1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Program pentru un magazin de calculatoare

Potrivit a 100 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Program pentru un magazin de calculatoare

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capabilitățile unui sistem CRM pentru un magazin de calculatoare

  • Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
    Orice limbă

    Orice limbă
  • Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
    Orice produs

    Orice produs
  • Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
    Imaginea produsului

    Imaginea produsului
  • Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
    Depozite și magazine

    Depozite și magazine
  • Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
    Import

    Import
  • Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
    Selectarea în timpul vânzării

    Selectarea în
    timpul vânzării
  • În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
    Returnare

    Returnare
  • Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
    Vânzări amânate

    Vânzări amânate
  • Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
    Notificări

    Notificări
  • Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
    Echipament

    Echipament
  • Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
    TCD

    TCD
  • Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
    Inventariere

    Inventariere
  • În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
    Acte

    Acte
  • Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date
    a clienților
  • Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
    Carduri de reducere

    Carduri
    de reducere
  • La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
    Transferarea bonusurilor

    Transferarea
    bonusurilor
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
    Trimitere de sms-uri și e-mail-uri

    Trimitere de sms-uri
    și e-mail-uri
  • Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere
    vocală
  • Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
    Rating clienți

    Rating clienți
  • Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
    Reduceri

    Reduceri
  • Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
    Prețul mediu

    Prețul mediu
  • Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
    Segmente de preț

    Segmente de preț
  • Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
    Analiza publicității

    Analiza publicității
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
    Dinamica vânzărilor

    Dinamica vânzărilor
  • Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
    Datorii

    Datorii
  • Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
    Salariul vânzătorilor

    Salariul vânzătorilor
  • Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
    Persoane juridice

    Persoane juridice
  • Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
    Lanț de magazine

    Lanț de magazine
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
    Analiza profiturilor

    Analiza profiturilor
  • Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
    Evidența în depozit

    Evidența în depozit
  • Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
    Bunuri populare

    Bunuri populare
  • Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
    Produs profitabil

    Produs profitabil
  • Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
    Produse nelichide

    Produse nelichide
  • Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
    Nu a fost

    Nu a fost
  • Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
    Minimum

    Minimum
  • Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
    Produse învechite

    Produse învechite
  • Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
    Prognozare

    Prognozare
  • Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
    Analiza furnizorilor

    Analiza furnizorilor
  • Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
    Exclusivitate

    Exclusivitate
  • Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
    Afișare pe ecran

    Afișare pe ecran
  • De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
    Terminale de plată

    Terminale de plată
  • Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
    Completarea documentelor

    Completarea
    documentelor
  • Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
    Evaluarea calității

    Evaluarea calității
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
    Recunoașterea feței

    Recunoașterea feței
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Programul automatizat are un cost redus și nu necesită plata unei taxe lunare de abonament;
  • onexiunea multicanal optimizeaza timpul de lucru prin schimbul de informatii prin reteaua locala;
  • Într-un singur sistem, este posibilă vizualizarea și analiza rapoartelor privind magazinele, gestionând punctele de vânzare cu amănuntul individuale;
  • ontabilitate rapidă, anulare a mărfurilor, inventar, utilizarea dispozitivelor de înaltă tehnologie atunci când lucrați cu programul;
  • istemul universal are opțiuni de configurare flexibile cu un cont configurabil personal;
  • nformațiile sunt actualizate în mod regulat, oferind informații utilizatorilor rapid atunci când introduc o întrebare despre bunuri și servicii, contractori și alte date în motorul de căutare contextuală;
  • vidența orelor de lucru se realizează în funcție de calculele efective ale timpului lucrat și volumul planului finalizat, cu plata salariilor;
  • ontrolul se realizează de la distanță folosind instalarea și transmiterea materialelor video;
  • entinerea inregistrarilor contabile in timpul functionarii sincronizate a aplicatiei cu sistemul 1C;
  • enerarea de documentație electronică și raportare folosind șabloane existente;
  • entru a crește veniturile, este planificată să se analizeze produsele lichide, să se realimenteze în timp util stocurile și să se vândă articole nelichide cu o strategie de marketing bine structurată;
  • osibilitatea extinderii afacerilor și deschiderii de noi puncte de vânzare prin vânzarea de mărfuri printr-un magazin online;
  • rogramul vă permite să mențineți o bază de date separată a contractanților cu contacte, informații despre vânzări, plăți, bonusuri etc.;
  • ărțile geografice vă permit să construiți rute pentru livrarea comenzilor cu mărfuri, să analizați calendarul și să calculați costurile;
  • plicația poate funcționa în orice parte a lumii folosind limbile necesare.

