1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Card de cont client

Potrivit a 101 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Card de cont client

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capacitățile sistemului CRM pentru lucrul cu cardurile de cont client

  • Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
    Baza contractanților

    Baza contractanților
  • În program poate fi menționată atât activitatea executată, cât și cea planificată, pentru orice client
    Lucrul cu clienții

    Lucrul cu clienții
  • Sistemul nostru vă va aminti despre orice lucru important
    Memento

    Memento
  • Fiecare angajat își va putea planifica lucrul, iar managerul va împărți sarcini și controla lucrul întregului personal
    Planificare

    Planificare
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre executarea comenzii
    Trimitere de SMS-uri

    Trimitere de SMS-uri
  • Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic
    E-mail

    E-mail
  • Programul va putea chiar efectua apeluri din partea organizației dvs. și comunica prin mesaj vocal pacientului orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere vocală
  • Veți putea evalua rapid lucrul angajaților cu clienții, afla care sarcini sunt tărăgănate sau la ce etapă de executare sunt acestea
    Analiza muncii

    Analiza muncii
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Software-ul are o funcționalitate avansată care este ajustată individual la cerințele utilizatorilor din diferite domenii de activitate;
  • tilitarul poate funcționa pe un număr nelimitat de dispozitive de lucru, unite printr-o rețea locală pentru interacțiune, ținând cont de munca unificată, în echipă, transmiterea de mesaje informative;
  • devenit mai accesibilă analiza activităților de muncă prin reflectarea indicatorilor reali în foile de pontaj și calculul salariilor;
  • ontrolul asupra actiunilor interne ale personalului si vizitatorilor se realizeaza online, citind si inregistrand de pe camere video;
  • ccesul de la distanță se realizează prin autentificare prin aplicația mobilă;
  • n calculator încorporat cu algoritmi încorporați va calcula automat costul serviciilor și bunurilor;
  • rogramul vă permite să utilizați diferite formate de documente și rapoarte, folosind șabloane zilnice care sunt completate ținând cont de mostrele disponibile, economisind timp utilizatorilor;
  • n format convenabil și automatizat pentru menținerea înregistrărilor tuturor contrapărților, folosind o bază de date CRM funcțională cu carduri care reflectă informații de contact, solicitări, apeluri, vizite, aplicații, decontări reciproce, livrare etc.;
  • ivrarea se efectuează prin marcarea adreselor exacte pe hărți la scară largă cu construcția direcțiilor de călătorie și timpul total necesar călătoriei, consemnând geolocalizarea filialelor și localizarea curierilor;
  • onfigurațiile aplicațiilor sunt largi și variate, potrivite pentru managementul diverselor companii și domenii de activitate;
  • rogramele electronice vă permit să distribuiți rațional timpul de lucru al specialiștilor, trimițând mesaje de notificare pe ecranul monitorului atunci când apar modificări;
  • miterea facturilor și actelor, transmiterea notificărilor se realizează prin mesaje vocale și text, către operatorii de telefonie mobilă sau poștă către contrapărți;
  • nteracțiunea cu o aplicație mobilă, site web, rețele sociale, magazine online vă permite să vă extindeți baza de clienți cu o creștere a fluxului de cereri și comenzi, creșterea cifrei de afaceri;
  • econtările reciproce în fonduri cash și non-cash se efectuează utilizând integrarea utilității cu servicii bancare, terminale, QR, portofele etc.;
  • ptimizarea cheltuielilor de marketing prin analizarea rezultatelor fiecărei reclame folosind rapoarte analitice și statistice.

Card de cont client

Cardul de cont client vă permite să gestionați în timp util o varietate de date de informații, care sunt stocate în mod ordonat într-o singură bază de date. Folosind cardurile de contrapartidă, este posibilă automatizarea utilizării numerelor de telefon și de e-mail, a stării comenzilor și plăților, a aplicațiilor etc. Cardurile vor fi întreținute în mod corespunzător și completate la unison cu procesele de lucru și operațiunile de decontare la implementarea dezvoltării specializate. Folosind software-ul, cardurile personale vor fi numerotate și completate rapid în timpul lucrului obișnuit și clasificate. Dintre aplicațiile prezentate dezvoltate de dezvoltatorii de pe piață, alegerea este dificilă, având în vedere varietatea compoziției modulare și instrumentale, precum și gama de prețuri. Pentru ca munca să fie coordonată și eficientă, cu automatizarea proceselor de lucru, merită să acordați atenție utilitarului „Sistem de contabilitate universal”. Aplicația are un design unic și frumos, parametrii de configurare flexibili personalizabili individual, o bază de date organizată cu posibilități nelimitate. Utilitarul vă permite să implementați cele mai complexe sarcini rapid și eficient. Gama de prețuri va surprinde plăcut, fără a afecta bugetul companiei și, în același timp, fără a prevedea plăți lunare pentru o taxă de abonament. Aplicația este multitasking și permite fiecărui utilizator să se simtă confortabil.

