- Posibilități
- Descriere
- Screenshot
- Video
- Descarcă
- Pentru cine?
- Clienți
- Feedback
- Limba
- Cumpără
Capabilitățile unui sistem CRM pentru contabilitatea magazinului
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Programul automatizat are un cost redus cu o taxă de abonament lunară gratuită, economisind bugetul companiei;
- În aplicație, toți angajații pot lucra în sistem simultan, folosind conturi create personal cu autentificări și parole securizate;
- plicația este capabilă să lucreze cu echipamente de înaltă tehnologie, automatizând procesele de lucru;
- nformațiile de contact, istoricul solicitărilor și comenzilor, plățile clienților vor fi introduse și actualizate periodic în baza de date CRM;
- plicația este multifuncțională cu executare rapidă a diverselor sarcini;
- urnizarea de informații dintr-o bază de informații unificată este furnizată utilizatorului în câteva minute atunci când introduceți o solicitare în fereastra motorului de căutare contextuală;
- ntroducerea informațiilor în aplicație se face manual sau automat, transferând date din orice sursă;
- ocumentația și raportarea sunt generate electronic folosind șabloane;
- omenclatura va reflecta informații despre toate articolele de mărfuri, împărțite pe categorii, reflectând date cantitative și calitative, cost, inclusiv descriere, imagini;
- lățile sunt acceptate în formă numerar și fără numerar, folosind diferite valute;
- rin intermediul aplicației se poate desfășura tranzacții online, acceptând comenzi automat cu control al procesării, asamblarii și expedierii, analizând starea plăților;
- ăstrarea evidenței orelor de lucru ajută la evaluarea rapidă a muncii personalului, calculând și calculând salariile;
- istemul multi-utilizator optimizează timpul de lucru la schimbul de date prin rețeaua internă;
- rogramul automatizat facilitează inventarul rapid și de înaltă calitate, reflectând cantitatea corectă de inventar;
- rogramul oferă control asupra proceselor de lucru în spațiile de vânzare cu amănuntul și depozit și prezența clienților magazinelor prin intermediul camerelor CCTV.
Magazin software de contabilitate
Un program de contabilitate în magazin vă permite să economisiți timp angajaților și, de asemenea, să evitați neajunsurile. La momentul actual, problema automatizării proceselor de lucru, indiferent de sfera afacerii, este acută. Astăzi există o gamă destul de diversă de programe care vă permit să automatizați sarcinile zilnice într-un format convenabil. Dezvoltatorii companiei Universal Accounting System au creat un program perfect pentru contabilitate automatizată, control și management al proceselor intra-organizaționale. Software-ul are o interfață frumoasă și accesibilă publicului, o structură modulară extinsă, un panou de limbă personalizabil și un format multi-utilizator. La autorizarea în sistem, fiecare specialist se va autentifica folosind un cont cu autentificare și parolă securizate. Toate drepturile de acces la informațiile confidențiale vor fi protejate prin delegarea capabilităților utilizatorului. Configurarea panoului de limbi presupune selectarea uneia sau mai multor limbi utilizate simultan din 96 de titluri prezentate. Acest lucru va face mai ușor pentru angajații magazinului să lucreze cu contrapărți străine.
Contabilitate in magazin
Contabilitatea într-un magazin va fi ușoară și de înaltă calitate, oferind posibilitatea de a lucra într-un program care se integrează cu sistemul 1C. Mentinerea evidenta contabila in orice domeniu de activitate este o sarcina responsabila. Implementarea contabilității de înaltă calitate se reflectă în activitățile companiei, ținând cont de necesitatea depunerii la timp a situațiilor financiare. Software-ul facilitează contabilitatea automatizată cu generarea rapidă de documentație și raportare la efectuarea calculelor. Lucrul cu software-ul implică efectuarea tuturor lucrărilor în format electronic. Aplicația are memorie RAM mare pentru stocarea unor cantități nelimitate de informații. Datele vor fi clasificate pentru o utilizare convenabilă de către specialiști. De asemenea, pentru o muncă convenabilă și rapidă, este prevăzută utilizarea căutării contextuale, atunci când este introdusă în fereastra electronică a cărei informații vor fi furnizate utilizatorilor în câteva minute. De asemenea, nu uitați de diferențierea capacităților utilizatorilor, asigurând protecția informațiilor confidențiale. Distincția se face în funcție de statutul de muncă al unui anumit specialist. Astfel, șeful organizației are drepturi complete de acces și control.
