- Posibilități
- Descriere
- Screenshot
- Video
- Descarcă
- Pentru cine?
- Clienți
- Feedback
- Limba
- Cumpără
Posibilitati ale unui sistem CRM pentru preinregistrare intr-un salon de infrumusetare
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Dacă utilizați opțiunea pre-înregistrare, clienții dvs. nu vor fi nevoiți să aștepte
Înregistrarea clienților - Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Pentru orice client poate fi ușor afișat istoricul vizitelor și preferințele acestuia
Istoricul vizitelor - Puteți implementa Club Card-urile pentru oferirea reducerilor și acumularea bonusurilor de către clienți
Club Card - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea bonusurilor - Veți putea expedia atât mesaje în masă cu ocazia zilelor de naștere, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu, despre faptul că astăzi clientul este înscris la meșter
SMS - Expedierea prin poșta electronică vă va permite să transmiteți și orice document electronic clientului, de exemplu, un extras despre bonusurile acumulate
E-mail - Expedierea prin messenger Viber va menține reputația salonului dvs. ca unul modern și în trend
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Toate plățile dvs. vor fi sub control riguros. Prețul serviciilor se calculează luând în considerare și bonusurile și certificatele clienților
Plăți - Orice mărfuri și materiale pot fi vândute, precum și retrasepentru anumite proceduri
Evidența materialelor - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
CRM - Veți afla foarte ușor ce servicii preferă vizitatorii dvs. și chiar solicitările individuale ale clienților
Preferințe - Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de clienți - Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
Gradul de activitate
al clienților - Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
Rating
clienți - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
Motivele plecării - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla la cine dintre colaboratori cel mai des clienții revin și cine poate pierde clienți
Menținerea clienților - Un partener care v-a recomandat serviciile sau chiar un colaborator, care a recomandat clientului să încerce un nou serviciu, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al meșterilor poate fi ușor calculat automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Pentru fiecare angajat sau filială veți putea afla dinamica de creștere a vizitelor și oferirii serviciilor pentru orice perioadă
Dinamica vizitelor - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Un raport special vă va arăta ce departamente nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
Nepopular - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza vânzărilor - Întreaga statistică despre clienți, servicii și angajați o veți putea afla pentru orice perioadă de timp convenabilă și să apreciați astfel dinamica cu ajutorul unor rapoarte de referință
Dinamica în funcție
de timp - Pentru fiecare produs, programul vă va indica pentru cât timp ajunge stocul, ceea vă va permite să optimizați achizițiile și păstrarea
Prognoza mărfurilor - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați vizitatorii și să obțineți bine meritata reputație de cel mai modern și în trend salon
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul de la USU este ușor de utilizat pentru a gestiona procesele diferitelor instituții;
- În software vă puteți înregistra pentru o întâlnire cu specialiști;
- uteți planifica un program pentru fiecare master individual;
- eți putea elimina registrele de hârtie și veți putea trece complet la format electronic;
- eți avea la dispoziție instrumente pentru ținerea evidenței în diferite direcții;
- e exemplu, puteți păstra evidențe financiare;
- eți putea oferi clienților dvs. servicii mai bune;
- xistă oportunități de a oferi suport informațional prin mementouri, notificări, mailing-uri etc.;
- istemul vă permite să mențineți o bază de date de clienți cu un istoric complet al serviciilor furnizate;
- a introducerea programelor de loialitate, toate mecanismele pot fi implementate pe baza USU;
- oftware-ul este ușor de adaptat la specificul activității tale;
- eți putea desfășura activități de contabilitate pentru sucursale;
- unt disponibile oportunități de integrare cu diverse tipuri de echipamente;
- ei putea controla activitățile salonului tău;
- atorită rapoartelor, vă puteți îmbunătăți procesele.
Inregistrare prealabila la salonul de infrumusetare
Pre-înregistrarea la un salon de înfrumusețare este foarte importantă, vă permite să planificați o zi de lucru pentru fiecare specialist, să estimați volumul de lucru așteptat și să organizați eficient activitățile viitoare, evitând timpul de nefuncționare sau suprapunerile în program.
Jurnal pentru înregistrarea clienților într-un salon de înfrumusețare
Un jurnal pentru înregistrarea clienților într-un salon de înfrumusețare este un instrument de organizare a înregistrării solicitărilor de la vizitatori către centru pentru servicii. Vă permite nu numai să înregistrați, ci și să urmăriți execuția înregistrării dvs. Să ne uităm la caracteristicile acestui instrument.
Primul lucru este, desigur, înregistrarea. Anterior, astfel de registre erau ținute exclusiv pe hârtie, iar aici factorul uman a jucat rolul principal. Odată cu apariția sistemelor automatizate, situația s-a îmbunătățit. Acum, toate înregistrările pot fi efectuate electronic și, în unele cazuri, automat.