Card cu informații de bază pentru client

Fișa de informații de bază a clientului include informații de contact, solicitări, întâlniri, apeluri, consultări, comenzi și decontări reciproce, facilitând deservirea și furnizarea de servicii și produse de calitate pentru angajați. Software-ul vine cu o mare varietate de modele de teme pentru a vă personaliza desktopul în funcție de starea dvs. de spirit. Utilizatorii pot personaliza rapid utilitarul selectând șabloane, instrumente și module, folosind mai multe limbi străine pentru o interacțiune de succes și de înaltă calitate cu contrapărțile. Organizarea datelor informaționale cu stocare într-un depozit centralizat vă permite să clasificați volume nelimitate de materiale cu o durată lungă de valabilitate. La instalarea utilitarului, utilizatorii se înregistrează rapid în sistem pentru reflectarea ulterioară a informațiilor personale de lucru în foile de pontaj cu calcule de salarizare pe baza indicatorilor generali ai timpului lucrat și a volumului sarcinilor îndeplinite. Utilitarul diferențiază capacitățile utilizatorilor în funcție de autoritatea muncii pentru a exclude faptele de scurgere de informații, precum și falsificarea. Cu capabilități delegate ale utilizatorului la niveluri, este posibil să se ofere acces la datele de informații. Furnizarea rapidă a informațiilor la cererea utilizatorului se realizează folosind un motor de căutare electronic.

Jurnalul clientului

Jurnalul de bord al clienților va asigura o activitate de înaltă calitate și ordonată a afacerii în sectorul comerțului sau al serviciilor. Este posibil să utilizați o revistă pentru clienți existentă și, de asemenea, este posibilă completarea bazei de date citind contactele de la servicii terțe. Folosind software-ul, este posibilă editarea bazei de date a contrapărților folosind sistemul de carduri. Software-ul vă permite să analizați date privind frecvența solicitărilor și achizițiilor, calculând profitul total generat, în conformitate cu care este realist să acordați reduceri pentru a oferi privilegii și a crește loialitatea. Aplicația poate fi folosită nu numai pe computere, ci și pe smartphone-uri și tablete.

Pentru confort și management eficient al întregii afaceri, este oferită o reflectare unificată a departamentelor sincronizate. Astfel, managementul poate analiza activitățile prin rapoarte analitice generate de aplicație pentru orice perioadă de timp. este prevăzută configurarea unui planificator de sarcini pentru a efectua automat sarcini care necesită execuție regulată. Totodată, aplicația automatizează procesul de backup, inventariere, trimitere de mesaje prin scrisori vocale și text, pregătire și generare de documentație. Utilitarul este bogat în funcționalități, cu care puteți gestiona cu ușurință procesele de afaceri, văzând starea tuturor lucrărilor în formă digitală. Managerul va fi capabil să evalueze rațional performanța întregii afaceri în ansamblu și a fiecărei divizii, distribuind sarcini și resurse.

Carduri clienti - contabilitate

Carduri de clienți - contabilitatea vă permite să evaluați rațional profitul generat, solicitări constante de servicii și bunuri. Cu o analiză precisă a vânzărilor de bunuri și a prestării de servicii, contractorilor li se vor oferi reduceri într-o anumită sumă, care vor fi citite automat cu ajutorul unui calculator electronic. Utilitarul ajută la optimizarea resurselor de lucru atunci când se efectuează procese de rutină, oferind importul și exportul de date din diferite fișiere, suportând diferite formate. La calculatorul electronic vor fi adăugați algoritmi pentru a calcula suma totală de plată pentru serviciile și produsele furnizate, citind automat suma reducerii, codurile promoționale etc. De asemenea, dacă există o datorie sau un depozit, sistemul se va recalcula rapid. Este posibil să lucrați cu carduri de reducere și certificate cadou, reflectând și citind rapid coduri de bare etc.

Prin stocarea informațiilor în cardurile contrapartidei, este posibilă afișarea rapidă a informațiilor după numărul de telefon, de exemplu, atunci când faceți service la o sucursală sau într-un magazin. De asemenea, este posibil să controlați procesele interne folosind camere CCTV, citirea și înregistrarea online a tot ceea ce se întâmplă, pentru a preveni deteriorarea inventarului, furtul de active financiare etc. Toți angajații se vor reflecta în acțiunile efective efectuate, prevenind frauda sau timpii de nefuncționare în timpul orelor de lucru. Aplicația vă permite să automatizați procesul de generare a programelor, citirea sarcinilor și compararea acestora cu operațiunile reale. Calculele salariilor pentru angajații cu normă întreagă și independenți se vor face pe baza indicatorilor calculați efectiv, reflectând indicatorii lunar în fișele de lucru.

