Capabilitățile unui sistem CRM pentru comerțul cu amănuntul
- Programul poate fi tradus în orice limbă. Mai mult, puteți lucra concomitent în mai multe limbi
Orice limbă - Puteți vinde orice produs, clasificându-le comod după propria dorință
Orice produs - Pentru vizibilitate veți putea salva imaginea fiecărui produs, executând o captură de pe camera web. Aceasta va fi afișată și la efectuarea vânzărilor
Imaginea produsului - Programul poate lucra cu orice număr de departamente și depozite. Toate filialele vor funcționa într-o singură bază de date prin internet
Depozite și magazine - Veți putea introduce ușor primele solduri cu ajutorul funcției de import din formate electronice moderne
Import - Selectarea produsului în timpul vânzării se poate realiza prin scanerul de coduri de bare, căutare după denumire sau prin citirea codului de bare din notițe, în cazul unui produs neînsemnat
Selectarea în
timpul vânzării - În caz de necesitate, angajatul poate perfecta ușor returnarea produsului, iar datele vor ajunge în rapoartele necesare despre mărfurile cu neajunsuri
Returnare - Dacă cumpărătorul a decis să mai aleagă un produs, puteți salva o vânzare neîncheiată și să reveniți la ea în orice moment
Vânzări amânate - Programul poate notifica angajații despre procese sau activități importante, de exemplu, că un o anumită marfă din depozit se epuizează
Notificări - Programul nostru poate funcționa cu diverse tipuri de echipamente comerciale și de depozitare
Echipament - Integrarea cu TCD va facilita optimizarea activității depozitelor mari, va asigura mobilitatea colaboratorilor, va permite efectuarea mai simplă a inventarierilor tuturor filialelor
TCD - Veți putea efectua innventarieri în orice moment, la orice depozit, încărcând rapid numărul planificat din programul dvs. și comparându-l cu numărul real cu ajutorul scanerului cu coduri de bare sau cu ajutorul TCD
Inventariere - În timpul vânzărilor pot fi formate diverse documente. Cecul poate fi imprimat cu sau fără fiscalizare de o simplă imprimantă pentru cecuri
Acte
- Veți obține o bază de clienți și furnizori unică cu toate datele de contact necesare
Baza de date
a clienților - Există posibilitatea de a oferi clienților carduri de reducere sau acumulare
Carduri
de reducere - La fiecare plată, un anumit procent din sumă poate fi transferat pe cardul clientului sub formă de bonusuri, cu are ulterior clientul poate, de asemenea, plăti
Transferarea
bonusurilor - Veți putea expedia atât SMS-uri în masă, cât și seta expedierea mesajelor individuale
Trimitere de sms-uri
și e-mail-uri - Programul va putea chiar să efectueze apeluri din numele organizației dvs. și să comunice clientului prin mesaj vocal orice informație importantă
Trimitere
vocală - Sistemul va arăta cine dintre cumpărători a generat cel mai mare profit, iar dvs. veți putea încuraja astfel de clienți cu oferte de prețuri personalizate sau cu bonusuri
Rating clienți - Veți putea analiza ușor cine și din ce motive a beneficiat de reduceri, pentru orice perioadă
Reduceri - Raportul despre potențialul de cumpărare va indica posibilitățile financiare ale clienților dvs. în funcție de fiecare filială
Prețul mediu - Analiza plăților pentru valorile dorite vă ajută să decideți dacă măriți sau micșorați prețurile la produse
Segmente de preț - Fiecare decizie în materie de marketing va fi luată în calcul și analizată în baza numărului de noi clienți și a plăților
Analiza publicității - Toate plățile efectuate vor fi sub controlul dvs. total
Statistica plăților - Veți putea afla întreaga statistică a vânzărilor pentru orice perioadă de timp convenabilă și evalua dinamica cu ajutorul rapoartelor relevante
Dinamica vânzărilor - Programul va arăta cine dintre clienți nu și-a achitat integral cumpărăturile sau căror furnizori nu le-ați achitat toate datoriile
Datorii - Salariul contractual al vânzătorilor poate fi calculat în mod automat
Salariul vânzătorilor - Meșterii și managerii dvs. pot fi ușor comparați în baza diverselor criterii: numărului de clienți, serviciilor acordate, profitului și productivității
Analiza colaboratorilor - Veți putea afla toată statistica vânzărilor pentru fiecare persoană juridică separat
Persoane juridice - Programul va ajuta să găsiți cea mai profitabilă filială din rețeaua dvs. de magazine
Lanț de magazine - Toate circuitele financiare vor fi sub controlul dvs. total. Veți putea urmări cu ușurință pe ce sunt cheltuite cele mai mari sume, pentru orice perioadă
Controlul cheltuielilor - Vizualizarea clară a dinamicii veniturilor vă va ajuta să analizați cu ușurință activitatea profitabilității companiei
Analiza profiturilor - Programul va arăta orice mișare a mărfurilor și soldul pentru fiecare depozit și filială, pentru perioada indicată
Evidența în depozit - Veți afla ce mărfuri se bucură de cereri sporite
Bunuri populare - Sistemele vă vor ajuta să analizați profitul rezultat din vânzarea fiecărui produs
Produs profitabil - Datele despre toate returnările pentru orice perioadă vor fi întotdeauna la dispoziția dvs.
