Capacitățile sistemului CRM pentru rezervarea clienților pentru manichiură
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Dacă utilizați opțiunea pre-înregistrare, clienții dvs. nu vor fi nevoiți să aștepte
Înregistrarea clienților - Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Pentru orice client poate fi ușor afișat istoricul vizitelor și preferințele acestuia
Istoricul vizitelor - Puteți implementa Club Card-urile pentru oferirea reducerilor și acumularea bonusurilor de către clienți
Club Card - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea bonusurilor - Veți putea expedia atât mesaje în masă cu ocazia zilelor de naștere, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu, despre faptul că astăzi clientul este înscris la meșter
SMS - Expedierea prin poșta electronică vă va permite să transmiteți și orice document electronic clientului, de exemplu, un extras despre bonusurile acumulate
E-mail - Expedierea prin messenger Viber va menține reputația salonului dvs. ca unul modern și în trend
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Toate plățile dvs. vor fi sub control riguros. Prețul serviciilor se calculează luând în considerare și bonusurile și certificatele clienților
Plăți - Orice mărfuri și materiale pot fi vândute, precum și retrasepentru anumite proceduri
Evidența materialelor - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
CRM - Veți afla foarte ușor ce servicii preferă vizitatorii dvs. și chiar solicitările individuale ale clienților
Preferințe - Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de clienți - Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
Gradul de activitate
al clienților - Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
Rating
clienți - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
Motivele plecării - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla la cine dintre colaboratori cel mai des clienții revin și cine poate pierde clienți
Menținerea clienților - Un partener care v-a recomandat serviciile sau chiar un colaborator, care a recomandat clientului să încerce un nou serviciu, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al meșterilor poate fi ușor calculat automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Pentru fiecare angajat sau filială veți putea afla dinamica de creștere a vizitelor și oferirii serviciilor pentru orice perioadă
Dinamica vizitelor - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Un raport special vă va arăta ce departamente nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
Nepopular - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza vânzărilor - Întreaga statistică despre clienți, servicii și angajați o veți putea afla pentru orice perioadă de timp convenabilă și să apreciați astfel dinamica cu ajutorul unor rapoarte de referință
Dinamica în funcție
de timp - Pentru fiecare produs, programul vă va indica pentru cât timp ajunge stocul, ceea vă va permite să optimizați achizițiile și păstrarea
Prognoza mărfurilor - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați vizitatorii și să obțineți bine meritata reputație de cel mai modern și în trend salon
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Un sistem de contabilitate universal oferă oportunități excelente de organizare a muncii unui salon de unghii;
- În USU puteți gestiona cu ușurință datele clienților;
- uteți crea carduri electronice și stoca istoricul preferințelor și vizitelor în acestea;
- u USU veți putea evalua volumul de muncă al specialiștilor dumneavoastră;
- iecare client poate avea propriul program de fidelizare;
- istemul vă permite să faceți calcule financiare, să calculați venituri și cheltuieli și să evaluați profitabilitatea;
- În software, puteți construi un plan de lucru pentru o zi, o săptămână, o lună sau puteți utiliza o altă perioadă;
- entru a lucra cu software-ul, nu sunt necesare abilități sau cunoștințe speciale, toate operațiunile sunt simple și ușor de înțeles pentru utilizatori;
- ă sunt deschise oportunități pentru efectuarea analizei procesului;
- uteți lua în considerare o varietate de categorii în sistem: numărul de vizitatori, profitul primit, refuzurile de servicii, apelurile, solicitările online și așa mai departe;
- În software, puteți programa trimiterea de notificări sau memento-uri;
- uteți trimite buletine informative comerciale prin intermediul sistemului;
- entru management sunt prevăzute funcții moderne de evaluare și control;
- ă putem oferi diferite opțiuni de funcționalitate;
- ând lucrați cu programul, este oferită funcționalitate extinsă.
Cum să înscrieți clienții pentru o manichiură?
Dacă sunteți manichiurista sau proprietarul unui salon de unghii, atunci întrebarea este relevantă pentru dvs.: cum să vă înscrieți clienții pentru o manichiură? Succesul activității și veniturile primite vor depinde de cât de corect este structurată organizarea procesului.
În condițiile moderne, puțini oameni folosesc jurnalele de hârtie pentru înregistrare. Nu sunt nici practice, nici eficiente. Este dificil să se efectueze analize bazate pe informații manuale și există, de asemenea, riscul de pierdere sau deteriorare a unui jurnal de hârtie. Astăzi, puteți folosi un planificator, o foaie de calcul sau un program special, care este cea mai bună opțiune.
