Capacitățile sistemului CRM pentru contabilitatea clienților
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza contractanților - În program poate fi menționată atât activitatea executată, cât și cea planificată, pentru orice client
Lucrul cu clienții - Sistemul nostru vă va aminti despre orice lucru important
Memento - Fiecare angajat își va putea planifica lucrul, iar managerul va împărți sarcini și controla lucrul întregului personal
Planificare - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre executarea comenzii
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic
E-mail - Programul va putea chiar efectua apeluri din partea organizației dvs. și comunica prin mesaj vocal pacientului orice informație importantă
Trimitere vocală - Veți putea evalua rapid lucrul angajaților cu clienții, afla care sarcini sunt tărăgănate sau la ce etapă de executare sunt acestea
Analiza muncii - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Programul automat are o interfață frumoasă, un panou multitasking cu un meniu din trei secțiuni: „Directoare”, „Rapoarte”, „Module”;
- plicația oferă un mod multi-utilizator pentru interacțiunea utilizatorului prin intermediul mesajelor, combinând un număr nelimitat de filiale, depozite, magazine, clinici etc.;
- plicația facilitează găsirea informațiilor de care aveți nevoie folosind un motor de căutare electronic;
- devenit mai ușor să generați rapoarte și documente electronic, folosind șabloane care pot fi completate manual sau prin transfer de date;
- unt acceptate toate tipurile de formate de document Word și Excel;
- ste convenabil să controlați procesele interne atunci când instalați camere video, primiți și înregistrați materiale video în timp real;
- onectare de la distanță prin dispozitive mobile, cu achiziționarea unei versiuni licențiate pentru fiecare dispozitiv de lucru, folosind conturi protejate prin autentificare și parolă pentru autentificare;
- alariile sunt plătite angajaților pe baza unor indicatori calculați ai timpului total lucrat și a volumului sarcinilor îndeplinite;
- rogramele de lucru sunt generate automat, oferind informații angajaților în formă electronică cu ajustări și notificare prin mesaje pop-up pe ecranul desktop, subiecte pentru care sunt selectate dintr-o mare varietate de către utilizatori în mod independent;
- În aplicație, toate operațiunile de calcul sunt efectuate automat, specificând algoritmi de acțiune, adică. prin introducerea de tarife care se vor însuma cu citirile generale ale consumului lunar de resurse;
- nformațiile sunt disponibile utilizatorilor pe nivel de post, delimitând posibilitățile de protejare a datelor informaționale cu deplină confidențialitate;
- abelul vă permite să afișați informații despre tarifele pentru alimentarea cu apă, electricitate, încălzire, alimentare cu gaz, făcând automat calcule;
- tilizatorii pot introduce datele de informații manual, precum și prin importul automat de date;
- ersiunea demo este oferită gratuit pentru a vă familiariza cu aplicația automată cu posibilități nelimitate;
- rogramul poate interacționa cu servicii suplimentare, sisteme bancare, terminale de plată, aplicații mobile, automatizează procesul de primire a chitanțelor și plăților fără numerar.
CRM pentru contabilitatea clienților
Sistemele CRM moderne pentru contabilitatea clienților sunt necesare pentru ca organizațiile să interacționeze, reflectând detaliile reale, munca, decontările reciproce și multe altele. Anterior, toate datele clienților erau păstrate pe hârtie, completate cu date și reintroducerea informațiilor în rapoarte, facturi și acte. În prezent, aceste procese au fost optimizate, ținând cont de posibilitatea de a desfășura toate treburile într-un singur sistem, care este dotat cu capabilități de ultimă generație, de reglementare, gestionare și monitorizare a tuturor lucrărilor. Principiul de funcționare al dezvoltării electronice specializate este destul de simplu, orice utilizator își poate da seama, chiar și cu cunoștințe de bază despre software. Programul este necesar pentru a crește interesul consumatorilor pentru serviciile furnizate sau bunurile vândute.
