Capacitățile sistemului CRM pentru serviciul clienți
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza contractanților - În program poate fi menționată atât activitatea executată, cât și cea planificată, pentru orice client
Lucrul cu clienții - Sistemul nostru vă va aminti despre orice lucru important
Memento - Fiecare angajat își va putea planifica lucrul, iar managerul va împărți sarcini și controla lucrul întregului personal
Planificare - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre executarea comenzii
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic
E-mail - Programul va putea chiar efectua apeluri din partea organizației dvs. și comunica prin mesaj vocal pacientului orice informație importantă
Trimitere vocală - Veți putea evalua rapid lucrul angajaților cu clienții, afla care sarcini sunt tărăgănate sau la ce etapă de executare sunt acestea
Analiza muncii - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul are o interfață plăcută, frumoasă, multifuncțională, cu o gamă de screensavere în diverse variante, potrivite pe gustul oricărui utilizator;
- oftware-ul poate fi utilizat cu o gamă de limbi native și străine, oferind servicii de înaltă calitate contrapărților în limbi străine;
- oftware-ul vă permite să păstrați evidența contrapărților utilizând baza de date CRM, cu informațiile existente și completările regulate, ținând cont de contacte, solicitări (apeluri, întâlniri), întâlniri, efectuarea de achiziții, livrări, decontări reciproce, scanări ale rapoartelor și facturilor, recenzii. , evaluări ;
- plicația are capacitatea de a implementa plata contactless, ținând cont de sincronizarea cu serviciile bancare, terminale de plată POST, coduri QR, debitarea fondurilor din conturi curente și depozite;
- plicația este echipată cu funcții de telefonie, un robot telefonic, care deservește majoritatea audienței, trecând dincolo de culoarele unei anumite regiuni, oferind asistență consultativă, înregistrând pentru a crește loialitatea și interesul, citirea numerelor de telefon de contact și adresarea abonat pe nume cu date complete;
- istemul contabil asigură implementarea de înaltă calitate a contabilității, interacțiunea cu sistemul 1C, controlul activităților financiare, formarea de înaltă calitate a fluxului de documente, efectuarea calculelor într-un mod unic;
- ând lucrați cu documentația, se presupune că este posibil să se utilizeze șabloane digitale care sunt create rapid în oricare dintre formate și completate conform mostrelor;
- tilizatorii tuturor departamentelor se vor putea autentifica și îndeplini sarcinile de serviciu prin conexiuni multicanal și schimb de mesaje de informații prin rețeaua internă;
- ăutarea informațiilor se efectuează rapid și eficient folosind un motor de căutare contextual, petrecând un minim de timp;
- nformațiile vor fi stocate în cloud, oferind acces tuturor utilizatorilor în funcție de nivelul lor de muncă;
- ontabilitatea activităților de muncă ale personalului afectează direct salariile, care sunt calculate din timpul total lucrat și volumul sarcinilor îndeplinite;
- upravegherea video va ajuta la monitorizarea proceselor interne ale fiecărui departament prin citirea și înregistrarea materialelor video și transferarea lor pe computerul principal pentru stocare;
- ste posibilă trimiterea de mesaje informative în masă sau selectivă către operatori de telefonie mobilă sau poștă, oferind noutăți despre aplicații profitabile, produse și servicii noi, deschiderea de noi puncte, puncte bonus acordate, reduceri și promoții;
- ste posibil să se utilizeze hărți la scară mare pentru a reflecta geolocalizarea la adresa sucursalelor, punctelor de vânzare cu amănuntul și depozitelor organizației, precum și urmărirea locației curierilor la livrarea mărfurilor;
- ontrapartidele sunt rezervate pentru programari folosind baza de date CRM, orare, angajati din jurnalele angajatilor, calculand automat suma platii;
- ersiunea de încercare ajută la studierea preliminară a caracteristicilor funcționale ale software-ului, trecând o perioadă de testare gratuită în timp ce salvează informațiile acumulate.
Software pentru serviciul clienți
Programul de servicii pentru clienți este destinat companiilor din sectorul comerț sau servicii. Aplicația de astăzi este o opțiune ideală pentru contabilitate automată, management, control, analiză, cu investiții minime de timp și buget. Singura dificultate este alegerea corectă a dezvoltării automate, având în vedere varietatea mare și funcționalitatea avansată. Folosind software, este posibil să gestionați mai mult de un punct de vânzare sau sucursală, mai degrabă decât un număr limitat, oferind afișare de înaltă calitate a informațiilor atât despre activitățile financiare, cât și despre cele operaționale.
