Capacitățile sistemului CRM pentru menținerea înregistrărilor clienților
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza contractanților - În program poate fi menționată atât activitatea executată, cât și cea planificată, pentru orice client
Lucrul cu clienții - Sistemul nostru vă va aminti despre orice lucru important
Memento - Fiecare angajat își va putea planifica lucrul, iar managerul va împărți sarcini și controla lucrul întregului personal
Planificare - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre executarea comenzii
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic
E-mail - Programul va putea chiar efectua apeluri din partea organizației dvs. și comunica prin mesaj vocal pacientului orice informație importantă
Trimitere vocală - Veți putea evalua rapid lucrul angajaților cu clienții, afla care sarcini sunt tărăgănate sau la ce etapă de executare sunt acestea
Analiza muncii - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Utilitarul automatizat are o funcționalitate avansată care se adaptează la cerințele utilizatorilor, dezvoltând afacerea într-un ritm accelerat cu costuri minime și creștere maximă a cifrei de afaceri;
- rogramul de informare ajută la gestionarea uniformă a unui număr nelimitat de sucursale, reflectând cifra de afaceri, prezența, costurile reflectate în documentația de raportare;
- rogramul face posibilă automatizarea procesului de relații în echipă, sincronizarea dispozitivelor de lucru pentru conectarea locală și transmiterea de mesaje cu informații;
- portunități reale de extindere a bazei de clienți prin atragerea interesului cu reduceri și puncte bonus, sporind în același timp loialitatea;
- aza de date a contrapărților va reflecta și va fi completată periodic cu informații despre consultări, apeluri și întâlniri, servicii și bunuri achiziționate, disponibilitatea cardurilor de reducere, numere de telefon și e-mail de contact, informații despre plăți și datorii;
- rimiterea unică de mesaje în masă și individuală către operatori de telefonie mobilă și e-mail, pentru a oferi contrapărților informații despre oferte, produse noi, puncte acumulate, reduceri etc.;
- ste posibilă automatizarea procesului de calcul, ajutând angajații să nu piardă timpul recalculând suma finală de plată atunci când acordă reduceri și contabilizează articolele promoționale;
- otorul de căutare servește ca instrument operațional pentru afișarea informațiilor din spațiul cloud;
- ste posibilă îmbunătățirea proceselor de introducere a datelor prin importul și exportul de materiale, cu suport pentru formatele Word și Excel;
- epozitarea materialelor in volume nelimitate, fara compresie, stergere si cu recuperare rapida;
- onitorizarea și analiza activităților de muncă ale angajaților se realizează folosind calculul efectiv al timpului lucrat și volumul sarcinilor îndeplinite, cu calcule lunare ale salariilor;
- onitorizarea acțiunilor efective ale angajaților și vizitatorilor filialelor a devenit și mai accesibilă odată cu instalarea de camere video;
- rogramul face posibilă simplificarea lucrului cu fluxul de documente folosind șabloane pentru crearea materialelor;
- nteracțiunea cu un magazin online, site web, rețele sociale, aplicații mobile, pentru a permite clienților să aleagă în mod independent un serviciu sau un produs, să plaseze o comandă și să efectueze o plată;
- lățile în orice unitate monetară sunt disponibile în aplicație, ținând cont de transferul de fonduri prin casierie, sisteme bancare, terminale de plată etc.;
- ărțile la scară mare ajută nu numai să vedeți locația curierilor atunci când aranjați livrarea, ci și să construiți rute pentru vizitarea sucursalelor organizației.
Cum să țin evidența clienților
Cum să ții evidența clienților nu este un secret. Anterior, toate procesele erau efectuate manual, de către angajați în mod independent, reflectând datele despre contractori, precum și serviciile și produsele furnizate. Astăzi, aceste procese au fost simplificate, prevăzând utilizarea unor dezvoltări specializate care servesc drept asistent indispensabil pentru o lungă perioadă de timp, reducând timpul pierdut și cheltuielile fondurilor bugetare, sporind capitalul. Programele de ținere a evidenței contrapărților sunt destul de diverse, există nenumărate evoluții pe piață de la diferiți dezvoltatori. În primul rând, trebuie să-ți analizezi afacerea, să identifici deficiențele și apoi să monitorizezi piața. De asemenea, din cauza propriei ignoranțe, nu ar trebui să achiziționați primul program pe care îl întâlniți. Nu toți dezvoltatorii sunt prietenoși și decente, dorind să-și îmbogățească buzunarele, să ofere aplicația într-un format de testare sau cu capacități limitate ca o dezvoltare cu licență cu drepturi depline.
