Capabilitățile unui sistem CRM pentru stocarea datelor clienților
- Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza contractanților - În program poate fi menționată atât activitatea executată, cât și cea planificată, pentru orice client
Lucrul cu clienții - Sistemul nostru vă va aminti despre orice lucru important
Memento - Fiecare angajat își va putea planifica lucrul, iar managerul va împărți sarcini și controla lucrul întregului personal
Planificare - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu despre executarea comenzii
Trimitere de SMS-uri - Trimiterile prin poșta electronică ă vor permite să expediați clientului și orice document în format electronic
E-mail - Programul va putea chiar efectua apeluri din partea organizației dvs. și comunica prin mesaj vocal pacientului orice informație importantă
Trimitere vocală - Veți putea evalua rapid lucrul angajaților cu clienții, afla care sarcini sunt tărăgănate sau la ce etapă de executare sunt acestea
Analiza muncii - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Aplicația universală este concepută pentru a îmbunătăți indicatorii de calitate, a extinde afacerile, a crește zilnic cererea clienților, extinzând în același timp baza de clienți cu creșterea profitabilității;
- istemul universal are parametri de configurare flexibili, funcționalitate avansată, un cost destul de accesibil al programului și o taxă de abonament complet absentă;
- ngajații tuturor departamentelor care pot fi combinați într-o singură rețea vor putea interacționa și transmite mesaje de informații prin rețea;
- iecare angajat va fi înregistrat în aplicație, afișând acreditări individuale cu autentificare și parolă pentru a citi acțiunile efective, supravegherea și efectuarea analizei și controlului capacității de muncă, care afectează salariile lunar;
- istemul are capacitatea de a monitoriza starea proceselor interne prin instalarea de camere de securitate în timp real, citirea și înregistrarea materialelor, cu stocare pe computerul principal;
- anagementul activității de muncă începe cu formarea programelor de lucru, care vor fi furnizate utilizatorilor în formă electronică;
- nteracțiunea cu contrapărțile se realizează prin contact personal, precum și prin apeluri, trimitere de mesaje de informare WhatsApp, E-mail, SMS, Viber;
- n robot telefonic și un serviciu de telefonie PBX vor ajuta angajații organizației să servească și să consilieze o mare parte a audienței, economisind timp;
- tilitatea este capabilă să interacționeze cu diverse echipamente de casă și depozit, terminale POST, sisteme bancare, contabilitate 1c și altele, îmbunătățind activitățile de lucru ale afacerii;
- În aplicație, informațiile vor fi stocate într-un spațiu cloud centralizat, într-o formă convenabilă, pentru o perioadă lungă de timp, ținând cont de formatele Word și Excel acceptate, volume nelimitate cu acces la toți angajații, ținând cont de clasificarea pe activitate de muncă ;
- În aplicație, utilizatorul se poate înregistra independent pe rețelele de socializare, un magazin online, pe un site web, într-o aplicație mobilă, urmărind știri, oferte avantajoase, analizând date privind punctele bonus și reduceri, depunând aplicații și efectuând programări;
- oate informațiile despre contrapărți vor fi conținute în forma corespunzătoare în baza de date CRM, ținând cont de informațiile de contact, adresa, disponibilitatea cardurilor de reducere și de plată cu numere, puncte bonus acumulate, plăți, datorii etc.;
- În aplicație este posibilă optimizarea implicării specialiștilor în activitățile zilnice de muncă prin efectuarea automată a operațiunilor de decontare;
- ezvoltarea universală folosește și șabloane electronice pentru a crea rapid documentele necesare;
- ersiunea de testare a aplicației vă permite să evaluați în prealabil capacitățile utilitarului, hotărând în prealabil alegerea compoziției modulare.