Aplicațiile sunt împărțite în funcție de cost, funcționalitate, număr de utilizatori și caracteristici suplimentare. Atunci când alegeți software-ul, trebuie, în primul rând, să vă ghidați după propria analiză a afacerii, să identificați deficiențele, precum și respectarea bugetului. Printre sortimentul atașat de oferte de la diferiți dezvoltatori, mai întâi trebuie nu numai să citiți recenzii, să comparați toate avantajele și dezavantajele, ci și să utilizați versiunea de test ca cunoștință cu utilitatea, capacitățile și așa mai departe. Analiza pieței necesită mult timp, efort și nervi, dar pentru a ajuta, vă sfătuim să acordați atenție dezvoltării high-tech de la compania „Sistem de contabilitate universal”. Aplicația, în comparație cu utilități similare, are o interfață plăcută și colorată cu parametri de configurare accesibili publicului, un meniu convenabil cu trei secțiuni clasificate în „Module”, „Rapoarte”, „Directoare”.
Software de asistență pentru clienți
Programul de asistență pentru clienți vă permite să extindeți gama de servicii și asistență consultativă folosind capabilitățile de ultimă oră pe care le are aplicația USU. Aplicația a fost dezvoltată pentru a optimiza resursele de lucru, a căror funcționalitate este potrivită pentru o afacere sau domeniu de activitate. Prețul te va surprinde plăcut, se încadrează perfect în bugetul oricărei organizații, chiar și al unei afaceri start-up, cu o taxă de abonament lunară gratuită. Clientul are întotdeauna dreptate, ceea ce înseamnă că este necesar să se îndeplinească nivelul, dezvoltând productiv afacerea. Mai întâi, permiteți-mi să vă spun puțin despre utilitatea în sine. Dezvoltarea automată poate fi instalată cu ușurință pe orice sistem de operare Windows, iOS, Android și este potrivită pentru un număr nelimitat de dispozitive de lucru, care includ computere, tablete, laptopuri și smartphone-uri.
Toate dispozitivele de lucru vor fi înregistrate în sistem la achiziționarea unei versiuni licențiate, unindu-se printr-o rețea locală pentru furnizarea convenabilă cu schimbul de mesaje de informații. Fiecare dispozitiv de lucru trebuie să fie înregistrat în sistem, precum și angajații, pentru a reflecta datele personale cu crearea unui cont utilizat zilnic în scopul menținerii evidențelor contrapărții, a fluxului de documente, a costurilor etc. Fiecare angajat are o autentificare individuală la sistem, ținând cont de autentificarea și parola pentru cont. Astfel, este posibil să se asigure siguranța garantată a datelor confidențiale, fără a oferi acces terților. În plus, pentru ca munca să se desfășoare fără probleme, fără timpi de nefuncționare, fără ca angajații să stea inactiv, este planificată și sincronizarea tuturor dispozitivelor de lucru cu computerul principal, astfel încât managerul să poată monitoriza de la distanță activitățile de lucru, interacționând de la distanță și oferind sarcini suplimentare. Astfel, pe ecranul monitorului desktop al computerului principal, managerul va putea analiza în detaliu informațiile pentru fiecare subordonat, văzând informații pentru fiecare angajat în ferestre separate.
Sistem de contabilitate a clienților pe termen lung
Sistemul de contabilitate pentru clienții de servicii pe termen lung prevede înregistrarea tuturor lucrărilor și decontărilor reciproce. Aplicația vizează o muncă cuprinzătoare, menținerea de înaltă calitate a înregistrărilor serviciului pentru fiecare vizitator, cumpărător, introducerea de informații despre solicitări, apeluri, întâlniri, consultări, întâlniri sau achiziții de bunuri în jurnalele electronice. Software-ul prevede, de asemenea, utilizarea cardurilor de contrapartidă separate, care vor reflecta informații detaliate pentru fiecare contraparte. Astfel, pe lângă informațiile primare, inclusiv contacte, adresa de e-mail, informații despre solicitări, plăți și datorii, materiale privind cardurile de plată și reduceri, aplicații, recenzii, scanări de documente vor mai fi introduse. Dezvoltarea universală este un asistent ideal pentru a oferi clienților în serviciu pe termen lung mesaje informative, oferind informații actualizate despre oferte atractive, știri ale companiei, puncte bonus, disponibilitatea comenzii, starea livrării etc. Datele informative sunt furnizate prin mesaje trimise operatorilor de telefonie mobilă sau prin e-mail.
