Posibilitati ale unui sistem CRM pentru organizarea muncii unui salon de infrumusetare
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Dacă utilizați opțiunea pre-înregistrare, clienții dvs. nu vor fi nevoiți să aștepte
Înregistrarea clienților - Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Pentru orice client poate fi ușor afișat istoricul vizitelor și preferințele acestuia
Istoricul vizitelor - Puteți implementa Club Card-urile pentru oferirea reducerilor și acumularea bonusurilor de către clienți
Club Card - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea bonusurilor - Veți putea expedia atât mesaje în masă cu ocazia zilelor de naștere, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu, despre faptul că astăzi clientul este înscris la meșter
SMS - Expedierea prin poșta electronică vă va permite să transmiteți și orice document electronic clientului, de exemplu, un extras despre bonusurile acumulate
E-mail - Expedierea prin messenger Viber va menține reputația salonului dvs. ca unul modern și în trend
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Toate plățile dvs. vor fi sub control riguros. Prețul serviciilor se calculează luând în considerare și bonusurile și certificatele clienților
Plăți - Orice mărfuri și materiale pot fi vândute, precum și retrasepentru anumite proceduri
Evidența materialelor - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
CRM - Veți afla foarte ușor ce servicii preferă vizitatorii dvs. și chiar solicitările individuale ale clienților
Preferințe - Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de clienți - Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
Gradul de activitate
al clienților - Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
Rating
clienți - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
Motivele plecării - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla la cine dintre colaboratori cel mai des clienții revin și cine poate pierde clienți
Menținerea clienților - Un partener care v-a recomandat serviciile sau chiar un colaborator, care a recomandat clientului să încerce un nou serviciu, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al meșterilor poate fi ușor calculat automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Pentru fiecare angajat sau filială veți putea afla dinamica de creștere a vizitelor și oferirii serviciilor pentru orice perioadă
Dinamica vizitelor - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Un raport special vă va arăta ce departamente nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
Nepopular - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza vânzărilor - Întreaga statistică despre clienți, servicii și angajați o veți putea afla pentru orice perioadă de timp convenabilă și să apreciați astfel dinamica cu ajutorul unor rapoarte de referință
Dinamica în funcție
de timp - Pentru fiecare produs, programul vă va indica pentru cât timp ajunge stocul, ceea vă va permite să optimizați achizițiile și păstrarea
Prognoza mărfurilor - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați vizitatorii și să obțineți bine meritata reputație de cel mai modern și în trend salon
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Platforma USU va asigura managementul modern si profesionist al unui salon de infrumusetare;
- rin intermediul sistemului puteți organiza cu ușurință activitatea instituției;
- uncțiile programului sunt simple și clare;
- ontabilitatea poate fi implementată pe baza cloud;
- oftware-ul poate fi folosit pentru a gestiona cheltuielile și veniturile;
- atorită programului, puteți planifica munca pentru fiecare master;
- În sistem, puteți planifica un program de întâlniri ținând cont de diverși factori;
- rin CRM puteți oferi clienților un serviciu mai bun;
- oftware-ul ajută la controlul consumului de materiale pentru proceduri;
- apacitățile sistemului permit un contact de înaltă calitate cu clienții;
- utem dezvolta o aplicație personalizată pentru tine;
- istemul poate fi integrat cu echipamente de retail;
- oftware-ul vă permite să creați fluxul de documente necesar;
- În sistem sunt disponibile instrucțiuni interactive;
- SU poate fi folosit pentru a menține înregistrări pentru sucursale.
Cum să organizezi munca unui salon de înfrumusețare?
Cum să organizezi munca unui salon de înfrumusețare? Pentru a organiza activitatile unui salon de infrumusetare in conditii moderne sunt necesare instrumente de automatizare. Ce este? Cu cuvinte simple, acesta este un program prin care procesele vor fi coordonate.
Astăzi nu este profitabil să te bazezi pe o singură persoană; organizarea activităților nu trebuie să depindă doar de administrator sau director. Utilizarea programului vă permite să scăpați de această dependență. În această recenzie vă vom spune cum se poate face acest lucru folosind programul USU.
Cum să conduci un salon de înfrumusețare?
Cum să conduci un salon de înfrumusețare? În primul rând, trebuie să introduceți informații de bază în spațiul de lucru al sistemului. Apoi trebuie să începeți să lucrați cu programări. Anterior, această activitate era complet dependentă de master sau administrator, dar astăzi este posibil să se organizeze înregistrarea clienților chiar și online.