Înregistrare pentru un salon de înfrumusețare
O înregistrare pentru un salon de înfrumusețare include menținerea datelor despre client: nume, informații de contact, înregistrarea orei și datei vizitei. Vă sugerăm să utilizați programul USU în aceste scopuri. În software puteți crea carduri electronice pentru clienți cu un istoric complet de servicii, preferințe și alte informații importante.
Jurnal de bord pentru un salon de înfrumusețare
Un jurnal al salonului de înfrumusețare poate fi folosit pentru a programa munca personalului. În formă electronică în USU, acesta poate arăta ca un program compilat pentru master, împărțind timpul în blocuri pentru fiecare serviciu.
Dacă aveți nevoie de un program general, atunci puteți atribui specialiști la un anumit timp și serviciu. În același timp, la USU veți avea ocazia să vă reconsiderați sau să vă reprogramați programarea la un moment convenabil.
În program vă puteți gestiona cu ușurință programul. Veți avea vizibilitate de ocupare și ferestre libere și veți putea optimiza programul angajaților.
Jurnalul clienților salonului de înfrumusețare
Jurnalul clienților salonului de înfrumusețare USU va fi echipat cu capacitatea de a genera mementouri și notificări. Acest lucru se poate face atât pentru angajații, cât și pentru vizitatorii centrului. De exemplu, programul poate afișa un memento pentru a efectua un apel sau a trimite un SMS clientului. Sau puteți configura trimiterea automată a mementourilor către clienți prin canalul de comunicare selectat. De asemenea, sistemul poate configura notificări pentru tehnicieni despre vizitele viitoare.
Carte pentru înregistrarea clienților unui salon de înfrumusețare
O carte pentru înregistrarea clienților unui salon de înfrumusețare în formă electronică de la USU va arăta istoricul vizitelor. Acest lucru este posibil datorită faptului că programul poate stoca date despre vizitele anterioare. Acest lucru, la rândul său, face posibilă urmărirea preferințelor consumatorilor, frecvența vizitelor și serviciile furnizate. În viitor, puteți oferi vizitatorilor o gamă mai extinsă de servicii.
Carte de recorduri pentru saloanele de înfrumusețare
O carte de recorduri pentru saloanele de înfrumusețare de la USU vă va oferi posibilitatea de a lucra cu rapoarte și analize. De exemplu, veți putea obține date despre statisticile de trafic, popularitatea serviciilor, veți putea analiza încărcarea vrăjitorilor și eficacitatea muncii lor.
Cumpărați o revistă pentru înregistrarea clienților într-un salon de înfrumusețare
Când lucrați cu USU, este disponibilă integrarea cu înregistrarea online pentru întâlniri, ceea ce permite subiecților să aleagă în mod independent un moment convenabil și să facă o programare prin Internet. Trebuie doar să vă asigurați integrarea cu site-ul.
Puteți cumpăra o revistă pentru înregistrarea clienților într-un salon de înfrumusețare în varianta disponibilă în USU. Oferim o gamă întreagă de instrumente pentru lucru de înaltă calitate în acest domeniu și în alte domenii.
Jurnal electronic pentru înregistrarea clienților
Lucrul în sistem este foarte ușor și simplu chiar și un copil poate înțelege funcțiile. Am inclus în program instrucțiuni interactive care vă permit să obțineți ajutor în orice moment.
Un jurnal electronic pentru înregistrarea clienților ajută la îmbunătățirea calității serviciilor pentru clienți, la automatizarea proceselor de rutină și la gestionarea eficientă a timpului de funcționare a salonului. În această revizuire, am analizat doar un aspect al lucrului cu programul.
Puteți obține mult mai multe opțiuni. Vă invităm la o prezentare gratuită, în cadrul căreia puteți pune întrebări și puteți primi sfaturi mai detaliate. Cu USU, menținerea proceselor contabile devine transparentă, de înțeles și simplă.
Programe video pentru preînregistrare într-un salon de înfrumusețare
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului pentru preînregistrare într-un salon de înfrumusețare
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Salon de frumusețe
Academie și institut
de frumusețe
Îngrijire și salon
pentru animale
Studio de
bronzat și solar
Centru de imagine
Centru de cosmetologie
și clinică
Frezerie și salon
de frezerie
Nail studio și
salon de unghii
Centru estetic
Barbershop
Salon SPA și centru
Cabinet de cosmetologie,
sănătatea și frumusețe
Salon de tatuaj și
studio de tatuaje
Magazin și
companie de comerț
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței


Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.