Program de date client
Programul pentru acești clienți contribuie la implementarea de înaltă calitate a sarcinilor zilnice ale tuturor departamentelor organizației, supraveghend oportunitatea implementării activităților planificate, pe lângă aceasta, efectuând și managementul documentelor, analize, contabilitate și evidențe de depozit. Astăzi, programele sunt larg funcționale, ajutând la implementarea celor mai incredibile idei, extinderea afacerii și creșterea veniturilor. Printre liderii prezentați, care în mod clar ocupă locul de mândrie, se numără aplicația „Sistem de contabilitate universal”. Software-ul are o funcționalitate bogată care asigură implementarea diferitelor tipuri de sarcini care au un impact productiv asupra activităților de afaceri. Este demn de remarcat versatilitatea, autonomia și eficiența care afectează indicatorii de calitate.
Aplicația este disponibilă utilizatorilor la un preț destul de rezonabil, cu o varietate de module și instrumente din care să aleagă și cu o taxă de abonament complet gratuită. Pentru o utilizare convenabilă, este furnizată o conexiune multicanal, sincronizând toate dispozitivele de lucru printr-o rețea locală. Oferă, de asemenea, posibilitatea de sincronizare a funcționării dispozitivelor cu computerul gazdă, pentru controlul ulterior de la distanță de către manager, numărând indicatorii de performanță de ansamblu, atât în timp, cât și în volum, și sugerând, de asemenea, interacțiunea cu transferul de date de informații prin rețea. O soluție unică, multifuncțională, implică și managementul cu o rețea nelimitată de sucursale, care poate fi sincronizată cu afișarea datelor pentru un control complet, monitorizare, analiză de către management în ansamblu, inclusiv contabilitatea financiară.
Program client
Programul pentru clienți oferă o abordare individuală, cu posibilitatea de auto-înregistrare într-o aplicație mobilă, pe un site web, pe rețelele de socializare, urmărirea știrilor companiei, oferte avantajoase pentru servicii și bunuri, promoții, reflectând în contul personal informațiile privind acumularea de puncte bonus, un card de reducere conectat, achiziții finalizate etc. Evoluțiile moderne fac posibilă simplificarea și optimizarea vieții de zi cu zi nu numai a angajaților obișnuiți ai organizației, ci și a oamenilor obișnuiți. Software-ul USU are o funcționalitate largă, cu capacitatea de a oferi utilizatorilor instrumentele necesare pentru a îndeplini anumite tipuri de sarcini. De asemenea, angajații pot alege dintre diverse teme pentru selectarea și modificarea screensaver-ului panoului de lucru, selectarea limbilor native și străine pentru executarea ulterioară a sarcinilor din aplicație și, de asemenea, interacțiunea cu contractanții.
Software-ul multifuncțional permite și utilizarea smartphone-urilor, tabletelor, laptopurilor, pe lângă computerele desktop, garantând mobilitatea utilizatorului. Software-ul universal se distinge prin posibilitatea accesului pe mai multe canale și implementarea proceselor simultane de către toate persoanele înregistrate folosind conturi create personal pentru implementarea ulterioară a activităților planificate. Accesul multicanal se realizează fără întreruperi ale proceselor sistemului, fără defecțiuni, scurgeri de informații etc. Conexiunea multicanal oferă posibilitatea de interacțiune și contact pentru transmiterea de mesaje cu date de informații printr-o rețea locală sau pe Internet. Astfel, prin instalarea software-ului într-o organizație, oferiți posibilitatea tuturor departamentelor structurale de a interacționa într-un mod cuprinzător, garantat îmbunătățirea calității muncii prin creșterea vitezei și reducerea pierderilor de timp.
Software de control al clientului
Programul de control al clienților își asumă capacitatea de gestionare și analiză, prevăzând actualizarea periodică a datelor cu privire la solicitări, consultări, aplicații, achiziții, programări etc. Aplicația automatizată vă permite să structurați toate procesele prin menținerea jurnalelor separate pentru monitorizarea ulterioară. În ceea ce privește problemele de muncă, merită luată în considerare posibilitatea controlului de la distanță asupra acțiunilor interne ale specialiștilor și vizitatorilor organizației, folosind camere de supraveghere video ca dispozitive controlate. Înregistrările video vor fi înregistrate și salvate în timp real pentru analiza ulterioară și identificarea deficiențelor.
