1. USU Software
  2.  › 
  3. Program de contabilitate
  4.  › 
  5. Software de vânzare cu amănuntul

Potrivit a 252 5 organizații, ratingul: 4.8
Nota
Vândut în țări: Toate
Sistem de operare: Windows
Grupul: Sistemul de contabilitate universal
Scop: Automatizarea afacerilor

Software de vânzare cu amănuntul

  • Posibilități
  • Descriere
  • Screenshot
  • Video
  • Descarcă
  • Pentru cine?
  • Clienți
  • Feedback
  • Limba
  • Cumpără

Capabilitățile unui sistem CRM pentru comerțul cu amănuntul

  • Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
    Orice limbă

    Orice limbă
  • Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
    Orice produs

    Orice produs
  • Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
    Imaginea produsului

    Imaginea produsului
  • Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
    Depozite și magazine

    Depozite și magazine
  • Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
    Import

    Import
  • Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
    Selectarea în timpul vânzării

    Selectarea în
    timpul vânzării
  • În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
    Returnare

    Returnare
  • Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
    Vânzări amânate

    Vânzări amânate
  • Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
    Notificări

    Notificări
  • Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
    Echipament

    Echipament
  • Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
    TCD

    TCD
  • Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
    Inventariere

    Inventariere
  • În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
    Acte

    Acte
  • Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
    Baza de date a clienților

    Baza de date
    a clienților
  • Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
    Carduri de reducere

    Carduri
    de reducere
  • La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
    Transferarea bonusurilor

    Transferarea
    bonusurilor
  • Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
    Trimitere de sms-uri și e-mail-uri

    Trimitere de sms-uri
    și e-mail-uri
  • Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
    Trimitere vocală

    Trimitere
    vocală
  • Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
    Rating clienți

    Rating clienți
  • Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
    Reduceri

    Reduceri
  • Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
    Prețul mediu

    Prețul mediu
  • Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
    Segmente de preț

    Segmente de preț
  • Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
    Analiza publicității

    Analiza publicității
  • Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
    Statistica plăților

    Statistica plăților
  • Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
    Dinamica vânzărilor

    Dinamica vânzărilor
  • Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
    Datorii

    Datorii
  • Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
    Salariul vânzătorilor

    Salariul vânzătorilor
  • Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
    Analiza colaboratorilor

    Analiza colaboratorilor
  • Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
    Persoane juridice

    Persoane juridice
  • Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
    Lanț de magazine

    Lanț de magazine
  • Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
    Controlul cheltuielilor

    Controlul cheltuielilor
  • Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
    Analiza profiturilor

    Analiza profiturilor
  • Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
    Evidența în depozit

    Evidența în depozit
  • Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
    Bunuri populare

    Bunuri populare
  • Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
    Produs profitabil

    Produs profitabil
  • Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
    Produse nelichide

    Produse nelichide
  • Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
    Nu a fost

    Nu a fost
  • Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
    Minimum

    Minimum
  • Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
    Produse învechite

    Produse învechite
  • Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
    Prognozare

    Prognozare
  • Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
    Analiza furnizorilor

    Analiza furnizorilor
  • Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
    Exclusivitate

    Exclusivitate
  • Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
    Afișare pe ecran

    Afișare pe ecran
  • De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
    Terminale de plată

    Terminale de plată
  • Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
    Completarea documentelor

    Completarea
    documentelor
  • Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
    Evaluarea calității

    Evaluarea calității
  • Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
    Telefonie

    Telefonie
  • Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
    Integrarea cu site-ul

    Integrarea cu site-ul
  • Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
    Supraveghere video

    Supraveghere video
  • Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
    Recunoașterea feței

    Recunoașterea feței
  • Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
    Start rapid

    Start rapid
  • Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
    Design frumos

    Design frumos
  • Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
    Program simplu

    Program simplu

În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:

  • Software-ul de la USU este o soluție modernă pentru gestionarea retailului și a altor domenii ale contabilității;
  • uncțiile platformei sunt aplicabile și pentru gestionarea vânzărilor en-gros;
  • u noi puteți alege funcționalitatea care să se potrivească fiecărui gust și nevoie;
  • e exemplu, prin USU puteți automatiza cu ușurință locul de muncă al unui vânzător sau al casierului;
  • ei putea estima cât vinzi pe zi și care sunt cheltuielile tale;
  • ferim functii de integrare cu echipamente pentru un depozit, casa de marcat;
  • uteți conecta integrarea cu un scaner de coduri de bare;
  • oftware-ul poate fi configurat pentru contabilitate la distanță;
  • ferim capabilități de contabilitate în cloud;
  • uteți lucra cu sau fără un registrator fiscal;
  • vem oportunități de a extinde funcționalitatea după cum este necesar;
  • uportul nostru tehnic este mereu în contact, puteți obține oricând asistență;
  • rin USU puteți efectua vânzări online și procesa tranzacții legate de cooperarea cu piețele;
  • rin intermediul sistemului, puteți asigura managementul depozitului;
  • SU are oportunități excelente de afaceri moderne.

