- Posibilități
- Descriere
- Screenshot
- Video
- Descarcă
- Pentru cine?
- Clienți
- Feedback
- Limba
- Cumpără
Capacitățile sistemului CRM pentru înregistrarea clienților
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza contractanților - În program poate fi menționată atât activitatea executată, cât și cea planificată, pentru orice client
Lucrul cu clienții - Sistemul nostru vă va aminti despre orice lucru important
Memento - Fiecare angajat își va putea planifica lucrul, iar managerul va împărți sarcini și controla lucrul întregului personal
Planificare - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre executarea comenzii
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic
E-mail - Programul va putea chiar efectua apeluri din partea organizației dvs. și comunica prin mesaj vocal pacientului orice informație importantă
Trimitere vocală - Veți putea evalua rapid lucrul angajaților cu clienții, afla care sarcini sunt tărăgănate sau la ce etapă de executare sunt acestea
Analiza muncii - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- O dezvoltare perfectă pentru o gamă largă de scopuri are parametrii de asamblare în general ușor de înțeles cu o varietate de module, instrumente, șabloane pentru lucrul cu fluxul de documente, screensavere desktop, limbi pentru interacțiunea cu contractanții;
- plicația oferă o implementare de înaltă calitate a jurnalului pentru contrapărți, afișând informații de contact, istoricul apelurilor, întâlniri, cereri completate, înregistrare pentru programări, luând în considerare plățile, datoria, afișarea cardurilor de reduceri și bonus, cu scanări ale documentelor, imagini pentru identificare personală;
- ste posibilă supravegherea activităților de lucru ale personalului cu monitorizare video de la distanță, cu înregistrarea materialelor și transferul la computerul principal pentru siguranță;
- bază de date separată CRM ajută angajații companiei să revizuiască rapid informațiile despre contractori, să interacționeze și să crească vânzările prin înregistrarea dorințelor, vizitelor și vânzărilor finalizate;
- rimiterea mesajelor SMS, WhatsApp, Viber, Email ajută la creșterea interesului potențialilor cumpărători, folosind baza de date CRM și numere cantate suplimentare, pentru a extinde baza de contrapărți și a crește vânzările;
- aportarea financiară va fi furnizată conducerii pentru a analiza îmbunătățirile sau scăderile de competitivitate, interesul clienților și vânzări;
- ânzările se pot face online sau offline, înregistrând date în jurnalele electronice, acceptând plăți în formă cash și non-cash, asigurând interacțiunea convenabilă a utilității cu băncile, terminalele de plată POST;
- plicațiile sunt acceptate cu înregistrare automată pentru programări, oferind un format convenabil pentru lucrul cu jurnale electronice, selectarea unui specialist, consumator, serviciu, ora și data vizitei;
- ste planificat să se calculeze automat costul serviciilor și produselor folosind o listă de prețuri într-un calculator electronic, ținând cont de acordarea de reduceri pentru clienții obișnuiți;
- ărțile la scară mare vă vor ajuta să evaluați în mod rațional locația sucursalelor și a adreselor clienților, construind rute pentru livrarea comenzilor și vedeți geopoziția curierilor;
- În sistem, utilizatorii tuturor departamentelor instituției se pot autentifica și interacționa simultan prin intermediul rețelei interne pentru a transmite mesaje informative;
- alarizarea în sistem va fi efectuată automat, calculând citirile muncii efective;
- nteracțiunea cu rețelele sociale, serviciile online și aplicațiile mobile ajută contrapărțile să cunoască mai multe despre companie, să urmărească știrile și ofertele profitabile, să plaseze comenzi și să se înregistreze, să efectueze plăți;
- ersiunea de încercare este convenabilă și complet gratuită, vă va ajuta să analizați posibilitățile în practică, păstrând în același timp materialele acumulate;
- aza de informații stochează materiale într-un volum nelimitat, clasificându-le și menținând diverse formate.