Produse nelichide - Datorită statisticii cererilor pentru un produs care lipsește din asortiment, veți putea lua o decizie calculată privind extinderea nomenclaturii dvs.
Nu a fost - Programul vă va sugera ce produse trebuie achiziționate și vă va permite să formulați automat o cerere
Minimum - Cu ajutorul analizei mărfii care nu se vinde veți putea optimiza resursele din depozit
Produse învechite - Prognoza aprovizionării cu mărfuri vă va ajuta să aveți întotdeauna volumul necesar a celor mai populare mărfuri
Prognozare - Raportul despre furnizori vă va arăta cele mai convenabile prețuri și date despre ultimile achiziții
Analiza furnizorilor - Integrarea cu cele mai noi tehnologii vă va permite să vă impresionați clienții și s obțineți bine meritata reputație de ceam mai modernă companie
Exclusivitate - Puteți comanda, ca pe un ecran mare separat să fie afișate totalurile din toate punctele dvs. comerciale. Ca Dvs. să controlați în regim real: veniturile, executarea sarcinilor de către colaboratori sau termenii de predare a comenzilor
Afișare pe ecran - De asemenea, puteți comanda legătura cu terminalele de plată, pentru ca clienții să-și poată plăti comezile nu doar în magazin, ci și la cel mai apropiat terminal. Astfel de plăți vor fi automat reflectate în program
Terminale de plată - Dacă pentru vânzare aveți nevoie de completarea contractelor sau altor documente, putem seta completarea lor automată, ca un singur colaborat de-al dvs., cu ajutorul programului nostru, să execute același volum de lucru, ca și câțiva alți colaboratori fără program de automatizare
Completarea
documentelor - Veți pute implementa evaluarea calității muncii de către clienți. După efectuarea cumpărăturii, clientul va primi un SMS, prin care i se va propune să evalueze activitatea managerului. Analiza acestei evaluări prin SMS, conducătorul o va putea vedea direct în program.
Evaluarea calității - Funcția ultramodernă de legătură cu PBX va permite vizualizarea datelor de contact al celui care sună, impresionarea clientului, căruia vă veți putea adresa imediat după nume, fără să pierdeți nici o secundă pentru căutarea informației
Telefonie - Datele necesare pot fi încărcate pe site-ul dvs. pentru controlul statutului comenzii, reflectarea soldului și prețului produselor din depozit sau filială – există multiple posibilități!
Integrarea cu site-ul - Un control sigur îl va asigura integrarea cu camerele de supraveghere: programul va indica în subtitrările imaginilor video datele despre vânzări, plăți primite și alte informații importante
Supraveghere video - Și nici măcar asta nu este tot! Organizațiile comerciale ultra-avansate pot comanda și „recunoașterea fețelor”. Programul va recunoaște cumpărătorul la intrarea în magazin sau la casierie
Recunoașterea feței - Veți putea include rapid datele inițiale, necesare pentru funcționarea programului. În acest scop se utilizează includerea manuală sau importul de date
Start rapid - Am adăugat o serie de șabloane dintre cele mai frumoase, pentru ca lucrul în programul nostru să vă aducă și mai multă satisfacție
Design frumos - Interfața programului este atât de simplă, încât și un copil l-ar putea asimila rapid
Program simplu
În funcție de configurația software-ului dezvoltat, lista de capabilități poate varia:
- Software-ul de la USU este o soluție modernă pentru gestionarea retailului și a altor domenii ale contabilității;
- uncțiile platformei sunt aplicabile și pentru gestionarea vânzărilor en-gros;
- u noi puteți alege funcționalitatea care să se potrivească fiecărui gust și nevoie;
- e exemplu, prin USU puteți automatiza cu ușurință locul de muncă al unui vânzător sau al casierului;
- ei putea estima cât vinzi pe zi și care sunt cheltuielile tale;
- ferim functii de integrare cu echipamente pentru un depozit, casa de marcat;
- uteți conecta integrarea cu un scaner de coduri de bare;
- oftware-ul poate fi configurat pentru contabilitate la distanță;
- ferim capabilități de contabilitate în cloud;
- uteți lucra cu sau fără un registrator fiscal;
- vem oportunități de a extinde funcționalitatea după cum este necesar;
- uportul nostru tehnic este mereu în contact, puteți obține oricând asistență;
- rin USU puteți efectua vânzări online și procesa tranzacții legate de cooperarea cu piețele;
- rin intermediul sistemului, puteți asigura managementul depozitului;
- SU are oportunități excelente de afaceri moderne.
