Capabilitățile unui sistem CRM pentru un magazin de cosmetice
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul are un sistem convenabil cu capacitatea de a selecta module și instrumente pentru lucru de înaltă calitate;
- plicația oferă conexiune multicanal, cu conectare unică și schimb de mesaje de informații;
- oftware-ul are teme desktop care pot fi schimbate la cererea utilizatorilor;
- iecare angajat se angajeaza sa se inregistreze in sistem, introducand date personale pentru a-si crea un cont folosit zilnic cu un login si parola de securitate;
- istemul prevede ținerea evidenței orelor de lucru, sporind eficiența reflectând în același timp detaliile timpului lucrat, cu calculul salariilor;
- ctivitățile financiare se vor reflecta în sistem, ținând cont de integrarea software-ului cu contabilitatea 1C;
- enerarea documentației și raportării va deveni un proces rapid și eficient, folosind șabloane electronice în munca de zi cu zi;
- oftware-ul este accesibil, cu o taxă de abonament gratuit;
- plicația oferă calcul automat, economisind timp și eliminând erorile;
- rogramul oferă completarea automată a documentației, a tabelelor și a jurnalelor;
- uportul informațional este oferit de un motor de căutare contextuală, introducând o solicitare într-o fereastră electronică;
- plicația vă permite să efectuați analize asupra bunurilor populare, făcând planuri pentru activități de tranzacționare productive
- omenclatura va reflecta informatii corecte pentru fiecare articol al produsului, cu cod si numar articol, cost, posibila reducere, descriere, termen de valabilitate, poza;
- ontabilitatea depozitului se realizează folosind dispozitive de înaltă tehnologie care facilitează executarea promptă a recepției, mișcării, radierii și inventarierii;
- osibilitatea de a efectua tranzacții online este disponibilă, oferind clienților informații actualizate despre disponibilitate și prețuri, acceptând automat comenzi și procesând formarea și plata.
Program pentru un magazin de cosmetice
Programul pentru un magazin de cosmetice este o opțiune ideală pentru evidența corectă, monitorizarea constantă, analiza traficului clienților și cererea de produse cosmetice de îngrijire și decorative. Programele sunt concepute pentru a optimiza resursele de lucru ale oricărui tip de afacere cu executarea automată a sarcinilor atribuite de orice complexitate. Cu un sistem automat selectat corespunzător, nu trebuie să vă faceți griji cu privire la dezvoltarea afacerii, creșterea volumelor de vânzări, extinderea bazei de clienți sau munca de calitate a angajaților dvs. Dintre evoluțiile prezentate, merită evidențiat software-ul „Universal Accounting System”. Spre deosebire de programe similare, dezvoltarea unui sistem de control este prezentată la un cost accesibil, cu funcționalitate largă, format de lucru multi-utilizator și management unificat al unui număr nelimitat de magazine și depozite. Software-ul, la un preț accesibil, nu necesită o taxă lunară de abonament. Aplicația prevede înregistrarea și autorizarea ulterioară a utilizatorilor care utilizează conturi personale cu date de conectare și parole de securitate.
Automatizarea unui magazin de cosmetice
Automatizarea unui magazin de cosmetice oferă o abordare integrată folosind instrumente moderne care activează resursele forței de muncă. În program, toate articolele de produs vor fi clasificate pe categorii. Informații suplimentare cu descriere, data de expirare, volum și cost vor fi atașate cardurilor de produs. Pentru ca angajații magazinului și clienții să se poată familiariza în mod independent cu aspectul produselor, este posibil să atașați o imagine primită direct de la camera web. Programul oferă compararea datelor de cost, luând în considerare analiza pieței și prețul de achiziție. La achiziționarea produselor în valută, este posibil să se analizeze și să se calculeze costul, ținând cont de modificările cursurilor de schimb. În program, toate calculele sunt efectuate automat, folosind un calculator electronic în timpul lucrului, cu algoritmii de calcul introduși. Programul poate fi utilizat cu ușurință, chiar și de către un utilizator neexperimentat, stăpânind rapid principiile de aplicare și control. De asemenea, oferă sprijin din partea specialiștilor care, pe lângă consultanță, vor ajuta la selectarea modulelor și instrumentelor.
