- Posibilități
- Descriere
- Screenshot
- Video
- Descarcă
- Pentru cine?
- Clienți
- Feedback
- Limba
- Cumpără
Capabilitățile unui sistem CRM pentru contabilizarea mărfurilor într-un magazin
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Prin intermediul software-ului de la USU este ușor să luați în considerare articolele de marfă și să urmăriți mișcarea acestora;
- istemul a creat oportunități de gestionare eficientă a oricărui sortiment de la simplu la cel mai complex;
- oftware-ul poate fi configurat pentru procesele contabile necesare, ținând cont de normele legale;
- latforma este capabilă să servească munca unui mic punct de vânzare cu amănuntul sau a unei mari companii comerciale, puteți defini o varietate de setări;
- entru a comanda, extindem capabilitățile software-ului, îl modificăm dacă este necesar pentru a îndeplini cerințele specifice;
- eți putea controla toate operațiunile din depozit: recepție, consum, mișcare, ștergere și altele;
- apacitățile de integrare vor accelera multe procese, cum ar fi inventarierea, primirea, expedierea, mutarea;
- ei putea lucra cu orice tip de flux de documente, vei putea folosi un registrator fiscal sau vei lucra fara acesta;
- SU se integrează cu echipamentele de vânzare cu amănuntul, ceea ce oferă oportunități moderne excelente pentru înregistrarea vânzărilor;
- ama de produse din sistem i se pot atribui categorii;
- ezvoltăm funcții suplimentare pentru a comanda pentru aceasta trebuie să trimiteți o cerere cu o descriere;
- istemul vă permite să controlați soldurile stocurilor;
- rin intermediul platformei, puteți analiza cifra de afaceri de produse și alte categorii;
- ei putea determina cele mai profitabile pozitii pentru vanzari si tendinte sezoniere;
- ă vom oferi multe mai multe funcții utile și necesare, descărcați versiunea de încercare.
Cum să țin evidența mărfurilor într-un magazin?
Cum să țin evidența mărfurilor într-un magazin? Aceasta este o problemă importantă care necesită o abordare profesională. Succesul său depinde de cât de corect este desfășurată activitatea.
În condițiile moderne, automatizarea este folosită pentru a menține procesele contabile. Utilizarea programelor moderne accelerează și optimizează procesele companiei, făcându-le moderne și extrem de eficiente.
Program de contabilizare a mărfurilor într-un magazin
Programul de contabilizare a mărfurilor într-un magazin de la compania USU poate fi un instrument excelent pentru a vă conduce afacerea. Este echipat cu funcții moderne și este ușor de instalat pe computer sau de utilizat pe cloud.
Platforma este capabilă să rezolve probleme de bază legate de procesele contabile ale unui depozit sau punct de vânzare cu amănuntul. De asemenea, include instrumente analitice pentru validarea rezultatelor și identificarea oportunităților de îmbunătățire.
Automatizarea contabilității mărfurilor într-un magazin
Automatizarea contabilității mărfurilor într-un magazin aduce mari beneficii în afaceri. Se economisește timp pentru serviciul clienți, procesarea tranzacțiilor, primirea și expedierea produselor.
Erorile din partea angajaților sunt, de asemenea, minimizate, deoarece automatizarea preia calculele și procesarea operațiunilor legate de lucrul cu produse și finanțe.
Contabilitatea mărfurilor într-un magazin
Contabilitatea mărfurilor dintr-un magazin prin USU este foarte simplă. Pentru a face acest lucru, mai întâi trebuie să lucrați cu nomenclatura și să completați modulele principale. Când lucrați cu nomenclatură, vă puteți înregistra după etichete, coduri de bare, nume și coduri proprii.
Fiecărei unități de nomenclatură i se poate atribui propria sa categorie. Când completați cardurile, puteți indica caracteristici, atașați fotografii și certificate.
CRM pentru contabilizarea mărfurilor într-un magazin
CRM pentru contabilizarea mărfurilor într-un magazin de la USU vă va ajuta să lucrați nu numai cu produse, ci și cu serviciile oferite. Puteți face diferența între toate categoriile, le puteți atribui conturi și puteți urmări tendințele în fiecare zonă.
În operațiunile din depozit, puteți controla fiecare operațiune contabilă. Pentru fiecare poziție, puteți urmări întregul său drum în companie, de la intrare până la plecare. Analiza poate fi efectuată pentru fiecare post și pentru orice perioadă.