Prin urmare, este de asemenea important să se țină cont de profitabilitate și să se analizeze starea vânzărilor în raport cu veniturile și cheltuielile. În orice domeniu de activitate, munca vizează rezultate. Atunci când lucrați cu clienții, ceea ce este fundamental pentru organizații din diverse domenii, se asigură îngrijirea și îmbunătățirea serviciului, creșterea vitezei de execuție și a calității raportării. Software-ul poate face față oricărei sarcini, indiferent de complexitate, adaptându-se individual la cerințele utilizatorului. Liderul clar printre evoluții este programul automat „Sistem de contabilitate universal”. Aplicația îndeplinește cerințele utilizatorilor, având în același timp un preț destul de rezonabil pentru segmentul de preț și o funcționalitate largă. Există o taxă de abonament gratuită.
CRM pentru clienți
Un program CRM universal pentru clienți, dotat cu capabilități moderne utilizate în munca zilnică a personalului. Datorită programului, este posibilă creșterea interesului consumatorilor pentru serviciile sau produsele oferite, crescând vânzările și veniturile. Utilitatea potrivită este cheia succesului oricărui tip de afacere. Dezvoltarea automată a USU are un mod multi-utilizator cu o interfață frumoasă și multi-tasking. La instalarea aplicației pe fiecare dispozitiv de lucru, merită luată în considerare necesitatea de a fi supuse unei autorizații și de a introduce datele de înregistrare ale fiecărui angajat. La finalizarea înregistrării, va fi creat un cont care va permite doar unui singur angajat să se autentifice și să efectueze diverse sarcini, care, folosind un login și o parolă securizate, va avea acces la capabilități și date de informații delimitate. Astfel, la protejarea conturilor se reduc erorile care apar din neglijență sau falsificare intenționată a mărturiei, scurgeri de materiale etc. Toate lucrările vor decurge moderat și eficient, cu un impact calitativ asupra productivității afacerii. Fiecare angajat, având un cont personal, va putea selecta în mod independent teme pentru screensaver, limbi pentru lucrările ulterioare în sistem și deservirea contractorilor străini, șabloane pentru lucrul cu fluxul de documente, precum și instrumente pentru finalizarea rapidă a sarcinilor atribuite. Aplicația este echipată cu un potențial nelimitat.
CRM pentru managementul clienților
Un sistem CRM multitasking pentru managementul clienților face posibilă supravegherea tuturor proceselor de lucru, vizualizarea și detalierea cronicii activității de service clienți, analizând solvabilitatea, interesul, loialitatea etc. Într-un singur sistem este posibilă efectuarea celor mai complexe și diverse sarcini. Există multe funcții pentru a le folosi corect, poate fi necesar să vă consultați cu specialiști sau să folosiți cărți de referință interactive. După cum sa menționat mai devreme, software-ul este multi-utilizator, asigurând o singură conectare pentru toți profesioniștii care utilizează conturi personale. Accesul multicanal garantează acuratețea și calitatea, permițând schimbul de date prin mesaje transmise printr-o rețea internă sau Internet. Astfel, toți angajații vor putea procesa rapid informațiile, vor servi clienții și vor crește veniturile companiei. Se ia in considerare si pozitia oficiala a fiecarui angajat, sugerand o diferentiere a capacitatilor utilizatorului la afisarea materialelor informative care sunt stocate in volume nelimitate intr-un depozit centralizat. În același timp, datele vor fi clasificate și furnizate utilizatorilor într-un format convenabil și în timp util, fără a perturba mesajele pop-up și excluzând furtul de date. Protecția informațiilor confidențiale este sarcina fundamentală a programului.