De asemenea, prevede controlul și managementul, analiza prezenței vizitatorilor la sucursalele și punctele de vânzare cu amănuntul ale organizației prin identificare personală, scanarea externă a parametrilor cu fotografia atașată stocată în baza de date CRM. Dezvoltarea multitasking implică și utilizarea dispozitivelor moderne de citire. să înregistreze data și ora vizitei anumitor filiale, brățări electronice, carduri etc. Este destul de ușor să controlezi activitățile de muncă ale personalului citind informații generale cu privire la cantitatea de timp lucrat, reflectând data și ora sosirii și plecării la/de la locul de muncă, volumul total de sarcini finalizate, rezumate și afișate în final. suma la calculul salariilor. Este posibilă generarea automată și distribuirea rațională a sarcinilor între angajați la crearea programelor de lucru. O aplicație automatizată implică un management și un control complet asupra tuturor proceselor, înregistrând tot ce este documentat.
Program de colectare a clienților
Programul de colectare a clienților vă permite să analizați datele privind solicitările regulate, siguranța plăților, achizițiile de o dimensiune sau alta, oferind privilegii suplimentare precum utilizarea reducerilor. De asemenea, pentru a obține noi și a păstra clienți obișnuiți, se propune utilizarea unui sistem de fidelizare bonus. Punctele bonus vor fi acordate în timpul serviciilor utilizate, precum și bunurile achiziționate la finalizarea tranzacției și a plății, suma de puncte va fi afișată în contul dumneavoastră personal, care poate fi ulterior utilizat de către contraparte; Punctele bonus sunt bani electronici, pe care, ținând cont de factorul uman, cumpărătorul îi folosește în orice caz, dar în același timp crescând suma în cecul ulterioar.
Acest truc de marketing este destul de convenabil și eficient, este adesea folosit de aproape toate companiile. Punctele bonus și reducerea oferită vor fi calculate automat, prevăzând prezența unui calculator electronic, care, având în vedere algoritmii introduși pentru calcularea ulterioară, va furniza automat suma totală. Această sumă va fi afișată în facturi, chitanțe, precum și în aplicația mobilă. Puteți imprima chitanțele imediat sau mai târziu, salvând informațiile în sistem. La tipărirea chitanțelor, pot fi folosite coduri QR, pe care consumatorul le poate scana ulterior și trimite informații de achiziție. Se are în vedere posibilitatea de stocare a tuturor informațiilor în baza de date, ceea ce este deosebit de convenabil atunci când se returnează bunuri, se efectuează rapid un schimb sau rambursare și se înregistrează informații despre produsele cu probleme.
Programe pentru clienții obișnuiți
Programul pentru clienții obișnuiți implică afișarea informațiilor complete într-o bază de date CRM separată, utilizarea informațiilor existente și, de asemenea, utilizarea funcției „Grabber” pentru a completa baza de date prin citirea detaliilor de pe site-uri terțe. În aplicație, este posibilă utilizarea bazei de date CRM, afișând informații pentru fiecare contraparte, cu nume, informații de contact, data nașterii (pentru felicitări), plăți efectuate, servicii utilizate, bunuri achiziționate, datorii, scanări de documente etc. Utilitarul multitasking vă permite să interacționați mai productiv cu contrapărțile, ținând cont de posibilitatea comunicării telefonice, precum și prin mesajele trimise.
