Capacitățile sistemului CRM pentru administratorul unui salon de înfrumusețare
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Dacă utilizați opțiunea pre-înregistrare, clienții dvs. nu vor fi nevoiți să aștepte
Înregistrarea clienților - Veți obține o bază de date unică a clienților cu toate datele de contact necesare
Baza de date a clienților - Pentru orice client poate fi ușor afișat istoricul vizitelor și preferințele acestuia
Istoricul vizitelor - Puteți implementa Club Card-urile pentru oferirea reducerilor și acumularea bonusurilor de către clienți
Club Card - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea bonusurilor - Veți putea expedia atât mesaje în masă cu ocazia zilelor de naștere, cât și seta expedierea mesajelor personalizate, de exemplu, despre faptul că astăzi clientul este înscris la meșter
SMS - Expedierea prin poșta electronică vă va permite să transmiteți și orice document electronic clientului, de exemplu, un extras despre bonusurile acumulate
E-mail - Expedierea prin messenger Viber va menține reputația salonului dvs. ca unul modern și în trend
Viber - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere vocală - Toate plățile dvs. vor fi sub control riguros. Prețul serviciilor se calculează luând în considerare și bonusurile și certificatele clienților
Plăți - Orice mărfuri și materiale pot fi vândute, precum și retrasepentru anumite proceduri
Evidența materialelor - Pentru toate serviciile pot fi setate calcule, iar astfel, consumabilele vor fi excluse automat
Calcule - Sistemul modern pentru lucrul cu clienții va ajuta colaboratorilor să execute toate sarcinile importante exact la termenul stabilit
CRM - Veți afla foarte ușor ce servicii preferă vizitatorii dvs. și chiar solicitările individuale ale clienților
Preferințe - Veți putea urmări cât de repede se extinde baza de date a clienților dvs. și atrage noi vizitatori cu ajutorul posibilităților moderne ale programului
Creșterea numărului
de clienți - Veți afla în ce zile ale săptămânii și date ale lunii aveți cei mai mulți clienți, lucru care vă va permite să administrați facil supravolumul de lucru al fiecărei filiale
Gradul de activitate
al clienților - Sistemul o să vă indice cine dintre clienți a generat cel mai mare profit și veți putea încuraja ușor astfel de vizitatori cu liste de prețuri indivisuale sau cu bonusuri
Rating
clienți - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Managerii vor putea afla ușor cine dintre clienți nu v-au vizitat demult și lua imediat legătura cu aceștia
Clienți plecați - Statistica cauzelor plecării clienților vă va ajuta să evitați micșorarea bazei de clienți
Motivele plecării - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți afla la cine dintre colaboratori cel mai des clienții revin și cine poate pierde clienți
Menținerea clienților - Un partener care v-a recomandat serviciile sau chiar un colaborator, care a recomandat clientului să încerce un nou serviciu, va fi observat și încurajat
Recomandări - Salariul contractual al meșterilor poate fi ușor calculat automat, ținând cont de tarifele personale
Salariul - Pentru fiecare angajat sau filială veți putea afla dinamica de creștere a vizitelor și oferirii serviciilor pentru orice perioadă
Dinamica vizitelor - Un raport special vă va prezenta cele mai profitabile sau populare servicii
Analiza serviciilor - Un raport special vă va arăta ce departamente nu se bucură de popularitate. În baza acestuia, veți putea lua decizii administrative necesare
Nepopular - Veți obține statistica completă despre bunurile vândute sau cheltuite pentru servicii
Analiza vânzărilor - Întreaga statistică despre clienți, servicii și angajați o veți putea afla pentru orice perioadă de timp convenabilă și să apreciați astfel dinamica cu ajutorul unor rapoarte de referință
Dinamica în funcție
de timp - Pentru fiecare produs, programul vă va indica pentru cât timp ajunge stocul, ceea vă va permite să optimizați achizițiile și păstrarea
Prognoza mărfurilor - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Segmente de preț - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați vizitatorii și să obțineți bine meritata reputație de cel mai modern și în trend salon
Exclusivitate - Clienții se vor putea înregistra pe site-ul dvs. la orice colaborator din filiala dorită. Orar actual și prețuri pentru servicii
Înregistrare online - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Instalând ecrane pe care să fie proiectat orarul angajaților, veți ridica cu siguranță prestigiul companiei dvs. în ochii clienților și veți spori propriul control
Proiectare pe ecran - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Sistemul dezvoltat de USU vă va oferi toate capacitățile necesare pentru a administra munca unui salon de înfrumusețare;
- esursa software ușurează să se facă întâlniri cu specialiști;
- eți avea capacitatea de a programa sistemul pentru a furniza notificări și memento-uri personalului și clienților;
- eți putea lucra cu instrumente de contabilitate moderne;
- oate procesele contabile pot fi procesate prin intermediul software-ului;
- latforma poate fi programată pentru apeluri vocale;
- eți putea să vă controlați programul de întâlniri și să îl coordonați;
- uteți oferi un serviciu de evaluare a serviciilor furnizate la comandă;
- rogramul poate concentra date electronice asupra clienților dumneavoastră;
- istemul poate fi controlat de la distanță atunci când este conectat la cloud;
- oftware-ul poate fi utilizat pentru evaluarea activităților sub diverse aspecte;
- oftware-ul se integrează cu diverse tipuri de echipamente, de exemplu, pentru o casă de marcat;
- latforma definește drepturi de acces la informații;
- ervicii suplimentare pot fi conectate la cerere;
- ezervați-vă încercarea gratuită acum.
