Caracteristicile unui sistem CRM pentru o frizerie
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Dacă utilizați opțiunea pre-înregistrare, clienții dvs. nu vor fi nevoiți să aștepte
Înregistrarea clienților - Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Pentru orice client poate fi ușor afișat istoricul vizitelor și preferințele acestuia
Istoricul vizitelor - Puteți implementa Club Card-urile pentru oferirea reducerilor și acumularea bonusurilor de către clienți
Club Card - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea bonusurilor - Veți putea expedia atât mesaje în masă cu ocazia zilelor de naștere, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu, despre faptul că astăzi clientul este înscris la meșter
SMS - Expedierea prin poșta electronică vă va permite să transmiteți și orice document electronic clientului, de exemplu, un extras despre bonusurile acumulate
E-mail - Expedierea prin messenger Viber va menține reputația salonului dvs. ca unul modern și în trend
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Toate plățile dvs. vor fi sub control riguros. Prețul serviciilor se calculează luând în considerare și bonusurile și certificatele clienților
Plăți - Orice mărfuri și materiale pot fi vândute, precum și retrasepentru anumite proceduri
Evidența materialelor - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
CRM - Veți afla foarte ușor ce servicii preferă vizitatorii dvs. și chiar solicitările individuale ale clienților
Preferințe - Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de clienți - Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
Gradul de activitate
al clienților - Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
Rating
clienți - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
Motivele plecării - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla la cine dintre colaboratori cel mai des clienții revin și cine poate pierde clienți
Menținerea clienților - Un partener care v-a recomandat serviciile sau chiar un colaborator, care a recomandat clientului să încerce un nou serviciu, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al meșterilor poate fi ușor calculat automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Pentru fiecare angajat sau filială veți putea afla dinamica de creștere a vizitelor și oferirii serviciilor pentru orice perioadă
Dinamica vizitelor - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Un raport special vă va arăta ce departamente nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
Nepopular - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza vânzărilor - Întreaga statistică despre clienți, servicii și angajați o veți putea afla pentru orice perioadă de timp convenabilă și să apreciați astfel dinamica cu ajutorul unor rapoarte de referință
Dinamica în funcție
de timp - Pentru fiecare produs, programul vă va indica pentru cât timp ajunge stocul, ceea vă va permite să optimizați achizițiile și păstrarea
Prognoza mărfurilor - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați vizitatorii și să obțineți bine meritata reputație de cel mai modern și în trend salon
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Programul USU poate fi o soluție excelentă pentru administrarea unei frizerie sau a unei alte unități similare;
- În sistem, puteți păstra evidența clienților pe carduri electronice, salvând istoricul serviciilor prestate;
- oftware-ul poate fi configurat pentru a păstra înregistrări ale categoriilor selectate;
- eți putea nota câți clienți au fost serviți în timpul zilei de lucru;
- istemul va ajuta la evaluarea volumului de muncă al fiecărui specialist;
- În program vă puteți programa o întâlnire cu un specialist;
- uteți ține un program general sau evidențe separate pentru fiecare frizer;
- În software, puteți calcula salariile în formatul selectat: salariu, dobândă, lucru la bucată, format mixt;
- entru frizeri, puteți distribui sarcini prin CRM, unde pot marca sarcinile finalizate;
- rin intermediul software-ului, puteți notifica clienții despre noi servicii, oferte și promoții;
- istemul poate servi tranzacțiilor financiare ale unei frizerie;
- ând vindeți produse cosmetice și alte materiale, puteți ține evidența vânzărilor;
- oftware-ul este dotat cu funcții pentru menținerea evidenței depozitului;
- uteți programa software-ul să anuleze automat materialele pentru procedurile standard;
- u USU puteți obține optimizarea în diverse procese.
Program pentru frizerie
Un program de frizerie este o soluție specializată pentru managementul proceselor. Simplifica managementul si imbunatateste calitatea serviciilor. Prin urmare, nu este surprinzător faptul că saloanele moderne folosesc în mod activ astfel de soluții.
Datorită programului, puteți organiza cu ușurință ziua de lucru a frizeriei în funcție de scopuri și obiective specifice, puteți ține o evidență minuțioasă a clienților și le puteți oferi suport informațional. Programul frizeriei poate fi achiziționat de la USU. Am dori să vă prezentăm mai bine acest sistem.