Mesajele pot fi trimise prin SMS, WhatsApp, Viber sau E-mail, oferind informații actualizate cu privire la probleme de interes, articole în așteptare în coșul de pe un site web sau într-un magazin online, sosiri de produse noi, furnizare de diverse servicii, puncte bonus acordate, mementouri de întâlnire etc. .d. Când trimiteți un mesaj, pot fi utilizate șabloane de text. Pentru optimizarea timpului de lucru este prevăzut și un planificator de sarcini, în care este posibilă introducerea imediată a sarcinilor și a termenelor limită, generând rapoarte pentru management la finalizare. Dezvoltarea multitasking, pe lângă toate, prevede configurarea unui robot telefonic pentru a deservi un flux mare de clienți. De asemenea, se așteaptă utilizarea comunicațiilor telefonice pentru a primi apelurile primite cu detaliul complet al datelor informative afișate pe ecranul monitor al desktopului specialistului, care ulterior, la răspunderea apelului, va consilia rapid și eficient, făcând ajustări în baza de date a contrapărților. , efectuarea de programari la specialisti, efectuarea de cumparaturi sau retururi si multe altele.
Programe pentru clienți corporativi
Programele pentru clienții corporativi oferă eficiență și eficacitate, conținând indicatori de calitate. Mulți uită că, pentru a menține competitivitatea, nu trebuie să uităm de indicatorii de calitate ai serviciilor și bunurilor furnizate, deoarece clientul poate merge oricând la concurenți. Clasificarea contrapărților este extrem de necesară atunci când se furnizează servicii și bunuri, evaluând rațional capacitățile, consumul și profitabilitatea. Evaluarea serviciului se realizează prin interacțiunea cu contrapărțile, trimiterea de mesaje și primirea feedback-ului, efectuând ajustări la activitățile ulterioare. Dezvoltarea universală are o funcționalitate largă și potențial de a îndeplini o varietate de sarcini. De exemplu, pentru a efectua un inventar, software-ul se poate integra cu echipamente de înaltă tehnologie, poate efectua această operațiune fără implicarea specialiștilor și poate afișa informații despre articolele de inventar în cantități exacte. Informațiile despre valoarea de inventar vor fi afișate în nomenclator, înregistrându-se fiecare articol ținând cont de codul atribuit, descrierea, denumirea, cantitatea, volumul, datele de expirare, măsurile de depozitare etc. Pe lângă inventar, software-ul va monitoriza calitatea stocării produselor, respectând toate condițiile, inclusiv controlul asupra datelor de expirare, anularea produselor la timp.
Program de reduceri pentru clienți
Programul de reduceri pentru clienți ajută la creșterea efectivă a loialității prin analiza datelor privind solicitările regulate, utilizarea serviciilor și bunurilor. Dacă cumpărătorul lipsește o perioadă lungă de timp, sistemul va trimite automat un mesaj sau un memento despre condiții atractive. Atunci când se acordă reduceri, sistemul va calcula automat, afișând ulterior în documentație informații detaliate despre tranzacțiile efectuate de anumiți angajați, date despre cumpărător, data și ora. Pentru a analiza cifra de afaceri a companiei pentru o anumită perioadă de raportare, conducerea poate utiliza declarații analitice generate automat.
Astfel, este posibil să se ia decizii informate, raționale pentru desfășurarea ulterioară a afacerilor. Este posibil să se configureze un planificator de sarcini cu generare automată a documentației, inventar, backup și distribuire de mesaje de informații. De asemenea, aplicația nu va permite angajaților să uite de evenimente importante, întâlniri și apeluri, trimiterea de mesaje și alte procese, oferind mementouri cu mesaje pop-up pe ecranul monitorului dispozitivului de lucru. De asemenea, este de așteptat să existe o separare a puterilor și a drepturilor de acces la informațiile confidențiale pentru a proteja împotriva scurgerilor, precum și pentru a elimina pierderea de timp atunci când angajații sunt expuși constant la date. În același timp, angajatul poate obține informațiile de care are nevoie în timp util în cadrul drepturilor de acces oferite, prin căutarea contextuală a secolului.