CRM gratuit pentru managementul clienților
CRM gratuit pentru managementul clienților poate fi prezentat doar într-o versiune de probă. După cum se spune, „Brânza gratuită vine doar într-o capcană de șoareci”, așa că nu ar trebui să te îndrăgiți de oferte de la dezvoltatori neverificați, pentru a nu avea probleme și a pierde o sumă mare de bani. Dacă doriți să cumpărați un program mai ieftin, atunci există programe low-cost pe piață. Așa este aplicația USU, care, deși multifuncțională și dotată cu posibilități nelimitate, are un cost accesibil. Pe lângă capacitățile încorporate, este de remarcat și capacitatea de a interacționa cu dispozitive și servicii suplimentare de contorizare, care se reflectă productiv în economii de costuri, fără a fi nevoie să plătiți suplimentar pentru a extinde funcționalitatea.
CRM pentru comunicarea cu clientii
Un sistem CRM automat pentru comunicarea cu clienții vă permite să înregistrați data și ora, reflectând informații despre starea execuției, calitatea și viteza în baza de date. Toate datele vor fi introduse, completate în timp util, cu o analiză a calității muncii fiecărui angajat, conform căreia activitatea de muncă va fi monitorizată cu calculul salariilor, pe baza dăruirii muncii acestuia. Utilitatea universală oferă o funcție de telefonie, care ajută la comunicarea cu contrapărțile, primirea apelurilor cu pregătirea preliminară pentru conversație. Astfel, atunci când există un apel de intrare, pe ecranul monitorului vor fi afișate informații despre cumpărător, oferind informații complete cu aplicații, achiziții de servicii sau bunuri, decontări reciproce, anulări de comenzi etc. Atunci când răspunde la apel, specialistul se va adresa cumpărătorului pe nume, răspunzând prompt la întrebări, plasând comenzi etc. Toate cererile vor fi primite și executate în succesiune. Un meniu convenabil și plin de culoare facilitează navigarea în aplicație și efectuarea listelor. Pentru a căuta rapid informații care sunt stocate automat în volume nelimitate într-un depozit centralizat, este furnizat un motor de căutare contextuală. Motorul de căutare contextuală restrânge timpul petrecut, având un impact productiv asupra activităților organizației.
CRM pentru client - beneficii
Un program CRM universal pentru client - ale cărui avantaje sunt acuratețea, eficiența și eficiența. Programul de informare unificat asigură navigarea cu muncă extinsă și îmbunătățirea controlului, contabilității și managementului atunci când interacționați cu contrapărțile. Păstrarea evidențelor clienților care utilizează un registru simplifică sarcina prin analizarea solicitărilor și achizițiilor frecvente de servicii sau bunuri pentru a oferi beneficii, privilegii și reduceri suplimentare suplimentare. Astfel, este planificată să se lucreze cu carduri de reducere, ținând cont automat de mărimea reducerii la efectuarea calculelor, precum și acumularea de puncte bonus, care reprezintă o garanție de 100% a păstrării clienților. Punctele bonus sunt un fel de fonduri electronice pe care cumpărătorul le poate cheltui pentru achiziții ulterioare. În consecință, cumpărătorul se va întoarce cu siguranță, mai ales dacă promoțiile și reducerile sunt organizate sistematic. Puteți clasifica contrapărțile în categorii, reflectând fiecare într-o formă convenabilă, cu completări. Informațiile vor fi actualizate în mod regulat, ținând cont de natura multicanal și lucrând cu volume mari de materiale primite.
Sistem CRM - contabilitate client
Un sistem CRM automat - contabilitatea clienților prevede menținerea unei baze de informații separate, care reflectă detalii, starea solicitărilor și consultărilor, acceptarea cererilor, anularea comenzilor, plăților, datoriilor, bonusurilor acumulate etc. Aplicația poate identifica cu ușurință cumpărători solvenți. Numerele de telefon de contact și adresele de e-mail disponibile vor fi folosite pentru a trimite mesaje de informații către e-mail, SMS, WhatsApp, Viber. Trimiterea de mesaje către operatorii de telefonie mobilă poate fi folosită și pentru a îmbunătăți nivelul de serviciu. La finalizarea achiziției de servicii sau bunuri, cumpărătorului i se va trimite un mesaj de recunoștință și o solicitare de evaluare a calității muncii specialistului. La primirea feedback-ului, toate datele vor fi analizate și afișate pe grafice, determinând nivelul de muncă al specialiștilor, pentru luarea ulterioară a deciziilor privind schimbarea abordării serviciului și îmbunătățirea calificărilor. Pentru a deservi un flux mare de clienți, fără a scădea nivelul companiei, este posibilă configurarea unui robot telefonic, redirecționând apelul către un specialist dacă este necesar.