Clienții sunt diferiți și unii consideră că este convenabil să contacteze administratorul ca înainte, în timp ce clienților avansați și ocupați le este convenabil să facă o programare online.
Cu ajutorul USU, puteți asigura implementarea a două opțiuni. Puteți utiliza un sistem CRM în care clienții se pot înscrie pentru servicii. Acest lucru vă permite să automatizați programul, să evitați intersecțiile și să reduceți numărul de erori. Prin intermediul USU, puteți menține un jurnal electronic pentru a înregistra vizitele clienților, inclusiv informații despre serviciile oferite și meșteșugari.
Software pentru salon de înfrumusețare
În procesul de activitate, este foarte important să ții evidența serviciilor prestate și a cheltuielilor. Software-ul pentru salonul de înfrumusețare de la USU vă va ajuta în această problemă.
În USU puteți înregistra o listă cu toate serviciile indicând costul și timpul de finalizare. Când efectuați un serviciu direct, îl puteți conecta automat la înregistrările clientului.
La furnizarea serviciilor, materialele și consumabilele vor fi cheltuite. Este foarte important să luați în considerare costul consumabilelor. Acestea ar putea fi: cosmetice, materiale de unică folosință, produse de îngrijire și așa mai departe. Această abordare va ajuta la controlul nivelurilor costurilor și la completarea stocurilor în timp util.
Conducerea unui salon de înfrumusețare
Conducerea unui salon de înfrumusețare este direct legată de contabilitatea muncii angajaților. În primul rând, trebuie să le organizezi, iar cu ajutorul USU poți face acest lucru foarte repede. Automatizarea programelor vă va ajuta să evitați conflictele de programare și să controlați orele de lucru ale angajaților dvs.
De asemenea, este important să ne gândim la salariile și beneficiile angajaților. În acest sens, este important să se stabilească sistemul de remunerare, va fi fix sau va primi comandantul un procent din servicii, vor exista bonusuri și prime.
Program de fidelizare pentru un salon de înfrumusețare
Formarea unei baze de clienți funcționale este o garanție a profitului. Este important să păstrați întotdeauna la zi datele vizitatorilor obișnuiți, să salvați un istoric al preferințelor și să înregistrați alte caracteristici ale fiecărui client. Acest lucru vă va ajuta să lucrați cu loialitate și să creați oferte personalizate. USU vă va ajuta și în această chestiune.
Un program de fidelizare pentru un salon de înfrumusețare presupune introducerea de reduceri, programe de bonus sau promoții și necesită, de asemenea, contabilitate pentru monitorizarea eficacității campaniilor de marketing. Prin intermediul software-ului vă puteți lansa programele de loialitate și puteți urmări eficacitatea acestora.
Program online pentru saloane de înfrumusețare
Pentru managementul calității proceselor, este imperativ să păstrați înregistrările financiare. În acest fel, puteți evalua stabilitatea financiară a afacerii dvs. Este necesar să se țină evidența tuturor tranzacțiilor financiare: venituri din servicii, chirie, salarii, achiziții. Acest lucru se poate face prin intermediul software-ului USU.
USU poate acționa și ca program online pentru saloanele de înfrumusețare, de exemplu, poate fi folosit pentru gestionarea sucursalelor, precum și pentru înregistrarea online pentru servicii.
Revista salon de înfrumusețare
O revistă pentru un salon de înfrumusețare în formă electronică va arăta diverse componente ale activității, de exemplu, programări, servicii furnizate și așa mai departe. În USU puteți lucra cu diferite tipuri de rapoarte. Datorită acestui fapt, puteți analiza în mod regulat, de exemplu, rapoarte financiare pentru a evalua profitabilitatea afacerii și a lua decizii de dezvoltare.
Program pentru maeștri în frumusețe
Programul pentru maeștri de frumusețe de la USU vă poate optimiza semnificativ afacerea. Va putem oferi si alte oportunitati de organizare a muncii unui salon de infrumusetare. Vă invităm la o prezentare gratuită despre capabilitățile sistemului.
Videoclip despre cum să organizați un salon de înfrumusețare
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a unui program pentru organizarea muncii într-un salon de înfrumusețare
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Salon de frumusețe
Academie și institut
de frumusețe
Îngrijire și salon
pentru animale
Studio de
bronzat și solar
Centru de imagine
Centru de cosmetologie
și clinică
Frezerie și salon
de frezerie
Nail studio și
salon de unghii
Centru estetic
Barbershop
Salon SPA și centru
Cabinet de cosmetologie,
sănătatea și frumusețe
Salon de tatuaj și
studio de tatuaje
Magazin și
companie de comerț
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.