Capabilitățile unui sistem CRM pentru un magazin de calculatoare
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Programul automatizat are un cost redus și nu necesită plata unei taxe lunare de abonament;
- onexiunea multicanal optimizeaza timpul de lucru prin schimbul de informatii prin reteaua locala;
- Într-un singur sistem, este posibilă vizualizarea și analiza rapoartelor privind magazinele, gestionând punctele de vânzare cu amănuntul individuale;
- ontabilitate rapidă, anulare a mărfurilor, inventar, utilizarea dispozitivelor de înaltă tehnologie atunci când lucrați cu programul;
- istemul universal are opțiuni de configurare flexibile cu un cont configurabil personal;
- nformațiile sunt actualizate în mod regulat, oferind informații utilizatorilor rapid atunci când introduc o întrebare despre bunuri și servicii, contractori și alte date în motorul de căutare contextuală;
- vidența orelor de lucru se realizează în funcție de calculele efective ale timpului lucrat și volumul planului finalizat, cu plata salariilor;
- ontrolul se realizează de la distanță folosind instalarea și transmiterea materialelor video;
- entinerea inregistrarilor contabile in timpul functionarii sincronizate a aplicatiei cu sistemul 1C;
- enerarea de documentație electronică și raportare folosind șabloane existente;
- entru a crește veniturile, este planificată să se analizeze produsele lichide, să se realimenteze în timp util stocurile și să se vândă articole nelichide cu o strategie de marketing bine structurată;
- osibilitatea extinderii afacerilor și deschiderii de noi puncte de vânzare prin vânzarea de mărfuri printr-un magazin online;
- rogramul vă permite să mențineți o bază de date separată a contractanților cu contacte, informații despre vânzări, plăți, bonusuri etc.;
- ărțile geografice vă permit să construiți rute pentru livrarea comenzilor cu mărfuri, să analizați calendarul și să calculați costurile;
- plicația poate funcționa în orice parte a lumii folosind limbile necesare.
Program pentru un magazin de calculatoare
Programul pentru un magazin de calculatoare prevede o analiză constantă a cererii pentru aceste sau alte tipuri de dispozitive și componente suplimentare, creând prețuri în conformitate cu ofertele pieței. Dezvoltatorii software-ului „Universal Accounting System” au creat un asistent automatizat pentru lucrul în orice domeniu de activitate. Software-ul poate fi configurat pentru un număr nelimitat de dispozitive de lucru cu un format convenabil, control de la distanță, monitorizare și contabilitate. Software-ul are un preț accesibil, cu o taxă de abonament gratuită, opțiuni de configurare flexibile și o interfață ușor de utilizat. Aplicația este disponibilă pentru fiecare utilizator, chiar și cu puțină experiență în software. Pentru fiecare, autorizarea în sistem este prevăzută cu introducerea datelor personale pentru controlul în continuare al activităților de lucru și accesul la date informative și la capacitățile utilizatorului. Capacitățile utilizatorului sunt strict delimitate, în funcție de activitatea de lucru.
Program de inventariere computerizată
Programul de inventariere computerizată asigură controlul asupra siguranței în formă cantitativă și calitativă. Datorită programului automatizat, este ușor să găsiți informații despre computere, componente, costuri și alte informații. Informațiile sunt stocate într-un depozit de informații cu acces partajat de către utilizatori. Informațiile pot fi găsite manual sau automat prin introducerea unei interogări în fereastra electronică a unui motor de căutare contextuală. Un sistem de căutare automată simplifică și accelerează procesul de furnizare a datelor. Informațiile despre calculatoare, componente și servicii suplimentare vor fi menținute și actualizate periodic în lista de prețuri. Nu este nevoie să introduceți manual datele, pierzând timp, când este posibil să transferați informații din orice sursă. Puteți atașa o imagine primită de la o cameră web. Contabilitatea și inventarierea sunt efectuate de program în interacțiune cu diverse dispozitive de înaltă tehnologie. Astfel, este posibilă nu numai optimizarea consumului de timp de lucru, dar și îmbunătățirea productivității muncii.