Program de înregistrare a clienților
Programul de înregistrare a clienților oferă o analiză calitativă a regularității serviciilor la cerere, detaliind informațiile și identificând motivele anulării programărilor. În formă electronică, este destul de ușor să înregistrați vizitatorii pentru programări, ținând cont de posibilitatea nu numai de a introduce informații, ci și de a selecta oferte din lista de prețuri, de a introduce date despre clienții primari și obișnuiți, cu posibilitatea unui memento preliminar despre ora programarii etc. Astăzi, prin intermediul aplicației, este posibilă reglementarea multor procese diferite care se desfășoară zilnic în orice organizație, menținând un nivel ridicat de calificare a specialiștilor și, de asemenea, nu reducând, ci mai degrabă crescând interesul consumatorilor pentru oferte și produse. Aplicația, precum și funcționalitatea în sine, pot diferi unele de altele, având o gamă diferită de politici de prețuri, cantități de memorie RAM, indicatori cantitativi ai numărului de utilizatori care lucrează împreună și alte lucruri. Pentru a obține rezultatul dorit, cheltuind în același timp un minim de resurse, în primul rând, merită să monitorizați piața.
Programul de timp pentru clienți
Programul de înregistrare a timpului clientului după înregistrări vă permite să înregistrați fiecare client, acordând o atenție personală, ceea ce nu poate afecta loialitatea. Timpul este cea mai importantă resursă care trebuie tratată cu grijă, distribuind rațional aceste sau alte nevoi. În orice companie, ar trebui în primul rând să alocați rațional timp pentru îndeplinirea anumitor sarcini, să înregistrați corect contractanții, ținând cont de posibilitățile de utilizare a diagramelor digitale. Merită, în primul rând, să ținem cont de faptul că, din diverse circumstanțe, pacienții își pot anula programările, le pot reprograma, sau într-o altă zi a săptămânii, sau chiar în luna următoare. Prin urmare, utilizarea revistelor de hârtie nu mai este relevantă. Luând în considerare capacitățile moderne, este posibil să se analizeze datele privind serviciile furnizate, bunurile vândute și să se calculeze suma totală a veniturilor și cheltuielilor. Dar, mai întâi de toate, trebuie să alegeți software-ul potrivit care se potrivește organizației dvs. Dintre varietatea de dezvoltări prezentate, este cu adevărat dificil să faci o alegere în favoarea unui sistem sau altul, dar după monitorizare iese în evidență una dintre cele mai bune utilități „Sistemul de contabilitate universal”. Pe lângă parametrii de configurare disponibili public, se plănuiește, de asemenea, furnizarea de utilitate la un cost accesibil, cu o taxă de abonament gratuită.
Program pentru înregistrarea clienților după timp
Programul de înregistrare a clienților pe timp are o funcționalitate largă, ajutând specialiștii din diverse domenii de activitate să implementeze rapid munca planificată. Dezvoltarea specializată, automatizată, prevede înregistrarea în timp a vizitatorilor, luând în considerare calculele minut cu minut pentru implementarea anumitor oferte, pentru deservirea de înaltă calitate a unui flux mai mare de contrapărți. Dacă timpul este consumat irațional, compania poate suferi pierderi, de aceea este extrem de important să controlezi procesele de lucru, starea implementării și vizitele pacienților pentru pozițiile selectate. Pentru a exercita controlul asupra proceselor intra-organizaționale, este planificată instalarea și citirea materialelor video de la camerele CCTV în timp real. Prin analizarea activităților zilnice de muncă, este posibilă evaluarea rațională a capacității de muncă, a nivelului de calificare, a numărului de ore petrecute, a informațiilor generale despre interacțiunea cu contractorii, a plății salariilor în fiecare lună. Informațiile despre munca zilnică și volumele de sarcini finalizate vor fi înregistrate în foile de pontaj.
Program pentru înregistrarea clienților unui salon de înfrumusețare
Programul de înregistrare a clienților unui salon de înfrumusețare își asumă capacitatea de a primi prompt apeluri și mesaje, datele reflectate în grafice. Orarele electronice servesc drept soluție ideală pentru înregistrarea rapidă a vizitatorilor pentru serviciile selectate, selectarea unei contrapartide din baza de date CRM, selectarea denumirilor potrivite de oferte din lista de prețuri, specialist, reflectând ferestre gratuite. Programele pot fi generate în modul ture, care vor fi înregistrate în sistem. Astfel, la înregistrarea contrapărților pentru serviciile selectate, managerul sau administratorul va putea furniza informațiile necesare în timpul unei conversații sau corespondență în eventualele ferestre gratuite. În aplicație, este posibil să se analizeze datele despre toți vizitatorii saloanelor de înfrumusețare, analizând datele privind vizitele, serviciile utilizate, decontările reciproce și anulările programărilor. Dacă un vizitator al unui salon de înfrumusețare anulează în mod regulat vizitele la serviciile selectate, atunci el ajunge automat într-o listă separată, o revistă pentru clienții cu probleme. În timpul vizitelor ulterioare, administratorul poate solicita o plată în avans pentru a garanta vizita și a elimina timpul de nefuncționare în munca specialistului.