Mesajele vor fi trimise în masă sau individual. Având în vedere posibilitățile nelimitate ale utilitarului, se așteaptă, de asemenea, să primească feedback și evaluări ale serviciului de calitate prin mesaje SMS, care, la rândul lor, ajută la îmbunătățirea nivelului de calificare al angajaților prin analiză detaliată și planificare ulterioară a activităților organizației. Utilizarea informațiilor despre clienți efectuată anterior în tabelele Excel poate fi utilizată cu conversie în orice format, sugerând și utilizarea funcției „Grabber” pentru a completa baza de clienți de pe site-uri terțe. De asemenea, este oferită o analiză comparativă între contrapărți, analizând anulările frecvente ale vizitelor, lipsa plății la timp, refuzul produselor, plasarea informațiilor despre acest consumator într-un jurnal separat. Pentru clienții obișnuiți, creșterea loialității și a retenției este asigurată printr-o abordare personală și acordarea de reduceri într-o sumă sau alta. Există și un sistem de fidelizare bonus, ținând cont de faptul că punctele acordate în timpul serviciilor prestate sau produselor achiziționate pot fi însumate și utilizate ulterior pentru a plăti o achiziție ulterioară.
Contabilitatea apelurilor clienților
Contabilitatea apelurilor clienților este necesară pentru orice organizație, analizând datele privind volumul apelurilor primite, calitatea serviciului în consultare cu specialiști, care pot afecta productiv sau negativ activitățile viitoare ale afacerii. La efectuarea apelurilor și automatizarea gestionării, contabilității, analizei se are în vedere ținerea evidenței conversațiilor cu notificarea prealabilă a abonaților. Software-ul este echipat cu o funcție de telefonie PBX, care asigură recepția apelurilor primite cu afișarea în avans a informațiilor detaliate despre contrapărți, afișarea tuturor materialelor cu un răspuns ulterior, apelarea abonatului pe nume, ceea ce la rândul său șochează și crește loialitatea, reduce timpul pierdut. în timpul conversațiilor.
În plus, pentru a oferi contrapărților informații actualizate, acoperind o mare parte a audienței, se are în vedere utilizarea unui robot telefonic, reducând în același timp pierderea timpului de lucru pentru angajații companiei. Aplicația este universală, interacționând cu o varietate de dispozitive, servicii și rețele sociale de înaltă tehnologie. Pentru organizațiile comerciale, este extrem de importantă îmbunătățirea calității muncii în interesul cumpărătorilor pentru serviciile și bunurile oferite. Atunci când este integrat cu un site web, rețele sociale sau magazine online, este posibil să ajungeți la o mare parte a audienței din afara unei anumite regiuni. Astfel, cumpărătorii se pot înregistra în mod independent într-o aplicație mobilă, pe un site web, pe rețelele de socializare, nu doar analizând și urmărind știrile actuale, ci și depunând cereri, solicitări, întrebări, achiziționând servicii și bunuri și efectuând plăți contactless. În acest moment, achizițiile online de produse și servicii sunt destul de relevante, păstrând detaliile tuturor apelurilor, solicitărilor, chaturilor, plăților și salvând chitanțele în contul personal.
Program pentru apelarea clienților
Programul de apelare a clienților asigură finalizarea rapidă a acestei operațiuni, fără implicarea specialiștilor în aceste procese. Software-ul are o funcție de planificare a sarcinilor, prin care este posibil să se stabilească termene limită pentru diverse sarcini. În consecință, sarcinile efectuate automat în timpul implementării vor fi furnizate cu un raport trimis managerului. Apelarea și trimiterea mesajelor pot fi configurate pentru contactele selectate sau în masă în baza de date CRM. Toate contrapartidele vor fi clasificate pe categorii, de exemplu VIP, nou-veniti, problematice. Software-ul prevede, de asemenea, scanarea și citirea parametrilor externi ai vizitatorilor filialelor organizației prin identificare personală. Astfel, prin reflectarea datelor despre clienții problematici în sistem, este posibil să se limiteze accesul la nivelul de securitate și capacitatea de a elimina diferite tipuri de erori și probleme.
Aplicația oferă lucru rapid cu documentația, creând fișierele necesare folosind șabloane existente, acceptând formatele Word și Excel. De asemenea, angajații nu trebuie să petreacă timp prețios introducând informații secundare care sunt deja în baza de date, este suficient să folosească importul și exportul de informații. Aplicația prevede formarea programelor de lucru pentru fiecare angajat, prevăzând o distribuție rațională a sarcinilor, ținând cont de situația muncii. În sistemul informatic, toate materialele vor fi stocate automat într-o unitate de depozitare centralizată, ținând cont de clasificarea lor, volume nelimitate și termen lung de valabilitate în stare neschimbată, originală. Utilizatorii vor avea acces la depozitul de informații în funcție de nivelul drepturilor de acces acordate de conducere la delegarea autorității de muncă. Se presupune că folosește un motor de căutare contextual, care pierde timpul când afișează date de informații.