Automatizare frizerie
Automatizarea unui frizerie prin USU vă poate îmbunătăți semnificativ activitățile. Clienții se pot înregistra pentru servicii prin intermediul administratorului sau online (dacă este activată integrarea cu site-ul).
Când faceți o întâlnire, puteți minimiza timpul de nefuncționare a afacerii trimițând notificări automate și memento-uri despre următoarea întâlnire. Mementourile pot fi definite atât pentru frizer, cât și pentru client.
Automatizarea frizeriei poate fi folosită pentru a vă gestiona eficient programul. Puteți defini: planificarea convenabilă a muncii frizeriei, ținând cont de angajarea acestora și timpii de pauză. De asemenea, puteți distribui aplicații între master și controlați angajarea acestora. Sarcinile pot fi difuzate direct prin CRM, iar angajații înșiși vor putea marca acțiunile finalizate.
CRM pentru frizerie
CRM poate fi utilizat în mod activ pentru managementul personalului. Prin intermediul sistemului, puteți menține programele de lucru, puteți înregistra orele de lucru și salariile maiștrilor. De asemenea, puteți evalua performanța fiecărui angajat.
CRM pentru o frizerie vă va ajuta să păstrați evidența clienților profesioniști. Aceasta include menținerea unei baze de date a clienților cu informațiile lor de contact, istoricul vizitelor și preferințele. Pe baza datelor, puteți analiza frecvența vizitelor și puteți crea oferte în funcție de comportamentul clienților (reduceri, promoții). CRM pentru o frizerie de la USU vă va ajuta să implementați orice program de loialitate.
Contabilitate pentru o frizerie
Contabilitatea unui frizer prin USU poate sprijini și activități financiare. De exemplu, acceptă tranzacții cu numerar, contabilitatea veniturilor, crearea automată a rapoartelor de vânzări, suport pentru diverse forme de plată (numerar, carduri, bonusuri, certificate sau tipuri mixte de plată).
Prin USU puteți urmări materialele și mărfurile. Acest lucru poate fi asigurat prin menținerea înregistrărilor din depozit. Vei putea controla reziduurile de produs: geluri, sampoane, aparate de ras si alte consumabile.
USU poate fi programat pentru a vă anunța despre necesitatea reînnoirii stocurilor, programul în sine poate trimite chiar și o solicitare furnizorului în anumite setări. Cu o contabilitate profesională pentru o frizerie, puteți obține optimizarea procesului.
Frizerii sunt specializate nu numai în tunsori clasice. Lista lor de servicii poate include: coafare, tuns și îngrijire a bărbii, modelare și multe altele. În USU, puteți crea liste de prețuri pentru servicii și puteți aplica automat costul la specificarea serviciilor în documente.
Cumpărați software pentru frizerie
Puteți cumpăra un program pentru o frizerie de la compania noastră. Înainte de asta, desigur, puteți cunoaște și mai bine sistemul, descărcând o versiune de probă de pe site-ul nostru.
În USU puteți lucra cu analize și rapoarte. Puteți genera rapoarte pe diverși parametri: venituri, angajare frizer, servicii populare etc. Astfel, puteți analiza cu ușurință eficiența muncii, puteți identifica punctele slabe și optimiza procesele.
Prin USU veți putea lucra cu programe de fidelizare, puteți dezvolta și implementa sisteme de reduceri, bonusuri și reduceri pentru clienții obișnuiți; Lucrul în program este foarte ușor, toate funcțiile și procesele sunt clare, utilizatorul poate naviga cu ușurință în spațiul de lucru și chiar îl poate ajusta la preferințele sale. De exemplu, puteți alege designul spațiului de lucru, comenzile rapide și așa mai departe.
Vă putem ajuta să cumpărați un program pentru o frizerie pentru a face acest lucru, trebuie să ne contactați cu o solicitare. Vom fi bucuroși să vă ajutăm. Un sistem de contabilitate universal vă va îmbunătăți afacerea.
Programe video pentru frizerie
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Program de descărcare gratuită pentru frizerie
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Salon de frumusețe
Academie și institut
de frumusețe
Îngrijire și salon
pentru animale
Studio de
bronzat și solar
Centru de imagine
Centru de cosmetologie
și clinică
Frezerie și salon
de frezerie
Nail studio și
salon de unghii
Centru estetic
Barbershop
Salon SPA și centru
Cabinet de cosmetologie,
sănătatea și frumusețe
Salon de tatuaj și
studio de tatuaje
Magazin și
companie de comerț
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.