Programe de inventariere pe calculator
Programele de inventar al computerelor vă ajută să vă simplificați volumul de muncă, făcând față eficient diferitelor sarcini în același timp. Programul, atunci când interacționează cu un scanner de coduri de bare sau cu un terminal de colectare a datelor, va calcula rapid numărul de computere și alte produse. Fiecare produs va fi înregistrat în sistem, afișând automat cantitatea, perioada de garanție și caracteristicile generale. Astfel, atunci când introduceți un cod sau îndreptați un scaner de coduri de bare către un produs, sistemul poate afișa ușor și rapid informații de vânzare, calculând suma plății, bonusurile etc. Aplicația nu permite greșeli, care, de regulă, sunt adesea făcute chiar și de specialiști calificați. Dacă este necesar, este posibil să utilizați coduri individuale îndreptând scanerul pentru a citi codurile de bare pe o coală de hârtie. Programul vă permite să analizați vânzările și să identificați cele mai lichide nume de produse, completând stocurile în zori pentru a crește veniturile. De asemenea, este posibil să comparați volumele de vânzări pentru o anumită perioadă de timp. La livrarea mărfurilor din străinătate, este posibil să se calculeze suma cheltuielilor și veniturilor, luând în considerare costul, livrarea produselor în valută, cursul de schimb și alte lucruri. Programul universal oferă date precise, eliminând timpul de nefuncționare, crescând volumele de vânzări cu o schemă de marketing bine structurată.
Program de inventariere pentru PC
Software-ul de inventar pentru PC vă permite să reduceți costurile în timp ce vă extindeți afacerea într-un ritm accelerat. Aplicația, prin monitorizarea pieței și compararea cererii de PC-uri, va furniza date specialiștilor, ținând cont de vânzarea mărfurilor cu cel mai mare beneficiu material. Programul vă permite să gestionați toate magazinele și depozitele, monitorizând toate acțiunile angajaților. Activitățile de lucru vor fi afișate pe monitoare la transmiterea materialelor de la camerele de supraveghere. Astfel, sunt excluse faptele de furt de articole de inventar, precum și acțiunile incorecte ale angajaților sau clienților magazinului. În program, este posibilă unirea tuturor magazinelor într-o singură rețea de management pentru cea mai bună performanță. Pentru a îmbunătăți calitatea muncii angajaților, este oferită o analiză a serviciului clienți, comparând volumele vânzărilor și recenziile pe care clienții le lasă în mod independent atunci când trimit mesaje. Programul vă permite să trimiteți mesaje SMS și e-mail către o bază de clienți sau numere selectate pentru a oferi informații despre produse noi, oferte avantajoase, reduceri și bonusuri. Astfel, loialitatea clienților crește odată cu creșterea volumelor de vânzări.
Software-ul pentru inventarierea calculatorului minimizează investiția de timp și bani. Nu este nevoie să achiziționați aplicații sau dispozitive suplimentare sau să angajați personal suplimentar. Un program universal înlocuiește zeci de lucrători, lucrând corect chiar și non-stop. Sistemul poate fi accesat de pe orice dispozitiv de lucru, de oriunde în lume. Pentru muncă pot fi folosite diferite limbi străine. De asemenea, acceptă plăți în orice monedă mondială, conversia fondurilor la cursul din momentul tranzacției. Programul, integrându-se cu sistemul 1C, asigură contabilitatea, automatizarea procesului de generare a documentației și raportării, precum și efectuarea tranzacțiilor de decontare. De asemenea, programul vă permite să mențineți o bază de date cu toți clienții și furnizorii, adăugând informații de contact, istoricul cererilor, achizițiilor și plăților. Sistemul vă permite să identificați un client obișnuit, calculând venitul generat. Pentru clienții obișnuiți, este planificat să creeze liste de prețuri separate cu bonusuri pentru achiziții ulterioare.
Gestionarea magazinului
Gestionarea magazinului se realizează printr-un program cu contabilitate automată, control, analiză și management. Angajații pot transfera date prin rețeaua internă, reducând consumul de timp. De asemenea, o oportunitate unică este promovarea mărfurilor printr-un magazin online, acceptând automat comenzi, procesându-le și monitorizând starea plăților și a livrării mărfurilor. Emiterea facturilor, cardurilor de garanție, documentelor, actelor se realizează pe baza de șabloane electronice care se completează automat la transferul de informații din orice sursă. Vă puteți familiariza cu programul instalând direct versiunea demo gratuită. Sunt disponibile, de asemenea, module și instrumente preselectate. Dacă este necesar și dacă aveți întrebări rămase, ar trebui să vă consultați cu specialiștii companiei.
Programe video pentru un magazin de calculatoare
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită a programului pentru un magazin de calculatoare
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.