Program de înregistrare a clienților stomatologici
Programul de înregistrare a clienților stomatologici oferă posibilitatea monitorizării, gestiunii și contabilității autonome, coordonând nu numai activitatea specialiștilor (stomatologi, chirurgi, ortodontisti), ci și a pacienților. Un sistem de informare unificat va colecta toate informațiile despre serviciile stomatologice planificate și neprogramate, programând diverse evenimente de-a lungul timpului și reamintind pacienților în avans programările. Software-ul electronic specializat este universal, potrivit pentru o bază nelimitată de utilizatori, delimitând responsabilitățile de lucru, precum și un set de capabilități de accesare a materialelor confidențiale. La instalarea software-ului, fiecare angajat va trebui să treacă printr-o autorizare unică, după care va fi creat un cont personal, utilizat individual de un singur utilizator. Pentru a limita accesul persoanelor neautorizate, este necesar să instalați protecție sub formă de login și parolă pentru contul dumneavoastră personal. Fiecare angajat are capabilități diferențiate de utilizator, care sunt determinate de poziția sa de muncă. Astfel, este posibil să se elimine complet scurgerea de date, falsificarea și alte acțiuni ilegale. Utilizatorii se vor putea conecta la aplicație într-un format convenabil de pe computere desktop, tablete, smartphone-uri și laptopuri.
Programe de înregistrare a clienților pentru ghizi turistici
Programele de înregistrare a clienților pentru ghizii turistici sunt extrem de importante, prevăzând formarea de grupuri pentru tururile selectate. Excursiile sunt disponibile atât individuale, cât și de grup. Excursiile de grup sunt concepute pentru un anumit număr de persoane, dar dacă unul dintre turiști anulează călătoria, atunci ghidul pierde în consecință profit. Pentru a reduce apariția situațiilor nedorite și a asigura implementarea lucrărilor planificate la excursii, software-ul prevede menținerea unei baze de date a clienților, cu posibilitatea de interacțiune la distanță. Aplicația vă permite să înregistrați informații despre programări, orele și direcțiile selectate, tururi, să calculați costul serviciilor furnizate și să introduceți informații despre plata în avans. Plata în avans garantează că o persoană care planifică o excursie în ultimul moment nu va anula călătoria. Atunci când organizează excursii, ghidul, de regulă, oferă clientului un cec, o chitanță cu un bilet de hârtie sau electronic. În formă electronică, toate chitanțele, cecurile, facturile, actele, facturile, documentele, contractele, rapoartele sunt furnizate sub formă de șabloane. Șabloanele sunt completate rapid pe baza mostrelor, economisind timp specialiștilor. Având în vedere disponibilitatea software-ului, ghidul turistic va putea calcula venitul total lunar pe baza serviciilor prestate, calculând un anumit procent din venitul total.
Software pentru profesioniștii în frumusețe pentru înregistrarea clienților
Programul pentru ca profesioniștii în frumusețe să înregistreze clienții presupune nu doar furnizarea de servicii, ci și vânzarea de produse. Pentru a vinde produse de înfrumusețare, este nevoie de o contabilitate de înaltă calitate, precum și de înregistrarea informațiilor în nomenclatură pentru fiecare nume de produs, ținând cont de introducerea codurilor de bare, cantitatea, descrierea, denumirea, costul și imaginile atașate care o deosebesc. produs de la altul. Dar este extrem de necesar ca artiștii de frumusețe să interacționeze cu vizitatorii, oferind informații despre munca lor pe paginile de pe rețelele de socializare, extinzându-și baza de clienți cu posibilitatea vizitelor la domiciliu. Aplicația universală multifuncțională oferă hărți la scară mare pentru posibilitatea de a afișa adrese pentru construirea rutelor cu cele mai convenabile căi și calcularea timpului total petrecut pe drum. Prin intermediul aplicației, clienții pot adresa întrebări profesioniștilor în frumusețe, pot contacta telefonic sau prin poștă și se pot înscrie pentru serviciu.
