Posibilitati ale unui sistem CRM pentru inregistrarea clientilor intr-un salon de infrumusetare
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Dacă utilizați opțiunea pre-înregistrare, clienții dvs. nu vor fi nevoiți să aștepte
Înregistrarea clienților - Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Pentru orice client poate fi ușor afișat istoricul vizitelor și preferințele acestuia
Istoricul vizitelor - Puteți implementa Club Card-urile pentru oferirea reducerilor și acumularea bonusurilor de către clienți
Club Card - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea bonusurilor - Veți putea expedia atât mesaje în masă cu ocazia zilelor de naștere, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu, despre faptul că astăzi clientul este înscris la meșter
SMS - Expedierea prin poșta electronică vă va permite să transmiteți și orice document electronic clientului, de exemplu, un extras despre bonusurile acumulate
E-mail - Expedierea prin messenger Viber va menține reputația salonului dvs. ca unul modern și în trend
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Toate plățile dvs. vor fi sub control riguros. Prețul serviciilor se calculează luând în considerare și bonusurile și certificatele clienților
Plăți - Orice mărfuri și materiale pot fi vândute, precum și retrasepentru anumite proceduri
Evidența materialelor - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
CRM - Veți afla foarte ușor ce servicii preferă vizitatorii dvs. și chiar solicitările individuale ale clienților
Preferințe - Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de clienți - Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
Gradul de activitate
al clienților - Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
Rating
clienți - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
Motivele plecării - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla la cine dintre colaboratori cel mai des clienții revin și cine poate pierde clienți
Menținerea clienților - Un partener care v-a recomandat serviciile sau chiar un colaborator, care a recomandat clientului să încerce un nou serviciu, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al meșterilor poate fi ușor calculat automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Pentru fiecare angajat sau filială veți putea afla dinamica de creștere a vizitelor și oferirii serviciilor pentru orice perioadă
Dinamica vizitelor - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Un raport special vă va arăta ce departamente nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
Nepopular - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza vânzărilor - Întreaga statistică despre clienți, servicii și angajați o veți putea afla pentru orice perioadă de timp convenabilă și să apreciați astfel dinamica cu ajutorul unor rapoarte de referință
Dinamica în funcție
de timp - Pentru fiecare produs, programul vă va indica pentru cât timp ajunge stocul, ceea vă va permite să optimizați achizițiile și păstrarea
Prognoza mărfurilor - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați vizitatorii și să obțineți bine meritata reputație de cel mai modern și în trend salon
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Platforma USU vă va permite să lucrați cu programe conform standardelor moderne;
- rin intermediul software-ului puteți planifica vizita fiecărui vizitator;
- ngajații de diferite specialități pot lucra în software;
- pațiul de lucru este ușor de căutat și aplicat filtre;
- uteți salva toate acțiunile pentru consumatorii de servicii;
- ei putea lucra cu orice tip de documente;
- istemul vă permite să publicați cu ușurință serviciile furnizate și veniturile primite;
- ă veți putea înregistra pentru diferite tipuri de servicii;
- rogramul vă permite să construiți un plan de lucru pentru un anumit client;
- eți putea să organizați mailing-uri și să lucrați cu mementouri;
- lățile pot fi efectuate în diferite formate, inclusiv utilizarea de bonusuri și certificate;
- ste posibil să conduci de la distanță dacă lucrezi la comandă în cloud;
- istemul este echipat cu alte capabilități, puteți afla mai multe prin contact personal;
- ste disponibilă o versiune de probă, o puteți descărca de pe site;
- n sistem de contabilitate universal – extinde posibilitățile de automatizare de înaltă calitate a proceselor.
Cum să înregistrezi clienții într-un salon de înfrumusețare?
Cum să înregistrezi clienții într-un salon de înfrumusețare? Aceasta este o întrebare presantă, deoarece multe depind de organizarea corectă. Productivitatea și câștigurile sale vor depinde de cât de bine este planificată ziua maestrului. Timp de nefuncționare în operațiuni, întârzieri în numiri - toate acestea sunt consecințe negative ale unei proaste organizații.
Anterior, planificarea procesului era efectuată de un manager sau administrator literalmente pe hârtie, folosind reviste speciale. Apoi tabelele Excel au început să fie utilizate în mod activ, acum prioritate este acordată programelor speciale.
Program de înregistrare a clienților într-un salon de înfrumusețare
Un program de înregistrare a clienților într-un salon de înfrumusețare ajută la optimizarea semnificativă a muncii atât a unui specialist individual, cât și a întregului salon. Datorită acestei soluții, puteți organiza cu ușurință munca, stabili sarcini și urmări rezultatele. Vă oferim să lucrați pe baza USU, o platformă modernă cu funcții avansate.