Programe pentru un magazin de cosmetice
Programele pentru un magazin de cosmetice vă permit nu numai să controlați sosirea, mișcarea și soldurile mărfurilor, ci și să mențineți o bază de clienți cu afișarea traficului și calculele volumului total de vânzări. Programul prevede menținerea unei baze de date CRM cu informații detaliate despre contactele pentru comunicarea cu clienții, istoricul circulației și produsele cosmetice achiziționate, plăți în numerar și fără numerar. Software-ul facilitează analiza traficului clienților, identificându-i pe cei mai regulați și solvabili, care aduc cel mai mare profit. Pentru a crește loialitatea, se folosește un sistem de bonusuri de acumulare de puncte și de acordare de reduceri. Tot astăzi, comerțul online este destul de relevant, reducând costul timpului și al resurselor financiare pentru închirierea spațiilor pentru magazine și depozite, vânzarea produselor direct din depozite. Astfel, toate informațiile cu toate denumirile vor fi afișate pe site într-un formular actualizat, unde cumpărătorii pot selecta în mod independent produsele necesare, le pot adăuga în coș și ulterior pot face o achiziție. Pentru achizițiile incomplete, sistemul va trimite automat un mesaj prin care vă anunțăți despre articolele în așteptare. Software-ul ajută la creșterea volumului vânzărilor prin analiza datelor despre produse lichide, implementarea campaniilor de marketing cu promoții pentru produsele nerevendicate și completarea promptă a bunurilor lipsă cu articole lichide.
Contabilitate intr-un magazin de cosmetice
Contabilitatea într-un magazin de cosmetice se va face automat, folosind dispozitive de înaltă tehnologie care afectează optimizarea timpului de lucru. Efectuarea manuală a contabilității de depozit consumă mult efort, nervi și timp și nu are întotdeauna un efect productiv asupra indicatorilor cantitativi și activităților financiare afișate, ținând cont de influența factorului uman. Prin urmare, software-ul care realizează automat capitalizarea, mișcarea și inventarierea va înregistra indicatorii cantitativi, fără discrepanțe între calcule și nomenclatură. În aplicație, este ușor să găsiți poziția dorită a produsului prin scanarea codului de bare cu un scaner de coduri de bare. De asemenea, la introducerea numelui și a numărului de articol al produsului, este posibil să găsiți rapid informațiile necesare despre cost, descriere sau locație de depozitare. În program, toți utilizatorii vor avea autoritate personală și drepturi de acces la datele de informații stocate într-un depozit centralizat. Cu accesul pe mai multe canale, utilizatorii vor putea interacționa și schimba informații la nivel local, ceea ce ajută, de asemenea, la reducerea pierderilor de timp.
Program de contabilitate pentru un magazin de cosmetice
Un program de contabilitate pentru un magazin de cosmetice garantează un control de înaltă calitate asupra siguranței stocurilor. Camerele CCTV vă permit să înregistrați prezența clienților în magazine și munca personalului din depozite. De asemenea, folosind software-ul, este posibil să nu fiți nevoit să vă faceți griji cu privire la contabilitate, oferind integrarea cu sistemul 1C. Astfel, managementul documentelor va fi eficientizat, automatizând procesul de creare a documentelor, rapoartelor și actelor pe baza șabloanelor existente în formă electronică. Umplerea asigură introducerea manuală și automată a datelor, importul de informații din diverse surse, suportând orice formate de fișier. Software-ul ajută la atragerea și păstrarea automată a clienților cu o loialitate sporită prin trimiterea de mesaje de informare către clienți în formă masivă sau selectivă. De asemenea, este posibilă utilizarea funcției de telefonie PBX ultramodernă, economisind timp și furnizând rapid informații clienților, văzând informații detaliate și, dacă este necesar, introducând informații suplimentare în baza de date. Software-ul este prezentat ca o versiune de testare pentru familiarizarea preliminară cu munca potențialilor utilizatori. De asemenea, atunci când achiziționați un program licențiat, primiți două ore de asistență tehnică ca bonus.
Programe video pentru un magazin de cosmetice
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Program de descărcare gratuită pentru un magazin de cosmetice
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.