Software gratuit de păstrare a evidențelor clienților
Software-ul de păstrare a înregistrărilor clientului este oferit gratuit numai atunci când descărcați versiunea de probă gratuită. O versiune demo, de regulă, este o oportunitate de a vă familiariza cu funcționalitatea dezvoltării în propria afacere. Singurul dezavantaj al versiunii de testare este perioada scurtă de lucru, dar cu stocarea convenabilă și de înaltă calitate a informațiilor acumulate. În plus, abilitatea de a preselecta module și instrumente care se potrivesc organizației dvs. este un avantaj clar. Dezvoltarea high-tech poate fi folosită în diferite limbi, alegând unul sau mai multe dintre cele 96 de titluri prezentate. De asemenea, sunt oferite diverse modele tematice pentru ca utilizatorii să aranjeze panoul de lucru, efectuând procesele zilnice de lucru într-un mediu confortabil. De asemenea, se presupune că va fi posibilă combinarea tuturor punctelor de vânzare cu amănuntul, saloanele de înfrumusețare, clinicile și filialele într-o singură structură de informații pentru gestionarea convenabilă a întregii rețele. Astfel, managerul va putea evalua activitățile afacerii în ansamblu, primind rapoarte analitice și statistice. Pe lângă datele tabelare, sistemul poate folosi grafice, diagrame și imagini grafice.
Program de înregistrare online a clienților
Programul de înregistrare online a clienților asigură acceptarea și completarea rapidă a programelor. O aplicație unică poate desfășura fără probleme fluxuri de lucru cu diverse servicii, piețe, magazine online, rețele sociale și aplicații mobile. Astfel, este posibil să se efectueze înregistrarea online, reducând povara angajaților companiei. Astfel, autentificarea sub acreditările individuale (antreprenori) va putea să selecteze în mod independent tipurile adecvate de servicii, produse și să se înregistreze pentru o întâlnire cu un specialist selectat, văzând cele mai recente informații în fereastra liberă. Înregistrarea online poate fi efectuată și prin chat sau mesaje SMS. Pentru comoditate, este prevăzută și utilizarea comunicației telefonice PBX, prin care se va optimiza utilizarea timpului de lucru, mai întâi în timpul unui apel primit, chiar înainte de a răspunde la apel, oferind angajaților organizației informații detaliate despre contrapărți, preînregistrări pentru numiri, anulări, acordări reciproce, recenzii și evaluări. Când răspunde la un apel primit, un angajat poate oferi nu numai sfaturi, ci și să se înregistreze pentru o programare. De asemenea, se așteaptă să ofere consultanță unui flux mare de clienți prin configurarea unui robot telefonic care utilizează întrebări frecvente, crescând cererea, reducând în același timp contactul cu angajații înșiși.
Program pentru înregistrarea offline a clienților
Programul de înregistrare offline a clienților presupune implementarea acestor lucrări în timpul vizitei și prestării serviciilor. Înregistrările offline sunt efectuate în diferite instituții, planificând nu o prestare unică a serviciilor, ci cele permanente. De exemplu, atunci când faceți teste și faceți un curs de tratament, când primiți servicii stomatologice, cursuri de proceduri etc. Pentru lucrul convenabil cu clienții, se preconizează menținerea unei baze de date separate pentru contrapărți, introducând nu numai informațiile primare cu inițiale și numărul de telefon de contact, ci și completând cu activitățile ulterioare finalizate, serviciile furnizate, plăți și datorii, adrese pentru apeluri la domiciliu sau livrare. a mărfurilor. De asemenea, este posibilă atașarea unei imagini pentru ca pe viitor, la vizitarea filialelor și instituțiilor, să se poată identifica vizitatorul. Tot în aplicație, atunci când se înregistrează un vizitator, dacă informațiile necesare nu se află în baza de date, acestea pot fi generate sau completate rapid. Pe baza chestionarelor electronice disponibile, a modelelor de documente și a rapoartelor, procesul de lucru va fi finalizat mult mai rapid și mai precis. De asemenea, se poate reflecta in sistem datoria pentru serviciile prestate sau pentru produsele achizitionate. Utilitatea prevede utilizarea depozitelor, ceea ce, la rândul său, simplifică semnificativ activitatea decontărilor reciproce.