Descărcați programul pentru clienți
Puteți descărca imediat programul pentru clienți în versiunea completă cu licență sau în versiunea de testare. Versiunea demo afișează complet funcționalitatea sistemului licențiat, care este complet gratuit înainte de instalare pe orice sistem de operare Windows, iOS, Android, cu un mod de operare temporar. Există și avantaje în instalarea unei versiuni de testare, în primul rând pentru a vă familiariza cu funcționalitatea și potențialele oportunități de dezvoltare a afacerii dvs. În al doilea rând, veți putea selecta în avans modulele de instrumente care sunt potrivite pentru afacerea dvs. Când achiziționați un utilitar licențiat, puteți primi cadou două ore de asistență tehnică de la specialiști. Site-ul oficial conține recenzii de la utilizatori mulțumiți din întreaga lume și o scurtă recenzie video care ajută la analiza posibilităților. Cea mai eficientă opțiune, pe lângă descărcarea versiunii de test, este să te consulți cu specialiști, pe care îi poți contacta folosind numerele de contact afișate pe site.
Program gratuit pentru clienți
Programul gratuit pentru clienți prevede alocarea rațională a fondurilor bugetare și capacitatea de a furniza servicii și bunuri la un preț redus, oferind posibilitatea de a păstra clienții și de a crește profitul prin solicitări regulate. Reducerile vor fi, de asemenea, împărțite, ținând cont de clasificarea contrapărților în grupuri. De exemplu, pentru cumpărătorii VIP, se oferă o reducere maximă, iar pentru cumpărătorii cu probleme, se oferă un avans. O aplicație inteligentă și automatizată elimină apariția erorilor, fără așteptări lungi pentru finalizarea proceselor. Toate lucrările vor fi efectuate eficient, rapid și precis. Nu este nevoie să introduceți manual aceleași informații de două sau de trei ori; datele vor fi salvate și utilizate pentru importarea ulterioară atunci când sunt completate în documente și rapoarte. De asemenea, atunci când acordați reduceri, este posibil să lucrați cu carduri de reducere și certificate cadou. În acest caz, angajații vor vedea informații detaliate despre cumpărător citind codul de bare sau numărul atribuit cardului sau certificatului. Un sistem de fidelizare bonus, reduceri și promoții sunt în prezent cele mai relevante soluții de marketing. Prin urmare, prin aranjarea sistematică a ofertelor profitabile pentru consumatori, vă extindeți baza de clienți și creșteți interesul pentru produs și serviciu.
Cumpărați programul pentru clienți
Puteți cumpăra un program pentru clienți chiar acum, fără a mai pierde un minut din timpul de lucru. Pe lângă interacțiunea cu clienții, software-ul facilitează și gestionarea corectă a înregistrărilor din depozit și contabilitate, automatizează procesul de flux de documente. Aplicația este capabilă să interacționeze cu o varietate de dispozitive de contorizare, scanere, terminale de colectare a datelor, echipamente de plată și casă de marcat. Plățile sunt acceptate în câteva minute, folosind transferuri de fonduri în orice valută, conversia la cursul băncii naționale și afișarea informațiilor în sistem. Managerul poate analiza indicatorii generali pentru orice perioadă de timp și poate efectua analize comparative. Prin achiziționarea de software automatizat, contribuiți la monitorizarea, gestionarea și contabilitatea constantă a tuturor proceselor de afaceri ale organizației dumneavoastră. Dorim să vă mulțumim anticipat pentru interesul acordat, timpul alocat pentru a face cunoștință cu utilitatea și solicitarea dumneavoastră sperăm pentru o cooperare productivă;
Programe video pentru lucrul cu datele clienților
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului de lucru și analiza datelor clienților
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Organizații de comerț
Companii de producere
Companii de oficii
Instituții publice,
de deservire a populației
Companii de construcții
Centru de deservire
Instituții medicale
Atelier
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.