Program pentru un magazin de calculatoare

Programul pentru un magazin de calculatoare prevede o analiză constantă a cererii pentru aceste sau alte tipuri de dispozitive și componente suplimentare, creând prețuri în conformitate cu ofertele pieței. Dezvoltatorii software-ului „Universal Accounting System” au creat un asistent automatizat pentru lucrul în orice domeniu de activitate. Software-ul poate fi configurat pentru un număr nelimitat de dispozitive de lucru cu un format convenabil, control de la distanță, monitorizare și contabilitate. Software-ul are un preț accesibil, cu o taxă de abonament gratuită, opțiuni de configurare flexibile și o interfață ușor de utilizat. Aplicația este disponibilă pentru fiecare utilizator, chiar și cu puțină experiență în software. Pentru fiecare, autorizarea în sistem este prevăzută cu introducerea datelor personale pentru controlul în continuare al activităților de lucru și accesul la date informative și la capacitățile utilizatorului. Capacitățile utilizatorului sunt strict delimitate, în funcție de activitatea de lucru.

Program de inventariere computerizată

Programul de inventariere computerizată asigură controlul asupra siguranței în formă cantitativă și calitativă. Datorită programului automatizat, este ușor să găsiți informații despre computere, componente, costuri și alte informații. Informațiile sunt stocate într-un depozit de informații cu acces partajat de către utilizatori. Informațiile pot fi găsite manual sau automat prin introducerea unei interogări în fereastra electronică a unui motor de căutare contextuală. Un sistem de căutare automată simplifică și accelerează procesul de furnizare a datelor. Informațiile despre calculatoare, componente și servicii suplimentare vor fi menținute și actualizate periodic în lista de prețuri. Nu este nevoie să introduceți manual datele, pierzând timp, când este posibil să transferați informații din orice sursă. Puteți atașa o imagine primită de la o cameră web. Contabilitatea și inventarierea sunt efectuate de program în interacțiune cu diverse dispozitive de înaltă tehnologie. Astfel, este posibilă nu numai optimizarea consumului de timp de lucru, dar și îmbunătățirea productivității muncii.

Programe de inventariere pe calculator

Programele de inventar al computerelor vă ajută să vă simplificați volumul de muncă, făcând față eficient diferitelor sarcini în același timp. Programul, atunci când interacționează cu un scanner de coduri de bare sau cu un terminal de colectare a datelor, va calcula rapid numărul de computere și alte produse. Fiecare produs va fi înregistrat în sistem, afișând automat cantitatea, perioada de garanție și caracteristicile generale. Astfel, atunci când introduceți un cod sau îndreptați un scaner de coduri de bare către un produs, sistemul poate afișa ușor și rapid informații de vânzare, calculând suma plății, bonusurile etc. Aplicația nu permite greșeli, care, de regulă, sunt adesea făcute chiar și de specialiști calificați. Dacă este necesar, este posibil să utilizați coduri individuale îndreptând scanerul pentru a citi codurile de bare pe o coală de hârtie. Programul vă permite să analizați vânzările și să identificați cele mai lichide nume de produse, completând stocurile în zori pentru a crește veniturile. De asemenea, este posibil să comparați volumele de vânzări pentru o anumită perioadă de timp. La livrarea mărfurilor din străinătate, este posibil să se calculeze suma cheltuielilor și veniturilor, luând în considerare costul, livrarea produselor în valută, cursul de schimb și alte lucruri. Programul universal oferă date precise, eliminând timpul de nefuncționare, crescând volumele de vânzări cu o schemă de marketing bine structurată.