Program de înregistrare electronică a clienților
Programul de înregistrare electronică a clienților elimină apariția suprapunerilor, erorilor, pierderii de informații despre contrapărți etc. Folosind versiunea mobilă a aplicației, utilizatorii se vor putea înregistra electronic în orice moment, făcând ajustări sau anulând-o cu totul. De asemenea, prevede posibilitatea calculării preliminare a costului total al serviciilor și produselor folosind un calculator electronic, cu algoritmi de acțiune specificați pentru operațiunile de decontare. Se pot efectua plăți contactless pentru servicii și produse folosind coduri QR, transferând fonduri din conturi curente, prin bănci și terminale de plată. Plățile pot fi acceptate sub formă contactless în orice unitate monetară, ținând cont de conversia banilor la cursul curent al băncii naționale. Toate materialele pot fi introduse automat în utilitate și reflectate în situațiile financiare. Pentru toate departamentele, managerul poate coordona și evalua indicatorii generali de venit în orice moment, comparând în medie cu soluția ulterioară pentru managementul rațional al afacerii. Informațiile vor fi stocate autonom într-un spațiu informațional voluminos, nelimitat ca durată și volum de stocare, suportând formatele Word și Excel. Utilizatorii, ținând cont de nivelurile delegate de capabilități prin intermediul motorului de căutare contextuală, pot afișa informațiile necesare pentru implementarea ulterioară a activităților specificate.
Program calendar pentru înregistrarea clienților
Programul de calendar pentru înregistrarea clienților va fi folosit într-o formă plăcută, reflectând informații despre toți angajații și orarele. De asemenea, pentru comoditate, este posibilă schimbarea câmpurilor selectate în diferite culori, distingând nu numai specialiștii, ci și întâlnirile de vizitare, vizitele anulate, evidențiind-le într-o culoare strălucitoare. Pentru a analiza calitatea serviciilor oferite și a serviciilor oferite clienților, este planificată trimiterea de mesaje SMS pentru a primi feedback și evaluări de la consumatori, pe baza cărora este posibil să se formuleze un plan de acțiune suplimentar pentru îmbunătățirea calității muncii. De asemenea, mesajele WhatsApp, SMS, E-mail, Viber pot fi trimise tuturor abonaților pentru a oferi informații despre oferte avantajoase, promoții și reduceri în sucursale, la anumite articole de mărfuri, puncte bonus acordate, precum și mementouri ale evenimentelor planificate. Notificarea prealabilă a programărilor reduce apariția așteptărilor sau anulărilor pentru serviciile programate. În acest fel, clienții au garantat să revină. Aplicația vă permite să utilizați carduri de reducere citind codul de bare cu un dispozitiv de scanare. Toate informațiile de pe cardurile electronice vor fi înregistrate într-o bază de date separată, cu un număr separat alocat.
Software gratuit pentru înregistrarea clienților
Programul gratuit de înregistrare a clientului este un afișaj complet în versiunea licențiată. Pe lângă perioada de probă, veți primi și două ore de asistență tehnică absolut gratuite atunci când cumpărați o dezvoltare licențiată. Pentru consultarea ulterioară cu specialiștii, puteți contacta numerele de telefon furnizate pe site sau trimiteți o solicitare prin email. De asemenea, este de remarcat faptul că dezvoltarea multifuncțională, automată, poate funcționa simultan cu servicii suplimentare de la terți, dispozitive de contorizare, 1c. Totodată, contabilitatea va fi efectuată eficient, rapid și eficient. Lucrătorii vor putea răsufla ușurați fără a fi nevoiți să repete sarcini care necesită o atenție specială și o pierdere considerabilă de timp. Mai degrabă, urmați linkul către site-ul oficial și cumpărați un asistent universal care vă va servi mult timp pentru dezvoltarea cu succes a afacerii dvs.
Programe video pentru înregistrarea clienților
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcați gratuit software-ul de înregistrare a clienților
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Organizații de comerț
Companii de producere
Companii de oficii
Instituții publice,
de deservire a populației
Companii de construcții
Centru de deservire
Instituții medicale
Atelier
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței


Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.