Ce software ar trebui să aleg pentru vânzarea cu amănuntul?
Ce software ar trebui să aleg pentru vânzarea cu amănuntul? Cel mai probabil te gândești la această întrebare. Pentru a înțelege acest lucru, trebuie să înțelegeți ce capacități ar trebui să aibă un astfel de sistem de contabilitate. În acest articol vă vom spune despre acest lucru și, de asemenea, vă vom prezenta atenția cea mai bună soluție în acest domeniu.
Software simplu pentru retail
Un program simplu de vânzare cu amănuntul ar trebui să se ocupe pur și simplu de procesul de vânzare. Cum se întâmplă asta? Creează baze de date de sortimente. Cu cât datele sunt introduse mai detaliate, categoriile de produse și caracteristicile acestora sunt introduse, cu atât va fi mai convenabil să lucrați cu acestea.
De exemplu, în sistemul USU puteți lucra ușor și simplu cu gama de produse: vă puteți înregistra după numere de articol, coduri de bare și nume. Adică într-un mod convenabil pentru tine. Puteți atribui categorii, atașați fotografii, certificate și multe altele pe cardul produsului.
Software de vânzare cu amănuntul
După ce ați creat o bază de date, puteți trece la vânzarea directă a mărfurilor. Dacă ați lucrat deja cu un sistem de contabilitate înainte, puteți utiliza importul și pur și simplu transferați datele. Puteți extrage cu ușurință informații de pe platformă, de exemplu, puteți importa carduri de produse pe piață.
Software-ul pentru comerțul cu amănuntul de la USU poate funcționa în diferite moduri. De exemplu, dacă nu folosiți echipamente pentru a inițializa produsele, o puteți face manual. Atunci când sunt integrate cu echipamente, procesele sunt automatizate într-o măsură mai mare și procedează mai rapid.
Programe de vânzare cu amănuntul
Software-ul de vânzare cu amănuntul trebuie să prelucreze date legate de venituri. Este necesar să se înregistreze suma, clientul de la care se primesc fondurile și data. De asemenea, este necesară înregistrarea caracteristicilor fiscale.
Toate condițiile de mai sus pot fi îndeplinite folosind platforma USU. Veți putea înregistra, controla și analiza aceste procese.
Program de contabilitate a stocurilor pentru comerțul cu amănuntul
Software-ul de contabilitate a mărfurilor pentru comerțul cu amănuntul trebuie să înregistreze tranzacțiile care implică mărfuri. Acest domeniu se referă la interacțiunile cu furnizorii. Dacă lucrați cu mai mulți furnizori și cumpărați aceleași mărfuri pe baza prețurilor, veți găsi funcții utile pentru urmărirea prețurilor de achiziție pentru bunuri.
Când ajungeți la USU, puteți urmări imediat cât de mult s-au schimbat prețurile și dacă este profitabil pentru afacerea dvs. Acest lucru vă va ajuta să faceți alegerea corectă în viitor.
Program pentru comerțul cu ridicata și cu amănuntul
Software-ul de vânzare cu ridicata și cu amănuntul ajută la analiza tranzacțiilor comerciale. Folosind USU ca exemplu, puteți determina ce produse sunt la cerere specială și care au stat pe rafturi de mult timp.
Dacă aveți mai multe puncte de vânzare, puteți determina care dintre ele este cel mai profitabil. De asemenea, puteți efectua analize privind costurile, performanța angajaților și așa mai departe. Puteți analiza o varietate de categorii, care vă vor ajuta să vă îmbunătățiți activitățile în viitor.
Programul de vânzare cu amănuntul
Programul de comerț cu amănuntul al USU poate fi aplicat în orice stat. Sistemul nostru este tradus în 96 de limbi și poate fi adaptat la orice legislație.
Politicile contabile ale diferitelor țări pot prevedea diferite caracteristici în contabilitate, menținerea documentelor sau înregistrarea caracteristicilor fiscale. USU poate fi adaptat pentru ei.
Software-ul pentru desfășurarea comerțului cu amănuntul de la USU poate fi furnizat cu capabilități de contabilitate în cloud. Pentru a face acest lucru, trebuie să trimiteți o solicitare companiei noastre sau să calculați independent costul serviciilor de pe site.
