin facturare automata si management corect al comenzilor. În USU, pentru o identificare rapidă, puteți utiliza evidențierea colorată a diferitelor categorii.

Compania USU este pregătită să vă ofere funcții pentru interacțiunea CRM cu clienții. Puteți stoca informații despre ei, istoria lor de cooperare și alte aspecte în acesta.

Astfel de informații ajută la personalizarea serviciului, lucrul cu listele de corespondență și alte componente ale suportului de marketing și informații.

Automatizare într-un magazin de piese auto

Automatizarea într-un magazin de piese auto prin USU vă va permite să vă gestionați corect finanțele. Acest lucru poate fi legat de contabilitate și umflare. De exemplu, CMS vă ajută să gestionați plățile, conturile de încasat, să efectueze analize financiare și să facă previziuni pentru viitor.

Prin USU puteți gestiona personal. De exemplu, puteți urmări orele de lucru și puteți calcula salariile.

Dacă aveți manageri de vânzări, atunci puteți organiza munca cu ei: stabiliți sarcini, monitorizați implementarea acestora. Puteți evalua rezultatele obținute, de exemplu, puteți determina contribuția fiecărui manager la veniturile companiei.

Dacă oferiți livrare, atunci prin integrarea USU cu hărți, puteți optimiza rutele de livrare, puteți urmări starea comenzilor și puteți gestiona operațiunile logistice.

În mod inevitabil, poate fi necesar să se desfășoare campanii de publicitate în acest caz, o analiză a vânzărilor și a preferințelor clienților; Odată ce segmentele au fost identificate, programele de loialitate pot fi implementate și gestionate.

Există multe opțiuni disponibile pentru automatizare într-un magazin de piese auto prin USU. Suntem gata să vă oferim chiar și oportunități suplimentare, de exemplu: lucrul în cloud, dezvoltarea unei aplicații mobile personale sau a unui bot de chat pentru suport informațional pentru consumatori.

Există o mulțime de direcții și oportunități, vă invităm la o prezentare gratuită, cu drepturi depline, despre capacitățile USU. Trimite cererea ta acum.

Aspectul programului

Automatizarea unui magazin de piese auto

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită a unui program pentru automatizarea unui magazin de piese auto

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Orice magazin

    Orice magazin
  • Butic

    Butic
  • Supermarket, magazin mixt sau magazin universal

    Supermarket, magazin
    mixt sau
    magazin universal
  • Companie, întreprindere și organizație de comerț

    Companie, întreprindere
    și organizație de comerț
  • Comerț cu ridicata și cu amânuntul

    Comerț cu ridicata
    și cu amânuntul
  • Depozit comercial

    Depozit comercial
  • Second hand, magazin de stocuri și consignație

    Second hand,
    magazin de >stocuri
    și consignație
  • Companie sau întreprindere de comerț și producere

    Companie sau
    întreprindere de comerț
    și producere
  • Centru de comenzi și servicii

    Centru de comenzi
    și servicii
  • Magazin auto

    Magazin auto
  • Magazin online

    Magazin online
  • Casă de comerț și departament de vânzări

    Casă de comerț și
    departament de vânzări
  • Merceologi și reprezentanți de vânzări

    Merceologi și
    reprezentanți
    de vânzări
  • Centru comercial, complex sau sală

    Centru comercial,
    complex sau sală
  • Bazar și piață

    Bazar și piață
  • Puncte de comerț și întreprinderi de comerț

    Puncte de comerț
    și întreprinderi
    de comerț
  • Importatori și exportatori

    Importatori și
    exportatori
  • Departament de achiziții, aprovizionare și desfacere

    Departament de achiziții,
    aprovizionare
    și desfacere
  • Chioșc

    Chioșc
  • Manageri de vânzări și casieri

    Manageri de vânzări
    și casieri
  • ЛAltă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.