Sistem de contabilitate client
Sistemul de contabilitate a clienților vă permite să operați rapid cu date de informații. Aplicația are capacitatea de a sistematiza contabilitatea pe contrapărți, înregistrând fiecare într-o linie editabilă, atribuind un număr individual. Pentru companiile care furnizează servicii consumatorilor, se asigură înregistrarea rapidă, reflectând ferestre gratuite în diagrame și introducând prompt informații pentru înregistrare. Cumpărătorului i se va trimite în prealabil un mesaj de notificare pentru a-i reaminti programarea, data și ora, cu necesitatea confirmării. Inregistrarea se va face rapid si usor, selectand un cumparator dintr-o singura baza de date CRM. Dacă lipsesc informații despre contraparte, acestea pot fi adăugate cu ușurință folosind chestionarul. La înregistrarea și introducerea datelor, nu este nevoie să pierdeți timp transferând informații din diferite surse. Toate formatele de documente sunt acceptate. Pe baza rapoartelor, este posibil să se analizeze volumul de muncă depusă, profiturile și refuzurile clienților. Programul poate interacționa cu diverse dispozitive, inclusiv casa de marcat și depozitul. Aplicația poate folosi tabele, grafice și diagrame cu percepția completă a informațiilor.
Sistem de contabilitate echipament client
Sistemul de contabilitate a echipamentelor clientului presupune utilizarea unui scanner pentru coduri de bare, identificare personală, camere CCTV etc. Aplicația oferă control asupra tuturor proceselor care au loc în sucursale, magazine, depozite, saloane, clinici etc. Materialele video vor fi înregistrate în timp real, garantând acuratețea și eliminând apariția încălcărilor, furtul articolelor de inventar etc. De asemenea, la intrare, aplicația va citi parametrii externi ai tuturor, atât angajat cât și client, înregistrând data și ora în jurnalul electronic. Sistemul prevede utilizarea echipamentelor de înaltă tehnologie, păstrând evidența valorilor materiale. Toate bunurile, consumabilele, echipamentele vor fi reflectate într-un jurnal separat cu cantitatea exactă, datele de expirare, costul, codul de bare, descrierea și imaginea atașată. La identificarea articolelor populare de mărfuri, se asigură reaprovizionarea în timp util a stocurilor pentru a oferi clienților produse adecvate, crescând în același timp veniturile companiei. Marfa va fi, de asemenea, clasificata, reflectata in baza de date, tinand cont de inregistrarea locurilor de depozitare, asigurarea conditiilor de temperatura etc.
Sistem CRM pentru clienti
Un sistem CRM multitasking pentru clienți asigură interacțiunea cu servicii, rețele sociale, site-uri web, piețe, creșterea volumelor de vânzări. Consumatorii se pot înregistra în contul personal pentru a selecta și comanda produsul care le place în orice moment. Comoditatea cumpărăturilor online constă în faptul că clienții nu trebuie să piardă timpul pe drum, ajungând la magazine și să facă oricând o achiziție cu plată fără numerar, stând acasă sau la serviciu. Dacă cumpărătorul a salvat un articol în coș, dar nu a finalizat achiziția, sistemul va analiza datele și va trimite un mesaj cu un memento despre cumpărăturile în așteptare, neterminate. Cumpărătorul poate calcula independent cantitatea de produse achiziționate, poate indica un cod promoțional sau o reducere. Avand in vedere posibilitatile nelimitate ale utilitatii, este de remarcat usurinta integrarii cu bancile, termenele de plata, transferurile din conturi curente sau plata personala catre un curier sau casier in numerar. Acceptarea fondurilor fără numerar implică utilizarea oricărei monede mondiale, cu conversie la cursul băncii naționale. Chitanța de plată va fi afișată instantaneu și salvată în sistem.