Dacă este necesar, conectăm servicii suplimentare. O listă completă de posibilități poate fi găsită pe site-ul nostru.
Cel mai bun software de vânzare cu amănuntul
Cel mai bun software de vânzare cu amănuntul trebuie să aibă o abordare cuprinzătoare pentru rezolvarea problemelor, iar USU face și acest lucru.
De exemplu, dacă, pe lângă casa de marcat, contabilitatea vânzărilor și a depozitului, aveți nevoie de funcții de menținere a fișelor de pontaj, salarizare, CRM, gestionarea vânzărilor pe piețe sau în alte zone, vom fi bucuroși să vi le punem la dispoziție.
Software de contabilitate retail
Software-ul de contabilitate cu amănuntul poate avea funcții CRM. Acest lucru poate fi deosebit de important pentru buticuri, unități de vânzare cu amănuntul exclusiviste în care clientul este în fruntea tuturor strategiilor.
În CRM de la USU, aceste companii pot înregistra foarte ușor informații, pot urmări tendințele și pot oferi suport pentru informații de înaltă calitate consumatorilor lor.
Software-ul de vânzare cu amănuntul de la USU poate fi configurat să genereze automat documente, să facă calcule și să efectueze anumite operațiuni.
De exemplu, atunci când lucrați cu o gamă de produse, când este atins minimul de produs, puteți trimite automat cereri de reaprovizionare a depozitului.
Software-ul de vânzare cu amănuntul de la USU poate fi utilizat în mod activ pentru a efectua inventarierea. Este ușor să extrageți informații despre inventarul disponibil din sistem. Datele reale și nominale pot fi apoi determinate cu ușurință folosind echipamentul.
Aceasta și alte tipuri de operațiuni pot fi furnizate cu documentele necesare. Unele dintre ele pot fi generate automat.
Programele software de vânzare cu amănuntul variază, dar este important să-l alegi pe cel care se potrivește afacerii tale. Suntem gata să vă oferim informații complete despre funcționarea sistemului, principalele sale funcții și alte caracteristici.
Dacă sunteți în căutarea unei soluții demne, atunci fără îndoială trebuie să luați în considerare oferta noastră.
Software de top pentru retail
USU este, fără îndoială, unul dintre programele de top pentru comerțul cu amănuntul. Vă invităm să vedeți asta pentru dvs. Puteți descărca o versiune de încercare gratuită.
De asemenea, aveți posibilitatea să ne adresați întrebări prin intermediul site-ului web sau să ne trimiteți o solicitare pentru a vă oferi o prezentare completă. USU este o oportunitate excelentă pentru afacerea dvs.
Software video pentru retail
Urmărind următorul video, vă puteți familiariza rapid cu posibilitățile programului USU – Sistem Universal de Evidență. Dacă nu veți putea urmări filmulețul pe YouTube, ne scrieți nouă, iar noi vom găsi o altă modalitate pentru a vă arăta video-ul de prezentare!
Descărcare gratuită de software de vânzare cu amănuntul
Mai jos găsiți linkurile pentru descărcare. Pot fi descărcate gratuit prezentarea despre software în format Power Point și versiunea demo. Versiunea demo are anumite limitări privind timpul de utilizare și de funcționalitate.
Serviciul nostru de suport tehnic vă vine în ajutor!
Lăsați-ne un mesaj sau sunați-ne. Găsiți aici contactele.
Programul poate fi utilizat:
Orice magazin
Butic
Supermarket, magazin
mixt sau
magazin universal
Companie, întreprindere
și organizație de comerț
Comerț cu ridicata
și cu amânuntul
Depozit comercial
Second hand,
magazin de >stocuri
și consignație
Companie sau
întreprindere de comerț
și producere
Centru de comenzi
și servicii
Magazin auto
Magazin online
Casă de comerț și
departament de vânzări
Merceologi și
reprezentanți
de vânzări
Centru comercial,
complex sau sală
Bazar și piață
Puncte de comerț
și întreprinderi
de comerț
Importatori și
exportatori
Departament de achiziții,
aprovizionare
și desfacere
Chioșc
Manageri de vânzări
și casieri
Altă organizație
Automatiarea afacerii este executată de noi pentru multe organizații
Recenzii despre program
Puteți lăsa un feedback
Limba interfeței
Cumpărați programul
Pentru a achiziționa acest program, este suficient să ne contactați la adresele indicate în informațiile de contact (skype, telefon, e-mail). Specialiștii noștri vor conveni cu dvs. configurația adecvată, vor pregăti contractul și factura de plată.