Ce software ar trebui să aleg pentru vânzarea cu amănuntul?

Ce software ar trebui să aleg pentru vânzarea cu amănuntul? Cel mai probabil te gândești la această întrebare. Pentru a înțelege acest lucru, trebuie să înțelegeți ce capacități ar trebui să aibă un astfel de sistem de contabilitate. În acest articol vă vom spune despre acest lucru și, de asemenea, vă vom prezenta atenția cea mai bună soluție în acest domeniu.

Software simplu pentru retail

Un program simplu de vânzare cu amănuntul ar trebui să se ocupe pur și simplu de procesul de vânzare. Cum se întâmplă asta? Creează baze de date de sortimente. Cu cât datele sunt introduse mai detaliate, categoriile de produse și caracteristicile acestora sunt introduse, cu atât va fi mai convenabil să lucrați cu acestea.

De exemplu, în sistemul USU puteți lucra ușor și simplu cu gama de produse: vă puteți înregistra după numere de articol, coduri de bare și nume. Adică într-un mod convenabil pentru tine. Puteți atribui categorii, atașați fotografii, certificate și multe altele pe cardul produsului.

Software de vânzare cu amănuntul

După ce ați creat o bază de date, puteți trece la vânzarea directă a mărfurilor. Dacă ați lucrat deja cu un sistem de contabilitate înainte, puteți utiliza importul și pur și simplu transferați datele. Puteți extrage cu ușurință informații de pe platformă, de exemplu, puteți importa carduri de produse pe piață.

Software-ul pentru comerțul cu amănuntul de la USU poate funcționa în diferite moduri. De exemplu, dacă nu folosiți echipamente pentru a inițializa produsele, o puteți face manual. Atunci când sunt integrate cu echipamente, procesele sunt automatizate într-o măsură mai mare și procedează mai rapid.

Programe de vânzare cu amănuntul

Software-ul de vânzare cu amănuntul trebuie să prelucreze date legate de venituri. Este necesar să se înregistreze suma, clientul de la care se primesc fondurile și data. De asemenea, este necesară înregistrarea caracteristicilor fiscale.

Toate condițiile de mai sus pot fi îndeplinite folosind platforma USU. Veți putea înregistra, controla și analiza aceste procese.

Program de contabilitate a stocurilor pentru comerțul cu amănuntul

Software-ul de contabilitate a mărfurilor pentru comerțul cu amănuntul trebuie să înregistreze tranzacțiile care implică mărfuri. Acest domeniu se referă la interacțiunile cu furnizorii. Dacă lucrați cu mai mulți furnizori și cumpărați aceleași mărfuri pe baza prețurilor, veți găsi funcții utile pentru urmărirea prețurilor de achiziție pentru bunuri.

Când ajungeți la USU, puteți urmări imediat cât de mult s-au schimbat prețurile și dacă este profitabil pentru afacerea dvs. Acest lucru vă va ajuta să faceți alegerea corectă în viitor.

Program pentru comerțul cu ridicata și cu amănuntul

Software-ul de vânzare cu ridicata și cu amănuntul ajută la analiza tranzacțiilor comerciale. Folosind USU ca exemplu, puteți determina ce produse sunt la cerere specială și care au stat pe rafturi de mult timp.

Dacă aveți mai multe puncte de vânzare, puteți determina care dintre ele este cel mai profitabil. De asemenea, puteți efectua analize privind costurile, performanța angajaților și așa mai departe. Puteți analiza o varietate de categorii, care vă vor ajuta să vă îmbunătățiți activitățile în viitor.

Programul de vânzare cu amănuntul

Programul de comerț cu amănuntul al USU poate fi aplicat în orice stat. Sistemul nostru este tradus în 96 de limbi și poate fi adaptat la orice legislație.

Politicile contabile ale diferitelor țări pot prevedea diferite caracteristici în contabilitate, menținerea documentelor sau înregistrarea caracteristicilor fiscale. USU poate fi adaptat pentru ei.

Software-ul pentru desfășurarea comerțului cu amănuntul de la USU poate fi furnizat cu capabilități de contabilitate în cloud. Pentru a face acest lucru, trebuie să trimiteți o solicitare companiei noastre sau să calculați independent costul serviciilor de pe site.

Dacă este necesar, conectăm servicii suplimentare. O listă completă de posibilități poate fi găsită pe site-ul nostru.

Cel mai bun software de vânzare cu amănuntul

Cel mai bun software de vânzare cu amănuntul trebuie să aibă o abordare cuprinzătoare pentru rezolvarea problemelor, iar USU face și acest lucru.