Sistemul informatic al contabilitatii clientilor
Sistemul de informare contabilă a clienților prevede calcularea plăților pe baza listei de prețuri existente cu privilegii suplimentare precum puncte bonus sau reduceri. Software-ul presupune posibilitatea automatizării contabilității și gestionării operațiunilor de decontare datorită prezenței unui calculator electronic. Analiza datelor privind clienții, calitatea și starea, volumele de profit generate, numărul de solicitări și serviciile și bunurile achiziționate, eventual pe baza loialității și interesului crescut, oferă reduceri suplimentare. În sistem, valoarea reducerii va fi înregistrată în cardurile contrapărții, care vor fi însumate automat la achiziționarea de produse sau servicii. Software-ul poate funcționa și cu certificate, carduri cadou, citirea codurilor de bare pentru plată rapidă.
Aplicația este plină cu funcționalități de ultimă oră și poate interacționa, de asemenea, cu dispozitivele și serviciile de contorizare. Echipamentul de casă de marcat ajută la scanarea rapidă a mărfurilor, certificatelor, cardurilor de reducere, efectuând plăți în numerar și fără numerar. Aplicația vă permite să utilizați sisteme bancare, terminale de plată, coduri QR, transferuri din conturi curente, depozite pentru a implementa decontări reciproce în formă non-cash. La efectuarea plăților fără numerar, este posibil să acceptați orice unitate monetară care va fi convertită la cursul băncii naționale rapid și ușor. Chitanțe vor fi tipărite sau salvate automat pentru imprimare sau trimitere ulterioară. Informațiile despre activitățile și resursele financiare ale organizației vor fi înregistrate în departamentul de contabilitate, atunci când sunt integrate cu sistemul 1C, de fapt simplificând, organizând și sincronizând datele, cu acces constant. În același timp, lucrătorii pot fi eliberați de sarcinile de rutină și procesele repetate.
Contabilitatea informațiilor despre clienți
Contabilitatea informațiilor despre clienți într-o formă actualizată este necesară pentru ca orice organizație să îmbunătățească calitatea serviciilor și a vânzărilor, ceea ce afectează direct veniturile companiei. Atunci când furnizează stocuri clienților, software-ul asigură necesitatea unei contabilități cantitative adecvate, care poate fi efectuată automat atunci când este integrată cu echipamente de depozit de înaltă tehnologie. Astfel, inventarierea va fi efectuată în orice moment, peste toate magazinele și depozitele, și, de asemenea, selectiv, fără a fi nevoie de implicarea lucrătorilor, excluzând influența factorului uman. Astfel, informațiile despre mărfuri vor fi înregistrate într-un jurnal separat, cu informații relevante despre cantitate, cod de bare, cost, denumire, descriere, data de fabricație și termen de valabilitate, atașând o poză. Atunci când sunt sincronizate cu piețele, magazinele online, rețelele sociale, imaginile vor ajuta la distingerea unui produs de altul, făcând posibilă evaluarea parametrilor externi.
Dezvoltarea multifuncțională vă permite să înregistrați rapid contrapărțile atunci când vă înscrieți pentru serviciile furnizate. De exemplu, într-un salon de înfrumusețare sau o clinică, este posibil să faceți rapid o programare, ținând cont de utilizarea programelor electronice, luând în considerare introducerea informațiilor despre clienți, ora și data, specialiștii selectați, precalcularea sumei totale de plată . La înregistrare, specialiștii vor putea introduce rapid date despre consumatori, folosind baza de clienți, selectând servicii adecvate, folosind nomenclatura și, de asemenea, selectează un specialist din jurnalul general al angajaților, ora și data în grafice. Dezvoltarea automată ajută la rezolvarea rapidă și ușoară a diferitelor tipuri de probleme. Pentru a vă putea bucura de contabilitate, control și management de înaltă calitate a tuturor proceselor de afaceri, vă sfătuim să urmați imediat linkul de mai jos către site, să cumpărați un program licențiat, dar mai ales să evaluați capabilitățile folosind versiunea demo. Dacă este necesar, modulele pot fi dezvoltate individual în consultare cu specialiști. Vă mulțumim pentru interes, încredere și contact, sperăm pentru o cooperare pe termen lung.
Programe video pentru serviciul clienți
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a software-ului pentru serviciul clienți
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Organizații de comerț
Companii de producere
Companii de oficii
Instituții publice,
de deservire a populației
Companii de construcții
Centru de deservire
Instituții medicale
Atelier
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.