Registrul clientului

Carnetul de evidență a clienților vă permite și să citiți ora și data vizitelor la sucursale și magazine, folosind funcția de identificare personală, dacă pe carduri sunt fotografii. Managementul afacerii va deveni mai bun reflectând toate aspectele, inclusiv contabilitatea financiară. Contabilitatea va fi efectuată automat atunci când utilitatea este integrată cu sistemul 1C. În același timp, utilizatorii nu mai trebuie să se autentifice în sistem, să efectueze din nou operațiunile efectuate, să analizeze datele și să lucreze cu fluxul de documente. Timpul de lucru va fi optimizat, având un impact productiv asupra afacerii în ansamblu. Lucrul cu fluxul de documente va fi, de asemenea, simplificat, ținând cont de șabloanele propuse spre utilizare, completate după mostre de către utilizatori cu numerotare automată și reflectare în registru. Pentru dezvoltarea de succes a afacerii. Este important să controlăm toate procesele, inclusiv competitivitatea pieței, analiza prețurilor etc. Rapoartele analitice vor reflecta automat informații despre toate bunurile și serviciile, cererea etc. Denumirile bunurilor si serviciilor vor fi consemnate in lista de preturi, alocandu-se numere, coduri de bare, cu descriere, nume, cost, cantitate totala, cerere, inclusiv atasarea pozelor. Vor fi adoptate strategii de marketing pentru a atrage noi audiențe și a păstra clienții existenți, extinderea afacerii și creșterea vânzărilor. Datele de marketing vor fi, de asemenea, reflectate în rapoarte analitice, grafice, tabele și jurnale.

Program pentru crearea cărților clienți

Programul pentru compilarea cărților clienților oferă o automatizare completă. Când instalați programul, veți putea ține cont de fiecare mic detaliu, veți putea planifica activități de afaceri pentru anii următori, dezvoltând și extinzând cu succes organizația. Folosind software, este posibil să îmbunătățiți munca personalului, optimizând în același timp costurile cu resursele. Analiza datelor despre activitatea de muncă și performanța academică va fi ajutată de recenziile consumatorilor care vor intra în sistem în timpul serviciilor prestate, prin mesajele trimise. Atunci când clienții solicită sfaturi, se poate folosi telefonia PBX sau un robot telefonic, reducând volumul de muncă al consultanților, oferind în același timp informații unui număr mai mare de clienți. Atunci când utilizați comunicarea telefonică, numerele de contact vor fi afișate la apelurile primite, oferind rapid informații relevante specialiștilor pentru răspuns și consultanță. În același timp, este posibilă reducerea costurilor de timp, crescând loialitatea contrapărților. Dezvoltarea universală oferă nu numai oportunități încorporate pentru extinderea afacerii, ci și altele suplimentare, care includ rețele sociale integrate, site-uri web, piețe și aplicații mobile. Atunci când interacționați cu servicii terțe, este posibil să afișați știri ale companiei, să plasați oferte profitabile etc. În același timp, contrapărțile pot vizualiza oferte de bunuri și servicii în orice moment de acasă, la birou sau în deplasare, cumpărându-le online.

Program pentru mentinerea cardurilor clientilor

Programul de menținere a cardurilor clienților prevede trimiterea automată a mesajelor prin scrisori vocale sau text, notificarea acestora cu privire la noutăți, achiziții în așteptare, starea plăților, livrări, bonusuri acumulate etc. Aplicația ajută nu doar managerul, ci și angajații tuturor departamentelor, desfășurând zilnic procese de lucru într-un mediu de echipă, interacționând cu membrii echipei prin rețeaua locală. În același timp, este posibil să se obțină rezultate ideale de performanță pentru fiecare angajat prin optimizarea consumului de timp de lucru. Programul vă permite să analizați cererea de servicii și bunuri, modificând lista de prețuri pentru a crește cifra de afaceri a companiei. De asemenea, merită să ne amintim că programul, datorită unicității și automatizării sale, oferă confortul realizării contabilității de depozit. Când lucrați sincron cu dispozitive de înaltă tehnologie (terminal de colectare a datelor și scaner de coduri de bare), este posibilă automatizarea procesului de inventariere. Fiecare articol de produs va fi reflectat în cantități exacte cu control asupra datelor de expirare. Când datele de expirare sunt adecvate, utilitatea va furniza un mesaj de notificare angajaților pentru a returna, schimba sau elimina produsele. Astfel, produsele furnizate vor fi de înaltă calitate, fără a scădea nivelul, crescând baza de clienți cu creșterea profitabilității.