De exemplu, dacă, pe lângă casa de marcat, contabilitatea vânzărilor și a depozitului, aveți nevoie de funcții de menținere a fișelor de pontaj, salarizare, CRM, gestionarea vânzărilor pe piețe sau în alte zone, vom fi bucuroși să vi le punem la dispoziție.

Software de contabilitate retail

Software-ul de contabilitate cu amănuntul poate avea funcții CRM. Acest lucru poate fi deosebit de important pentru buticuri, unități de vânzare cu amănuntul exclusiviste în care clientul este în fruntea tuturor strategiilor.

În CRM de la USU, aceste companii pot înregistra foarte ușor informații, pot urmări tendințele și pot oferi suport pentru informații de înaltă calitate consumatorilor lor.

Software-ul de vânzare cu amănuntul de la USU poate fi configurat să genereze automat documente, să facă calcule și să efectueze anumite operațiuni.

De exemplu, atunci când lucrați cu o gamă de produse, când este atins minimul de produs, puteți trimite automat cereri de reaprovizionare a depozitului.

Software-ul de vânzare cu amănuntul de la USU poate fi utilizat în mod activ pentru a efectua inventarierea. Este ușor să extrageți informații despre inventarul disponibil din sistem. Datele reale și nominale pot fi apoi determinate cu ușurință folosind echipamentul.

Aceasta și alte tipuri de operațiuni pot fi furnizate cu documentele necesare. Unele dintre ele pot fi generate automat.

Programele software de vânzare cu amănuntul variază, dar este important să-l alegi pe cel care se potrivește afacerii tale. Suntem gata să vă oferim informații complete despre funcționarea sistemului, principalele sale funcții și alte caracteristici.

Dacă sunteți în căutarea unei soluții demne, atunci fără îndoială trebuie să luați în considerare oferta noastră.

Software de top pentru retail

USU este, fără îndoială, unul dintre programele de top pentru comerțul cu amănuntul. Vă invităm să vedeți asta pentru dvs. Puteți descărca o versiune de încercare gratuită.

De asemenea, aveți posibilitatea să ne adresați întrebări prin intermediul site-ului web sau să ne trimiteți o solicitare pentru a vă oferi o prezentare completă. USU este o oportunitate excelentă pentru afacerea dvs.

Aspectul programului

Software de vânzare cu amănuntul

Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!

Descărcare gratuită de software de vânzare cu amănuntul

Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.

Aveți întrebări cu privire la versiunea demo?
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.

Programul poate fi utilizat:

  • Orice magazin

    Orice magazin
  • Butic

    Butic
  • Supermarket, magazin mixt sau magazin universal

    Supermarket, magazin
    mixt sau
    magazin universal
  • Companie, întreprindere și organizație de comerț

    Companie, întreprindere
    și organizație de comerț
  • Comerț cu ridicata și cu amânuntul

    Comerț cu ridicata
    și cu amânuntul
  • Depozit comercial

    Depozit comercial
  • Second hand, magazin de stocuri și consignație

    Second hand,
    magazin de >stocuri
    și consignație
  • Companie sau întreprindere de comerț și producere

    Companie sau
    întreprindere de comerț
    și producere
  • Centru de comenzi și servicii

    Centru de comenzi
    și servicii
  • Magazin auto

    Magazin auto
  • Magazin online

    Magazin online
  • Casă de comerț și departament de vânzări

    Casă de comerț și
    departament de vânzări
  • Merceologi și reprezentanți de vânzări

    Merceologi și
    reprezentanți
    de vânzări
  • Centru comercial, complex sau sală

    Centru comercial,
    complex sau sală
  • Bazar și piață

    Bazar și piață
  • Puncte de comerț și întreprinderi de comerț

    Puncte de comerț
    și întreprinderi
    de comerț
  • Importatori și exportatori

    Importatori și
    exportatori
  • Departament de achiziții, aprovizionare și desfacere

    Departament de achiziții,
    aprovizionare
    și desfacere
  • Chioșc

    Chioșc
  • Manageri de vânzări și casieri

    Manageri de vânzări
    și casieri
  • Altă organizație

    Altă organizație

Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații

Recenzii despre program


Puteți lăsa un feedback


Nota dvs.



Limba interfeței

ROMÂNĂ   Limba versiunii de bază a programului: ROMÂNĂ, RUSĂ
ORICE LIMBĂ   Puteți, de asemenea, comanda versiunea internațională a programului, în care veți putea introduce informații în ORICE LIMBĂ. Chiar veți putea traduce individual interfața, deoarece toate denumirile vor fi introduse într-un fișier text separat.

Cumpărați programul

Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.