După cumpărare, va trebui să cheltuiți mai mult timp și mai mulți bani pentru a extinde funcționalitatea, așa că nu ar trebui să aveți încredere în surse neverificate. După cum am menționat mai devreme, există o mulțime de programe pe piață, toate având funcționalități diferite, precum și politici de prețuri. Alegerea în fața ta este destul de dificilă, dar realist fezabilă. În primul rând, aș dori să țin cont de avantajele la instalarea software-ului. În primul rând, vei putea analiza datele despre clienți, înregistrând istoricul solicitărilor, apelurilor, întâlnirilor, creând sarcini și monitorizând implementarea acestora, generând și emitând automat facturi, interacționând cu consumatorii prin trimiterea de mesaje. De acord, lucrul cu contrapărțile este un proces destul de dificil, care nu este pe deplin reglementat în absența unei baze de clienți. Este rațional să se efectueze contabilitatea, controlul, managementul și analizele pe hârtie, ținând cont de deteriorarea sau pierderea de informații, lipsa de fiabilitate a siguranței materialelor împotriva scurgerilor etc. Dezvoltarile moderne garanteaza calitatea muncii de afaceri in orice domeniu de activitate.
Mentinerea inregistrarilor clientilor
Păstrarea evidențelor clienților este o sarcină fundamentală pentru orice organizație din domeniul comerțului și serviciilor. Clientul are întotdeauna dreptate. Ținând cont de tendințele moderne și de lipsa de timp, este necesar să se realizeze anumite procese rapid și eficient. Rapid nu înseamnă bine, dar mulți oameni uită de acest lucru, scăzând nivelul calității serviciilor, bunurilor și serviciilor oferite. Pentru a vă asigura că sunteți întotdeauna mulțumit de calitatea muncii specialiștilor, de interacțiunea cu clienții care își vor aminti și se vor întoarce în fiecare zi pentru servicii și bunuri, merită să achiziționați și să instalați software-ul „Universal Accounting System”. Aplicația este disponibilă public cu o interfață frumoasă, opțiuni de configurare flexibile și funcționalitate avansată. Software-ul vizează, de asemenea, rezultate, munca de înaltă calitate a tuturor departamentelor, unindu-le într-o singură rețea. În acest fel, este posibil să se ofere lucrătorilor un spirit de echipă cu o muncă uniformă efectuată, în timp ce se conectează simultan în sistem și se transferă date de informații. Managementul va putea gestiona și supraveghea de la distanță viața profesională, analizând datele pentru fiecare departament, magazin, depozit, salon, clinică etc. Gama de prețuri a software-ului este acceptabilă pentru orice organizație, chiar și cu un buget mic și nu există nicio taxă de abonament. La achiziționarea unei versiuni licențiate a programului, primiți un bonus de două ore de asistență tehnică, o abordare individuală și o compoziție modulară la alegere.
Cum să faci contabilitatea clienților
Cum să faceți înregistrarea clienților cât mai confortabilă, de înaltă calitate și convenabilă posibil? Comoditate, eficiență, calitate, cu condiții de lucru confortabile, toate acestea țin de dezvoltarea specializată a sistemului de control. Aplicația ajută la automatizarea proceselor zilnice, reducând sarcina asupra lucrătorilor și direcționând resursele către sarcini mai importante. Software-ul este, de asemenea, potrivit pentru orice nivel de capabilități ale utilizatorului, ținând cont de simplitate și comoditate, cu un meniu simplificat cu doar trei secțiuni „Directoare”, „Rapoarte”, „Module”. Aplicația oferă înregistrarea inițială a tuturor angajaților organizației pentru a oferi o analiză a indicatorilor calitativi ai activității de muncă, folosind un cont generat individual. Angajații companiei, la înregistrare, introduc informații individuale, care ulterior vor fi afișate în foile de pontaj, în departamentul de resurse umane și în contabilitate la calculul salariilor. Conectarea la sistem se realizează dintr-o comandă rapidă de pe desktop, asigurând siguranța informațiilor cu protecția unui cont cu autentificare și parolă. Drepturile de utilizare ale fiecărui angajat sunt limitate din cauza activităților de lucru, precum și a furnizării de acces delegat la stocarea în cloud. Furnizarea datelor cu caracter personal către terți din cont este strict interzisă, optimizând introducerea eronată, calculul, interacțiunea cu contractanții sau furtul de materiale informative.