Program pentru cosmetolog - card client

Un program pentru un cosmetolog - un card de client vă permite să previzualizați datele, să analizați necesitatea anumitor servicii de cosmetologie etc. La înregistrarea vizitatorilor la cosmetologi și alți specialiști, se plănuiește utilizarea jurnalelor electronice, care vor înregistra toate informațiile despre toți angajații, schimburile (data și ora), ferestre libere etc. Este posibil să folosiți mai multe liste de prețuri, ținând cont de diferența dintre politicile de preț în serviciile oferite de diferiți cosmetologi, ținând cont de experiență, calificări, certificate și multe altele. Pentru confortul lucrului în sistem, este posibil să evidențiați ferestrele și celulele în culori diferite. La integrarea utilitarului cu rețelele sociale, un site web sau o aplicație mobilă, se asigură înregistrarea independentă a contractanților pentru selectarea serviciilor și specialiștilor folosind diagrame online. Atunci când faceți programări, este posibil să faceți ajustări, să amânați sau să anulați data sau ora unei vizite. Software-ul este axat pe rezultate, prin urmare ia în considerare chiar și nuanțe minore care pot avea un impact negativ asupra afacerii în ansamblu. Cu cereri frecvente, intrări și anulări, contrapărțile ajung automat în jurnale separate pentru clienții cu probleme. În cazul solicitărilor repetate, sistemul va furniza angajaților informații pentru evidența plăților anticipate.

Contabilitatea clienților într-un centru de tutorat folosind carduri

Înregistrarea clienților în centrul de tutorat folosind carduri implică utilizarea abonamentelor. Toate informațiile vor fi stocate în sistem, cu o analiză convenabilă a vizitelor anterioare. Aplicația oferă posibilitatea de a înregistra pe toată lumea într-un program, reflectând vizitele ținând cont de clasele rămase. Dacă datele de expirare a abonamentului sunt potrivite, aplicația va reaminti vizitatorilor acest lucru prin trimiterea unui mesaj. Pentru comoditate, este planificată utilizarea brățărilor electronice, cardurilor, dispozitivelor de scanare, turnichete etc. Este asigurată și furnizarea de consumabile și produse educaționale, care pot fi furnizate gratuit sau contra cost. La efectuarea calculelor, este posibilă calcularea automată a sumei totale de plată, cu plata în formă non-cash. Plățile în numerar și fără numerar asigură menținerea oricărei monede mondiale cu conversia fondurilor la cursul bancar. Plata fără contact se efectuează atunci când este integrată cu sisteme bancare, terminale de plată POST și transferuri din conturi curente. Pentru comoditate și optimizarea timpului pierdut, clienților le sunt oferite mementouri despre intrări și confirmare.

Programul cardului client

Programul pentru carduri de clienți oferă precizie și clasificare, comoditate. Programul este echipat cu hărți la scară mare care pot fi folosite de către angajații companiei pentru a reflecta adresele la livrarea comenzilor, urmărirea locației curierilor, precum și pentru contrapărți, reflectând adresele exacte ale departamentelor pentru a construi rute și căi de acces. Pe lângă descrierea software-ului, puteți testa în mod independent capabilitățile din propria afacere folosind perioada de testare. Versiunea demo a aplicației este oferită pentru utilizare gratuită cu salvarea automată a materialelor acumulate. Pentru a obține informații suplimentare, trebuie să contactați numerele de contact ale specialiștilor afișate pe site. Recenziile utilizatorilor pot servi ca asistență în alegerea unei dezvoltări specializate, cu o selecție preliminară de module și instrumente. Ne bucurăm să vedem că ne contactați, vă faceți timp pentru a vă familiariza cu utilitatea și vă mulțumim pentru încredere. Sperăm la o cooperare productivă.

Aspectul programului

Card de cont client

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită a programului pentru menținerea cardurilor clienților

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Organizații de comerț

    Organizații de comerț
  • Companii de producere

    Companii de producere
  • Companii de oficii

    Companii de oficii
  • Instituții publice, de deservire a populației

    Instituții publice,
    de deservire a populației
  • Companii de construcții

    Companii de construcții
  • Centru de deservire

    Centru de deservire
  • Instituții medicale

    Instituții medicale
  • Atelier

    Atelier
  • Altă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.