Tabel pentru inregistrarea clientilor pentru manichiura
Un tabel pentru înregistrarea clienților pentru manichiură poate fi creat manual în Ecxel. În acest caz, trebuie să acordați atenție creării unui șablon, puteți petrece mult timp pe acest lucru, mai ales dacă nu aveți experiență de lucru cu tabele.
Deși acest format este mai modern, are dezavantaje: consumatoare de timp, necesitatea unor ajustări manuale și riscul de denaturare sau pierdere a informațiilor. Vă sugerăm să nu vă asumați riscuri și să folosiți soluții special dezvoltate pentru activități.
Program de rezervare a clientilor pentru manichiura
Programul de rezervare a clienților pentru manichiură de la USU este doar o astfel de soluție. Am efectuat cercetări și am încorporat în sistem toată experiența anterioară în crearea de programe pentru acest domeniu. Aici puteți găsi cele mai recente funcții și integrări. De exemplu, vei putea lucra profesional cu clienții tăi.
USU creează baze de date electronice: clienți, furnizori, servicii etc. Apoi puteți lucra cu informațiile. Clienții se pot înregistra pentru programări. În acest caz, puteți atinge diverse nuanțe: ocuparea biroului, ora, data, disponibilitatea manichiuristului și așa mai departe.
Dacă aveți un salon de înfrumusețare și oferiți servicii complete, atunci un client poate fi înscris pentru diverse tipuri de proceduri, acest lucru se poate face într-un program general sau pentru fiecare specialist în mod individual; USU funcționează ca un CRM, intrând în spațiul de lucru, de exemplu, un maestru va putea imediat să vadă care este planul său de lucru pentru ziua respectivă, ce clienți vor veni la el și așa mai departe. Acest lucru este foarte convenabil; el poate marca rezultatele obținute.
Blocnotes pentru inregistrarea clientilor de manichiura
Un blocnotes pentru înregistrarea clienților de manichiură de la USU poate fi într-o versiune mai simplificată. Acest lucru va fi relevant pentru un specialist care oferă în mod independent servicii la domiciliu sau închiriază un birou sau spațiu într-un centru de afaceri. Vă putem oferi facilități pentru înregistrare, aranjarea serviciilor, acceptarea plății și trimiterea notificărilor. Puteți extinde funcționalitatea după cum este necesar.
Dacă trebuie să lucrați cu buletinul informativ, suntem gata să vă oferim capabilitățile necesare pentru aceasta. De exemplu, poate fi organizat prin mail, mesagerie instant sau SMS clasic. Totul depinde de integrările selectate; newsletter-ul poate fi format astfel încât să nu cadă în filtrele de spam.
Înregistrări clienți - planificator pentru manichiuristă - șablon
Înregistrările clienților - planificator pentru manichiurista - șablonul poate fi găsit pe Internet sau nu îl puteți căuta, dar utilizați opțiunea deja disponibilă în USU. Dacă nu sunteți mulțumit de șablonul disponibil, putem oricând să modificăm sistemul pentru a se potrivi nevoilor dumneavoastră.
Printre alte oportunități, puteți obține înregistrări ale categoriilor financiare, acest lucru este deosebit de important pentru un salon. Prin intermediul USU pot avea loc diverse tranzacții financiare. De exemplu, puteți înregistra venituri pe zonă și puteți atribui cheltuieli diferitelor conturi contabile.
Lucrul cu personalul se poate reduce nu numai la coordonarea muncii, ci și la înregistrarea timpului lucrat și la calcularea salariilor. În USU veți putea desfășura aceste acțiuni.
Program de programare pentru manichiura
Programul de rezervare a unei manichiuri este foarte ușor de utilizat, nu trebuie să vă faceți griji că nu vă puteți descurca cu funcțiile. Am luat în considerare acest lucru și am introdus în sistem instrucțiuni interactive, acestea ajută utilizatorii să vadă în orice moment cum funcționează anumite funcții. Avem și suport tehnic, puteți obține oricând ajutor. Un sistem de contabilitate universal vă va face activitățile mai productive.
Programe video pentru rezervarea clientilor pentru manichiura
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului de rezervare a clienților pentru manichiură
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Salon de frumusețe
Academie și institut
de frumusețe
Îngrijire și salon
pentru animale
Studio de
bronzat și solar
Centru de imagine
Centru de cosmetologie
și clinică
Frezerie și salon
de frezerie
Nail studio și
salon de unghii
Centru estetic
Barbershop
Salon SPA și centru
Cabinet de cosmetologie,
sănătatea și frumusețe
Salon de tatuaj și
studio de tatuaje
Magazin și
companie de comerț
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.