Soluția software este aplicabilă pentru diverse domenii ale contabilității, de la cele mai minore până la cele mai importante legate de finanțe. Pentru fiecare dintre clienții noștri putem selecta un pachet separat de funcții.
Program pentru înregistrarea saloanelor de înfrumusețare
Programul de înregistrare a saloanelor de înfrumusețare vă va ajuta să stabiliți o colaborare cu consumatorii de servicii. Prin intermediul software-ului, puteți înregistra întâlnirile manual și electronic. Capacitatea de a păstra o înregistrare electronică este disponibilă sub rezerva integrării cu site-ul web al salonului.
Veți putea construi un management profesional al programului de master și săli de tratament. Dacă este necesar, puteți folosi capacitățile sistemului pentru a vă reaminti automat vizitele.
Platforma de la USU va ajuta la gestionarea bazei de clienți, acest lucru putând fi exprimat în stocarea datelor, istoricul vizitelor, preferințele și serviciile de înregistrare etc. Mai mult, puteți folosi instrumente de marketing pentru reținere, precum buletine informative, notificări despre reduceri, promoții.
Înregistrarea clienților într-un salon de înfrumusețare
Înregistrarea clienților într-un salon de înfrumusețare este direct legată de managementul personalului. Sistemul vă permite să mențineți programul de lucru al angajaților. De exemplu, în CRM puteți crea un master separat. Poate să marcheze acțiunile efectuate, să explice de ce nu a putut obține anumite rezultate și așa mai departe.
Resursa software este folosită și pentru calcularea salariilor ținând cont de timpul lucrat sau munca prestată.
Platforma este concepută pentru a funcționa cu tranzacții în numerar, pentru a înregistra tranzacții de venituri și cheltuieli și pentru a implementa raportări privind indicatorii financiari, reduceri și promoții.
Program de înscriere la un salon de înfrumusețare
Software-ul de programare la salonul de înfrumusețare va ajuta la gestionarea operațiunilor din depozit. Monitorizarea consumabilelor și a produselor cosmetice poate fi implementată prin intermediul software-ului. Când acestea sunt epuizate, puteți configura trimiterea automată de mementouri pentru a comanda produse.
Prin USU puteți trimite cereri automate de reaprovizionare către furnizori. Software-ul vă permite, de asemenea, să efectuați inventarul în timp util.
Program pentru înregistrarea clienților unui salon de înfrumusețare
Software-ul de înregistrare a clienților salonului de înfrumusețare vă va oferi rapoarte și analize actualizate pentru toate operațiunile. Puteți lucra cu rapoarte: după venituri, după consumatori, după angajați, să analizați performanța afacerii, să prognozați cererea de servicii. Folosind software-ul, puteți implementa cu ușurință sisteme de reduceri, bonusuri sau carduri de economii pentru vizitatorii obișnuiți.
Software de inregistrare pentru saloane
Programul de înregistrare pentru saloane se integrează cu sistemele de plată. Sunt disponibile opțiuni pentru a accepta diferite tipuri de plăți, inclusiv: bonusuri și certificate. USU vă permite să efectuați calcule automate și să economisiți timp de administrare. Angajații de diferite specialități pot folosi software-ul.
Programe de înregistrare a clienților la un salon de înfrumusețare
Programele pentru înscrierea clienților într-un salon de înfrumusețare pot avea alte capacități. Puteți afla mai multe despre acest lucru din recenzia video disponibilă a site-ului. Veți putea nu numai să țineți cont și să organizați procesele, ci și să le analizați și să le îmbunătățiți în beneficiul afacerii.
Suntem gata să vă oferim o prezentare la un moment convenabil. Lasă-ți cererea într-un mod convenabil pentru tine. USU – capabilități moderne de automatizare la dispoziție.
Programe video pentru înregistrarea clienților într-un salon de înfrumusețare
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului pentru înregistrarea clienților într-un salon de înfrumusețare
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Salon de frumusețe
Academie și institut
de frumusețe
Îngrijire și salon
pentru animale
Studio de
bronzat și solar
Centru de imagine
Centru de cosmetologie
și clinică
Frezerie și salon
de frezerie
Nail studio și
salon de unghii
Centru estetic
Barbershop
Salon SPA și centru
Cabinet de cosmetologie,
sănătatea și frumusețe
Salon de tatuaj și
studio de tatuaje
Magazin și
companie de comerț
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.