Automatizarea contabilizării mărfurilor într-un magazin folosind USU va ajuta la planificarea corectă a stocului excesiv. De exemplu, puteți lua în considerare: factori sezonieri, performanță istorică și alte valori.
Astfel, puteți preveni lipsurile și, în același timp, preveniți suprastockul, care este, de asemenea, extrem de nedorit pentru comerț.
Tabel de contabilitate a produselor într-un magazin cu amănuntul
Tabelul de contabilizare a mărfurilor într-un magazin cu amănuntul din USU este implementat la nivel de modul. Puteți lucra cu o versiune mai simplificată sau cu una extinsă.
De exemplu, utilizatorul poate determina independent ce coloane și indicatori să ascundă și pe care să părăsească. Deci, informațiile inutile nu vor interfera cu procesul.
Cum să țin evidența într-un magazin cu amănuntul?
Cum să țin evidența într-un magazin cu amănuntul? Cu USU este foarte simplu, pentru a face acest lucru trebuie să instalați software-ul nostru și să achiziționați echipamentul necesar, de exemplu: un scanner de coduri de bare, un terminal pentru carduri bancare și așa mai departe. Acest echipament poate fi găsit aici.
Contabilitatea mărfurilor într-un magazin cu amănuntul
Contabilitatea mărfurilor într-un magazin cu amănuntul cu ajutorul echipamentelor este mult mai rapidă. Dacă anterior totul se făcea manual și era un proces de rutină și complex, atunci odată cu echipamentul viteza a crescut, erorile s-au redus, iar precizia operațiunilor a crescut. Prin USU, puteți desfășura procese conform standardelor acceptate și cu fluxul de documente ales pentru activitate.
Programul de contabilizare a mărfurilor într-un magazin de la USU vă permite să analizați indicatorii cheie de performanță. Acest lucru se datorează cifrei de afaceri, lichidității și cererii de produse.
Prin intermediul platformei, puteți analiza continuu aceste categorii și luați acțiuni de îmbunătățire în aceste domenii.
Un program simplu de contabilizare a mărfurilor dintr-un magazin
USU este un program simplu de contabilizare a mărfurilor dintr-un magazin. Nu este împovărat cu funcții inutile, așa cum se poate observa în sistemele contabile. Puteți comanda de la noi doar funcționalitatea necesară.
Utilizatorii înțeleg rapid cum să lucreze cu software-ul; sunt ajutați de instrucțiunile interactive încorporate în software. De asemenea, avem întotdeauna la dispoziție suport tehnic.
Tabel de contabilitate a mărfurilor în magazin
Tabelul pentru înregistrarea mărfurilor într-un magazin din USU funcționează automat, nu trebuie creat, editat, datele sunt introduse, totul în rest este calculat automat. Tabelele automate simplifică foarte mult procesul și îl fac eficient.
Păstrarea evidenței mărfurilor din magazin
Păstrarea evidenței mărfurilor într-un magazin prin intermediul USU va face procesele contabile lustruite și transparente. În software, toate operațiunile sunt vizibile dintr-o privire, în plus, puteți cădea în cablare și puteți explora detaliile operațiunii.
De exemplu, puteți verifica cine a expediat bunuri și materiale și când, din ce motiv, dacă a fost realizat un profit și așa mai departe. Toate tranzacțiile pot fi analizate.
În sistem, puteți defini roluri pentru participanți și, de asemenea, le puteți proteja conturile cu parole. Când efectuează operațiuni, software-ul va reflecta cine a efectuat-o și când. De asemenea, puteți adăuga restricții privind ajustările și ștergerile tranzacțiilor. Administratorul de sistem va avea drepturi absolute.
Programe pentru ținerea evidenței mărfurilor într-un magazin
Funcțiile de control și planificare vă sunt, de asemenea, disponibile. Acestea vor ajuta la evitarea, de exemplu, întârzierile în produsele perisabile.
Puteți afla mai multe despre funcțiile programului de păstrare a evidenței mărfurilor într-un magazin în versiunea de încercare sau în videoclipul disponibil pe site-ul nostru.
Un program simplu pentru înregistrarea mărfurilor într-un magazin
Un program simplu de contabilizare a mărfurilor într-un magazin de la USU este echipat cu funcții pentru memento-uri și notificări, lucrul cu clienții și alte funcționalități importante.
Vă invităm să încercați platforma noastră într-o versiune de probă pe care o puteți descărca gratuit.
Program video pentru contabilizarea mărfurilor într-un magazin
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a unui program pentru urmărirea mărfurilor dintr-un magazin
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței


Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.