Sistem CRM pentru contabilitatea clienților
Un sistem CRM universal pentru contabilitatea clienților oferă un format convenabil pentru menținerea evidențelor contabile și de depozit. Când aplicația interacționează cu 1C, procesul de contabilitate este simplificat prin generarea rapidă de documente și rapoarte, acte, facturi și facturi. În același timp, este posibil să se efectueze calcule simultan, fără manipulări repetate. Toate datele vor fi salvate în aplicație, astfel încât managerul de afaceri să le poată analiza. Rapoartele generate de citiri analitice vă permit să evaluați rațional activitățile de afaceri în raport cu perioadele anterioare și viitorul planificat. Generarea de documentație și raportare, backup, inventariere, apelare și trimitere de mesaje pot fi efectuate automat folosind planificatorul de activități. Starea sarcinilor finalizate va fi reflectată în rapoarte. În program, lucrul cu documente digitale simplifică sarcina utilizatorilor, oferind crearea rapidă de fișiere folosind șabloanele disponibile. Puteți utiliza șabloane care sunt potrivite pentru reglementările organizației dvs., adăugând sistematic la arsenalul de formulare existente. Dacă este necesar, este posibil să imprimați rapid cecuri, facturi, documente și rapoarte, oferind suport pentru lucrul cu imprimante de orice model.
Contabilitate client SRM
Contabilitatea clienților SRM se realizează cu promptitudine, sporind fidelizarea. Software-ul are capacitatea de a livra produse. Activitățile de livrare pot fi utilizate într-un format standard sau o versiune avansată. Aplicația are o funcție de hartă la scară mare, care reflectă locația ramurilor, rutele și timpul de călătorie. Cu opțiunea extinsă, angajatul va vedea ce clienți au primit comanda și care sunt în proces de așteptare. De asemenea, este posibilă afișarea geolocalizării curierilor pe hărți. Sistemul de control și contabilitate prevede implementarea sistematică a stocurilor folosind echipamente de depozit de înaltă tehnologie. În aplicație, este posibil să se efectueze nu numai vânzări, ci și retururi, documentând produsele problematice. Software-ul, având capacități de multitasking, prevede oferirea de sarcini suplimentare angajaților, completarea informațiilor în diagrame electronice, schimbarea culorilor sarcinilor. Pe măsură ce finalizați sarcinile, culoarea se va schimba pentru a evalua vizual finalizarea sarcinii. Mesajele pop-up de pe ecranul monitorului angajatului îl vor informa pe angajat despre sarcini suplimentare.
SRM gratuit pentru contabilitatea clienților
Un SRM gratuit pentru contabilitatea clienților oferă o perioadă de testare, pe care o puteți folosi productiv pentru a vă familiariza cu utilitarul automatizat. Pe măsură ce utilizați perioada de testare, materialele acumulate vor fi salvate pentru utilizare ulterioară în programul licențiat. În aplicație, toată lumea se va simți confortabil, completând rapid și fără probleme sarcinile atribuite. Puteți preselecta module și instrumente, puteți urmări o recenzie video a capabilităților și puteți consulta specialiști. Programul multitasking nu va lăsa pe nimeni indiferent, făcându-vă să vă îndrăgostiți de funcționalitatea și procesul automatizat prima dată când vă conectați la aplicație. Am dori să vă mulțumim anticipat pentru că ați acordat timp pentru a cunoaște utilitatea, încrederea și interesul dumneavoastră. Sperăm la o cooperare productivă.
Software CRM video pentru contabilitatea clienților
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită CRM pentru contabilitatea clienților
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Organizații de comerț
Companii de producere
Companii de oficii
Instituții publice,
de deservire a populației
Companii de construcții
Centru de deservire
Instituții medicale
Atelier
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.