Cum să faci contabilitate într-un magazin
Puteți afla cum să efectuați contabilitate într-un magazin, vizitând site-ul oficial, cu o familiarizare preliminară cu funcționalitatea și selecția compoziției modulare. Este planificat să stăpânească capacitățile de management și control, păstrând înregistrări ale programului folosind o scurtă recenzie video. Specialiștii companiei sunt mereu în contact și vor fi bucuroși să sfătuiască utilizatorii cu privire la diverse probleme care apar în timpul activității lor. Două ore de asistență tehnică sunt furnizate la achiziționarea unui program licențiat, care este achiziționat pentru fiecare dispozitiv de lucru separat. Software-ul are un panou convenabil și colorat cu o setare personală de desktop, selectând teme din gama prezentată. Software-ul are opțiuni de configurare flexibile care pot fi controlate de fiecare utilizator, chiar și cu puțină experiență. Documentele și rapoartele sunt generate automat folosind șabloane electronice în timpul lucrului. Completarea este, de asemenea, operațională, prevăzând importul și exportul de date din diverse surse, suportând diverse formate cu conversia acestora. După cum probabil ați observat, controlul manual este minimizat și anumite sarcini sunt efectuate automat, ceea ce îmbunătățește și calitatea și viteza de lucru.
Software de contabilitate pentru piețe
Software-ul de contabilitate Marketplace vă permite să economisiți timp prin afișarea activității financiare. Software-ul este conceput pentru a face munca angajaților cât mai ușoară posibil prin furnizarea automată de informații clienților și plasarea comenzilor, calcularea costurilor totale și monitorizarea plăților și livrărilor. Folosind un calculator electronic, este posibilă automatizarea procesului de calcul prin introducerea mai întâi a algoritmilor de calcul. La efectuarea calculelor se va folosi lista de preturi pentru bunuri si tipuri suplimentare de servicii, cu posibila reducere asigurata. Software-ul va monitoriza, de asemenea, starea plăților prin afișarea informațiilor în sistem. Comenzile de pe piețe vor fi generate automat, oferind clienților un catalog de mărfuri cu descriere, cost, disponibilitatea indicatorilor cantitativi și imagini atașate. Imaginile pot fi folosite din fotografiile existente, precum și prin transferul lor direct de pe o cameră web. Clienții se pot înregistra în mod independent pe site, selectând nume de produse din anumite categorii, determinând cantitatea și afișând suma totală de plătit. Plățile se pot face în numerar sau fără numerar, suportând diverse valute.
Contabilitate intr-un magazin
Contabilitatea într-un magazin va fi mai precisă atunci când se utilizează case de marcat și registre de depozit. În magazin, fiecărui produs i se atribuie un cod de bare specific, prin citirea căruia se poate determina disponibilitatea acestuia, cantitatea totală, costul, locația de depozitare și locația pe rafturi. Toate informațiile vor fi afișate în sistem la utilizarea dispozitivelor de citire, scanarea codului și efectuarea unei vânzări. Dacă nu este posibil să atașați mărfurilor etichete cu coduri de bare, este posibil să utilizați o coală separată de hârtie cu coduri scurte pentru scanarea rapidă și afișarea informațiilor în sistem. Software-ul este capabil să funcționeze cu un scaner de coduri de bare, un terminal de colectare a datelor și o imprimantă pentru imprimarea etichetelor și chitanțelor. Imprimantele termice elimină timpul de nefuncţionare, fără a fi nevoie să înlocuiţi cartuşele, ceea ce este, de asemenea, destul de convenabil în magazine, fără a opri munca. Programul este capabil să țină înregistrări contabile și de depozit într-un singur magazin sau într-un întreg lanț. În acest fel, este posibilă reducerea timpului și a pierderilor financiare.
Contabilitatea magazinului
Contabilitatea magazinului este un proces destul de complicat. În program, efectuarea diferitelor sarcini este cel mai simplu proces. Atunci când țineți contabilitatea magazinului, este necesar să analizați și să monitorizați în mod constant procesele de livrare și vânzare a produselor. La achiziționarea mărfurilor din străinătate, este posibilă analizarea modificărilor de preț, comparând produsele achiziționate într-o anumită monedă, ținând cont de scăderea sau creșterea costului, luând în considerare cursul de schimb la momentul curent. De asemenea, se pot analiza listele de preturi furnizate de la furnizori, colaborand la cele mai avantajoase oferte. Tot în aplicație, bazată pe contabilitate, este posibilă dezvoltarea unor strategii clare de marketing prin implementarea reducerilor și promoțiilor. Pentru clienții obișnuiți, este posibil să creeze oferte separate cu un sistem de fidelizare bonus. Toate procesele din program sunt efectuate automat, monitorizarea de la distanță a activităților de muncă ale personalului, păstrând evidența orelor de lucru cu plățile salariale. Gestionarea magazinului este destul de specifică, mărfurile cu date de expirare limitate necesită o monitorizare constantă. Software-ul vă permite să analizați livrările, să controlați indicatorii cantitativi și calitativi ai produselor, abordând problemele importante în timp util. Cumpărați software și îmbunătățiți-vă afacerea de tranzacționare fără a amâna contabilitatea, controlul și managementul automatizat pentru mai târziu.
Programe video pentru contabilitate magazin
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită de software pentru contabilitate magazin
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței


Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.