Cum să păstrezi evidențele clienților în format electronic
Puteți evalua în mod independent cum să păstrați evidențele clienților în mod electronic, vizitând mai întâi site-ul nostru oficial și urmărind o scurtă recenzie video. De asemenea, pentru informații suplimentare, se asigură consultarea cu specialiști care vor demonstra capabilitățile utilitarului în practică. Angajații, prin efectuarea unei autentificări personale și folosind un cont, vor putea personaliza în mod independent panoul de control, vor putea selecta teme de design pentru screensaver-ul de lucru care se potrivesc dispoziției și gusturilor lor, limbile necesare pentru munca ulterioară cu consumatorii și instrumente. Nu mai este nevoie să introduceți manual această sau acea informație și, ulterior, să pierdeți timp la ieșirea datelor utilizând editarea, importul de informații și un motor de căutare contextuală.
Motorul de căutare contextuală va oferi utilizatorilor informațiile necesare, comparând drepturile de acces delegate, folosind coduri de bare introduse în fereastra electronică, datele clienților, codurile individuale etc. Toate informațiile din sistem vor fi salvate pentru o analiză ulterioară. Este planificat să reducă impactul negativ al factorului uman, este planificată supravegherea de la distanță a tuturor proceselor folosind sincronizarea dispozitivelor de lucru cu computerul principal. Astfel, pe ecranul monitorului de management vor fi afișate ferestre separate cu desktopul fiecărui utilizator, înregistrând data și ora, numărul de ore lucrate, operațiunile efectuate, transferurile de mesaje, starea online sau offline, pauze și alte lucruri. De asemenea, se prevede acordarea unor sarcini suplimentare, ținând cont de potențialul fiecărui angajat.
Program de contabilitate client
Software-ul de contabilitate pentru clienți este echipat cu funcționalități moderne care joacă un rol cheie în dezvoltarea afacerii. Sistemul automatizat prevede o abordare integrată a deservirii și contabilității contrapărților, înregistrând rapid înregistrările pentru serviciile furnizate sau vânzarea produselor. Aplicația oferă, printre altele, controlul de la distanță asupra afacerilor interne în toate sucursalele, eliminând posibilitatea de falsificare a documentelor, servicii incorecte pentru clienți, furtul articolelor de inventar și alte lucruri. Camerele CCTV vor ajuta la eliminarea faptelor de mai sus care afectează negativ dezvoltarea afacerii. Înregistrările de la camerele CCTV vor fi trimise automat la computerul principal și salvate pentru vizualizare, analiză și detectarea erorilor ulterioare. Software-ul este echipat cu un mod de operare multi-utilizator, permițând tuturor specialiștilor să se conecteze la utilitar în același timp și să îndeplinească sarcinile atribuite, conform programelor de lucru generate în software, și să facă schimb de mesaje de informații prin rețeaua internă. Pentru a asigura mobilitatea specialiștilor, este monitorizată utilizarea smartphone-urilor, tabletelor și computerelor desktop. Informațiile despre afacere, clienți, furnizori și angajați vor fi primite și stocate automat într-un format voluminos pentru o perioadă nelimitată în cloud.
Program de gestionare a clienților
Programul de management al clienților este dotat cu capabilități moderne cu întreținere convenabilă a cardurilor de contrapartidă, afișarea informațiilor complete cu persoane de contact și date, istoricul serviciilor, consultări și relații, manager asociat etc. De asemenea, baza de date CRM va conține informații cu scanări ale documentelor, decontări reciproce, fotografii, numere de carduri de plată și reduceri. În software, este posibilă construirea unui canal de vânzări de către utilizatori sau prin comenzi, ținând cont de orice perioadă de timp. Atunci când se creează o pâlnie de vânzări, este posibil să se ofere consumatorilor o anumită reducere, stipulând privilegii. De asemenea, ținând cont de numărul de comenzi și vânzări de către unul sau altul manager, este prevăzută acumularea dobânzilor la tranzacții, însumate cu salariile, care se calculează automat lunar. Dacă lipsesc informații despre contraparte, este ușor să le introduceți în sistem, având în vedere disponibilitatea șabloanelor de card electronic care se completează automat prin importul de informații din orice fișiere. La înregistrarea vizitatorilor pentru servicii, de exemplu, la un salon de înfrumusețare sau o clinică, un angajat va putea afișa rapid date despre consumator într-un jurnal electronic, indicând data și ora, serviciul selectat cu plată în avans, ținând cont de reducere oferită. Jurnalele electronice permit angajaților să previzualizeze lucrările viitoare prin familiarizarea cu cardul contrapărții, cu serviciile furnizate anterior etc.