Program de inventariere pentru PC

Software-ul de inventar pentru PC vă permite să reduceți costurile în timp ce vă extindeți afacerea într-un ritm accelerat. Aplicația, prin monitorizarea pieței și compararea cererii de PC-uri, va furniza date specialiștilor, ținând cont de vânzarea mărfurilor cu cel mai mare beneficiu material. Programul vă permite să gestionați toate magazinele și depozitele, monitorizând toate acțiunile angajaților. Activitățile de lucru vor fi afișate pe monitoare la transmiterea materialelor de la camerele de supraveghere. Astfel, sunt excluse faptele de furt de articole de inventar, precum și acțiunile incorecte ale angajaților sau clienților magazinului. În program, este posibilă unirea tuturor magazinelor într-o singură rețea de management pentru cea mai bună performanță. Pentru a îmbunătăți calitatea muncii angajaților, este oferită o analiză a serviciului clienți, comparând volumele vânzărilor și recenziile pe care clienții le lasă în mod independent atunci când trimit mesaje. Programul vă permite să trimiteți mesaje SMS și e-mail către o bază de clienți sau numere selectate pentru a oferi informații despre produse noi, oferte avantajoase, reduceri și bonusuri. Astfel, loialitatea clienților crește odată cu creșterea volumelor de vânzări.

Software-ul pentru inventarierea calculatorului minimizează investiția de timp și bani. Nu este nevoie să achiziționați aplicații sau dispozitive suplimentare sau să angajați personal suplimentar. Un program universal înlocuiește zeci de lucrători, lucrând corect chiar și non-stop. Sistemul poate fi accesat de pe orice dispozitiv de lucru, de oriunde în lume. Pentru muncă pot fi folosite diferite limbi străine. De asemenea, acceptă plăți în orice monedă mondială, conversia fondurilor la cursul din momentul tranzacției. Programul, integrându-se cu sistemul 1C, asigură contabilitatea, automatizarea procesului de generare a documentației și raportării, precum și efectuarea tranzacțiilor de decontare. De asemenea, programul vă permite să mențineți o bază de date cu toți clienții și furnizorii, adăugând informații de contact, istoricul cererilor, achizițiilor și plăților. Sistemul vă permite să identificați un client obișnuit, calculând venitul generat. Pentru clienții obișnuiți, este planificat să creeze liste de prețuri separate cu bonusuri pentru achiziții ulterioare.

Gestionarea magazinului

Gestionarea magazinului se realizează printr-un program cu contabilitate automată, control, analiză și management. Angajații pot transfera date prin rețeaua internă, reducând consumul de timp. De asemenea, o oportunitate unică este promovarea mărfurilor printr-un magazin online, acceptând automat comenzi, procesându-le și monitorizând starea plăților și a livrării mărfurilor. Emiterea facturilor, cardurilor de garanție, documentelor, actelor se realizează pe baza de șabloane electronice care se completează automat la transferul de informații din orice sursă. Vă puteți familiariza cu programul instalând direct versiunea demo gratuită. Sunt disponibile, de asemenea, module și instrumente preselectate. Dacă este necesar și dacă aveți întrebări rămase, ar trebui să vă consultați cu specialiștii companiei.

Aspectul programului

Program pentru un magazin de calculatoare

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită a programului pentru un magazin de calculatoare

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Orice magazin

    Orice magazin
  • Butic

    Butic
  • Supermarket, magazin mixt sau magazin universal

    Supermarket, magazin
    mixt sau
    magazin universal
  • Companie, întreprindere și organizație de comerț

    Companie, întreprindere
    și organizație de comerț
  • Comerț cu ridicata și cu amânuntul

    Comerț cu ridicata
    și cu amânuntul
  • Depozit comercial

    Depozit comercial
  • Second hand, magazin de stocuri și consignație

    Second hand,
    magazin de >stocuri
    și consignație
  • Companie sau întreprindere de comerț și producere

    Companie sau
    întreprindere de comerț
    și producere
  • Centru de comenzi și servicii

    Centru de comenzi
    și servicii
  • Magazin auto

    Magazin auto
  • Magazin online

    Magazin online
  • Casă de comerț și departament de vânzări

    Casă de comerț și
    departament de vânzări
  • Merceologi și reprezentanți de vânzări

    Merceologi și
    reprezentanți
    de vânzări
  • Centru comercial, complex sau sală

    Centru comercial,
    complex sau sală
  • Bazar și piață

    Bazar și piață
  • Puncte de comerț și întreprinderi de comerț

    Puncte de comerț
    și întreprinderi
    de comerț
  • Importatori și exportatori

    Importatori și
    exportatori
  • Departament de achiziții, aprovizionare și desfacere

    Departament de achiziții,
    aprovizionare
    și desfacere
  • Chioșc

    Chioșc
  • Manageri de vânzări și casieri

    Manageri de vânzări
    și casieri
  • Altă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.