Program pentru administratorul salonului de înfrumusețare
Administratorii din saloanele de înfrumusețare sunt angajați care coordonează activitățile centrului. Datorită muncii lor, activitățile sunt organizate și, de asemenea, însoțesc multe procese până la încheierea lor logică. Fără administratori, activitățile devin haotice și există riscuri de eșecuri, întreruperi sau, dimpotrivă, timpi de nefuncționare.
Un administrator modern are nevoie de instrumente pentru managementul proceselor de înaltă calitate, unul dintre ele ar putea fi un program pentru un administrator de salon de înfrumusețare de la compania USU; În această recenzie, ne vom uita la principalele caracteristici ale acestei soluții.
CRM pentru administratorul salonului de înfrumusețare
Responsabilitățile administratorului includ recrutarea de noi angajați și coordonarea muncii acestora. CRM pentru un administrator de salon de înfrumusețare de la USU vă permite să organizați corect munca cu personalul. Aceste capabilități includ: distribuția programelor de lucru și a schimburilor, monitorizarea îndeplinirii sarcinilor de către angajați.
În CRM, puteți planifica munca pentru fiecare master și puteți marca sarcinile finalizate. Astfel, puteți evalua cu ușurință nivelul volumului de muncă al personalului și puteți observa cu promptitudine tendințele negative. Capacitatea de a înregistra poate fi oferită și masteranților prin alocarea unui cont special pentru aceasta.
Revista administratorului salonului de înfrumusețare
Prin USU este ușor să mențineți o bază de clienți și un istoric al serviciilor. Puteți crea cazuri de informații separate pentru fiecare vizitator și, ulterior, puteți utiliza informațiile pentru a dezvolta cererea de servicii.
Jurnalul administratorului unui salon de înfrumusețare din USU poate fi ținut electronic. Datorită acestui instrument, puteți asigura organizarea de înaltă calitate a înregistrărilor clienților. Software-ul facilitează gestionarea sistemului de programare, inclusiv aplicațiile online și telefonice. Înregistrarea online poate fi posibilă prin integrarea cu site-ul web al centrului. Datele vor fi ușor integrate cu înregistrările existente.
De asemenea, puteți confirma și corecta intrările prin intermediul software-ului. Sistemul poate avea setări despre necesitatea de a suna sau de a trimite o notificare clientului cu o zi înainte de programare (poate fi folosită orice perioadă). Programul poate fi chiar programat să trimită sau să apeleze automat. În acest caz, ea va efectua independent acțiunea: trimite un memento sau efectuează un apel, transmite informații prin voce și înregistrează un răspuns.
Programe pentru administratorii saloanelor de înfrumusețare
Software-ul pentru administratorul unui salon de înfrumusețare ar trebui să ofere oportunități de a controla tranzacțiile financiare. USU vă va permite să controlați toate fondurile primite, precum și cheltuielile.
Prin intermediul software-ului, puteți menține o casă de marcat și puteți înregistra tranzacțiile financiare. În acest caz, puteți configura software-ul pentru conturile de contabilitate necesare. Prin intermediul sistemului, administratorul poate controla plata serviciilor, poate întocmi rapoarte privind veniturile și cheltuielile și poate gestiona eficient inventarul.
În funcție de disponibilitate, puteți comanda consumabile și produse cosmetice, chiar și automat. Puteți nu numai să monitorizați disponibilitatea, ci și să efectuați înlocuirea în timp util.
Raportul administratorului salonului de înfrumusețare
Marketingul și promovarea sunt foarte importante pentru un salon de înfrumusețare, responsabilitățile managerului pot include: organizarea de promoții și programe de fidelizare, interacțiunea cu clienții prin rețelele de socializare și mesagerie instant, lucrul cu recenzii și reputația salonului. USU poate ajuta și în această direcție. De exemplu, prin intermediul software-ului puteți lansa cu ușurință un buletin informativ sau puteți lucra cu programe de loialitate. Va putem oferi si un serviciu de evaluare a calitatii serviciilor la comanda.
Managerul trebuie să aibă grijă să asigure calitatea serviciilor. Aceasta include: monitorizarea conformității cu standardele și normele sanitare, lucrul cu reclamațiile și sugestiile clienților și asigurarea unui nivel ridicat de servicii.
Lucrul cu programe de management al salonului, de exemplu, un sistem CRM de la USU, vă va permite să controlați diverse categorii și să analizați procesele. Raportul administratorului salonului de înfrumusețare va arăta în ce domenii trebuie îmbunătățit serviciul, ce tipuri de servicii sunt cele mai populare și așa mai departe. Veți putea lucra în sistem cu o varietate de rapoarte. Vă invităm să aruncați o privire mai atentă asupra produsului software de la USU și să optimizați activitățile administrative.
Programe video pentru administratorul unui salon de înfrumusețare
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Program de descărcare gratuită pentru administratorul salonului de înfrumusețare
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Salon de frumusețe
Academie și institut
de frumusețe
Îngrijire și salon
pentru animale
Studio de
bronzat și solar
Centru de imagine
Centru de cosmetologie
și clinică
Frezerie și salon
de frezerie
Nail studio și
salon de unghii
Centru estetic
Barbershop
Salon SPA și centru
Cabinet de cosmetologie,
sănătatea și frumusețe
Salon de tatuaj și
studio de tatuaje
Magazin și
companie de comerț
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.