Software gratuit de gestionare a clienților
Programul de gestionare gratuită a clienților, cu beneficii, este determinat de clasificarea pe categorii, inclusiv vârsta, cererea consumatorilor, solvabilitatea, sexul etc. Software-ul este universal, având capacitatea de a identifica identitatea fiecărei contrapărți, înregistrând informații suplimentare în baza de date. Utilitarul oferă, de asemenea, directoare pe contrapărți cu verificare automată pentru sortare, duplicate, setare coloane și filtrare în funcție de anumiți parametri. Puteți exporta cu ușurință date prin conversia documentelor Word sau Excel. De asemenea, oferă suport pentru funcționarea diferitelor modele de imprimante, care vă permit să imprimați rapid materialele necesare.
Aplicația are o funcție de comunicare telefonică, care permite primirea apelurilor primite cu afișare preliminară și informații detaliate pentru fiecare contraparte pe ecranul monitorului specialistului. Astfel, consultarea și înregistrarea se vor efectua în câteva minute, deservind un volum mare de contrapărți, cheltuind totodată mai puține resurse. Prin înregistrarea și afișarea automată a datelor despre înregistrări, apeluri, evenimente planificate în sistem, este posibil să se analizeze datele despre refuzuri, returnări de bunuri, anularea înregistrărilor și alte lucruri. De asemenea, este posibil să utilizați un robot telefonic, cu răspunsuri pre-înregistrate la întrebările curente, frecvente. Este chiar posibil să interacționați cu contrapărți prin chat-uri și să instalați aplicații mobile.
Contabilitate personalizata a clientilor
Contabilitatea personalizată a clienților asigură relații pe termen lung, precum și înregistrarea caracteristicilor individuale ale fiecărei persoane în baza de date. O abordare personalizată a consumatorului este cheia succesului, cheia în marketingul modern. În zilele noastre, când concurența atinge apogeul și piața este aglomerată de aplicații diverse, singura cheie a succesului real este contabilitatea personalizată, interacțiunea cu contrapărțile pe aceeași lungime de undă. Software-ul poate folosi, de asemenea, interacțiunea cu site-ul web, rețelele sociale și serviciile suplimentare pentru a extinde baza de clienți, păstrând interesul vechilor consumatori și atrăgând noi audiențe.
Software-ul își asumă posibilitatea de a câștiga loialitatea contrapărților prin trimiterea de mesaje informative care oferă știri, oferte avantajoase, informații despre punctele bonus acumulate, amintiri despre achiziții în așteptare, nefinalizate, intrări planificate etc. Utilitarul automatizat are capacitatea de a construi strategii pentru planuri de marketing prin analizarea pieței și compararea prețurilor. De asemenea, pentru comoditate, interacțiunea cu 1C este oferită pentru a automatiza departamentul de contabilitate și gestionarea documentelor. Atunci când lucrați cu fluxul de documente digitale, se are în vedere utilizarea șabloanelor, petrecând un minim de timp completării. Totodată, pentru orice perioadă de timp, este posibilă generarea de rapoarte analitice furnizate de șeful acestei afaceri. Pe baza informațiilor generale, a indicatorilor, a creșterii vânzărilor de servicii și bunuri și a profiturilor, managerul va putea construi rațional condiții suplimentare pentru activitățile de afaceri. În plus, planificați și executați diferite tipuri de sarcini, disponibile într-un planificator ajustabil, indicând termenele limită de bază cu execuția automată a lucrărilor și furnizarea de rapoarte.
Ținând cont de caracteristicile individuale ale clientului
Caracteristicile individuale ale clientului sunt luate în considerare automat în aplicație, folosind carduri electronice salvate în baza de date CRM. Software-ul oferă, de asemenea, posibilitatea acțiunii sincronizate cu echipamente de înaltă tehnologie pentru managementul comerțului și contabilitatea stocurilor de înaltă calitate. Pentru fiecare nume de produs, consumabile, echipament, sistemul va afișa date ținând cont de cantitatea totală, cost, cod de bare, descriere, scop, data producției și data de expirare, atașând o poză și rating de lichiditate. Software-ul multitasking, datorită unicității și varietății sale de capabilități, devine lider de piață, crescând vânzările primare și repetate, menținând în același timp interesul clienților obișnuiți. Introducând software-ul în afacerea dvs., vă creșteți absolut perspectivele de creștere activă a vânzărilor, cu o creștere a capitalului, oferindu-vă competitivitate pe piață, dezvoltându-vă afacerea într-un ritm accelerat și ajungând la nivel internațional. Pentru a putea evalua în mod clar întregul potențial al dezvoltării, fără a cheltui mult timp și fără a investi un ban de bani, vă recomandăm să descărcați versiunea de testare gratuită.
Videoclip despre cum să păstrați evidența clienților
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcați programul gratuit pentru a urmări clienții
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Organizații de comerț
Companii de producere
Companii de oficii
Instituții publice,
de deservire a populației
Companii de construcții
Centru de deservire
Instituții medicale
Atelier
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.